Orangegraphics Napisano 31 Styczeń 2013 Napisano 31 Styczeń 2013 Dzięki wielkie, mapowanie na czarnym pluszaku już poprawione. Indian, tak, brushe się przydały, zawsze jakaś wartość dodana do pracy ostatecznej;) Co do modeli to różnie, część Indian-owa( polecam:) ) część moja, a część ever-y po moim tuningu. Kolejne testy detali, następne croppy:
deshu Napisano 31 Styczeń 2013 Napisano 31 Styczeń 2013 Szalik i owca na biegunach kozak!:) A ode mnie taki klusek - zabawa partyklami:
deshu Napisano 31 Styczeń 2013 Napisano 31 Styczeń 2013 Dziękuje:) Maxowy pflow, meshowane thinkboxem, a potem narzucony na mesha twist z kluczem na value. Świecone vray sunem, bez dodatkowych świateł. Materiał to preset SSS2 o nazwie 'tłuste mleko' :), lekko modyfikowany - głównie skala. Comp w nuku - i gdyby nie postpro, to nikomu bym się nie odważył tego pokazać. Beauty jest mocno fe :P
pressenter Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Deshu: bardzo to fajne. Xiz0r: Przyjemne, przyjemne, szkoda że ta kołderka taka nienaturalna, ale poza tym bene. ;) Sz.
Logos Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 (edytowane) Zabawy z krzesełkiem, hair and fur daje nieźle w kość Można uzyskać podobny efekt futerka modyfikatorami? Czy trzeba odpowiednio "uczesać" ? Edytowane 1 Luty 2013 przez Logos
Tamyl91 Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Zrób kilkanaście splajnów na krześle, które będą prowadzącymi włoskami, zattachuj je w jeden obiekt i wrzuć na to hair and fura. Włosy pomiędzy nimi zostaną zinterpolowane. Oczywiście bez czesania się nie obejdzie, ale jest to jakieś uproszczenie.
Logos Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Wszystko byłoby ok ale teraz nie mogę użyć opcji style hair, jest nieaktywna.
lukis8787 Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 Przydałby się większy clump. Wydaje mi się, że te włoski nie są grube ale mocno się sklejają dlatego clump:)
Logos Napisano 1 Luty 2013 Napisano 1 Luty 2013 (edytowane) Wyszło mi coś takiego ;) Interpolacja jest strasznie losowa i nie działa stylizacja. Nie poprawiałem materiału jeszcze i nie zwiększałem thicknes. edit: ok już wiem co robię nie tak ;) Edytowane 1 Luty 2013 przez Logos
Thunder Napisano 2 Luty 2013 Napisano 2 Luty 2013 (edytowane) telefon ode mnie Edytowane 3 Luty 2013 przez Thunder
xmass Napisano 2 Luty 2013 Napisano 2 Luty 2013 Thunder ładnie wyszło tylko AA siedzi. Ale rozumiem że to tylko testowy;)
ItalianCopper Napisano 2 Luty 2013 Napisano 2 Luty 2013 @Loki Fajowy patent na te spękane płyty :) Osobiście bym tylko dodał trochę brudniejszego ciemniejszego i bardziej szarego brudu w tej warstwie podkładowej bo za czysto to wygląda i się gryzie z tymi sfatygowanymi płytami
Orangegraphics Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 totalnie for fun, sprawdzanie możliwości optymalizacji czasowej caustyki oraz dyspersji. Dyskoteka gra !
Karkosik Napisano 4 Luty 2013 Napisano 4 Luty 2013 Taki teścik w oczekiwaniu na inne rendery. Model od Grzmota ;)
Orangegraphics Napisano 4 Luty 2013 Napisano 4 Luty 2013 (edytowane) Karkosik, lakier i światła bardzo bene, ale materiał felg i szyb do poprawek jeszcze, fajne zestawienie kolorystyczne;) i ciąg dalszy testów kaustyki- pracka w przerwie między renderami komercyjnymi: Edytowane 4 Luty 2013 przez Orangegraphics
Loki Napisano 4 Luty 2013 Napisano 4 Luty 2013 Xizor jakieś kropki się porobily na tym brylancie. To założone jest? (lewa strona dół zwłaszcza w wygląda jak hmm jakieś błędy z ostrzenia albo jak na moje kaprawe oko - coś z filtrem AA nie tak (Catmull-Rom takie rzeczy robil czasami u mnie, tylko nie kolorowe)
Orangegraphics Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 ech, wiem, to jest jakiś babol od Vray Lens Flare effect chyba, już nie mialem siły ani czasu się nad tym pochylać, mogłem to w photoshopie poczyścić. AA był Mitchell-nevratili z podbitym ringing-iem
Orangegraphics Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:) następny, close-up. test lightingu
Tamyl91 Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Ode mnie taka scenka powstała na szybko z nudów coby przetestować brzozy od viz-people :)
legomir Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Xi0r bardzo fajnie, przyjemnie się patrzy tylko jakoś tak sterylnie na drugi rzut oka... Jak w szpitalu ;)
Tamyl91 Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 tak, zwykła biała warstwa z odwróconym zdepth jako maską
querion Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Praca nad moim trzecim autem :) Mam do Was pare pytań: 1. Jak wykonujecie lampy? 2. Znacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu?( Przy 0,5 mln zaczyna się ciąć :s)(3ds max) 3. Miałem zapytać o coś jescze, ale zapomniałem. 4.Światła robicie w post-pro czy w maxie?
Monio Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:) następny, close-up. test lightingu https://dl.dropbox.com/u/15119845/YU%20baby.jpg Zbyt idealne. Wszystko wygląda spoko ale to ujęcie kamery jest dziwne. Obróć kamerę o pare stopni żeby było widać choćby w drobny sposób jakąś perspektywę. Na pierwszy rzut oka kołyska i ściana wygląda jak zrobiona w 2d a tylko podłoga i okno dodane.
Sebazx6r Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 nacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu? Włącz taselacje tylko na render.
querion Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 No tak, ale jak renderuję w farmie, to rendeuje się bez TS. A na koniec projektu włączać ręcznie kilkadziesiąt obiektów średnio przyjemne ;)
Sebazx6r Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Mozna dac 1 atrybut subdive w V-ray lub mental ray do zageszczania siatki w czasie renderingu.
kondzieusz Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Plasti czego to ma byc test ? Modeli drzewek z jakiejś wszech dostępnej kolekcji czy może to są własne modele jeśli tak to zrób coś z materiałem pni drzew są koszmarne nie prawdziwe. Natomiast jeśli model nie są twoje to napisz co to za kolekcja co by się człowiek w przyszłości nie naciął ;)
plasti Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 a to zasady dzialu rendery testowe sie zmienily czy jak? czy po prostu na tym forum procz jednej wielkiej frustracji juz nic nie pozostalo?!
Karkosik Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Plasti no coś sie porobiło z tym forum niedobrego. Ale nie wnikajmy ;) Jesli chodzi o test. To tak. Po pierwsze skala. Kepki trawy albo za wysokie albo drzewa za niskie ;) Po za tym drzewa mają za mało geometri. Chodzi mi o gałęzie. Wyglądają jak gejmartowe. Przydałoby sie wiecej geometrii. Shadery liści jak i oświetlenie na plus. (Tylko ta abberacja mi oczy psuje ;) ) A ode mnie (od nas) kolejny teścik. Jak zwykle modelu użyczył mi przemiły i przesympatyczny kolega Thundeeeeer ! /o/ Resztą zajęły się moje małe łapy. Yołk
kondzieusz Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Plasti chyba jesteś przeczulony albo masz coś chłopie na sumieniu ;) ja powiedziałem że jeśli drzewka nie są twoje to napisz to bo ogólnie są one mało ciekawe i będzie wiadomo jak kolekcje omijać i na co kasy nie wyrzucać w błoto Karkosik bardzo sympatyczny renderek tylko autko trochę za czyste jak na lokacje w jakiej stoi
MichalNowak Napisano 16 Luty 2013 Napisano 16 Luty 2013 Ładnie, komercyjnie, moim zdaniem idealnie jak na tego typu temat. Dodał bym nieco kontrastu na same materiały budynku, rozróżnił bardziej drewno, tynk, klinkier i dach, teraz trochę beżem wszystko zalatuje :) Zastanawiam się ile masz w 3d a ile z fotki, jest szansa na info? Pozdro
siwy Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 z fotki tło-las i niebo, trochę kręcone balansem i kontrastem itp.
Loki Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Siwy bardzo przyjemnie. Klimatycznie. To do czego bym się czepił, to w pierwszym renderze powtarzająca się tekstura żwiru (lewy dolny narożnik), średnie są też te kamienie po prawej stronie w 2 obrazku (ale to pewnie przez to że ostatnio robilem jakieś takie "łupane" i bardziej mi się takie teraz podobają niż otoczaki :) Ładne skromne zagospodarowanie nie przytłaczające domu - to też mi się podoba. Niemniej - jest fajnie. Oświetlane HDRI ?
piko84 Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 Bardzo ładne renderki siwy. Mnie też te kamienie po prawej się rzuciły w oczy, ale dla normalnego zjadacza chleba nie ma to żadnego znaczenia. Trawa mi się podoba, patent z lampami świecącymi w 4 strony też bardzo fajny.
siwy Napisano 17 Luty 2013 Napisano 17 Luty 2013 niby tak, może jak nazbieram więcej to założę zbiorczy temat kamienie rzeczywiście słabo wyszły, nie zwróciłem wcześniej uwagi
querion Napisano 19 Luty 2013 Napisano 19 Luty 2013 Ma ktoś jakiegoś tutka fajnego do studio dla samochodu :P? Coś mi materiały i rendery nie podchodzą :/
Sebazx6r Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 http://www.3dm3.com/tutorials/vray_render_studio/ http://www.spot3d.com/ Poczytaj o linkowaniu światła z obiektami. Tym samym linkujesz także odbicia. Tu masz tutek odnośnie studia. Bez obczajenia właściwości materiałów się nie obejdzie. Masz chaotycznie wykonane te studio o materiałach nie wspomnę. Guru nie jestem, ale renderuje coraz lepiej. Pociesze Cie ze moje pierwsze rendery wyglądały podobnie. Bez kolejnych prób i testów sie nie obejdzie.
querion Napisano 23 Luty 2013 Napisano 23 Luty 2013 (edytowane) Dzięki za linki :) edit: Chyba nieco lepiej :) Edytowane 23 Luty 2013 przez querion
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się