Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
i arbuzy wydają się być drobniutkie.

 

Nie wiecie już czego się czepiać na prawdę o_O

 

Być może rzeczywiście odbicie w mikrofali troszkę niefortunne, ale widok w sam sobie ok bo nie odciąga uwagi od wnętrza...

 

Nie wiedziałem o rocznicy, natomiast jeden z moich pierwszych modeli to był właśnie jeden z jego foteli...

Napisano

testexterior11.jpg

 

takie tam przed spaniem. Nie za jaskrawy ten biały tynk?

(zielenina w tle ze zdjęcia, wstawiona na szybkości żeby nie było pustki na horyzoncie).

Napisano
pressenter pokaż te obrazki bez dof'a bo psuje cały efekt moim zdaniem (np. szkoda tego dywanu futrzastego fajnego).

 

Będą później, bo to po prawdzie projekty, które właśnie skończyłem(tylko z wstawionymi fotelikami), także wkrótce się pojawią. ;)

 

Bardziej bym powiedział, że to tło za jasne, i troszkę bym delikatniejszy ten cień od słońca zrobił, ale to tylko moje zdanie.

 

Sz.

Napisano

Testowy render mający na celu sprawdzenie, na ile mogę kontrolować swojego żuka za pomocą rigu własnego autorstwa. Początki nie są łatwe, ale szanse na wygodną pracę po kilku poprawkach zdecydowanie są.

 

Napisano

Świecone: VraySun + VraySky, gamma 2,2 i reinhard 0.35 burn.

 

mookie - fajny żuk :) jedyne co mi się rzuciło w oczy to moment w którym rozkłada skrzydła do lotu - jakoś dziwnie to robi (ale z 2 strony lepiej żeby to jakiś animator ocenił).

Napisano

@Loki - dziekuje :) , pozdro

 

@mookie - normalnie "bugs Life" sie przypomina :) nie znam sie na animacji aczkolwiek dla mnie to wyglada ze juz go kontrolujesz bardzo dobrze. no ale loki ma racje jakos cos tam jakby nie gralo , ale z drugiej strony gdyby tego nie napisal to nei zwrocilbym uwagi :) Pozdr

Napisano

Trawa została wymodelowana stworzyłem kilka różnych źdźbeł trawy - krótkich i długich następnie je zmapowałem a potem ułożyłem w takie grupy:

85252069.jpg

96814147.jpg

Następnie skonwertowałem je do vray proxy a potem rozsiałem je przy użyciu multiscattera.

Materiał trawy pochodzi z tego tutoriala http://www.peterguthrie.net/blog/2009/04/vray-grass-tutorial-part-2/ tam jest wszystko wytłumaczone.

 

Ostatnio testowałem połączenie Normal map oraz Displace map:

001anormalldisp0000000.jpg

Napisano (edytowane)

Smoku - pierwszy fajniejszy - taki "angielski klimat", szkoda że na niebie nie ma chmur.

stormy.jpg

(coś w ten deseń może?)

 

 

09121986 - dzięki za opinie :)

testzaslont2.jpg

 

 

zmajstrowałem jednakowoż od nowa zasłony zanim przeczytałem Twojego 2 posta - w poprzednich po dłuższym przyjżeniu się, nie podobała mi się skala zmarszczek. Te stare wyglądają jak z bardzo grubego materiału, a chciałem żeby wrażenie było bardziej "zwiewnej" materii. Nad tymi też jeszcze posiedzę pewnie.

Edytowane przez Loki
Napisano

Sroka8888: Bardzo przyjemny render kamieni! Świetnie się to ogląda choć takie troszkę nieostre :)

 

Pressenter: Bardzo przyjemne, a tak w ogóle DOF sam w sobie nie jest zły tylko przymknij przesłonę ;)

Napisano

Pionix- fajnie, przydało by się tylko wyprostować ujecie i może lekko jeszcze skontrastować kwiaty.

Smoku- ładna prezentacja !

 

Ode mnie wizka nad która pracowałem jakiś czas temu:

 

Interior_00.jpg

 

Pozdr.

Napisano

Pionix - render miodny, jak zwykle, ale już zestawienie kolorów średnio mi się podoba (osobiście - choć to kwestia jak wiadomo gustu) Naj mniej podoba mi się podłoga (w sensie - średnio pasuje do takiego wnętrza moim zdaniem - za bardzo odwraca uwagę. Jest szansa żebyś pokazał taki obrazek z podłogą a'la posadzka epoksydowa biała? i biała ściana ta co jest kremowa teraz? Wyjdzie troche "JunioR'owo" :D

Napisano

Loki - ciemna podłoga narzucona przez klienta. Chciał aby meble mocno się na niej zarysowały. Raczej z braku czasu nie pokażę innej wersji ;)

Fajne światło masz w tym exteriorze co pokazałeś.

JunioR - kurde nie wiem jak to robisz że masz wszystko tak bardzo jasne a nie jest przy tym ani trochę mdło i mało kontrastowo :)

Smoku - coś z kontrastem na wyświetlaczu się stało.

Xiz0r - na dywanie jest minimalny displejs.

Tamyl91 - fajnie te rakiety wyszły.

Gość fishinthewater
Napisano

Test materiału.

poliform_shanghai_2_ciemny_compo.jpg

pzddr

Napisano

smoku - szkło na krawędziach powinno być szlifowane - matowe :) No i trochę zbyt plastelinowe przyciski. Bardzo fajnie wyszły refleksy, ładne studio.

 

Junior - miód!

Gość fishinthewater
Napisano

@oleksiak - tą robiłem na podstawie rysunków z cada.

Gość fishinthewater
Napisano

Dostałem. Ale jak dobrze poszperasz po sieci to też znajdziesz.

 

Żeby nie było na pusto z innym mat.

poliform_shanghai_2_pink.jpg

 

pzdr

Napisano

@gregory - troche tam ziarni na cieniach i kliknij cam correction

 

@smoku - szkoda pracy ;p , troche jeszcze go pomęcz , zrób dwa dodatkowe rzuty , i w postpro podciągnij żeby było na FW ;)

 

Odemnie znów mebel ;p końcówka ...

 

arcuf.jpg

Napisano

09121986 - co jest nie tak z cam correction? dalem tylko vertical shift na 0,5 chyba:P by wyprostować regały bo sie troche zjechały w kierunku okna przy suficie

Napisano

09121986 - co to za materiał? Bo fakturę i błysk ma jak skóra, ale falloff koloru sprawia że wygląda jak jedwab, aksamit czy coś takiego.

Napisano

Simple_man - fajne lego-ludki. Jak na plastik to reflect/połysk jest chyba trochę zbyt rozmyty. Takie mam wrażenie

09121986 - ładny model.

Smoku - Fajne, ładne. Może za duże postpro jak dla mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności