Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

adam, dodałbym cień od nóg krzesła i fotela, bo troszeczkę wiszą. Fajnie by było pobawić się mapowaniem drewna na meblach, tak, żeby było wzdłuż poligonów - pierdoła ale doda realizmu wg mnie. Więcej kolorków by się przydało, bo jest smutno. Ładna narzuta i poduchy:)

 

ode mnie mała księgarnia:

 

2ec3fyw.jpg

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Dzięki za koment.

Fajna wizka księgarni. Może zmieniłbym kadr (jak dla mnie za wysoko, pewnie po to żeby pokazać wszystkie regały). Za oknem ceny hurtowe się odwróciły (ale to szczegół).

Napisano

adam- bardzo ładny ten pokój hotelowy, dobry kadr pokazujacy dużo w jednym ujęciu. mnie się podoba

 

 

Szybki test wszystkiego, głównie materiałów:

 

test%20bok.jpg

Napisano

Mialo bc mokre? Wyglada jak po gradobiciu za duze krople i za malo zroznicowane l. Na szybach fajnie. oponu I like takie naciagane lae fajne :).

Napisano

Dawno mnie tu nie było a widzę, że ciekawe rzeczy się pojawiają. Żeby nie było, że tak bez niczego to taki na szybkensa zrobiony draft.

Adam_m - mapowanie do poprawek, poza tym bardzo przyjemnie.

 

xb3nz.jpg

Napisano

kepic - fajne, czyste, gładkie, spoko światło

Xizor - wygląda jakby ze śrutówy w niego walili z każdej strony :) ale model ładny, chciałbym tak modelować

KaeMS - teraz jak na to tak patrzę to wywaliłbym to drzewo najbliżej pierwszego planu, jakieś takie bułowate się wydaje, coś bardziej rozłożystego może, tak to gitara

 

Ode mnie takie coś, dalej ta sama chata. Kurde przez to że nie robie wszystkich ujęć na raz jakoś mało spójne się to robi

 

bokehstudioh12.jpg

Napisano

KaeMS - skąd są te fajne rdzawe kamienie omszałe (czy to krzaki?) na pierwszym planie. To Twoja produkcja? "Las" brzydki (za grube te drzewa mają pnie, no i to co żółty napisał o bułowatym.

 

żółty - pierwszy plan jest miażdżący. Szkło to na barierce mogło by mieć większy IOR (pewnie nie było by idealnie naturalnie, ale lepiej by się tą barierkę czytało). Odbicia w oknach brzydkie - za dużo się odbija moim zdaniem. Może zapal światło wewnątrz - będzie coś widać ze środka wtedy - ciekawiej się zrobi. Bloom / gradient na drzewach w tle - bym się zastanowił nad tym.

Napisano

Żółty mega roślinki. Były by jak prawdziwe, gdyby nie widoczne podziały.

Napisano

Chyba trzeba pomyśleć o nowym drzewostanie do biblioteki ;] Dzięki za opinie.

Napisano

kolejne testy, tym razem z video

 

dedykuje ta animacje kierownikowi dzialu graficznego w naszej firmie :)))

 

Edytowane przez plasti

Napisano

No, no świetne. Ale rozumiem że to nie jest animacja;)

Napisano
No, no świetne. Ale rozumiem że to nie jest animacja;)

 

 

co masz na mysli ? :))

Napisano

plasti, super to wygląda, możesz zdradzić tajemnicę jak dopasowywałeś ruch kamery w scenie 3d z ruchem w backplate'cie?

 

bardzo ciekaw jestem tego

Napisano

dzieki panowie, milo,

 

ujecie bylo trackowane w boujou, pozniej kamera z punktami idzie do maxa, pozniej to juz render i postpro :))

Napisano

Simple_man, niby nic spektakularnego, ale przyjemnie się na to patrzy:) Text podłogi trochę jakby zblurowana i aż się prosi o jakiś "obraz" na ścianę po lewej.

 

Pozdr

Napisano

Miłosz3ds: Dzięki.

Pawelkos: Dzięki.

legomir: Dzięki, Materiał pokazałem kilka stron wcześniej.

NV: Dzięki.

 

Testowałem coś na jesień:

00800000v.jpg

 

00300001.jpg

Napisano

plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super.

2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;)

Napisano
plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super.

2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;)

 

dzieki,

 

co do ujecia, znalesc jakies porzadne video z wlasnymi oczekiwaniami to praktycznie rzecz niemozliwa :))

 

co do boujou wiem co masz na mysli :)))

 

pozdro

Napisano

Kolejny test głównie drewna. Staram się wyciągnąć jak najwięcej z Mentala.

Model oczywiście jak zwykle mój.

 

stradivarius.jpg

Napisano

Włosie smyczka wyszło jak z betonu :P Mam wrażenie też że model pudła nie jest idealnie zaokrąglony na dole i górze, a model żabki smyczka jest zbyt kanciasty i "prostopadłościenny". W ogóle smyczek ma trochę dziwne proporcje z tej perspektywy.

Napisano

Taka próbka żywnościowa ;) Może będzie z tym związane coś więcej, może nie... Will see.

 

Final.jpg

 

Cheers!

Napisano

Mi się najbardziej podoba kanapa. O ile kanapa w ogóle może być niesamowita, to ta jest :P

 

Ode mnie coś takiego, w mega małej rozdziałce, testowa klatka dla relaksu, z animacji. Mam strasznie mało czasu, jak na moje tępo "do weekendu" to za mało. :D

Dojdą jeszcze jakieś modele dla wypełnienia no i porządny post w AE. Boli to, że to tylko 3-5 sek. ujęcie z kilkunastu będzie...

aqq1.png

 

Co myślicie?

 

 

//edit: legomir, co do skrzypiec to boki są dobrze zmapowane. W solid body jest tak jak mówisz.

Edytowane przez pirx

Napisano

witam

 

dobrze znany eggchair po mojemu, model z netu, male moje poprawki :))

 

pozdro!

 

eggchair.jpg

Napisano
Przyjemny. W czym mielone?

 

vray

 

@Fargate

 

troche celowalem w cos takiego, chcialem uzyskac efekt fotografii, wiec dalem co moglem i moze dlatego tak wyglada :P

Napisano
Bardzo plastycznie wyszło, tylko ten szum nie do końca mi siedzi :P

 

mozliwe ze przez kolory, wrzuce jeszcze taka

 

 

eggchair02.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

zachcialo mi sie wiekszej scenki, narazie start, glownie swiatlo ustawione, lampa do poprawy, taki ogolny zarys, bedzie wiecej obiektow w scenie oraz szerszy kadr

 

 

pozdro

 

roomsofa.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

Prosty stolik hotelowy. Uwagi, szczególnie design'erskie mile widziane.

 

stolikm.jpg

Napisano

Moi drodzy chłopcy renderowcy, skąd pod pomidorami taki dziwny cień? vrayFastSSS2.

Tylko pod nimi się pojawia i to nie pierwszy raz :|

 

pomi.jpg

Napisano

@adam_m

Samo biurko fajne. Natomiast jest trochę nielogiczności pod kątem "technologicznym" No i ta nózka trochę za cieniutka chyba. Myślę, że przypadkowe "kopnięcie" szybciutko by się z nią rozprawiło.

Napisano

Mały teścik Corony. Zapowiadam większe testy, z wnętrzami.

 

Path Tracing + HD Cache. Genialna sprawa. Rozejrzyjcie się za Coroną.

 

Corona Sky. Klatka 35mm, f/2,8. Ogniskową podam później.

 

Rozdziałka taka jaka jest.

 

coronotesyt.jpg

Napisano

Dunuś: Jak wygląda to czasowo? Shaderki można robić w slate'cie? Nie ma problemu z mapami proceduralnymi?

 

Chciałem nowy projekt zrobić na maxwellu bądź octane (dla wprawy) na corone rzuciłem tylko okiem, nie miałem czasu się zagłębiać - jednakże słyszałem dobre rzeczy o tym silniku. Napisz coś więcej :)

Napisano

Fajny teścik, też mam w planie przyglądnąć się bliżej coronie jak zluzuje mi się troszkę z czasem ponieważ renderer wygląda bardzo obiecująco.

 

Dunuś, pochwal się jeszcze jaki czas tego testu

Napisano
Prosty stolik hotelowy. Uwagi, szczególnie design'erskie mile widziane.

 

fajne biurko naprawdę ładnie się prezentuje ale ta nóżka fajniejsza by była tez z drewna jakos to bardziej do siebie pasuje niż ta cienka rurka ;)
Napisano

Fargate, Xiz0R:

 

czasowo gdzieś z tak około godzinę kwadrans-półtorej, mając na uwadze że mam starego quada :) Na i7 pójdzie znacznie szybciej przyznam że troszeczkę odszumiałem w photoshopie ale problem polegał raczej na tym że to DOF szumił, natomiast materiały niezbyt :)

 

Rawalanche z forum Corony pytał czy nie próbowałem może zmniejszać liczby sampli path tracingu żeby DOF się szybciej czyścił. Niestety nie próbowałem. Ale ciekawe, co to da.

 

ostatnio zabiło mnie to z i7 :) nie muszę komentować, jest na dole infobar z Corony - oczywiście nie mój render.

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/335844_4247677625166_208966263_o.jpg

 

Materiały są w zwykłym, kompaktowym material editorze, od razu masz podgląd materiału renderowanego w Coronie. Szybko, bezproblemowo.

 

Nie ma problemów z obsługą tekstur proceduralnych. Testowałem noise i gradient ramp

 

Corona ma jeszcze coś, co musicie też zauważyć - Render Elements - a więc możecie też liczyć na przykład Z-Depth'a jak coś.

 

Ma zostać wydany kolejny alpha release Corony który będzie miał Bidirectional Path Tracing. Przy pomiarze na czas 10 sekund dał on "dwa razy" lepszy rezultat w porównaniu z obecnym Path Tracing w Coronie. Bidirectional okaże się też dobrym rozwiązaniem do renderowania kaustyki.

 

No i sam też jestem zdania że silnik Corona to genialna sprawa. Testowałem interiorka na Coronie, ale wolę go nie pokazywać bo to był niedokończony projekt i sam clay ale jestem zdania że render jest szybki, czyści się szybciej gdy jako "primary" ustawimy Path tracing a "secondary" HD Cache. Otóź dlaczego. HD Cache próbkuje, jak na to wskazuje dokumentacja, detale w scenie, na sposób V-Ray/finalRender. A następnie Path Tracing już domyka sprawę. Jestem pod wrażeniem. Jakość shadingu w scenie wydaje się być naprawdę dobra. Przy tak okrutnie krótkim czasie........

 

Co ciekawe Corona ma swój system proxy, sun&sky, materiał emitujący, scatter, z tym że bardzo boli to że scatter jest niekompletny jeszcze :) I brakuje też jednostek dla świateł i fizycznej kamery na sposób V-Raya. Region rendering fajnie działa. I silniczek ma indywidualny VFB. Co tu jeszcze mówić...lepiej pobrać Coronę albo przejrzeć dokumentację. Na tym koniec.

 

Zaglądnijcie czasem do forum Corony, bardzo zacne rozprawki.

Szybki hotlink http://corona-renderer.com/forum/

 

Mam nadzieję, że zarzucę więcej testów.

Edytowane przez Camel

Napisano

@Simple_man

 

jest ladnie i poprawnie, ale troche brakuje do fotoreala :)))

Napisano

Simple_man, całośc wygląda fajnie, ale dla mnie brakuje tutaj kontrastu, i jest całość za jasna, blada. Zabija to bardzo fajny render

 

edit: przykład o co mi chodzi, 3min w szopie, mam nadzieję że nie będziesz miał za złe:

 

przyklad.jpg

 

Generalnie to super render, ja bym tylko poprawił matowy materiał gaźnika, wygląda jak zwykly szary, zmienił poświatę na backgroundzie na bardziej taki rim-light i był by front.

 

zwróć uwagę również na kolorystyke podłoża drewnianego, u ciebie wygląda jakby miało 30 lat i było wyprane przez czas z koloru.

Edytowane przez Orangegraphics

Napisano

Simple_man: A ja myślę że studio powinieneś poprawić. Pomijając już to, że drewniana podłoga nijak nie pasuje do motoru (fajny motocykl tak na marginesie, co to za model?), to szare otoczenie daje IMO mało kontrastu na chromach. Wiem że to może mało oryginalne, ale widziałbym tam asfalt i jakąś fajną hdrkę, która wzbogaciłaby odbiór twoich chromowanych rur.

 

Sroka: Widać że masz zamiłowanie do wyraźnych faktur. W ostatnim jednak nie gra mi podłoga, wyglądająca na mokrą. Przegiąłeś pałę zwyczajnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności