kepic Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 adam, dodałbym cień od nóg krzesła i fotela, bo troszeczkę wiszą. Fajnie by było pobawić się mapowaniem drewna na meblach, tak, żeby było wzdłuż poligonów - pierdoła ale doda realizmu wg mnie. Więcej kolorków by się przydało, bo jest smutno. Ładna narzuta i poduchy:) ode mnie mała księgarnia:
adam_m Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 Dzięki za koment. Fajna wizka księgarni. Może zmieniłbym kadr (jak dla mnie za wysoko, pewnie po to żeby pokazać wszystkie regały). Za oknem ceny hurtowe się odwróciły (ale to szczegół).
Orangegraphics Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 adam- bardzo ładny ten pokój hotelowy, dobry kadr pokazujacy dużo w jednym ujęciu. mnie się podoba Szybki test wszystkiego, głównie materiałów:
Sebazx6r Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 Mialo bc mokre? Wyglada jak po gradobiciu za duze krople i za malo zroznicowane l. Na szybach fajnie. oponu I like takie naciagane lae fajne :).
KaeMS Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 Dawno mnie tu nie było a widzę, że ciekawe rzeczy się pojawiają. Żeby nie było, że tak bez niczego to taki na szybkensa zrobiony draft. Adam_m - mapowanie do poprawek, poza tym bardzo przyjemnie.
żółty Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 kepic - fajne, czyste, gładkie, spoko światło Xizor - wygląda jakby ze śrutówy w niego walili z każdej strony :) ale model ładny, chciałbym tak modelować KaeMS - teraz jak na to tak patrzę to wywaliłbym to drzewo najbliżej pierwszego planu, jakieś takie bułowate się wydaje, coś bardziej rozłożystego może, tak to gitara Ode mnie takie coś, dalej ta sama chata. Kurde przez to że nie robie wszystkich ujęć na raz jakoś mało spójne się to robi
Loki Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 KaeMS - skąd są te fajne rdzawe kamienie omszałe (czy to krzaki?) na pierwszym planie. To Twoja produkcja? "Las" brzydki (za grube te drzewa mają pnie, no i to co żółty napisał o bułowatym. żółty - pierwszy plan jest miażdżący. Szkło to na barierce mogło by mieć większy IOR (pewnie nie było by idealnie naturalnie, ale lepiej by się tą barierkę czytało). Odbicia w oknach brzydkie - za dużo się odbija moim zdaniem. Może zapal światło wewnątrz - będzie coś widać ze środka wtedy - ciekawiej się zrobi. Bloom / gradient na drzewach w tle - bym się zastanowił nad tym.
Lucek Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 Żółty mega roślinki. Były by jak prawdziwe, gdyby nie widoczne podziały.
KaeMS Napisano 11 Październik 2012 Napisano 11 Październik 2012 Chyba trzeba pomyśleć o nowym drzewostanie do biblioteki ;] Dzięki za opinie.
plasti Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 (edytowane) kolejne testy, tym razem z video dedykuje ta animacje kierownikowi dzialu graficznego w naszej firmie :))) Edytowane 12 Październik 2012 przez plasti
PMat Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 No, no świetne. Ale rozumiem że to nie jest animacja;)
plasti Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 No, no świetne. Ale rozumiem że to nie jest animacja;) co masz na mysli ? :))
gregory Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 plasti: MIAZGA!!! szkoda że takie krótkie
Orangegraphics Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 plasti, super to wygląda, możesz zdradzić tajemnicę jak dopasowywałeś ruch kamery w scenie 3d z ruchem w backplate'cie? bardzo ciekaw jestem tego
plasti Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 dzieki panowie, milo, ujecie bylo trackowane w boujou, pozniej kamera z punktami idzie do maxa, pozniej to juz render i postpro :))
Simple_man Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 trening wszystkiego (ale to wszystkiego) max i mental
Touch Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 Simple_man, niby nic spektakularnego, ale przyjemnie się na to patrzy:) Text podłogi trochę jakby zblurowana i aż się prosi o jakiś "obraz" na ścianę po lewej. Pozdr
Sroka8888 Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 Miłosz3ds: Dzięki. Pawelkos: Dzięki. legomir: Dzięki, Materiał pokazałem kilka stron wcześniej. NV: Dzięki. Testowałem coś na jesień:
Gavreel Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super. 2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;)
plasti Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super. 2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;) dzieki, co do ujecia, znalesc jakies porzadne video z wlasnymi oczekiwaniami to praktycznie rzecz niemozliwa :)) co do boujou wiem co masz na mysli :))) pozdro
Simple_man Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 Kolejny test głównie drewna. Staram się wyciągnąć jak najwięcej z Mentala. Model oczywiście jak zwykle mój.
legomir Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 Boki chyba źle zmapowane. Drewno powinna iść raczej wzdłuż ;)
Berger Napisano 15 Październik 2012 Napisano 15 Październik 2012 Włosie smyczka wyszło jak z betonu :P Mam wrażenie też że model pudła nie jest idealnie zaokrąglony na dole i górze, a model żabki smyczka jest zbyt kanciasty i "prostopadłościenny". W ogóle smyczek ma trochę dziwne proporcje z tej perspektywy.
Krzyk Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Taka próbka żywnościowa ;) Może będzie z tym związane coś więcej, może nie... Will see. Cheers!
indian Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 stare projekty, na nowo wyrenderowane salut.
pirx Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 (edytowane) Mi się najbardziej podoba kanapa. O ile kanapa w ogóle może być niesamowita, to ta jest :P Ode mnie coś takiego, w mega małej rozdziałce, testowa klatka dla relaksu, z animacji. Mam strasznie mało czasu, jak na moje tępo "do weekendu" to za mało. :D Dojdą jeszcze jakieś modele dla wypełnienia no i porządny post w AE. Boli to, że to tylko 3-5 sek. ujęcie z kilkunastu będzie... Co myślicie? //edit: legomir, co do skrzypiec to boki są dobrze zmapowane. W solid body jest tak jak mówisz. Edytowane 24 Październik 2012 przez pirx
plasti Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 witam dobrze znany eggchair po mojemu, model z netu, male moje poprawki :)) pozdro!
Fargate Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 plasti: Ładnie, teraz w lepszej jakości proszę :)
plasti Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 Przyjemny. W czym mielone? vray @Fargate troche celowalem w cos takiego, chcialem uzyskac efekt fotografii, wiec dalem co moglem i moze dlatego tak wyglada :P
Fargate Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 Bardzo plastycznie wyszło, tylko ten szum nie do końca mi siedzi :P
plasti Napisano 24 Październik 2012 Napisano 24 Październik 2012 Bardzo plastycznie wyszło, tylko ten szum nie do końca mi siedzi :P mozliwe ze przez kolory, wrzuce jeszcze taka Uploaded with ImageShack.us
plasti Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 zachcialo mi sie wiekszej scenki, narazie start, glownie swiatlo ustawione, lampa do poprawy, taki ogolny zarys, bedzie wiecej obiektow w scenie oraz szerszy kadr pozdro Uploaded with ImageShack.us
Tamyl91 Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 Daj chyba ciut większy gloss na parkiet :)
09121986 Napisano 25 Październik 2012 Napisano 25 Październik 2012 (edytowane) Pierwsze poczynania z animacjami https://vimeo.com/52149473 https://vimeo.com/48302700 https://vimeo.com/50059446 Dzięki za komenatarze Pozdr M Edytowane 25 Październik 2012 przez 09121986
adam_m Napisano 29 Październik 2012 Napisano 29 Październik 2012 Prosty stolik hotelowy. Uwagi, szczególnie design'erskie mile widziane.
arturprx2 Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 Moi drodzy chłopcy renderowcy, skąd pod pomidorami taki dziwny cień? vrayFastSSS2. Tylko pod nimi się pojawia i to nie pierwszy raz :|
Dynamico Napisano 31 Październik 2012 Napisano 31 Październik 2012 @adam_m Samo biurko fajne. Natomiast jest trochę nielogiczności pod kątem "technologicznym" No i ta nózka trochę za cieniutka chyba. Myślę, że przypadkowe "kopnięcie" szybciutko by się z nią rozprawiło.
Camel Napisano 4 Listopad 2012 Napisano 4 Listopad 2012 Mały teścik Corony. Zapowiadam większe testy, z wnętrzami. Path Tracing + HD Cache. Genialna sprawa. Rozejrzyjcie się za Coroną. Corona Sky. Klatka 35mm, f/2,8. Ogniskową podam później. Rozdziałka taka jaka jest.
Fargate Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Dunuś: Jak wygląda to czasowo? Shaderki można robić w slate'cie? Nie ma problemu z mapami proceduralnymi? Chciałem nowy projekt zrobić na maxwellu bądź octane (dla wprawy) na corone rzuciłem tylko okiem, nie miałem czasu się zagłębiać - jednakże słyszałem dobre rzeczy o tym silniku. Napisz coś więcej :)
Orangegraphics Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Fajny teścik, też mam w planie przyglądnąć się bliżej coronie jak zluzuje mi się troszkę z czasem ponieważ renderer wygląda bardzo obiecująco. Dunuś, pochwal się jeszcze jaki czas tego testu
shadowsexpe Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Prosty stolik hotelowy. Uwagi, szczególnie design'erskie mile widziane. fajne biurko naprawdę ładnie się prezentuje ale ta nóżka fajniejsza by była tez z drewna jakos to bardziej do siebie pasuje niż ta cienka rurka ;)
Camel Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 (edytowane) Fargate, Xiz0R: czasowo gdzieś z tak około godzinę kwadrans-półtorej, mając na uwadze że mam starego quada :) Na i7 pójdzie znacznie szybciej przyznam że troszeczkę odszumiałem w photoshopie ale problem polegał raczej na tym że to DOF szumił, natomiast materiały niezbyt :) Rawalanche z forum Corony pytał czy nie próbowałem może zmniejszać liczby sampli path tracingu żeby DOF się szybciej czyścił. Niestety nie próbowałem. Ale ciekawe, co to da. ostatnio zabiło mnie to z i7 :) nie muszę komentować, jest na dole infobar z Corony - oczywiście nie mój render. http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/335844_4247677625166_208966263_o.jpg Materiały są w zwykłym, kompaktowym material editorze, od razu masz podgląd materiału renderowanego w Coronie. Szybko, bezproblemowo. Nie ma problemów z obsługą tekstur proceduralnych. Testowałem noise i gradient ramp Corona ma jeszcze coś, co musicie też zauważyć - Render Elements - a więc możecie też liczyć na przykład Z-Depth'a jak coś. Ma zostać wydany kolejny alpha release Corony który będzie miał Bidirectional Path Tracing. Przy pomiarze na czas 10 sekund dał on "dwa razy" lepszy rezultat w porównaniu z obecnym Path Tracing w Coronie. Bidirectional okaże się też dobrym rozwiązaniem do renderowania kaustyki. No i sam też jestem zdania że silnik Corona to genialna sprawa. Testowałem interiorka na Coronie, ale wolę go nie pokazywać bo to był niedokończony projekt i sam clay ale jestem zdania że render jest szybki, czyści się szybciej gdy jako "primary" ustawimy Path tracing a "secondary" HD Cache. Otóź dlaczego. HD Cache próbkuje, jak na to wskazuje dokumentacja, detale w scenie, na sposób V-Ray/finalRender. A następnie Path Tracing już domyka sprawę. Jestem pod wrażeniem. Jakość shadingu w scenie wydaje się być naprawdę dobra. Przy tak okrutnie krótkim czasie........ Co ciekawe Corona ma swój system proxy, sun&sky, materiał emitujący, scatter, z tym że bardzo boli to że scatter jest niekompletny jeszcze :) I brakuje też jednostek dla świateł i fizycznej kamery na sposób V-Raya. Region rendering fajnie działa. I silniczek ma indywidualny VFB. Co tu jeszcze mówić...lepiej pobrać Coronę albo przejrzeć dokumentację. Na tym koniec. Zaglądnijcie czasem do forum Corony, bardzo zacne rozprawki. Szybki hotlink http://corona-renderer.com/forum/ Mam nadzieję, że zarzucę więcej testów. Edytowane 5 Listopad 2012 przez Camel
Simple_man Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 Testy lakieru, chromów i nowych ustawień mentala (model mój).
plasti Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 @Simple_man jest ladnie i poprawnie, ale troche brakuje do fotoreala :)))
Orangegraphics Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 (edytowane) Simple_man, całośc wygląda fajnie, ale dla mnie brakuje tutaj kontrastu, i jest całość za jasna, blada. Zabija to bardzo fajny render edit: przykład o co mi chodzi, 3min w szopie, mam nadzieję że nie będziesz miał za złe: Generalnie to super render, ja bym tylko poprawił matowy materiał gaźnika, wygląda jak zwykly szary, zmienił poświatę na backgroundzie na bardziej taki rim-light i był by front. zwróć uwagę również na kolorystyke podłoża drewnianego, u ciebie wygląda jakby miało 30 lat i było wyprane przez czas z koloru. Edytowane 6 Listopad 2012 przez Orangegraphics
Lucek Napisano 6 Listopad 2012 Napisano 6 Listopad 2012 Simple_man: A ja myślę że studio powinieneś poprawić. Pomijając już to, że drewniana podłoga nijak nie pasuje do motoru (fajny motocykl tak na marginesie, co to za model?), to szare otoczenie daje IMO mało kontrastu na chromach. Wiem że to może mało oryginalne, ale widziałbym tam asfalt i jakąś fajną hdrkę, która wzbogaciłaby odbiór twoich chromowanych rur. Sroka: Widać że masz zamiłowanie do wyraźnych faktur. W ostatnim jednak nie gra mi podłoga, wyglądająca na mokrą. Przegiąłeś pałę zwyczajnie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się