Napisano 31 Styczeń 201312 l Dzięki wielkie, mapowanie na czarnym pluszaku już poprawione. Indian, tak, brushe się przydały, zawsze jakaś wartość dodana do pracy ostatecznej;) Co do modeli to różnie, część Indian-owa( polecam:) ) część moja, a część ever-y po moim tuningu. Kolejne testy detali, następne croppy:
Napisano 31 Styczeń 201312 l Szalik i owca na biegunach kozak!:) A ode mnie taki klusek - zabawa partyklami:
Napisano 31 Styczeń 201312 l Dziękuje:) Maxowy pflow, meshowane thinkboxem, a potem narzucony na mesha twist z kluczem na value. Świecone vray sunem, bez dodatkowych świateł. Materiał to preset SSS2 o nazwie 'tłuste mleko' :), lekko modyfikowany - głównie skala. Comp w nuku - i gdyby nie postpro, to nikomu bym się nie odważył tego pokazać. Beauty jest mocno fe :P
Napisano 1 Luty 201312 l Deshu: bardzo to fajne. Xiz0r: Przyjemne, przyjemne, szkoda że ta kołderka taka nienaturalna, ale poza tym bene. ;) Sz.
Napisano 1 Luty 201312 l Zabawy z krzesełkiem, hair and fur daje nieźle w kość Można uzyskać podobny efekt futerka modyfikatorami? Czy trzeba odpowiednio "uczesać" ? Edytowane 1 Luty 201312 l przez Logos
Napisano 1 Luty 201312 l Zrób kilkanaście splajnów na krześle, które będą prowadzącymi włoskami, zattachuj je w jeden obiekt i wrzuć na to hair and fura. Włosy pomiędzy nimi zostaną zinterpolowane. Oczywiście bez czesania się nie obejdzie, ale jest to jakieś uproszczenie.
Napisano 1 Luty 201312 l Wszystko byłoby ok ale teraz nie mogę użyć opcji style hair, jest nieaktywna.
Napisano 1 Luty 201312 l Przydałby się większy clump. Wydaje mi się, że te włoski nie są grube ale mocno się sklejają dlatego clump:)
Napisano 1 Luty 201312 l Wyszło mi coś takiego ;) Interpolacja jest strasznie losowa i nie działa stylizacja. Nie poprawiałem materiału jeszcze i nie zwiększałem thicknes. edit: ok już wiem co robię nie tak ;) Edytowane 1 Luty 201312 l przez Logos
Napisano 2 Luty 201312 l @Loki Fajowy patent na te spękane płyty :) Osobiście bym tylko dodał trochę brudniejszego ciemniejszego i bardziej szarego brudu w tej warstwie podkładowej bo za czysto to wygląda i się gryzie z tymi sfatygowanymi płytami
Napisano 3 Luty 201312 l totalnie for fun, sprawdzanie możliwości optymalizacji czasowej caustyki oraz dyspersji. Dyskoteka gra !
Napisano 4 Luty 201312 l Karkosik, lakier i światła bardzo bene, ale materiał felg i szyb do poprawek jeszcze, fajne zestawienie kolorystyczne;) i ciąg dalszy testów kaustyki- pracka w przerwie między renderami komercyjnymi: Edytowane 4 Luty 201312 l przez Orangegraphics
Napisano 4 Luty 201312 l Xizor jakieś kropki się porobily na tym brylancie. To założone jest? (lewa strona dół zwłaszcza w wygląda jak hmm jakieś błędy z ostrzenia albo jak na moje kaprawe oko - coś z filtrem AA nie tak (Catmull-Rom takie rzeczy robil czasami u mnie, tylko nie kolorowe)
Napisano 5 Luty 201312 l ech, wiem, to jest jakiś babol od Vray Lens Flare effect chyba, już nie mialem siły ani czasu się nad tym pochylać, mogłem to w photoshopie poczyścić. AA był Mitchell-nevratili z podbitym ringing-iem
Napisano 5 Luty 201312 l Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:) następny, close-up. test lightingu
Napisano 5 Luty 201312 l Ode mnie taka scenka powstała na szybko z nudów coby przetestować brzozy od viz-people :)
Napisano 9 Luty 201312 l Xi0r bardzo fajnie, przyjemnie się patrzy tylko jakoś tak sterylnie na drugi rzut oka... Jak w szpitalu ;)
Napisano 9 Luty 201312 l Praca nad moim trzecim autem :) Mam do Was pare pytań: 1. Jak wykonujecie lampy? 2. Znacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu?( Przy 0,5 mln zaczyna się ciąć :s)(3ds max) 3. Miałem zapytać o coś jescze, ale zapomniałem. 4.Światła robicie w post-pro czy w maxie?
Napisano 9 Luty 201312 l Widzę że ostatnio coś dużo wrzutek tutaj daje:) następny, close-up. test lightingu https://dl.dropbox.com/u/15119845/YU%20baby.jpg Zbyt idealne. Wszystko wygląda spoko ale to ujęcie kamery jest dziwne. Obróć kamerę o pare stopni żeby było widać choćby w drobny sposób jakąś perspektywę. Na pierwszy rzut oka kołyska i ściana wygląda jak zrobiona w 2d a tylko podłoga i okno dodane.
Napisano 9 Luty 201312 l nacie jakieś sposoby optymalizacji viewportu? Włącz taselacje tylko na render.
Napisano 10 Luty 201312 l No tak, ale jak renderuję w farmie, to rendeuje się bez TS. A na koniec projektu włączać ręcznie kilkadziesiąt obiektów średnio przyjemne ;)
Napisano 11 Luty 201312 l Mozna dac 1 atrybut subdive w V-ray lub mental ray do zageszczania siatki w czasie renderingu.
Napisano 16 Luty 201312 l Plasti czego to ma byc test ? Modeli drzewek z jakiejś wszech dostępnej kolekcji czy może to są własne modele jeśli tak to zrób coś z materiałem pni drzew są koszmarne nie prawdziwe. Natomiast jeśli model nie są twoje to napisz co to za kolekcja co by się człowiek w przyszłości nie naciął ;)
Napisano 16 Luty 201312 l a to zasady dzialu rendery testowe sie zmienily czy jak? czy po prostu na tym forum procz jednej wielkiej frustracji juz nic nie pozostalo?!
Napisano 16 Luty 201312 l Plasti no coś sie porobiło z tym forum niedobrego. Ale nie wnikajmy ;) Jesli chodzi o test. To tak. Po pierwsze skala. Kepki trawy albo za wysokie albo drzewa za niskie ;) Po za tym drzewa mają za mało geometri. Chodzi mi o gałęzie. Wyglądają jak gejmartowe. Przydałoby sie wiecej geometrii. Shadery liści jak i oświetlenie na plus. (Tylko ta abberacja mi oczy psuje ;) ) A ode mnie (od nas) kolejny teścik. Jak zwykle modelu użyczył mi przemiły i przesympatyczny kolega Thundeeeeer ! /o/ Resztą zajęły się moje małe łapy. Yołk
Napisano 16 Luty 201312 l Plasti chyba jesteś przeczulony albo masz coś chłopie na sumieniu ;) ja powiedziałem że jeśli drzewka nie są twoje to napisz to bo ogólnie są one mało ciekawe i będzie wiadomo jak kolekcje omijać i na co kasy nie wyrzucać w błoto Karkosik bardzo sympatyczny renderek tylko autko trochę za czyste jak na lokacje w jakiej stoi
Napisano 16 Luty 201312 l Ładnie, komercyjnie, moim zdaniem idealnie jak na tego typu temat. Dodał bym nieco kontrastu na same materiały budynku, rozróżnił bardziej drewno, tynk, klinkier i dach, teraz trochę beżem wszystko zalatuje :) Zastanawiam się ile masz w 3d a ile z fotki, jest szansa na info? Pozdro
Napisano 17 Luty 201312 l Siwy bardzo przyjemnie. Klimatycznie. To do czego bym się czepił, to w pierwszym renderze powtarzająca się tekstura żwiru (lewy dolny narożnik), średnie są też te kamienie po prawej stronie w 2 obrazku (ale to pewnie przez to że ostatnio robilem jakieś takie "łupane" i bardziej mi się takie teraz podobają niż otoczaki :) Ładne skromne zagospodarowanie nie przytłaczające domu - to też mi się podoba. Niemniej - jest fajnie. Oświetlane HDRI ?
Napisano 17 Luty 201312 l Bardzo ładne renderki siwy. Mnie też te kamienie po prawej się rzuciły w oczy, ale dla normalnego zjadacza chleba nie ma to żadnego znaczenia. Trawa mi się podoba, patent z lampami świecącymi w 4 strony też bardzo fajny.
Napisano 17 Luty 201312 l niby tak, może jak nazbieram więcej to założę zbiorczy temat kamienie rzeczywiście słabo wyszły, nie zwróciłem wcześniej uwagi
Napisano 19 Luty 201312 l Ma ktoś jakiegoś tutka fajnego do studio dla samochodu :P? Coś mi materiały i rendery nie podchodzą :/
Napisano 22 Luty 201312 l http://www.3dm3.com/tutorials/vray_render_studio/ http://www.spot3d.com/ Poczytaj o linkowaniu światła z obiektami. Tym samym linkujesz także odbicia. Tu masz tutek odnośnie studia. Bez obczajenia właściwości materiałów się nie obejdzie. Masz chaotycznie wykonane te studio o materiałach nie wspomnę. Guru nie jestem, ale renderuje coraz lepiej. Pociesze Cie ze moje pierwsze rendery wyglądały podobnie. Bez kolejnych prób i testów sie nie obejdzie.
Napisano 23 Luty 201312 l Dzięki za linki :) edit: Chyba nieco lepiej :) Edytowane 23 Luty 201312 l przez querion
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto