chudy Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 kiedyś już to pokazywałem. tak wygląda gotowe. Uploaded with ImageShack.us
Razer Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Dunuś - akurat płytki to ci wyszły bardzo fajnie ;) chudy - coś tak jakoś... ciemno :/ Nie? Ten ostatni render wygląda jak biuro po godzinach, już nawet pani sprzątaczka zbiera się do domu. 1
Paweł Baron Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 (edytowane) vision3d - super robota :) Dunuś - płytki bardzo fajnie :) najbardziej odstają te gadżety od eversów ale i tak fajnie. test światło kolork (sorry za szum:): Edytowane 5 Lipiec 2010 przez Paweł Baron
Loki Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 chudy lampy na nocnych obrazkach zdają się świecić do góry zamiast na stół. Poza tym spoko. Projektujecie coś dla NASA? (to Atlas w tle na ścianie ? :)
chudy Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 a no bo te lampy są otwarte od góry. świecą i na dół i do góry :) a na ścianie to jakaś radziecka rakieta akurat :P
Loki Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 strzelałem :) Ale lampy IMO powinny i tak bardziej na dół świecić jakoś, bo na razie sprawiają wrażenie że bardziej świecą właśnie w sufit niż na ten stół. Jeszcze jedno co mi się rzuciło w oczy, tymi krzakami na dzinnym bym dojechał do dołu ramy okiennej - bo na razie jest dziura i widać że zawieszone w pustce są - ale to akurat z punktu widzenia projektu i jego pokazania w zasadzie nie jest ważne.
el_presidente Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 Imo brakuje tego "leżenia" na podłożu. Opona ma ten sam profil na całym obwodzie, a przecież w miejscu kontaktu z podłożem powinna być nieco spłaszczona. Poza tym robi wrażenie, ładne światło.
vision3d Napisano 5 Lipiec 2010 Napisano 5 Lipiec 2010 dzieki za cenna uwage, dociaze bagaznik i powinno byc dobrze w finale;)
bbandi Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 Witam. Taki projekt sali kinowej na uczelnie, kumpel robi w c+ program do rezerwacji miejsc a to będzie background, robione 1 dzień, render mental ray, jakies uwagi mile widziane.
arturprx2 Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 mentala to tu nie za bardzo widać, jakieś GI by sie przydało :/ przy okazji kawałek kuchni
bbandi Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 Nice kitchen, pobawie się jeszcze hdrkami i zakurzone materiały do mentala poszukam:).
viz.k Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 (edytowane) arturpx ladnie, patrzac na twoje jeszcze niedawne prace to dosc szybko niezle awansowales:) ja daje exterior z ktorego wreszcie jestem zadowolony Uploaded with ImageShack.us Edytowane 6 Lipiec 2010 przez viz.k nic juz:)
arturprx2 Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 do dziwnych rzeczy zmusza życie ;) Sokół kiedyś nawinął: cyt."czytaj ucz się bez tego jesteś słaby, dziś masz wiedzę albo jesteś sterowany"
remanent Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 arturprx2 - nie wiem jak te wnętrza oświetlasz, ale nie mogę wyjść z podziwu.
Razer Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 arturprx2 - nie wiem jak te wnętrza oświetlasz, ale nie mogę wyjść z podziwu. Z ust mi to wyjąłeś (fuj!), wygląda to bardzo pro. Ja aktualnie zmieniam dawny projekt osiedla, podłubałbym w detalach ale już nie mogę na to patrzeć, może kiedyś je dopracuję fragment większej całości
pressenter Napisano 6 Lipiec 2010 Napisano 6 Lipiec 2010 Artur: ładnie, soczyście i z przytupem, podobać się. ;) Sz.
jahred6 Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 arturprx2 śliczne światełko, ładne kolory. Nieźle! Czym świecisz ?
Camel Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 Zbychowaty ładnie, ciepło, tylko tak skromnie że nie ma co opisywać ;) połóż coś na stolik, klosz lampy niech będzie jaśniejszy! I nie wiem co się właściwie tu ze shadingiem dzieje, AA straszy ;)
hcpiter Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 yoł, wracam do starego projektu który kiedyś pokazywałem: Super Pionier ! mogłeś pokazać więcej bo ciekawie się zapowiada :) Zbychowaty coś z AA ci się posypało. Pozdro !
Zbychowaty Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 (edytowane) AA sie nie posypalo tylko sharpen more wyostrzyl. Wizka w niewielkiej rozdziałece ale taka mi wystarczy ;) Klosz lampy swieci tak jak ten z gazety - ladnie i zolto/pomaranczowo :D Edytowane 7 Lipiec 2010 przez Zbychowaty
hcpiter Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 Ode mnie kilka ujęć wnętrza 4fun. 3ds max, vray i photoshop. Pozdrawiam
Nowi Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 hcpiter -> no, no, no, prześliczne światełko, nie śmiem zapytać o konfiguracje :)
Fargate Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 hcpiter: Bardzo przyjemne światło, takie "mięciutkie". Dużo tego ps'a w tym jest?
bbandi Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 (edytowane) kino v.2.0 czas renderingu: 40min 2x mr omni light dof w ps to samo kontrast Edytowane 8 Lipiec 2010 przez bbandi
arch515 Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 Hcpiter -Podłoga wygląda bardzo znajomo :) , muszę chyba częściej uaktualniać obrazki bo jeszcze coś ktoś mi zarzuci… jak zwykle ziomuś czysto i przyjemnie:)
Camel Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) lucek - nie bijemy, nie ;) wygląda to bardzo przyzwoicie jak na początki z vRayem ;) kosteczki są fajne. Proponuję z jednej strony zimne światło z drugiej ciepłe a z góry umiarkowane i obojętne kolorystycznie światło, użyj CM Exponential albo Reinhard i zmniejszaj wartość Bright Multiplier/ burn aby zminimalizować przepalenia . I pokaż render ;) I jeszcze jedno: Lucek fajnie sculptuje, teraz chce się nauczyć renderowania, zainteresujcie się tym :D bbandi znowu scanline, proszę zmień to bo mi się stare czasy przypominają :D:D:D Edytowane 8 Lipiec 2010 przez Camel
KaeMS Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Dunuś, widzę że tutka na pamięć się nauczyłeś ;] Ode mnie taki test projekt + wizulalizacja - nie wiem czy nie przesadziłem z postpro. Co do projektu to już spieszę wyjaśniać, ze w tym salonie jest piekielnie ciasno, podobnie w jadalni (o ile się nie mylę łazienkę mam w mieszkaniu większą niż tam jest "jadalnia"). Niby połączone kuchnia + jadalnia + salon ale wszystko ciaśniutkie jak ... no, to nie forum nie o d... edit: podmieniłem rendery Edytowane 8 Lipiec 2010 przez KaeMS
Razer Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 aduko jak na moje oko to trochę za mocne kontrasty i sharpen, ale ja się nie znam na oświetleniu studyjnym ;) lucek biel oczek jest chyba za biała, tzn poprzepalało się na renderze. Poza tym jest chyba ok, ale i tak o wiele gorzej niż twoje sculpty które prze chwilę przeglądałem (eh, chciałbym umieć tak rzeźbić :) bbandi jest lepiej niż poprzednio, ale to wciąż nie to. Niestety nie podrzucę żadnej rady bo w ogóle nie znam mentala :/ KaeMS powtarzalność tekstury na żaluzji (2 render) trochę się rzuca w oczy, widok za oknem też jakoś dziwnie mi się widzi (albo za jaskrawy, albo za bardzo rozmyty) ale może tak właśnie miało być. Poza tym jest fajnie, z postpro na pewno nie przesadziłeś.
KaeMS Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Dzięki, faktycznie zapomnialem o mapowaniu żaluzji. Zobaczymy czy koncept przejdzie to jeszcze trochę pierdół do poprawki się uzbiera.
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 hcpiter - świetne światło. Poprawiłbym tylko mapowanie stołu na pierwszym renderze bo słoje źle się wymijają i drażni to trochę. Też jestem ciekawy czy to z maxa czy PS dużo pomógł. bbandi - strasznie monotonne to wnętrze KaeMS - podoba mi się. Trochę ta okrągła plama światła na suficie w pierwszym renderze dziwnie wygląda Test nocnego i jak zwykle centrum handlowe.
KaeMS Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Ten logos "Galeria Tesco extra" zniechęca do odwiedzania ale to już pewnie nie twój pomysł. Reszta bardzo fajnie.
Lucek Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Dzięki Dunuś za wsparcie. Mógłbyś rozwinąć z tym CM Exponential i Reinhard - do czego to służy? To jakaś regulacja expozycji renderu? Jak renderujecie zdepth przy takich scenach z przezroczystymi rzeczami? miałem z tym problem i renderowałem je w clayu bo jakoś dziwnie to wyglądało. Jest jakiś stały i popularny workflow? Jak ustawić "Focusa" na kostki przy renderowaniu zdepth? tzn żeby w tym punkcie była biel? Postaram się poprawić kostki. Dzisiaj pracuje jescze nad czymś innym , wieczorem pewnie wrzucę:)
Camel Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 lucek pierwsze pola w Reinhard i exponential - ogólna jasność miejsc leżących w cieniu, tak prosto powiem drugie czyli bright multiplier / burn - regulujesz przepalenia gamma - domyśl się ;) http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/render_params_colormapping.htm jak nie zrozumiesz to przetłumacz przez wujka Google, może przez browser Google Chrome :D
JunioR Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 hcpiter- bardzo ładnie wyszło, jedynie słoje na stole powinny być ustawione horyzontalnie (ale to pewnie takie nie dopatrzenie z twojej strony). Tores- przykład, ze nawet tesco może wyglądać ładnie ;) Bardzo fajna wizualizacja, może nie rób aż tak mocnego... vignetic?(chodzi o ciemne rogi obrazka) Dodatkowo na ulicy ładnie by wyglądały linie od świateł aut, taka podpowiedz. Pozdr.
hcpiter Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Dzięki ! Cos wlasnie myslalem ze te sloje nie sa tak jak powinny. Tekstura podłogi z kolekcji zakupionej od Lis`a. Co do oświetlenia na gammie 2.2 z CM reinhard, święcone bez żadnych vray lightów. światło z okna GI. Jeżeli chodzi o PS`a to dodałem w nim TYLKO tło i refleksy na szybie. Jak się chce to z VFB można cuda wyciągnąć przy gammie 2.2 i dobrze ustawionym kolorystycznie wnętrzu. Może jak znajdę czas to zapuszczę poprawione bo te drewno źle zmapowane mnie meczy. Tores mam bardzo podobne spostrzeżenia jak Junior :) Nie wiem czy to tylko u mnie ale na obrazku jest troszkę ostry sharpen szczególnie przy drzewkach. Mam spoko patent na tego typu motywy [PM] Pozdrawiam Edytowane 8 Lipiec 2010 przez hcpiter
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 dzięki JunioR. To pierwsza koncepcja, która jak się okazało już się zmieniła a vinieta to mój zabieg aby nie skupiać uwagi inwestora na czymś innym niż budynek w tym momencie.
bbandi Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Dzięki za wypowiedzi, miło że w niektórych wzbudziło to retrospekcje:)
Gość Sahe Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Poczatki nowego projektu. Design jak i renderingi mojego autorstwa. Vray Sun/ Physical Camera. Redneringi prosto z Maxa mapowianie lezy tu i tam [ w wiekszosci na oknach ] no i sie lekko disp wpakowal tam gdzie go byc niepowinno. 01. 02. 03. 04. Sahe
KaeMS Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Popraw tego dispa (za duże ziarno noisa), trawnik na dachu obuduj czymś. Niektóre fragmenty stolarki wyglądają na nieoteksturowane, część tych oteksturowanych ma zrąbane mapowanie. Więcej zieleni (w sensie krzaczorów itd.). O nieoteksturowanych elementach większych pewnie wiesz. Poza tym dywan wygląda dziwnie - jakby tam leżał płat skóry.
Lucek Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=-zARqGgHjNc&feature=channel może ktoś mi powiedzieć jak wygenerować takie rozproszone światło jak w tym filmie? 2:14 Oczywiście Vray Edytowane 8 Lipiec 2010 przez Lucek
hcpiter Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Po zmianie mapowania słojów: Jakieś pytania ? Pozdrawiam
polka dot Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 @hcpiter: Synthetic electronic sounds Industrial rhythms all around Music non stop, technopop
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 hcpiter - dzięki za PM. Napewno skorzystam. Białe listki znikają po zmniejszeniu obrazka więc je deko podciągłem sharpenem. Co do blatu to teraz lepiej z tym drewnem choć ja myslałem o przesunięciu słoi aby zgrały się te na blacie z bokiem. Tutaj je odwróciłeś co sugeruje okleinę a ja myślałem o litym drewnie. Ale i tak spoko. Kurcze strasznie mi sie to światło podoba:) Sahe - popracuj nad tym i będzie dużo lepiej. Dziwne kolory masz na tych wizkach. Sprawdzałeś czy monitor wyświetla ci dobrze kolory?
Rekomendowane odpowiedzi