Miłosz3ds Napisano 27 Październik 2012 Napisano 27 Październik 2012 Aż mi się ciepło zrobiło od tego pożaru. Żebym nie sikał w nocy! :/ Śliczne! *****
Koniu Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Świetny ten rysunek z okiem.......co ja gadam...wszystkie są rewelacyjne :). Uwielbiam oglądać takie prace, strasznie dużo w nich takiego luzu jest a jednak wszystko widać co trzeba. Zawsze zastanawiałem się jak wyglądają koncepty do animacji rysunkowych ( shrek, madagaskar itp. ) i dopiero niedawno w sieci przeglądnąłem fragmenty storyboardów właśnie z nowego Madagaskaru Goro Fujity i też były z podobnym luzem rysowane, a przyznam, że spodziewałem się bardziej wypieszczonych kresek. Fajne, naprawdę fajne.
serio Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Ładne! Picki przypominają mi te z pixarowych art book-ów.
Cpt.Obvious Napisano 9 Listopad 2012 Autor Napisano 9 Listopad 2012 concept do trailera Halo 4 dla Blur Studio: link do trailera: 1
Nezumi Napisano 9 Listopad 2012 Napisano 9 Listopad 2012 Mocne. Ostatnia czesc trailerka w meksykanskiej tv pojawia sie bardzo czesto, sporo tez reklam na miescie. Syn mnie meczy o tego Halo przez was :P ;)
j4q Napisano 9 Listopad 2012 Napisano 9 Listopad 2012 concept do Halo bardzo fajny, klimatyczny, ale moje serce naprawde drgnęło i ścisnęło na widok konceptów do Tembo :D Bardzo bardzo bardzo ! Jezzu ale fajny ten słonik, moje instynkty tacieżyńskie wzieły gore :) A jezeli chodzi o konkrety to świetne kadry, naprawde opowiadają i poruszają , ogromne wrażenie robi na mnie tez twoje kładzenie plam, bardzo oszczędne, zdecydowane i na mijescu jak najbardziej, i to wszytko z takim malarskim wykończeniem. pozdrawiam :)
Morbid Karbid Napisano 9 Listopad 2012 Napisano 9 Listopad 2012 Kuciara w cartoonie. Ciekawe, ciekawe :)
Gość b0mbadil Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 80% prac wygasło, jest szansa żeby ktoś je wrzucił w jakimś rarze? będę wdzięczny:)
olaf Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 na pewno na deviancie i pewnie na behance będą.
n-pigeon Napisano 13 Listopad 2012 Napisano 13 Listopad 2012 @b0mbadil http://tiger1313.deviantart.com/
WojtekFus Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 Kolorki na tych pracach z Tembo urywają głowę. Jak zawsze, wielki zastrzyk inspiracji! Dzięki za wrzutę :)
Cpt.Obvious Napisano 26 Listopad 2012 Autor Napisano 26 Listopad 2012 2 ponizsze prace tak naprawde bardziej 3d niz 2d, wszystko jednak w ramach teczki conceptartowej. ostatnio na wzor scotta robertsona w wolnych chwilach chwycilem sie za replikatory w modo. do tego domalowki w photoshopie, kazdy z ponizszych zajal mniej niz 3h wraz z renderem. oto rezultat:
telthona Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 ale masz speeda :P Jakbys robil takie dwa dziennie to w ciagu miesiaca cala gre/film mógl bys zakonceptowac :P I jeszcze by te szybciory wykorzystywali jako promosy :P
Igi Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 mniej niż 3h? Świetne tempo pracy. Jestem pod wrażeniem efektu i w ogóle wszystkiego :)
WWWoj Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 osz żesz ależ szybko :) bardzo fajnie to wygląda, w ruchu mogłyby się te płytki przemieszczać jakoś.
Cpt.Obvious Napisano 26 Listopad 2012 Autor Napisano 26 Listopad 2012 mniej niż 3h? Świetne tempo pracy. Jestem pod wrażeniem efektu i w ogóle wszystkiego :) replikatory sa dosc randomowe wiec wszystko opiera sie w 70% o lucky accident. model postaci (uzylem standardowego modelu z bibliotek modo) podzielilem na 3 strefy (calosc mirror na X-axis). do kazdej ze stref wygenerowalem partikle na ich powierchni maskujac foto-textura przy randomowej projekcji (cylidrical Y o ile dobrze pamietam). do tego 2 roznej wielkosci hexagony i box, wszystko replikowane na partiklach. ustawienie calej sceny max 1h, render okolo godziny no i mniej wiecej godzina bawienia sie w ps (czyszczenie, touchupy, podmalowki z tekstura i adjustmenty). scott robertson swoje replicator suity robil podobnie, ograniczyl sie jednak do kamerki front-ortho, prostszego oswietlenia, bez zabawy w adjustmenty i filtry, tylko czyste podmalowki, skupiajac sie tylko i wylacznie na designie kostiumow. z moich obserwacji.. wydaje mi sie ze replikatory to super narzedzie do takiego szybkiego brainstormu. na tej samej scenie mozna zrobic kilkanascie naprawde fajnych iteracji kostiumow, kazda z nich nie zajmie wiecej niz dodatkowa godzine + czas renderu.
Urbanboogie Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Kurcze, to już wymaga wejścia na jakiś inny poziom - koncepcyjnego opracowania opracowania konceptu... :) Połowy z tego nie rozumiem i na razie nie będę próbował zrozumieć, ale efekt powala!
panRebonka Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Masakra. Wyższy poziom abstrakcji. Robiłbym to pewnie tygodnie, nie uzyskując w ćwierci takiego efektu. Kasa, jaką na tym trzepiesz, też pewnie musi być podobnie niewyobrażalna :).
ldr Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 Twoje prace mnie zmiażdżyły i powaliły. 2d/3d niedługo dojdzie '4d' :D Co praca to front na cghubie. Gratuluje talentu, jest nietuzinkowy.
resh Napisano 26 Listopad 2012 Napisano 26 Listopad 2012 ten pierwszy ciut lewituje, ale cholera o czym ja tu pisze, jest masa! zdrówko!
KaliditusZaliditey Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 Niebieski ptak w Tembo nie siedzi kolorystycznie,Halo sztampowe i znudzi się dość szybko.(zlinczują mnie) natomiast ostatnie eksperymenty z 3d to to co tygrrrrrysy...
Cpt.Obvious Napisano 1 Grudzień 2012 Autor Napisano 1 Grudzień 2012 @KaliditusZaliditey - z jakiego powodu mam linczowac? jeszcze jedna postac w tej samej technice. jak tylko znow trafi sie wolna chwila bede musial wrocic do tego tematu ale tym razem pod katem juz nie-postaci.
n-pigeon Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Pierwszy na poprzedniej wrzucie super. Babka ma fajny hełm, podoba mi się, ale kombinezon nie współgra za dużo bardzo drobnego detalu, nie komponuje mi się to razem niestety. Przykryłbym to lekko jakimiś płatami zbroi jak to zrobiłeś z naramiennikiem. Za to bardzo fajny render i postpro.
KaliditusZaliditey Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Napisałem,że mnie zlinczują,a nie że ty ,przypuszczam że nawet musi Ci brakować krytyki dlatego starałem się do czegoś doczepić. Dzisiaj oglądałem twoje prace na CGhubie i mam pewność,że jesteś autentyk, jakby Ci dac kawałek ciasta też byś coś stworzył. Pozdrawiam.
KaliditusZaliditey Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Dla mnie ta babeczka jest perfekt, korciło by mnie żeby sprawdzić co by się stało gdyby do piersi dodać trochę życia,żeby były deczko bardziej organiczne(kolor, tekstura) ale to by trzeba było sprawdzić.
Sidre Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Świetne te ostatnie "eksperymenty", od razu na myśl przywołały mi design postaci z Metal Gear'a 4 . Pozdr
Cpt.Obvious Napisano 1 Grudzień 2012 Autor Napisano 1 Grudzień 2012 Pierwszy na poprzedniej wrzucie super. Babka ma fajny hełm, podoba mi się, ale kombinezon nie współgra za dużo bardzo drobnego detalu, nie komponuje mi się to razem niestety. Przykryłbym to lekko jakimiś płatami zbroi jak to zrobiłeś z naramiennikiem. Za to bardzo fajny render i postpro. tez nie bylem do konca zadowolony z kombinezonu, bardziej z chaosu niz ilosci detalu. przysiadlem na pol godzinki zeby to poprawic:
Kalberos Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 ide wyrzucić bamboo i kompa przez okno :P Masakra jak ty to robisz ??
KaliditusZaliditey Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Spokojnie Kolberos to tylko kilka elementów zgrało się w jedną całość, talent, praca, wytrwałość, kompozycja, rysunek, forma, wyczucie koloru, smak, wiedza, umiejętność słuchania, polot, wyobraźnia, ciągła nauka, precyzja, design...
grass Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 piszę tego posta lecąc z dachu wieżowca razem z kompem i tabletem ... MASAKRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ........ end of signal
n-pigeon Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 tez nie bylem do konca zadowolony z kombinezonu, bardziej z chaosu niz ilosci detalu. No o ten chaos mi właśnie chodziło, teraz wygląda fajnie, spójniej. Świetne, wędruje do folderu na inspiracje :)
Nezumi Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Wizualnie miazga ale zawsze sie zastanawiamw przypadku takich kostiumow co by sie dzialo jakby osoba chciala sie zgiac w pol? Czy te elementy sa elastyczne? Jaka moglaby byc funkcja takiej ilosci elemencikow ktorymi latwo o cos zahaczyc, uszkodzic? Czy jesli uszkodze taki kwadracik to cos przestanie dzialac? Czy trzebaby robic takie kostiumy dla kazdej osoby na wymiar, bo nie kazda kobieta ma identyczne piersi.. Itd itp. Slowem, musze wylaczac myslenie patrzac na to i wtedy kiedy zostaje tylko wizualny aspekt jest niesamowicie. Zazdroszcze nie tylko skilla ale i tego, ze potrafisz sie skupic wylacznie na tym zeby cos fajnie wygladalo. Nie ironizuje - na prawde. Mnie takie domysly wylacznie przeszkadzaja. Kiedys mialem zrobic szybki koncept restauracji w ksztalcie butelki - detale techniczne nie odgrywaly roli. Zmarnowalem MASE czasu bo zaczalem sie zastanawiac nad tym jak ludzie beda wchodzic tam, czy to bedzie wygodne, jak rozwiazac podloge w czyms co ma zakrzywione sciany, blablabla. A mialem tylko naszkicowac lezaca butelke do ktorej wchodza ludzie.... Respekt.
gnacik Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Kapitanie, a jest szansa abyś pokazał wersję przed ? Myślę, że nie tylko mnie interesuje wyjściowy materiał 3D, od którego zaczynasz. Pozdrawiam, Niedźwiedź
Cpt.Obvious Napisano 13 Styczeń 2013 Autor Napisano 13 Styczeń 2013 @gnacik - napisalem ktortki tutorial dla 3d artist magazine na ten temat jak tylko sie pojawi to podlinkuje. Anyway, w koncu znalazlem troche wolnego czasu zeby zajac sie swoimi wlasnymi projektami i podrzucam cos nad czym pracuje juz od jakiegos czasu. Bedzie podobnych ilustracji wiecej. Doping mile widziany ;)
Rotcore Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 W czyimś wątku Gutek podkreślił żeby nie robić z tego forum deviantarta czy digarta pisząc komentarze w stylu "świetne, śliczne, ekstra, miodzio i słodzio", ale czy w tym wątku da się inaczej? Nawet nie chce mi się wnikać czy jest tu jakiś podmalowany render, fotka, masa tekstur bo efekt jest mega... mega filmowy, realistyczny, świetny kadr i historia... ja bym bardziej kolorystycznie zaszalał bo trochę zdjęciowo to wygląda, ale to kwestia gustu. Fajnie że będzie tego więcej, pozdrawiam.
rice Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 cyberpunk 2077 jak nic :D ale maska ghosta z coda mega filmowy, realistyczny, świetny kadr i historia - lepiej tego nie da sie ująć Masterpiece
CzAk1 Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Ale właściwie skąd ten pomysł na mieszanie rysunków z 3D? Potrzeba własnego samorozwoju, czy 2D Ci się znudziło?
tr3buh Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 (edytowane) wg mnie za duzy chaos na obrazku, trzeba sie dokladnie przyjrzec zeby zrozumiec co sie dzieje tzn. kontrasty nie sa uporzadkowane, pierwszy plan zlewa sie z drugim, nie ma zbyt mocno podkreslonego miejsca gdzie powinna sie skupic uwaga widza Ale obrazek ogólnie niezły Edytowane 14 Styczeń 2013 przez tr3buh
resh Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 bo ja wiem czy takie 3d? może w tle coś tam było, dla mnie bomba i czekam na kolejne arty. zdrówko!
biglebowsky Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Ostatniemu przydało by się podmalowanie żeby kompozycja bardziej przejrzysta była, teraz łatwo się tam zgubić. No ale generalnie - miazga.
Morbid Karbid Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Dobrze, że przestałem się jarać realistycznymi obrazkami w stylu SF bo bym zaliczył doła :)
grass Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Cpt.Obvious wrzucaj te prace w hd albo coś koło tego bo mi na pulpicie za bardzo się rozjeżdżają ;) A na serio to miazga z tym że trzeba poświęcić ułamek chwili żeby się połapać w historii.
KaliditusZaliditey Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 To nie jest schematyczna kompozycja i za to brawa, liczę że jeszcze to ogarniesz, dłonie do poprawki.
Nereida Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Bardzo ciekawa kompozycja - świetnie tekstury dobrane, ale wylyź-za dobry jesteś:P
n-pigeon Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Podobnie jak Rotcore, mam dylemat przez Gutkafiutka, ma trochę racji by nie robić nowego DA, ale nie 100% więc :P Jej prawa dłoń wydaje się za duża, fin, a teraz fun-part :) Artcik wymiata... wszystko mi się podoba, design, kompozycja, efekty... JAKOŚĆ NAJWYŻSZA PÓŁKA! Po wpatruje się jeszcze przez 1h i potem zacznę czekać na następne! Powodzenia i wrzucaj co masz ;)
Cpt.Obvious Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Napisano 14 Styczeń 2013 @n-pigeon: dopiero teraz zwrocilem uwage na lape bedzie do poprawki @CzAk1 - raczej pragmatyczne podejscie do concept artu ogolem, niz preferencje czy znudzenie. Od calkiem dlugiego czasu przestalem rozdzielac prace na 2d,3d etc, a zaczalem traktowac to raczej jedynie jako zestaw narzedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się