Skocz do zawartości

Postać 3D: Kup pan cegłe


General Straw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

cos w proporcjach nie tegez...za gruby jest jak na takie muskuły...za duze muskuły w stosunku do brzucha i nog...nie wygladaja na umiesnione ale zwyczajnie tluste, troche powinny byc chudszenogi i brzuch...pupa płaska...poza tym czolo...zmarszczki na czole zle rozstawione...nienaturalnie...powinny im wyzej tym bardziej zanikac jakos...a te nie zanikaja...teksturka to podkresla, spodnie na tylku moze troche powinny opinac?...nie wiem...to juz kwestia jak duze te spodnie mialy byc:D poza tym swietnie...no...duzo zyl ma...ale coz...

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak najlepiej tak sprowadzić innych do parteru i dać kopa w zadek.

Motywując do pracy -dzięki :)

Świetna praca i te z portfolio też ,podaj proszę ile "ważył" model hi-poly tego osiłka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

świetny ludzik!! tak z ciekwosci ile czasu zajmuje Ci zrobienie takiego hipka , hipoly, low, textury? pytanie pewnie pozostanie bez odpowiedzi XD ale co mi tam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extra!

 

Mi się ten złoty łańcuch nie podoba na szyi (na ręce też raczej), mógłbyś się szarpnąć na kilka poly więcej żeby go uwypuklić, na szyi wygląda jak naklejony a na dłoni jak zaciśnięty.

Szczegół to co prawda ale czegoś się trzeba czepić:P

 

Ponawiam pytanie z poprzedniego modelu, zrobiłbyś kiedyś (przy okazji:p) wideo o sculptowaniu, szczególnie fałdek na materiale, czy pozostawisz to w kwestii moich niespełnionych marzeń?

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły detal, bryła i w ogóle ekstra... model z texturami też się podoba :).

 

PS. Mógłbyś zdradzić ile masz pamięci w kompie, skoro udźwignął model z 8,5 mln ? i ile poly miał najcięższy subtool ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

Nie pozostaje nic jak podppisać się pod poprzednimi komentarzami...

 

Ile to ma poly i jakiego trzeba mieć kompa żeby takie coś pociągnął?

No i jeśli możesz to powiedz jak robisz takie żyły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HOLY SHIT !!!

 

Co wy z tym kompem? Na mojej padaczce z 1gb najstarszych ddr-ów świata(266mhz) można spokojnie robić przy 5mln poly a nawet i 6mln tylko że już wtedy to trzeba raczej maskować niesculptowane obszary. Myślałem że na dzisiejszych kompach z 4gb szybkich ramów można spokojnie na 20-tu mln poly operować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"No musze przyznać gratuluje złapania Bin Ladena, nagrodą podzielimy się później. "

 

Good Job men! Klasa, nie powstydzili by sie tego w Epicu (zresztą jakby w ut3 był taki skin to właśnie nim bym grał;-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pro robota, najbardziej podoba mi sie twarz, ktora przypomina mi uroda naszych przyjaciol zza wschodniej granicy.

Ktos juz wspominal o proporcjach, ze troche taki on jest przesadzony, glownie jesli chodzi o spodnie i to co w domysle pod nimi, rzeczywiscie wygladaja jakby byl gruby. W golym modelu niby razi zbyt duza ilosc zmarszczek na ubraniu, ale w screenie z texturami widac ze tylko czesc z nich zostala, wiec jest jak najbardziej w porzadku.

To troche nie moj klimat, ale mi sie podoba. Znam firme w ktorej uwielbiaja takie postacie, daj znac na priv jakbys chcial wiedziec co to za firma;).

 

Edit: a odnosnie zmarszczek na czole, to Pudzian ma chyba wlasnie takie, wiec do tego goscia tez pasuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie przesadzajmy, naogol odpowiadam ;)

 

No wiec tak, xyw nie pamietam ale lecim:

 

-Nie sledze niestety czasu ale zajmuje to oczywiscie sporo. Z miech zapewne. Czasy kiedy mozna bylo machnac model i teksture w tydzien sie skonczyly. Najwiecej z tego wszystkiego oczywiscie model high poly zajmuje. Model HP to siakies 2-3 tygodnie w zaleznosci od symetrii postaci. Problem polega na tym, ze komp mi w koncowych fazach mocno zwalnia, musze uzywac lazy mouse w zbrushu itp. I praca robi sie generalnie uciazliwa, nie to co przy kilkuset tysiacach poly kiedy wszystko chodzi lekko latwo i przyjemnie. Przy zwyklym eksportowaniu OBJ z Z3 mozna zasnac zanim te nascie obiektow sie wyeksportuje i to w 2 wersjach (medium i high poly). Jesli docelowa tekstura byla by 1024 to mogl bym spokojnie zrobic model HP z 2 milionow poly i bylo by lepiej. Ale ja nie lubie niskich rozdzielczosci .Innymi slowy potrzeba mi nowego kompa. Bo moja dwurdzeniowka (2,5ghz) juz ledwo daje rade ;)

 

-nigdy tutoriali nie robilem bo mi sie poprostu nie chce. Zauwazylem, ze im dluzej siedze w grafie tym prostszych technik uzywam. Nie mam specjalnej techniki na faldy. Standard brush + ewentualnie flatten brush tu i tam.

 

-moj sprzet to Athlon 3800+x2 podkrecony na 2,5ghz + 4gb ramu, siakis GF7. System to XP 64. Najciezszy subtool to gorna polowa ciala i mial siakies 5 milionow. Co oczywiscie bylo przesada, zrobilem to tylko po to aby ladnie wygladalo na ujeciu HP z bliska.

 

-super tajna technika na zyly. Robic je w niskich subdivision(w tym przypadku kiedy gorne cialo mialo 300k poly). Wtedy naturalnie wychodza wygladzone i wydaja sie byc pod skora tak jak w rzeczywistosci. Milion euro sie nalezy, dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności