Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

@hkropiński: ładny shader ale szerokość rowków chyba jednak za duża, szczególnie rzuca się to w oczy tam, gdzie jest jasne odbicie.

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano
plasti, robione pudełkiem po zapałkach z dziurką? ;)

 

chyba nie rozumiem

 

 

 

jesli chodzilo ci o dofa to tu masz bez:

 

c102o.jpg

Napisano

@plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie..

Napisano
@plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie..

 

dzieki za opinie, prawdopodobnie zielona podloga zalatuje klasa szkolna z lat 90 :P

 

a co do syfow itp, jak sie rozpedze to wale co popadnie, a zabberacja masz racje, chyba za mocno pociagnalem :)

Napisano

Plasti nie panujesz w ogóle nad światłem w tej scenie, według naświetleń i cieni oraz przepaleń na prawych wnękach okien to słońce masz gdzieś na lewo po skosie natomiast wybuch supernowej na na tle za oknem w prawym kacie wizki zupełnie nie pasuje do reszty. W Jakim celu w tym pomieszczeniu wiszą te plakaty za szkłem żeby pokazywać tak intensywne odbicia tego co po przeciwnej stronie ? leprze by były lustra bo by nie robiły zamętu kompozycyjnego ogólnie kadr jest do poprawy to cuś :) przeszklone po prawej stronie zajmuje w kadrze za dużo miejsca i właściwie nie wiadomo po co zostało wyeksponowane. Ogólnie wizka ma w sobie potencjał i można z niej wycisnąć fajne ujecie :)

 

09121986 widać ktoś miał inne zdanie niz ty tylko właściwie do czego to nie wiadomo :) Ja np jestem na tak jeśli chodzi o drugi plan podoba się, natomiast pierwszy plan warto by było dopracować wykorzystaj floor generator i multitekstury do stworzenie tych podestów drewnianych nie będzie tak płasko :) to samo woda ładniej wygląda z mapka weve w bump niż noise :)

Pewnie tez zaraz dostane "nie" :)

Edytowane przez skalpel3d

Napisano

Szefie tam jest lekki blur i to klatka z animacji i się tam wszystko rusza włącznie z kamerą, nie mogłem żylety zrobić z tego drewna tylko musiałem wytłumić je bo to drewno nie jest centralnym punktem sceny ,a i tak już jest "ścisk" w scenie i jak dochodzi ruch to nie wiadomo gdzie ulokować wzrok.

 

Tak mówisz o tym floor generatorze xD poka poka co nim ciekawego wymyśliłeś tą wodę też bym obadał...

 

Pozdr

M.

 

Ps. nie ja kliknąłem Ci "nie" , jakiś troll grasuje pewnie xD nietrafiony pomysł z tymi podziękowaniami w nowej formie ;p

Napisano

wyglada ciekawie, ale te kocury na ścianach obciachowe jak siorbanie kawy u teściów.

Napisano

co do flor generatora i multitekstury to podłoża wychodza tak http://img10.imageshack.us/img10/9435/dechy.jpg takie coś zrobione na chybcika kilka dni temu co do wody to tu wrzuciłem materiał nic fenomenalnego ale efekt daje ładny tylko że pewnie w twoim przypadku co najwyżej może się nadawać do pojedynczych ujęć nie sprawdzałem jak się zachowuje w animacji :)

Napisano

Fargate: Bardzo przyjemne, jedyne co razi w oczy to tło za drzewami. A tak to bardzo,bardzo a szczególnie fajnie wyszły cienie na pierwszym planie.

 

Takie bardzo wczesne teściki sprawdzające oświetlenie, niektóre materiały, klimacik...itp

00400000.jpg

00500000.jpg

008fj.jpg

00200000.jpg

00700000c.jpg

00900000.jpg

01200000.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Fargate, siwy: Dziękuje.

 

Burza mózgów: Jak ciekawie i możliwie najbardziej realistycznie za-symulować cień chmury padający na podłoże? Mam zamiar zrobić jedno ujęcie z właśnie takim cieniem na trawie i nie wiem który sposób wybrać...(coś z teksturami, czy może wymodelować chmurkę - nadać jej odpowiednie materiały, czy coś innego).

 

Kolejne teściki, tym razem na lepszych ustawieniach. (wymieniłem niektóre tekstury na te z większą rozdzielczością, dopracowałem niektóre materiały, testowałem kolorki... itp)

 

0151280.jpg

 

11280px.jpg

21280.jpg

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Ja to bym w sumie zrobił chmurkę a ile to czasu jest zrobić :D wymodelować pierwotny kształt i kliknąc generate cloud, potem trochę materiały po poprawiać ijuż.

Napisano

Test materiału parkietu. Scena znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu oświetlonym jednym VRaylight'em i jednym VRaysun'em.

testlza.jpg

Napisano

FUNKYszou - jeżeli oświetlasz to światłem wpadającym przez okno to ustaw Vraylight'a za oknem i włącz Skylight Portal. Co do samej podłogi to tak:

 

- tekstura w większej rozdzielczości - ja robiąc takie podłogi uzywam zazwyczaj map w rozdziałce 3500+ px

- dodaj jeszcze tekstury do kanały reflection, glossines oraz coś w kanale bump z małą wartością

 

Jak na razie wygląda to trochę sztucznie, ale nie jest najgorzej :) Powodzenia

Napisano

tiger250 dzięki za uwagi, co do oświetlenia to pewnie będę musiał jeszcze sporo się pobawić przy nim, natomiast jeżeli chodzi o podłogę samą to teksture mam w rozdzielczości 3008x2206 najmniejsza chyba nie jest + tilling mam na 2, a co do ustawień materiału to w slotach reflect i glossines mam wrzuconą również mapę.

Parkiet robiłem przy pomocy floorgenerator, ponieważ sama textura z bumpem i lekkim disp'em wyglądało to jeszcze gorzej.

Napisano

Kolejne podejście do parkiet, wydaje mi się że jest lepiej aczkolwiek nie rozumiem trochę refleksow, mianowicie dlaczego są białe i żółtawe skoro barwa światła w sun'ie i VRayligh'cie jest taka sama...

testvp.jpg

Napisano

Sroka8888 - bardzo ładna zielenina. Jak robiłeś żeby tak ładnie "rosła" między kamieniami? Nic nic się nie przenika, wygląda naturalnie.

Napisano

Testy. Drewno zmienię na coś bardziej wyraźnego bo to tak średnio siedzi :/

marta_1.jpg

marta_21.jpg

Edytowane przez Fargate

Napisano

Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu.

Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona)

 

ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;)

 

DGDZjwY.jpg

 

p.s.

też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;)

a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/

Edytowane przez Necro
kompresje plz

Napisano

gonnog: Ręczna robota - rozsiałem trawę pomiędzy kostką pluginem advanced painter.

Fargate: Czym świeciłeś? Tło pochodzi z .HDR czy zwykły .jpg

 

Kolejne teściki:

Wiem że występują błędy...za mocy disp na ziemi, mapowanie itp... ale to dopracuję w finalnej wersji.

 

13137304.jpg

 

20073344.jpg

 

132raw4.jpg

 

132raw3.jpg

 

121raw2.jpg

Napisano

Sroka8888: Bardzo soczyście, 1 i 4 najlepsze jak dla mnie.

Świecone vraysun + vrayDome z hdr.

Napisano

świetne interior ujęcia. Co to za krzesełka jeśli można wiedzieć (chodzi mi o manufacturera i designera)? Wyglądają smakowicie;)

Napisano

Fargate, xmass: Dzięki, co do krzesełek to nie mam pojęcia... modelowałem ze zdjęcia, może ktoś inny będzie wiedział.

 

Jeszcze takie dwa proste teściki:

144kd.jpg

146eu.jpg

Napisano

Sroka, wypas... Ode mnie taki szybki domek, nie wiem czy nie zajechałem go w PS :), co myślicie?

 

f2bv1b03.jpg

Edytowane przez @seba@

Napisano

No to teraz coś dla odmiany.

Szybki przyjemny renderek (na podstawie jednego rysunku, który sobie machnąłem markerem).

3-4h.

xKHwMp5.jpg

Napisano

Sroka, ta trawka w dalszych ujęciach jak dla mnie jest troszkę zbyt monotonna i coś dziwnego dzieję się z cieniem o ile masz mocne cienie na pozostałych elementach to na trawie jakiś taki słaby.

 

Ode mnie kolejna komercha....

6418v1ss.jpg

Napisano

Sroka- śliczne, odemnie uwaga taka, że w kazdym ujęciu masz identyczny color-grading, może coś delikatnie pozmieniać? Pobawić się charakterem obrazka?Color balance w PS-ie nie boli :)

 

Garnek najłabszy, myślę że ciekawy dla ciebie będzie ten link, polecam przeczytać dokładnie: http://bertrand-benoit.com/blog/2013/05/26/materialism-1-5-rough-metal/

Napisano

Świetny to z linku, co prawda nie skierowane do mnie, ale wielkie dzięki :)

 

Co do szóstego obrazka closedup'a trawy to ona nie powinna czasem przepuszczać nieco światła na drugą stronę?

Napisano
Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu.

Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona)

 

ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;)

 

DGDZjwY.jpg

 

p.s.

też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;)

a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/

 

Polecam deviantart i tam dostajesz 2 gigowy dysk STASH jest rewelacyjny.

Napisano

@seba@ bardzo ladna komercha:) chociaz jakos tak bardzo czysto i sterylnie, ale klient pewnie zadowolony. Z jakiej kolekcji masz te wszystkie drzewa ? ;>

Napisano

09121986: Dzięki, vray sun + jakiś jpg z churkami pomieszany z vray sky

 

Pawelkos: Dzięki, rośliny w 90% są własnej roboty (growfx)

 

Pozdrawiam

Napisano

@Sroka8888

 

jak wrzucasz jakis render to miazdzysz cale tutejsze towarzystwo!!! miazga rendery!!!!

Napisano

@seba@: Coś spróbuje z tym wykombinować.

Kramon: Wiem że garnek bida, ale to taki b.prosty materiał na test żeby zobaczyć jak rozchodzą się refleksy w tym ujęciu.

Xiz0r: Dzięki, Coś w ten deseń?

A:

15raw234.jpg

B:

15raw234nik.jpg

legomir: Niby powinna, ale coś nie chce... mnie też to zastanawia.

plasti: e tam bez przesady... szału nie ma. Ale dzięki za miły komentarz.

Tom3k: Nie ma problemu, Kurczę ja już sam nie wiem która wersja będzie najlepsza.

 

Sorki że tak spamuje testami ale przez pewien okres czasu nic nie robiłem i dopiero teraz mogę "rozwinąć skrzydła".

Napisano

Sroka8888: Świetnie wygląda te testy, spamuj do woli :P

 

Jak świecisz? Możesz pokazać jakiś render bez postpro?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności