Napisano 9 Maj 201311 l @hkropiński: ładny shader ale szerokość rowków chyba jednak za duża, szczególnie rzuca się to w oczy tam, gdzie jest jasne odbicie.
Napisano 9 Maj 201311 l plasti, robione pudełkiem po zapałkach z dziurką? ;) chyba nie rozumiem jesli chodzilo ci o dofa to tu masz bez:
Napisano 9 Maj 201311 l @plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie..
Napisano 9 Maj 201311 l @plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie.. dzieki za opinie, prawdopodobnie zielona podloga zalatuje klasa szkolna z lat 90 :P a co do syfow itp, jak sie rozpedze to wale co popadnie, a zabberacja masz racje, chyba za mocno pociagnalem :)
Napisano 10 Maj 201311 l Chodziło mi o to, że ten render jakością przypomina zdjęcie wykonane przy pomocy kamery otworkowej zrobionej z pudełka po zapałkach z dziurką ;) http://img97.imageshack.us/img97/8504/97476959.jpg
Napisano 12 Maj 201311 l Dawno mnie nie było. Niebawem kończę reela i nowe folio na 2013. Taka jedna klatka z jednaj z animacji. https://www.facebook.com/pages/Cgmtl/248906565247201 Pozdr PS.[jakieś nowe podziękowania pod postami ? ledwo zdążyłem opublikować post i odrazu dostałem 1x nie ? o co cho ? ] Edytowane 12 Maj 201311 l przez 09121986
Napisano 12 Maj 201311 l Plasti nie panujesz w ogóle nad światłem w tej scenie, według naświetleń i cieni oraz przepaleń na prawych wnękach okien to słońce masz gdzieś na lewo po skosie natomiast wybuch supernowej na na tle za oknem w prawym kacie wizki zupełnie nie pasuje do reszty. W Jakim celu w tym pomieszczeniu wiszą te plakaty za szkłem żeby pokazywać tak intensywne odbicia tego co po przeciwnej stronie ? leprze by były lustra bo by nie robiły zamętu kompozycyjnego ogólnie kadr jest do poprawy to cuś :) przeszklone po prawej stronie zajmuje w kadrze za dużo miejsca i właściwie nie wiadomo po co zostało wyeksponowane. Ogólnie wizka ma w sobie potencjał i można z niej wycisnąć fajne ujecie :) 09121986 widać ktoś miał inne zdanie niz ty tylko właściwie do czego to nie wiadomo :) Ja np jestem na tak jeśli chodzi o drugi plan podoba się, natomiast pierwszy plan warto by było dopracować wykorzystaj floor generator i multitekstury do stworzenie tych podestów drewnianych nie będzie tak płasko :) to samo woda ładniej wygląda z mapka weve w bump niż noise :) Pewnie tez zaraz dostane "nie" :) Edytowane 13 Maj 201311 l przez skalpel3d
Napisano 13 Maj 201311 l Szefie tam jest lekki blur i to klatka z animacji i się tam wszystko rusza włącznie z kamerą, nie mogłem żylety zrobić z tego drewna tylko musiałem wytłumić je bo to drewno nie jest centralnym punktem sceny ,a i tak już jest "ścisk" w scenie i jak dochodzi ruch to nie wiadomo gdzie ulokować wzrok. Tak mówisz o tym floor generatorze xD poka poka co nim ciekawego wymyśliłeś tą wodę też bym obadał... Pozdr M. Ps. nie ja kliknąłem Ci "nie" , jakiś troll grasuje pewnie xD nietrafiony pomysł z tymi podziękowaniami w nowej formie ;p
Napisano 13 Maj 201311 l wyglada ciekawie, ale te kocury na ścianach obciachowe jak siorbanie kawy u teściów.
Napisano 13 Maj 201311 l co do flor generatora i multitekstury to podłoża wychodza tak http://img10.imageshack.us/img10/9435/dechy.jpg takie coś zrobione na chybcika kilka dni temu co do wody to tu wrzuciłem materiał nic fenomenalnego ale efekt daje ładny tylko że pewnie w twoim przypadku co najwyżej może się nadawać do pojedynczych ujęć nie sprawdzałem jak się zachowuje w animacji :)
Napisano 14 Maj 201311 l Fargate: Bardzo przyjemne, jedyne co razi w oczy to tło za drzewami. A tak to bardzo,bardzo a szczególnie fajnie wyszły cienie na pierwszym planie. Takie bardzo wczesne teściki sprawdzające oświetlenie, niektóre materiały, klimacik...itp Edytowane 15 Maj 201311 l przez Sroka8888
Napisano 16 Maj 201311 l Fargate, siwy: Dziękuje. Burza mózgów: Jak ciekawie i możliwie najbardziej realistycznie za-symulować cień chmury padający na podłoże? Mam zamiar zrobić jedno ujęcie z właśnie takim cieniem na trawie i nie wiem który sposób wybrać...(coś z teksturami, czy może wymodelować chmurkę - nadać jej odpowiednie materiały, czy coś innego). Kolejne teściki, tym razem na lepszych ustawieniach. (wymieniłem niektóre tekstury na te z większą rozdzielczością, dopracowałem niektóre materiały, testowałem kolorki... itp) Edytowane 16 Maj 201311 l przez Sroka8888
Napisano 16 Maj 201311 l Ja to bym w sumie zrobił chmurkę a ile to czasu jest zrobić :D wymodelować pierwotny kształt i kliknąc generate cloud, potem trochę materiały po poprawiać ijuż.
Napisano 16 Maj 201311 l Test materiału parkietu. Scena znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu oświetlonym jednym VRaylight'em i jednym VRaysun'em.
Napisano 17 Maj 201311 l FUNKYszou - jeżeli oświetlasz to światłem wpadającym przez okno to ustaw Vraylight'a za oknem i włącz Skylight Portal. Co do samej podłogi to tak: - tekstura w większej rozdzielczości - ja robiąc takie podłogi uzywam zazwyczaj map w rozdziałce 3500+ px - dodaj jeszcze tekstury do kanały reflection, glossines oraz coś w kanale bump z małą wartością Jak na razie wygląda to trochę sztucznie, ale nie jest najgorzej :) Powodzenia
Napisano 17 Maj 201311 l tiger250 dzięki za uwagi, co do oświetlenia to pewnie będę musiał jeszcze sporo się pobawić przy nim, natomiast jeżeli chodzi o podłogę samą to teksture mam w rozdzielczości 3008x2206 najmniejsza chyba nie jest + tilling mam na 2, a co do ustawień materiału to w slotach reflect i glossines mam wrzuconą również mapę. Parkiet robiłem przy pomocy floorgenerator, ponieważ sama textura z bumpem i lekkim disp'em wyglądało to jeszcze gorzej.
Napisano 19 Maj 201311 l Kolejne podejście do parkiet, wydaje mi się że jest lepiej aczkolwiek nie rozumiem trochę refleksow, mianowicie dlaczego są białe i żółtawe skoro barwa światła w sun'ie i VRayligh'cie jest taka sama...
Napisano 20 Maj 201311 l Sroka8888 - bardzo ładna zielenina. Jak robiłeś żeby tak ładnie "rosła" między kamieniami? Nic nic się nie przenika, wygląda naturalnie.
Napisano 21 Maj 201311 l Testy. Drewno zmienię na coś bardziej wyraźnego bo to tak średnio siedzi :/ Edytowane 21 Maj 201311 l przez Fargate
Napisano 22 Maj 201311 l Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu. Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona) ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;) p.s. też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;) a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/ Edytowane 22 Maj 201311 l przez Necro kompresje plz
Napisano 22 Maj 201311 l gonnog: Ręczna robota - rozsiałem trawę pomiędzy kostką pluginem advanced painter. Fargate: Czym świeciłeś? Tło pochodzi z .HDR czy zwykły .jpg Kolejne teściki: Wiem że występują błędy...za mocy disp na ziemi, mapowanie itp... ale to dopracuję w finalnej wersji.
Napisano 22 Maj 201311 l Sroka8888: Bardzo soczyście, 1 i 4 najlepsze jak dla mnie. Świecone vraysun + vrayDome z hdr.
Napisano 23 Maj 201311 l świetne interior ujęcia. Co to za krzesełka jeśli można wiedzieć (chodzi mi o manufacturera i designera)? Wyglądają smakowicie;)
Napisano 23 Maj 201311 l Fargate, xmass: Dzięki, co do krzesełek to nie mam pojęcia... modelowałem ze zdjęcia, może ktoś inny będzie wiedział. Jeszcze takie dwa proste teściki:
Napisano 24 Maj 201311 l Sroka, wypas... Ode mnie taki szybki domek, nie wiem czy nie zajechałem go w PS :), co myślicie? Edytowane 24 Maj 201311 l przez @seba@
Napisano 24 Maj 201311 l No to teraz coś dla odmiany. Szybki przyjemny renderek (na podstawie jednego rysunku, który sobie machnąłem markerem). 3-4h.
Napisano 30 Maj 201311 l Sroka, ta trawka w dalszych ujęciach jak dla mnie jest troszkę zbyt monotonna i coś dziwnego dzieję się z cieniem o ile masz mocne cienie na pozostałych elementach to na trawie jakiś taki słaby. Ode mnie kolejna komercha....
Napisano 30 Maj 201311 l Sroka- śliczne, odemnie uwaga taka, że w kazdym ujęciu masz identyczny color-grading, może coś delikatnie pozmieniać? Pobawić się charakterem obrazka?Color balance w PS-ie nie boli :) Garnek najłabszy, myślę że ciekawy dla ciebie będzie ten link, polecam przeczytać dokładnie: http://bertrand-benoit.com/blog/2013/05/26/materialism-1-5-rough-metal/
Napisano 30 Maj 201311 l Świetny to z linku, co prawda nie skierowane do mnie, ale wielkie dzięki :) Co do szóstego obrazka closedup'a trawy to ona nie powinna czasem przepuszczać nieco światła na drugą stronę?
Napisano 30 Maj 201311 l Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu. Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona) ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;) p.s. też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;) a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/ Polecam deviantart i tam dostajesz 2 gigowy dysk STASH jest rewelacyjny.
Napisano 30 Maj 201311 l @09121986 weź te opony popraw bo niezdzierżę :) strasznie sie rzucają w oczy i psuja odbior..
Napisano 30 Maj 201311 l @seba@ bardzo ladna komercha:) chociaz jakos tak bardzo czysto i sterylnie, ale klient pewnie zadowolony. Z jakiej kolekcji masz te wszystkie drzewa ? ;>
Napisano 31 Maj 201311 l 09121986: Dzięki, vray sun + jakiś jpg z churkami pomieszany z vray sky Pawelkos: Dzięki, rośliny w 90% są własnej roboty (growfx) Pozdrawiam
Napisano 31 Maj 201311 l @Sroka8888 jak wrzucasz jakis render to miazdzysz cale tutejsze towarzystwo!!! miazga rendery!!!!
Napisano 4 Czerwiec 201311 l @seba@: Coś spróbuje z tym wykombinować. Kramon: Wiem że garnek bida, ale to taki b.prosty materiał na test żeby zobaczyć jak rozchodzą się refleksy w tym ujęciu. Xiz0r: Dzięki, Coś w ten deseń? A: B: legomir: Niby powinna, ale coś nie chce... mnie też to zastanawia. plasti: e tam bez przesady... szału nie ma. Ale dzięki za miły komentarz. Tom3k: Nie ma problemu, Kurczę ja już sam nie wiem która wersja będzie najlepsza. Sorki że tak spamuje testami ale przez pewien okres czasu nic nie robiłem i dopiero teraz mogę "rozwinąć skrzydła".
Napisano 4 Czerwiec 201311 l Sroka8888: Świetnie wygląda te testy, spamuj do woli :P Jak świecisz? Możesz pokazać jakiś render bez postpro?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto