General Straw Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Model 8528 trojkatow i tekstura 2k. Zrobiony w celu zastapienia mojego poprzedniego koksa na stronie bo u tamtego proporcje lezaly i kwiczaly. 2
Bro Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 No to pojechaleś :) Jak dla mnie rewelka Ta cegiełka wydaje sie lekko mała - chyba że on taki wielki :) Pozdro
SoAd Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 No i jest super, wszystko i model i texturki i normale :) Teraz prosimy o making- of'a :)
hcpiter Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Noo super ! Gratulacje umiejetnosci ! Duzo dobre ! :) pozdro
Selena Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 (edytowane) cos w proporcjach nie tegez...za gruby jest jak na takie muskuły...za duze muskuły w stosunku do brzucha i nog...nie wygladaja na umiesnione ale zwyczajnie tluste, troche powinny byc chudszenogi i brzuch...pupa płaska...poza tym czolo...zmarszczki na czole zle rozstawione...nienaturalnie...powinny im wyzej tym bardziej zanikac jakos...a te nie zanikaja...teksturka to podkresla, spodnie na tylku moze troche powinny opinac?...nie wiem...to juz kwestia jak duze te spodnie mialy byc:D poza tym swietnie...no...duzo zyl ma...ale coz... Edytowane 13 Maj 2008 przez Selena
naeq Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Osom! Jak dla mnie bomba, po przeczytaniu nazwy uśmiałem się jak go zobaczyłem :)
zeet Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 No tak najlepiej tak sprowadzić innych do parteru i dać kopa w zadek. Motywując do pracy -dzięki :) Świetna praca i te z portfolio też ,podaj proszę ile "ważył" model hi-poly tego osiłka ?
Kuba Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Praca super, jak dla mnie rewelacja. Jedynie tatuaże trochę się odcinają, ale to niezauważalny szczegół.
nielot007 Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 (edytowane) swietne!! moglbys pokazac model bazowy z ktorego zaczales rzezbic ? tylko glowa mi sie nie podoba wszczeoglnosci usta i okolice... ale nie sculpting a krztalty :) Edytowane 13 Maj 2008 przez nielot007
mrkrzysiek Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 pięknie wyszło , bardzo ładne model i textury twarz ma super wyraz
Gość Marioza Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 świetny ludzik!! tak z ciekwosci ile czasu zajmuje Ci zrobienie takiego hipka , hipoly, low, textury? pytanie pewnie pozostanie bez odpowiedzi XD ale co mi tam ;)
Levus Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Extra! Mi się ten złoty łańcuch nie podoba na szyi (na ręce też raczej), mógłbyś się szarpnąć na kilka poly więcej żeby go uwypuklić, na szyi wygląda jak naklejony a na dłoni jak zaciśnięty. Szczegół to co prawda ale czegoś się trzeba czepić:P Ponawiam pytanie z poprzedniego modelu, zrobiłbyś kiedyś (przy okazji:p) wideo o sculptowaniu, szczególnie fałdek na materiale, czy pozostawisz to w kwestii moich niespełnionych marzeń? pozdrawiam!
Kulfon_Fascynator Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 miezly miesniak ...to cud ze zamiast paly w rece zabawia sie cegla
patry Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 O ku.....! :O :O :O Zmiażdżyłeś wszystko i wszystkich! *****
FF Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 O ku.....! :O :O :O Zmiażdżyłeś wszystko i wszystkich! ***** Z ust mi to wyjąłeś:)
serratus Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Niezły detal, bryła i w ogóle ekstra... model z texturami też się podoba :). PS. Mógłbyś zdradzić ile masz pamięci w kompie, skoro udźwignął model z 8,5 mln ? i ile poly miał najcięższy subtool ? Pozdrawiam
KICU Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Mi sie bardzo podoba :) Very goog job ;) oby tak dalej ;)PZDR
Gość Morte Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Nie pozostaje nic jak podppisać się pod poprzednimi komentarzami... Ile to ma poly i jakiego trzeba mieć kompa żeby takie coś pociągnął? No i jeśli możesz to powiedz jak robisz takie żyły?
Tomala Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 HOLY SHIT !!! Co wy z tym kompem? Na mojej padaczce z 1gb najstarszych ddr-ów świata(266mhz) można spokojnie robić przy 5mln poly a nawet i 6mln tylko że już wtedy to trzeba raczej maskować niesculptowane obszary. Myślałem że na dzisiejszych kompach z 4gb szybkich ramów można spokojnie na 20-tu mln poly operować.
Gotham Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Hehe, jaki inteligent. Dopieszczony, kompleksowo wykonany, cool.
wizz Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 na zbrushcentral widzialem :D ale nie wiedzialem ze to twoje :D tak czy inaczej postać genialna ;]
Cruzh3r Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 "No musze przyznać gratuluje złapania Bin Ladena, nagrodą podzielimy się później. " Good Job men! Klasa, nie powstydzili by sie tego w Epicu (zresztą jakby w ut3 był taki skin to właśnie nim bym grał;-) )
Scottero Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Wypas, wypas, jeszcze raz wypas- jeden z lepszych charsow, jakie zdazylo mi sie zobaczyc w zyciu :) Mieciesz chlopie i to z sila 100 beuforta :D Pozdro
patry Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Hmmm... takie mi się nasuwa pytanie - czy w silver gallery może zostać umieszczona praca z game artu? Jeśli tak, to ten pan powinien się tam dostać :)
Innos Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Genialne tekstury i niesamowita normalmapka.... Wymiatasz!
Udytzkey Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Tak jak wczesniej troszke brylaste te bicepsy, robi wrazenie i chyba to bylo Twoim celem, ale jeszcze wieksze bedzie jak odpiszesz, a mnie tylko ciekawi jak sie w enginu prezentuje :)
KLICEK Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Dlaczego to jeszcze nie jest na frontpage'u ? no wlasnie !
fixer82 Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Gratuluje pracki- posprzatala mnie i dala niezlego kopa :) Oby tak dalej
Georgas Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 świetne !, model jak zwykle powala detalem , super textury :)
Hindus Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Świetne - zwłaszcza modelik w high-poly robi wrażenie. Do mafii 2 jak znalazł :)
Luki Luki Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Pro robota, najbardziej podoba mi sie twarz, ktora przypomina mi uroda naszych przyjaciol zza wschodniej granicy. Ktos juz wspominal o proporcjach, ze troche taki on jest przesadzony, glownie jesli chodzi o spodnie i to co w domysle pod nimi, rzeczywiscie wygladaja jakby byl gruby. W golym modelu niby razi zbyt duza ilosc zmarszczek na ubraniu, ale w screenie z texturami widac ze tylko czesc z nich zostala, wiec jest jak najbardziej w porzadku. To troche nie moj klimat, ale mi sie podoba. Znam firme w ktorej uwielbiaja takie postacie, daj znac na priv jakbys chcial wiedziec co to za firma;). Edit: a odnosnie zmarszczek na czole, to Pudzian ma chyba wlasnie takie, wiec do tego goscia tez pasuja.
Nezumi Napisano 14 Maj 2008 Napisano 14 Maj 2008 Swietna robota - gratulacje TopRow na Zbrush Central ;)
General Straw Napisano 14 Maj 2008 Autor Napisano 14 Maj 2008 Juz nie przesadzajmy, naogol odpowiadam ;) No wiec tak, xyw nie pamietam ale lecim: -Nie sledze niestety czasu ale zajmuje to oczywiscie sporo. Z miech zapewne. Czasy kiedy mozna bylo machnac model i teksture w tydzien sie skonczyly. Najwiecej z tego wszystkiego oczywiscie model high poly zajmuje. Model HP to siakies 2-3 tygodnie w zaleznosci od symetrii postaci. Problem polega na tym, ze komp mi w koncowych fazach mocno zwalnia, musze uzywac lazy mouse w zbrushu itp. I praca robi sie generalnie uciazliwa, nie to co przy kilkuset tysiacach poly kiedy wszystko chodzi lekko latwo i przyjemnie. Przy zwyklym eksportowaniu OBJ z Z3 mozna zasnac zanim te nascie obiektow sie wyeksportuje i to w 2 wersjach (medium i high poly). Jesli docelowa tekstura byla by 1024 to mogl bym spokojnie zrobic model HP z 2 milionow poly i bylo by lepiej. Ale ja nie lubie niskich rozdzielczosci .Innymi slowy potrzeba mi nowego kompa. Bo moja dwurdzeniowka (2,5ghz) juz ledwo daje rade ;) -nigdy tutoriali nie robilem bo mi sie poprostu nie chce. Zauwazylem, ze im dluzej siedze w grafie tym prostszych technik uzywam. Nie mam specjalnej techniki na faldy. Standard brush + ewentualnie flatten brush tu i tam. -moj sprzet to Athlon 3800+x2 podkrecony na 2,5ghz + 4gb ramu, siakis GF7. System to XP 64. Najciezszy subtool to gorna polowa ciala i mial siakies 5 milionow. Co oczywiscie bylo przesada, zrobilem to tylko po to aby ladnie wygladalo na ujeciu HP z bliska. -super tajna technika na zyly. Robic je w niskich subdivision(w tym przypadku kiedy gorne cialo mialo 300k poly). Wtedy naturalnie wychodza wygladzone i wydaja sie byc pod skora tak jak w rzeczywistosci. Milion euro sie nalezy, dziekuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się