Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Genialne ! Podzieliłbyś się mapką w full resolution ? Jak nie możesz/nie chcesz to oczywiście luz, ale serduszko by poleciało ;)

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bonifatz - miodna ta kołdra Ci wyszła. Bardzo ładny render. Uwagi mam tylko te co powyżej.

Wnioskuję, że do displ. wrzuciłeś większą bitmapę niż to co tu pokazałeś?

 

Edit:

Dołączam się do powyższej prośby, plizzzzz :D

Napisano

Nie daj się, nie dawaj!:D Akysz, akysz!:D Ale wyszlo pysznie;)

Napisano

pionix : to co pokazałem to 100% tej bitmapy

 

Musze was chłopaki zmotywować ;D zrobienie takiej tektury nie powinno wam zająć więcej niż godzinę.

Napisano

nie ma czasu Bonifatz na robienie tekstur, trza na forum siedzieć! :)

Napisano

Bonifatz: ;P buuuu.

Hiroo: You are my hiroo ;) +rep.

Napisano

Bonifatz- oni mają małą rozbieżność między rysunkiem w cadzie i tym ze sketchupa - pytałeś jak powinien wyglądać bok łóżka ? :)

Napisano

No nie, wszyscy się zachwycają a ja w ogóle obrazka nie widzę :/

 

hiroo - dzięki za mapkę, +rep :)

Napisano

Bonifatz: moim zdaniem zlecenie jest już twoje :)

Mi osobiście zbyt mocno zazębiałyby mi się zamówienia a przy ilości, o której piszą nie byłoby za fajnie :/

Edytowane przez KaeMS

Napisano

testowałem tutka Razer'a i wyszło mi coś takiego.... no ja jestem zadowolony gdyż dotychczas używałem disp i particionflow.

Trawa ma od 5-8cm kostka ma 10 cm

01copyy.jpg

Napisano

fajny trawnik Abell, ale kolor IMO za bardzo w żółty wpada, ja bym bardziej w tą stronę poszedł ( hue 10 w prawo)

 

abeltrawa.jpg

 

długo Ci się taki trawnik liczy?

Napisano

Loki masz racje z kolorem, dzieki. ok 8 min i to tylko ten fragment w tej rozdziałce

a mam i7 8x2,67gh 3 gb ramu /tak naprawde do 6 gb ale mam win xp 32 bit ale to nie moj komp tylko firmy/

Właśnie mnie to zastanawia czemu tak dług, bo gdy ustawiłem rozdziałkę o sz. 1000px to liczył geometrię jakies 15 min i dałem sobie spokój.... Może Razer się wypowie bo nie wiem o co chodzi, aha wszystko na proxach.

Napisano

Witam teścik w maxwell render

sl chyba 17 czas ???

Napisano

witam

jak narazie nie final wiec test i jak narazie czas pracy ok 12h. rendery ok 30 min na ujęcie a bylo ich z 10 przodu nie pokazuje bo bede jescze raz renderowal a teraz liczy sie wieczór.

To taka czysta komercha:) ale musiał byc klimacik świerzości, lekkiego wiaterka, i ciepła

tylview06copy25839530.jpg

tylview08copy5844337.jpg

tylview10copy5848943.jpg

Napisano

Co się stało z kamieniami na drugim renderze? Wygląda jakbyś coś gumował.

Klimacik spoko, ale zasłona/firana wygląda jakby się złamała pod sufitem ;)

Napisano

Wszystko pieknie, ladnie, oprocz materialu kamieni - odstaje i ogolnie niefajnie wyglada IMO.

Napisano
za trzecie ujęcie dostajesz ode mnie repa

 

a za co to to :P ?

 

dzieki za komentarze i krytyke.

Zasłona sie troche złamała :P niestety nie starczylo czasu na robienie innej i użyłem starej która mialem pod reka. Kamień no wyszedł tak jak wyszedł ale juz zostanie,

Siwy świecone Vray sun i sky. sky w reflections a env. to praktycznie biały kolor. sun na 0,008

a tu iluminacja od frontu, rzadko je robie wiec prosze o krytyke czy jest git co zmienic co poprawic itp.

frontduskview019275124.jpg

 

pozdrawiam.

Napisano

test interiora i pytanie do was. Która wersja lepsza ?

z góry dzieki!

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Jak dla mnie - pierwsza. Tylko ten "stoliczek" mi sie nie podoba, plastikowo troche wyglada. Poduszki tez delikatnie odstaja, ale tylko troche. Poza tym OK :)

Napisano

Okolice okna mi sie nie podobaja - tekstura framugi i swiatlo. Moglbys pokazac w lepszej jakosci? ;)

Napisano

No mi się tekstura nie podoba, mapowanie coś skopałem, a w lepszej jakości na razie nie będzie z racji czasu. ;)

Napisano

Nigdy nie przekonam się do tych mocnych skrótów perspektywicznych. Może viewport clipping?

Napisano

Fajowe. :)

Dwie rzeczy trochę jednak drażnią.

Efekty GI czy AO są chyba za mocne. Tam powinno być imo więcej światła.

Na tej wysokości, bez chmur rozpraszających promienie słoneczne cienie powinne być według mnie dużo ostrzejsze i wyraźniejsze. :)

Napisano

no facet. zlecenia to Ty masz eleganckie;)

 

ale co do światła to dopisuję się do RA

 

pozdrawiam

Napisano

fajny materiał, to 2sided? czym świecone tak poza tym?

 

mnie się szmaty podobają - fajnie to wygląda zwłaszcza na tej dalszej ścianie.

Napisano

Tak, zwykły 2sided z falloffami tu i ówdzie. Świecone tylko enviro. Muszę jeszcze sprobować potraktować je lekkim displace/bump dla drobnych zagięć. Może wyjdzie ciekawie ;)

Napisano

grigoriob, rzeczywiście fajne rendery, gratulacje :)

 

vision3d, tez po bandzie pojechałeś ;)

Napisano

kozioo modelowałes za pomocą cloth?

 

A ja testuje ustawienia zewnętrza i zielsko... bo zaczęło mi wreszcie wychodzić, jak ma ktoś jakieś uwagi to ja chętnie wysłucham.

prosto z max'a

26148859.jpg

 

 

postpro

32691536.jpg

Napisano

na poprawe wlasnego humoru test, troche sieczka, ale mi mulilo viewporta i juz nie chcialo mi sie przeklada ukladac...

 

 

sampletree3.jpg

Napisano

Ależ szalejecie ostatnio z tą wysoką trawą. Flora ok, ale imo kontrast zbyt duży jest.

Napisano

Widzę że ostatnio zrobiło się forum ogrodnicze:) Wszystko modele czy są jakieś fotki powklejane? Chyba trochę przepaliłeś pierwszy plan.

Napisano

Morphe a denerwuj ludzi denerwuj :D jedno co to jak się człowiek przyjrzy to masz płaskie pnie ale i tak cudo

pytanie czy to proxy czy nie proxy a jeśli tak czy zdarza ci się wywalanie maxa i jak sobie z tym radzisz ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności