Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

adam, dodałbym cień od nóg krzesła i fotela, bo troszeczkę wiszą. Fajnie by było pobawić się mapowaniem drewna na meblach, tak, żeby było wzdłuż poligonów - pierdoła ale doda realizmu wg mnie. Więcej kolorków by się przydało, bo jest smutno. Ładna narzuta i poduchy:)

 

ode mnie mała księgarnia:

 

2ec3fyw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kepic - fajne, czyste, gładkie, spoko światło

Xizor - wygląda jakby ze śrutówy w niego walili z każdej strony :) ale model ładny, chciałbym tak modelować

KaeMS - teraz jak na to tak patrzę to wywaliłbym to drzewo najbliżej pierwszego planu, jakieś takie bułowate się wydaje, coś bardziej rozłożystego może, tak to gitara

 

Ode mnie takie coś, dalej ta sama chata. Kurde przez to że nie robie wszystkich ujęć na raz jakoś mało spójne się to robi

 

bokehstudioh12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KaeMS - skąd są te fajne rdzawe kamienie omszałe (czy to krzaki?) na pierwszym planie. To Twoja produkcja? "Las" brzydki (za grube te drzewa mają pnie, no i to co żółty napisał o bułowatym.

 

żółty - pierwszy plan jest miażdżący. Szkło to na barierce mogło by mieć większy IOR (pewnie nie było by idealnie naturalnie, ale lepiej by się tą barierkę czytało). Odbicia w oknach brzydkie - za dużo się odbija moim zdaniem. Może zapal światło wewnątrz - będzie coś widać ze środka wtedy - ciekawiej się zrobi. Bloom / gradient na drzewach w tle - bym się zastanowił nad tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti, szczerze mówiąc tego się spodziewałem- wyszło super.

2 małe uwagi: za krótkie, może niekoniecznie boujou następnym razem ;)

 

dzieki,

 

co do ujecia, znalesc jakies porzadne video z wlasnymi oczekiwaniami to praktycznie rzecz niemozliwa :))

 

co do boujou wiem co masz na mysli :)))

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się najbardziej podoba kanapa. O ile kanapa w ogóle może być niesamowita, to ta jest :P

 

Ode mnie coś takiego, w mega małej rozdziałce, testowa klatka dla relaksu, z animacji. Mam strasznie mało czasu, jak na moje tępo "do weekendu" to za mało. :D

Dojdą jeszcze jakieś modele dla wypełnienia no i porządny post w AE. Boli to, że to tylko 3-5 sek. ujęcie z kilkunastu będzie...

aqq1.png

 

Co myślicie?

 

 

//edit: legomir, co do skrzypiec to boki są dobrze zmapowane. W solid body jest tak jak mówisz.

Edytowane przez pirx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały teścik Corony. Zapowiadam większe testy, z wnętrzami.

 

Path Tracing + HD Cache. Genialna sprawa. Rozejrzyjcie się za Coroną.

 

Corona Sky. Klatka 35mm, f/2,8. Ogniskową podam później.

 

Rozdziałka taka jaka jest.

 

coronotesyt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś: Jak wygląda to czasowo? Shaderki można robić w slate'cie? Nie ma problemu z mapami proceduralnymi?

 

Chciałem nowy projekt zrobić na maxwellu bądź octane (dla wprawy) na corone rzuciłem tylko okiem, nie miałem czasu się zagłębiać - jednakże słyszałem dobre rzeczy o tym silniku. Napisz coś więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fargate, Xiz0R:

 

czasowo gdzieś z tak około godzinę kwadrans-półtorej, mając na uwadze że mam starego quada :) Na i7 pójdzie znacznie szybciej przyznam że troszeczkę odszumiałem w photoshopie ale problem polegał raczej na tym że to DOF szumił, natomiast materiały niezbyt :)

 

Rawalanche z forum Corony pytał czy nie próbowałem może zmniejszać liczby sampli path tracingu żeby DOF się szybciej czyścił. Niestety nie próbowałem. Ale ciekawe, co to da.

 

ostatnio zabiło mnie to z i7 :) nie muszę komentować, jest na dole infobar z Corony - oczywiście nie mój render.

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/335844_4247677625166_208966263_o.jpg

 

Materiały są w zwykłym, kompaktowym material editorze, od razu masz podgląd materiału renderowanego w Coronie. Szybko, bezproblemowo.

 

Nie ma problemów z obsługą tekstur proceduralnych. Testowałem noise i gradient ramp

 

Corona ma jeszcze coś, co musicie też zauważyć - Render Elements - a więc możecie też liczyć na przykład Z-Depth'a jak coś.

 

Ma zostać wydany kolejny alpha release Corony który będzie miał Bidirectional Path Tracing. Przy pomiarze na czas 10 sekund dał on "dwa razy" lepszy rezultat w porównaniu z obecnym Path Tracing w Coronie. Bidirectional okaże się też dobrym rozwiązaniem do renderowania kaustyki.

 

No i sam też jestem zdania że silnik Corona to genialna sprawa. Testowałem interiorka na Coronie, ale wolę go nie pokazywać bo to był niedokończony projekt i sam clay ale jestem zdania że render jest szybki, czyści się szybciej gdy jako "primary" ustawimy Path tracing a "secondary" HD Cache. Otóź dlaczego. HD Cache próbkuje, jak na to wskazuje dokumentacja, detale w scenie, na sposób V-Ray/finalRender. A następnie Path Tracing już domyka sprawę. Jestem pod wrażeniem. Jakość shadingu w scenie wydaje się być naprawdę dobra. Przy tak okrutnie krótkim czasie........

 

Co ciekawe Corona ma swój system proxy, sun&sky, materiał emitujący, scatter, z tym że bardzo boli to że scatter jest niekompletny jeszcze :) I brakuje też jednostek dla świateł i fizycznej kamery na sposób V-Raya. Region rendering fajnie działa. I silniczek ma indywidualny VFB. Co tu jeszcze mówić...lepiej pobrać Coronę albo przejrzeć dokumentację. Na tym koniec.

 

Zaglądnijcie czasem do forum Corony, bardzo zacne rozprawki.

Szybki hotlink http://corona-renderer.com/forum/

 

Mam nadzieję, że zarzucę więcej testów.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simple_man, całośc wygląda fajnie, ale dla mnie brakuje tutaj kontrastu, i jest całość za jasna, blada. Zabija to bardzo fajny render

 

edit: przykład o co mi chodzi, 3min w szopie, mam nadzieję że nie będziesz miał za złe:

 

przyklad.jpg

 

Generalnie to super render, ja bym tylko poprawił matowy materiał gaźnika, wygląda jak zwykly szary, zmienił poświatę na backgroundzie na bardziej taki rim-light i był by front.

 

zwróć uwagę również na kolorystyke podłoża drewnianego, u ciebie wygląda jakby miało 30 lat i było wyprane przez czas z koloru.

Edytowane przez Orangegraphics
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simple_man: A ja myślę że studio powinieneś poprawić. Pomijając już to, że drewniana podłoga nijak nie pasuje do motoru (fajny motocykl tak na marginesie, co to za model?), to szare otoczenie daje IMO mało kontrastu na chromach. Wiem że to może mało oryginalne, ale widziałbym tam asfalt i jakąś fajną hdrkę, która wzbogaciłaby odbiór twoich chromowanych rur.

 

Sroka: Widać że masz zamiłowanie do wyraźnych faktur. W ostatnim jednak nie gra mi podłoga, wyglądająca na mokrą. Przegiąłeś pałę zwyczajnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności