Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dzięki wielkie, mapowanie na czarnym pluszaku już poprawione.

 

Indian, tak, brushe się przydały, zawsze jakaś wartość dodana do pracy ostatecznej;)

 

Co do modeli to różnie, część Indian-owa( polecam:) ) część moja, a część ever-y po moim tuningu.

 

Kolejne testy detali, następne croppy:

 

t3.jpg

 

t4.jpg

 

t5.jpg

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Szalik i owca na biegunach kozak!:)

 

A ode mnie taki klusek - zabawa partyklami:

 

out02_zpsdd612f4a.png

 

 

Napisano

Dziękuje:)

 

Maxowy pflow, meshowane thinkboxem, a potem narzucony na mesha twist z kluczem na value.

Świecone vray sunem, bez dodatkowych świateł.

Materiał to preset SSS2 o nazwie 'tłuste mleko' :), lekko modyfikowany - głównie skala.

Comp w nuku - i gdyby nie postpro, to nikomu bym się nie odważył tego pokazać. Beauty jest mocno fe :P

Napisano

Deshu: bardzo to fajne.

 

Xiz0r: Przyjemne, przyjemne, szkoda że ta kołderka taka nienaturalna, ale poza tym bene. ;)

 

Sz.

Napisano

Zabawy z krzesełkiem, hair and fur daje nieźle w kość

SfvFaMY.jpg

Można uzyskać podobny efekt futerka modyfikatorami? Czy trzeba odpowiednio "uczesać" ?

Relax-with-Flag-Halyard-Chair-by-Hans-J.-Wegner-01.jpg

Edytowane przez Logos

Napisano

Zrób kilkanaście splajnów na krześle, które będą prowadzącymi włoskami, zattachuj je w jeden obiekt i wrzuć na to hair and fura. Włosy pomiędzy nimi zostaną zinterpolowane. Oczywiście bez czesania się nie obejdzie, ale jest to jakieś uproszczenie.

Napisano

Wszystko byłoby ok ale teraz nie mogę użyć opcji style hair, jest nieaktywna.

Napisano

Przydałby się większy clump. Wydaje mi się, że te włoski nie są grube ale mocno się sklejają dlatego clump:)

Napisano

Wyszło mi coś takiego ;) Interpolacja jest strasznie losowa i nie działa stylizacja. Nie poprawiałem materiału jeszcze i nie zwiększałem thicknes.

edit:

ok już wiem co robię nie tak ;)

 

NNCvmmq.jpg

Edytowane przez Logos

Napisano

@Loki Fajowy patent na te spękane płyty :) Osobiście bym tylko dodał trochę brudniejszego ciemniejszego i bardziej szarego brudu w tej warstwie podkładowej bo za czysto to wygląda i się gryzie z tymi sfatygowanymi płytami

Napisano

Karkosik, lakier i światła bardzo bene, ale materiał felg i szyb do poprawek jeszcze, fajne zestawienie kolorystyczne;)

 

 

i ciąg dalszy testów kaustyki- pracka w przerwie między renderami komercyjnymi:

 

diamond_1.jpg

Edytowane przez Orangegraphics

Napisano

Xizor jakieś kropki się porobily na tym brylancie. To założone jest? (lewa strona dół zwłaszcza w wygląda jak hmm jakieś błędy z ostrzenia albo jak na moje kaprawe oko - coś z filtrem AA nie tak (Catmull-Rom takie rzeczy robil czasami u mnie, tylko nie kolorowe)

Napisano

ech, wiem, to jest jakiś babol od Vray Lens Flare effect chyba, już nie mialem siły ani czasu się nad tym pochylać, mogłem to w photoshopie poczyścić.

 

AA był Mitchell-nevratili z podbitym ringing-iem

Napisano

Ode mnie taka scenka powstała na szybko z nudów coby przetestować brzozy od viz-people :)

 

RXKixp9.jpg

Napisano

Xi0r bardzo fajnie, przyjemnie się patrzy tylko jakoś tak sterylnie na drugi rzut oka... Jak w szpitalu ;)

Napisano

workflowfront2.jpg

Praca nad moim trzecim autem :)

Mam do Was pare pytań:

1. Jak wykonujecie lampy?

2. Znacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu?( Przy 0,5 mln zaczyna się ciąć :s)(3ds max)

3. Miałem zapytać o coś jescze, ale zapomniałem.

4.Światła robicie w post-pro czy w maxie?

Napisano
Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:)

 

następny, close-up. test lightingu

 

https://dl.dropbox.com/u/15119845/YU%20baby.jpg

Zbyt idealne. Wszystko wygląda spoko ale to ujęcie kamery jest dziwne. Obróć kamerę o pare stopni żeby było widać choćby w drobny sposób jakąś perspektywę. Na pierwszy rzut oka kołyska i ściana wygląda jak zrobiona w 2d a tylko podłoga i okno dodane.

Napisano

No tak, ale jak renderuję w farmie, to rendeuje się bez TS. A na koniec projektu włączać ręcznie kilkadziesiąt obiektów średnio przyjemne ;)

Napisano

Plasti czego to ma byc test ? Modeli drzewek z jakiejś wszech dostępnej kolekcji czy może to są własne modele jeśli tak to zrób coś z materiałem pni drzew są koszmarne nie prawdziwe. Natomiast jeśli model nie są twoje to napisz co to za kolekcja co by się człowiek w przyszłości nie naciął ;)

Napisano

a to zasady dzialu rendery testowe sie zmienily czy jak?

 

czy po prostu na tym forum procz jednej wielkiej frustracji juz nic nie pozostalo?!

Napisano

Plasti no coś sie porobiło z tym forum niedobrego. Ale nie wnikajmy ;)

Jesli chodzi o test. To tak. Po pierwsze skala. Kepki trawy albo za wysokie albo drzewa za niskie ;)

Po za tym drzewa mają za mało geometri. Chodzi mi o gałęzie. Wyglądają jak gejmartowe. Przydałoby sie wiecej geometrii.

Shadery liści jak i oświetlenie na plus. (Tylko ta abberacja mi oczy psuje ;) )

A ode mnie (od nas) kolejny teścik. Jak zwykle modelu użyczył mi przemiły i przesympatyczny kolega Thundeeeeer ! /o/

Resztą zajęły się moje małe łapy.

CherokeeFinal.jpg

 

Yołk

Napisano

Plasti chyba jesteś przeczulony albo masz coś chłopie na sumieniu ;) ja powiedziałem że jeśli drzewka nie są twoje to napisz to bo ogólnie są one mało ciekawe i będzie wiadomo jak kolekcje omijać i na co kasy nie wyrzucać w błoto

Karkosik bardzo sympatyczny renderek tylko autko trochę za czyste jak na lokacje w jakiej stoi

Napisano

Ładnie, komercyjnie, moim zdaniem idealnie jak na tego typu temat.

 

Dodał bym nieco kontrastu na same materiały budynku, rozróżnił bardziej drewno, tynk, klinkier i dach, teraz trochę beżem wszystko zalatuje :)

 

Zastanawiam się ile masz w 3d a ile z fotki, jest szansa na info?

 

Pozdro

Napisano

z fotki tło-las i niebo, trochę kręcone balansem i kontrastem itp.

Napisano

Siwy bardzo przyjemnie. Klimatycznie. To do czego bym się czepił, to w pierwszym renderze powtarzająca się tekstura żwiru (lewy dolny narożnik), średnie są też te kamienie po prawej stronie w 2 obrazku (ale to pewnie przez to że ostatnio robilem jakieś takie "łupane" i bardziej mi się takie teraz podobają niż otoczaki :)

 

Ładne skromne zagospodarowanie nie przytłaczające domu - to też mi się podoba.

 

Niemniej - jest fajnie. Oświetlane HDRI ?

Napisano

Bardzo ładne renderki siwy. Mnie też te kamienie po prawej się rzuciły w oczy, ale dla normalnego zjadacza chleba nie ma to żadnego znaczenia. Trawa mi się podoba, patent z lampami świecącymi w 4 strony też bardzo fajny.

Napisano

niby tak, może jak nazbieram więcej to założę zbiorczy temat

 

kamienie rzeczywiście słabo wyszły, nie zwróciłem wcześniej uwagi

Napisano

subarupf.jpg

Ma ktoś jakiegoś tutka fajnego do studio dla samochodu :P? Coś mi materiały i rendery nie podchodzą :/

Napisano

http://www.3dm3.com/tutorials/vray_render_studio/

http://www.spot3d.com/

 

Poczytaj o linkowaniu światła z obiektami. Tym samym linkujesz także odbicia.

 

Tu masz tutek odnośnie studia. Bez obczajenia właściwości materiałów się nie obejdzie. Masz chaotycznie wykonane te studio o materiałach nie wspomnę. Guru nie jestem, ale renderuje coraz lepiej. Pociesze Cie ze moje pierwsze rendery wyglądały podobnie. Bez kolejnych prób i testów sie nie obejdzie.

Napisano

Dzięki za linki :)

 

edit:

subrh.jpg

Chyba nieco lepiej :)

Edytowane przez querion

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności