Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


NV

Rekomendowane odpowiedzi

No jest przecież studio i kolory są :) Podkręciłem trochę emitery i ustawiłem cieplejsze kolory. Próbuje tak ustawić studio, by jakoś nawiązywało do morza, taką stylistyką ala ubot. Na pewno te stopy wylecą, zamierzam je zastąpić czymś na kształt drewnianych klocków, coś jak w stoczni w suchym doku.

 

Wszelkie pomysły/sugestie są mile widziane.

alligator_1862_r8_postpro.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

floo: Dzięki za uwagę.

arev: Dzięki za uwagę. Akurat modele i materiały tych kwiatków nie są moje... Jak tylko znajdę wolny czas to sam wymodeluję parę rodzajów różnych kwiatków do własnych potrzeb przynajmniej będę miał nad nimi większą kontrolę.

 

Dzięki za wszystkie uwagi są bardzo pomocne czasami jak się tak długo nad tym siedzi to nie widać niektórych niedoskonałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad tym dywanem też się zastanawiałem, ale chyba przez blura wygląda jak wygląda. Przyjemne bardzo. Jaki czas na klatkę? Czemu rodziałka taka dziwna? :)

 

no blur chyba trochu za mocny, renderowalo sie dosyc dlugo, jakos godzine ponad, a rozdzialka z panavision

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka problemów z renderem ale udało mi się naprawić. Jak pisałem wcześniej korzystam z V-ray 2.0 w Maya 2013. Splotche pojawiały się w GI Irradiance map dla Delonge Interpolation type. Poprostu sample trzeba podnieść było dużo wyżej kilkukrotnie niż dla Leas squares fit. Ziarna się pozbyłem dająć więcej sampli. Wszystkie wartości przemnożyłem w DMC sampler Subdivs Mult przez 2. Problem z artefaktami rozwiązałem poprzez zapisanie presetu nastepnie uruchomienie default i odczytanie presetu. W Irradiance Map zaznaczyłem Multipass.

 

Problematyczny render, splotche widac w GI pass...

fuckik.png

 

Jeszcze podkrecic musze swiatlo bo w Passie mam szumik...

 

subarupn.png

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej... masz tam jakies odbicia? Niebieskie tlo jest za bardzo intensywne jak dla mnie ... ja mysle ze w tlo odcienie szarosic sa najlepsze...to moje skromne zdanie. Jak masze reflakt to plaszczyznami swiecacymi bym sie pobawile. Jak mental to surfaceshade z outpcolor powyzej hsv w v powyzej 1 albo light shader w V rayu tez jest...

 

 

mozesz wylaczyc tlo z renderu np... wyl. primalivisibility wyrenderuj w alphie i dodaj tlo w post... Wejdzi w 16bit 32bit(to zadzej)... to co przyciaga oko wedlug mnie to kontrast :).

 

 

qrde za duzo wypilem.... koleanka mnie przepila :(... zona patrzy blac! tak to jest jak wiecej patrzy sie w monitor niz oddycha i pije!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, odbić nie mam, tło będę poprawiał, a co do reflakt to owszem mam tylko nie wiem za bardzo o co chodzi "Jak masze reflakt to płaszczyznami świecącymi bym się pobawił" w renderingu to jestem totalna noga. Poprawiłem troche.

701923_460805573975467_1503899150_o.jpg

Edytowane przez FUNKYszou
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reflekt= odbicia :)... Ogolnie budowanie studia polega na ustawianiu swatel. Swiatlo samo w sobie odbija sie w modelu. Mozna wiec robic to plaszczyznami swiecacymi. Mozna uzyc lamberta z incandesity w strne bieli (mozesz uzyc rampy dla zroznicowaniu). Mozesz odlinkowac plaszczynzne od innych swiatel by nie rzucala cieni wylaczyc primary visibility i cast shadows. Mozesz uzyc are light z wlaczonym visibility. V-rayowe swiatla wszystkie praktycznie sie odbijaja. Mozesz uzyc light texture w mentalu wpiac ja do surface shadera w slot outpu color. mozesz podkrecic output color hs V>1 i uzyc final gathera. Rozne sa metody. Ma byc ladnie. Ewentualie HDRI... :)... duzo sie ostatnio napocilem przy studyjnym renderowaniu.

 

Napisz jakiego softu uzywasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian dzięki za propozycje, podłubie. Myślałem nad klimatem bardziej vintage ale coś mi nie pasowało i zrezygnowałem. Ale pomęcze dalej, zobacze co wyjdzie.

 

- - - Połączono posty - - -

 

indian dzięki za propozycje, podłubie. Myślałem nad klimatem bardziej vintage ale coś mi nie pasowało i zrezygnowałem. Ale pomęcze dalej, zobacze co wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności