Lucas Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 @hkropiński: ładny shader ale szerokość rowków chyba jednak za duża, szczególnie rzuca się to w oczy tam, gdzie jest jasne odbicie.
plasti Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 plasti, robione pudełkiem po zapałkach z dziurką? ;) chyba nie rozumiem jesli chodzilo ci o dofa to tu masz bez:
Pawelkos Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 @plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie..
plasti Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 @plasti: jak dla mnie srednio to wszystko wyglada. Siada Ci AA, aberacji nawalone ze az oczy bala jak sie na to patrzy i czlowiek sie zaczyna zastanawiam czy to nie streoskopia :). Nie wiem co ma imitowac ten syf (zabrudzenia obkietywu?;>), ale dla teraz odnosze wrazenia jakby wszyskto znajdowalo sie za brudna szyba. Kolorystyka tez do mnie nie przemawia. Wszystko wyglada dosc wspolczesnie, a kolorystczynie klimat jak z lat '80. Wszystko oczywiscie zalezy co chciales osiagnac i wiadomo ze to testy, w moim odczuciu teraz odbieram to tak wlasnie.. dzieki za opinie, prawdopodobnie zielona podloga zalatuje klasa szkolna z lat 90 :P a co do syfow itp, jak sie rozpedze to wale co popadnie, a zabberacja masz racje, chyba za mocno pociagnalem :)
Tamyl91 Napisano 10 Maj 2013 Napisano 10 Maj 2013 Chodziło mi o to, że ten render jakością przypomina zdjęcie wykonane przy pomocy kamery otworkowej zrobionej z pudełka po zapałkach z dziurką ;) http://img97.imageshack.us/img97/8504/97476959.jpg
09121986 Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 (edytowane) Dawno mnie nie było. Niebawem kończę reela i nowe folio na 2013. Taka jedna klatka z jednaj z animacji. https://www.facebook.com/pages/Cgmtl/248906565247201 Pozdr PS.[jakieś nowe podziękowania pod postami ? ledwo zdążyłem opublikować post i odrazu dostałem 1x nie ? o co cho ? ] Edytowane 12 Maj 2013 przez 09121986
skalpel3d Napisano 12 Maj 2013 Napisano 12 Maj 2013 (edytowane) Plasti nie panujesz w ogóle nad światłem w tej scenie, według naświetleń i cieni oraz przepaleń na prawych wnękach okien to słońce masz gdzieś na lewo po skosie natomiast wybuch supernowej na na tle za oknem w prawym kacie wizki zupełnie nie pasuje do reszty. W Jakim celu w tym pomieszczeniu wiszą te plakaty za szkłem żeby pokazywać tak intensywne odbicia tego co po przeciwnej stronie ? leprze by były lustra bo by nie robiły zamętu kompozycyjnego ogólnie kadr jest do poprawy to cuś :) przeszklone po prawej stronie zajmuje w kadrze za dużo miejsca i właściwie nie wiadomo po co zostało wyeksponowane. Ogólnie wizka ma w sobie potencjał i można z niej wycisnąć fajne ujecie :) 09121986 widać ktoś miał inne zdanie niz ty tylko właściwie do czego to nie wiadomo :) Ja np jestem na tak jeśli chodzi o drugi plan podoba się, natomiast pierwszy plan warto by było dopracować wykorzystaj floor generator i multitekstury do stworzenie tych podestów drewnianych nie będzie tak płasko :) to samo woda ładniej wygląda z mapka weve w bump niż noise :) Pewnie tez zaraz dostane "nie" :) Edytowane 13 Maj 2013 przez skalpel3d
09121986 Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 Szefie tam jest lekki blur i to klatka z animacji i się tam wszystko rusza włącznie z kamerą, nie mogłem żylety zrobić z tego drewna tylko musiałem wytłumić je bo to drewno nie jest centralnym punktem sceny ,a i tak już jest "ścisk" w scenie i jak dochodzi ruch to nie wiadomo gdzie ulokować wzrok. Tak mówisz o tym floor generatorze xD poka poka co nim ciekawego wymyśliłeś tą wodę też bym obadał... Pozdr M. Ps. nie ja kliknąłem Ci "nie" , jakiś troll grasuje pewnie xD nietrafiony pomysł z tymi podziękowaniami w nowej formie ;p
olaf Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 wyglada ciekawie, ale te kocury na ścianach obciachowe jak siorbanie kawy u teściów.
skalpel3d Napisano 13 Maj 2013 Napisano 13 Maj 2013 co do flor generatora i multitekstury to podłoża wychodza tak http://img10.imageshack.us/img10/9435/dechy.jpg takie coś zrobione na chybcika kilka dni temu co do wody to tu wrzuciłem materiał nic fenomenalnego ale efekt daje ładny tylko że pewnie w twoim przypadku co najwyżej może się nadawać do pojedynczych ujęć nie sprawdzałem jak się zachowuje w animacji :)
Fargate Napisano 14 Maj 2013 Napisano 14 Maj 2013 (edytowane) Poprawki, mam nadzieję że lepiej :) Edytowane 14 Maj 2013 przez Fargate
Sroka8888 Napisano 14 Maj 2013 Napisano 14 Maj 2013 (edytowane) Fargate: Bardzo przyjemne, jedyne co razi w oczy to tło za drzewami. A tak to bardzo,bardzo a szczególnie fajnie wyszły cienie na pierwszym planie. Takie bardzo wczesne teściki sprawdzające oświetlenie, niektóre materiały, klimacik...itp Edytowane 15 Maj 2013 przez Sroka8888
Sroka8888 Napisano 16 Maj 2013 Napisano 16 Maj 2013 (edytowane) Fargate, siwy: Dziękuje. Burza mózgów: Jak ciekawie i możliwie najbardziej realistycznie za-symulować cień chmury padający na podłoże? Mam zamiar zrobić jedno ujęcie z właśnie takim cieniem na trawie i nie wiem który sposób wybrać...(coś z teksturami, czy może wymodelować chmurkę - nadać jej odpowiednie materiały, czy coś innego). Kolejne teściki, tym razem na lepszych ustawieniach. (wymieniłem niektóre tekstury na te z większą rozdzielczością, dopracowałem niektóre materiały, testowałem kolorki... itp) Edytowane 16 Maj 2013 przez Sroka8888
Kramon Napisano 16 Maj 2013 Napisano 16 Maj 2013 Ja to bym w sumie zrobił chmurkę a ile to czasu jest zrobić :D wymodelować pierwotny kształt i kliknąc generate cloud, potem trochę materiały po poprawiać ijuż.
FUNKYszou Napisano 16 Maj 2013 Napisano 16 Maj 2013 Test materiału parkietu. Scena znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu oświetlonym jednym VRaylight'em i jednym VRaysun'em.
tiger250 Napisano 17 Maj 2013 Napisano 17 Maj 2013 FUNKYszou - jeżeli oświetlasz to światłem wpadającym przez okno to ustaw Vraylight'a za oknem i włącz Skylight Portal. Co do samej podłogi to tak: - tekstura w większej rozdzielczości - ja robiąc takie podłogi uzywam zazwyczaj map w rozdziałce 3500+ px - dodaj jeszcze tekstury do kanały reflection, glossines oraz coś w kanale bump z małą wartością Jak na razie wygląda to trochę sztucznie, ale nie jest najgorzej :) Powodzenia
FUNKYszou Napisano 17 Maj 2013 Napisano 17 Maj 2013 tiger250 dzięki za uwagi, co do oświetlenia to pewnie będę musiał jeszcze sporo się pobawić przy nim, natomiast jeżeli chodzi o podłogę samą to teksture mam w rozdzielczości 3008x2206 najmniejsza chyba nie jest + tilling mam na 2, a co do ustawień materiału to w slotach reflect i glossines mam wrzuconą również mapę. Parkiet robiłem przy pomocy floorgenerator, ponieważ sama textura z bumpem i lekkim disp'em wyglądało to jeszcze gorzej.
FUNKYszou Napisano 19 Maj 2013 Napisano 19 Maj 2013 Kolejne podejście do parkiet, wydaje mi się że jest lepiej aczkolwiek nie rozumiem trochę refleksow, mianowicie dlaczego są białe i żółtawe skoro barwa światła w sun'ie i VRayligh'cie jest taka sama...
gonnog Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Sroka8888 - bardzo ładna zielenina. Jak robiłeś żeby tak ładnie "rosła" między kamieniami? Nic nic się nie przenika, wygląda naturalnie.
Fargate Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 (edytowane) Testy. Drewno zmienię na coś bardziej wyraźnego bo to tak średnio siedzi :/ Edytowane 21 Maj 2013 przez Fargate
Necro Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 (edytowane) Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu. Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona) ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;) p.s. też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;) a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/ Edytowane 22 Maj 2013 przez Necro kompresje plz
Sroka8888 Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 gonnog: Ręczna robota - rozsiałem trawę pomiędzy kostką pluginem advanced painter. Fargate: Czym świeciłeś? Tło pochodzi z .HDR czy zwykły .jpg Kolejne teściki: Wiem że występują błędy...za mocy disp na ziemi, mapowanie itp... ale to dopracuję w finalnej wersji.
Fargate Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 Sroka8888: Bardzo soczyście, 1 i 4 najlepsze jak dla mnie. Świecone vraysun + vrayDome z hdr.
xmass Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 świetne interior ujęcia. Co to za krzesełka jeśli można wiedzieć (chodzi mi o manufacturera i designera)? Wyglądają smakowicie;)
Sroka8888 Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 Fargate, xmass: Dzięki, co do krzesełek to nie mam pojęcia... modelowałem ze zdjęcia, może ktoś inny będzie wiedział. Jeszcze takie dwa proste teściki:
@seba@ Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 (edytowane) Sroka, wypas... Ode mnie taki szybki domek, nie wiem czy nie zajechałem go w PS :), co myślicie? Edytowane 24 Maj 2013 przez @seba@
Karkosik Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 No to teraz coś dla odmiany. Szybki przyjemny renderek (na podstawie jednego rysunku, który sobie machnąłem markerem). 3-4h.
Sroka8888 Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 (edytowane) @seba@: Dzięki. Sporo testów: Edytowane 28 Maj 2013 przez Sroka8888
@seba@ Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Sroka, ta trawka w dalszych ujęciach jak dla mnie jest troszkę zbyt monotonna i coś dziwnego dzieję się z cieniem o ile masz mocne cienie na pozostałych elementach to na trawie jakiś taki słaby. Ode mnie kolejna komercha....
Orangegraphics Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Sroka- śliczne, odemnie uwaga taka, że w kazdym ujęciu masz identyczny color-grading, może coś delikatnie pozmieniać? Pobawić się charakterem obrazka?Color balance w PS-ie nie boli :) Garnek najłabszy, myślę że ciekawy dla ciebie będzie ten link, polecam przeczytać dokładnie: http://bertrand-benoit.com/blog/2013/05/26/materialism-1-5-rough-metal/
legomir Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Świetny to z linku, co prawda nie skierowane do mnie, ale wielkie dzięki :) Co do szóstego obrazka closedup'a trawy to ona nie powinna czasem przepuszczać nieco światła na drugą stronę?
09121986 Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 @seba - kozacko ! czym świecisz ? Odemnie klatka z animacji Pozdro M.
Kramon Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Ja ostatnio zacząłem bawić się VRayToon'em. Jakoś przedtem nigdy do mnie nie przemówił, a ostatnio wypalam jeden render za drugim szukając możliwie jak najlepsze efektu. Na razie wiem tyle, że trzeba mieć specyficzne podejście do tekstur (jeszcze nie znalazłem tekstury, która by wyglądała poprawnie), nie trzeba tak bardzo skupiać się na ustawieniach oświetlenia jak w przypadku fotorealistycznych renderów i trochę inaczej wygląda zabawa z modelami (jeszcze nie wiem w czym dokładnie rzecz, ale moje poprzednie rendery z załączonym toonem i po wyczyszczeniu z tekstur wyglądają zdecydowanie gorzej od tych, które budowałem specjalnie pod toona) ofc, wysiwieć można wymieniając tu błędy - zdecydowanie nie robiłem tego na czysto i nie mam też żadnych chęci tego dopieszczać. Raczej szukam porad i wskazówek "na przyszłość" ;) p.s. też nie podoba mi się 'kiczkosmos' w tle, ale grupa na devie mnie do tego zmusiła - obrazki chcą tylko w kolorze, a czerwone awaryjne diody i fosforyzujące kable to czerń i biel, jakby ktoś kiedyś nie wiedział ;) a, no i sorry za kompresję, jestem chwilowo skazany na darmowe hosty ;/ Polecam deviantart i tam dostajesz 2 gigowy dysk STASH jest rewelacyjny.
maciek.m Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 @09121986 weź te opony popraw bo niezdzierżę :) strasznie sie rzucają w oczy i psuja odbior..
09121986 Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 @maciek.m - zawieszka - zapomniałem ;D teraz już zapamiętam :)
Pawelkos Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 @seba@ bardzo ladna komercha:) chociaz jakos tak bardzo czysto i sterylnie, ale klient pewnie zadowolony. Z jakiej kolekcji masz te wszystkie drzewa ? ;>
@seba@ Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 09121986: Dzięki, vray sun + jakiś jpg z churkami pomieszany z vray sky Pawelkos: Dzięki, rośliny w 90% są własnej roboty (growfx) Pozdrawiam
plasti Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 @Sroka8888 jak wrzucasz jakis render to miazdzysz cale tutejsze towarzystwo!!! miazga rendery!!!!
Tom3k Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 Pozwoliłem sobie nałożyć A na B jako Overlay 25% opacity
Sroka8888 Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 @seba@: Coś spróbuje z tym wykombinować. Kramon: Wiem że garnek bida, ale to taki b.prosty materiał na test żeby zobaczyć jak rozchodzą się refleksy w tym ujęciu. Xiz0r: Dzięki, Coś w ten deseń? A: B: legomir: Niby powinna, ale coś nie chce... mnie też to zastanawia. plasti: e tam bez przesady... szału nie ma. Ale dzięki za miły komentarz. Tom3k: Nie ma problemu, Kurczę ja już sam nie wiem która wersja będzie najlepsza. Sorki że tak spamuje testami ale przez pewien okres czasu nic nie robiłem i dopiero teraz mogę "rozwinąć skrzydła".
Fargate Napisano 4 Czerwiec 2013 Napisano 4 Czerwiec 2013 Sroka8888: Świetnie wygląda te testy, spamuj do woli :P Jak świecisz? Możesz pokazać jakiś render bez postpro?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się