Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetny ten rysunek z okiem.......co ja gadam...wszystkie są rewelacyjne :). Uwielbiam oglądać takie prace, strasznie dużo w nich takiego luzu jest a jednak wszystko widać co trzeba.

Zawsze zastanawiałem się jak wyglądają koncepty do animacji rysunkowych ( shrek, madagaskar itp. ) i dopiero niedawno w sieci przeglądnąłem fragmenty storyboardów właśnie z nowego Madagaskaru Goro Fujity i też były z podobnym luzem rysowane, a przyznam, że spodziewałem się bardziej wypieszczonych kresek. Fajne, naprawdę fajne.

Napisano

Mocne. Ostatnia czesc trailerka w meksykanskiej tv pojawia sie bardzo czesto, sporo tez reklam na miescie. Syn mnie meczy o tego Halo przez was :P ;)

Napisano

concept do Halo bardzo fajny, klimatyczny, ale moje serce naprawde drgnęło i ścisnęło na widok konceptów do Tembo :D Bardzo bardzo bardzo ! Jezzu ale fajny ten słonik, moje instynkty tacieżyńskie wzieły gore :) A jezeli chodzi o konkrety to świetne kadry, naprawde opowiadają i poruszają , ogromne wrażenie robi na mnie tez twoje kładzenie plam, bardzo oszczędne, zdecydowane i na mijescu jak najbardziej, i to wszytko z takim malarskim wykończeniem.

pozdrawiam :)

Gość b0mbadil
Napisano

80% prac wygasło, jest szansa żeby ktoś je wrzucił w jakimś rarze?

 

będę wdzięczny:)

Napisano

2 ponizsze prace tak naprawde bardziej 3d niz 2d, wszystko jednak w ramach teczki conceptartowej. ostatnio na wzor scotta robertsona w wolnych chwilach chwycilem sie za replikatory w modo. do tego domalowki w photoshopie, kazdy z ponizszych zajal mniej niz 3h wraz z renderem. oto rezultat:

 

maciejkuciara-50b2c80512656b4.jpg

 

maciejkuciara-50b0bbf51263675.jpg

Napisano

ale masz speeda :P Jakbys robil takie dwa dziennie to w ciagu miesiaca cala gre/film mógl bys zakonceptowac :P I jeszcze by te szybciory wykorzystywali jako promosy :P

Napisano
mniej niż 3h? Świetne tempo pracy. Jestem pod wrażeniem efektu i w ogóle wszystkiego :)

 

replikatory sa dosc randomowe wiec wszystko opiera sie w 70% o lucky accident. model postaci (uzylem standardowego modelu z bibliotek modo) podzielilem na 3 strefy (calosc mirror na X-axis). do kazdej ze stref wygenerowalem partikle na ich powierchni maskujac foto-textura przy randomowej projekcji (cylidrical Y o ile dobrze pamietam). do tego 2 roznej wielkosci hexagony i box, wszystko replikowane na partiklach. ustawienie calej sceny max 1h, render okolo godziny no i mniej wiecej godzina bawienia sie w ps (czyszczenie, touchupy, podmalowki z tekstura i adjustmenty). scott robertson swoje replicator suity robil podobnie, ograniczyl sie jednak do kamerki front-ortho, prostszego oswietlenia, bez zabawy w adjustmenty i filtry, tylko czyste podmalowki, skupiajac sie tylko i wylacznie na designie kostiumow.

 

z moich obserwacji.. wydaje mi sie ze replikatory to super narzedzie do takiego szybkiego brainstormu. na tej samej scenie mozna zrobic kilkanascie naprawde fajnych iteracji kostiumow, kazda z nich nie zajmie wiecej niz dodatkowa godzine + czas renderu.

Napisano

Kurcze, to już wymaga wejścia na jakiś inny poziom - koncepcyjnego opracowania opracowania konceptu... :) Połowy z tego nie rozumiem i na razie nie będę próbował zrozumieć, ale efekt powala!

Napisano

Masakra. Wyższy poziom abstrakcji. Robiłbym to pewnie tygodnie, nie uzyskując w ćwierci takiego efektu. Kasa, jaką na tym trzepiesz, też pewnie musi być podobnie niewyobrażalna :).

Napisano

Twoje prace mnie zmiażdżyły i powaliły. 2d/3d niedługo dojdzie '4d' :D Co praca to front na cghubie. Gratuluje talentu, jest nietuzinkowy.

Napisano

@KaliditusZaliditey - z jakiego powodu mam linczowac?

 

jeszcze jedna postac w tej samej technice. jak tylko znow trafi sie wolna chwila bede musial wrocic do tego tematu ale tym razem pod katem juz nie-postaci.

 

tumblr_meb5hbt2Z21qhcpgpo1_1280.jpg

Napisano

Pierwszy na poprzedniej wrzucie super.

 

Babka ma fajny hełm, podoba mi się, ale kombinezon nie współgra za dużo bardzo drobnego detalu, nie komponuje mi się to razem niestety. Przykryłbym to lekko jakimiś płatami zbroi jak to zrobiłeś z naramiennikiem.

Za to bardzo fajny render i postpro.

Napisano

Napisałem,że mnie zlinczują,a nie że ty ,przypuszczam że nawet musi Ci brakować krytyki dlatego starałem się do czegoś doczepić. Dzisiaj oglądałem twoje prace na CGhubie i mam pewność,że jesteś autentyk, jakby Ci dac kawałek ciasta też byś coś stworzył. Pozdrawiam.

Napisano
Pierwszy na poprzedniej wrzucie super.

 

Babka ma fajny hełm, podoba mi się, ale kombinezon nie współgra za dużo bardzo drobnego detalu, nie komponuje mi się to razem niestety. Przykryłbym to lekko jakimiś płatami zbroi jak to zrobiłeś z naramiennikiem.

Za to bardzo fajny render i postpro.

 

tez nie bylem do konca zadowolony z kombinezonu, bardziej z chaosu niz ilosci detalu. przysiadlem na pol godzinki zeby to poprawic:

 

tumblr_meb5hbt2Z21qhcpgpo1_r1_1280.jpg

Napisano

Spokojnie Kolberos to tylko kilka elementów zgrało się w jedną całość, talent, praca, wytrwałość, kompozycja, rysunek, forma, wyczucie koloru, smak, wiedza, umiejętność słuchania, polot, wyobraźnia, ciągła nauka, precyzja, design...

Napisano
tez nie bylem do konca zadowolony z kombinezonu, bardziej z chaosu niz ilosci detalu.

 

No o ten chaos mi właśnie chodziło, teraz wygląda fajnie, spójniej.

 

Świetne, wędruje do folderu na inspiracje :)

Napisano

Wizualnie miazga ale zawsze sie zastanawiamw przypadku takich kostiumow co by sie dzialo jakby osoba chciala sie zgiac w pol? Czy te elementy sa elastyczne? Jaka moglaby byc funkcja takiej ilosci elemencikow ktorymi latwo o cos zahaczyc, uszkodzic? Czy jesli uszkodze taki kwadracik to cos przestanie dzialac? Czy trzebaby robic takie kostiumy dla kazdej osoby na wymiar, bo nie kazda kobieta ma identyczne piersi.. Itd itp.

 

Slowem, musze wylaczac myslenie patrzac na to i wtedy kiedy zostaje tylko wizualny aspekt jest niesamowicie. Zazdroszcze nie tylko skilla ale i tego, ze potrafisz sie skupic wylacznie na tym zeby cos fajnie wygladalo. Nie ironizuje - na prawde. Mnie takie domysly wylacznie przeszkadzaja. Kiedys mialem zrobic szybki koncept restauracji w ksztalcie butelki - detale techniczne nie odgrywaly roli. Zmarnowalem MASE czasu bo zaczalem sie zastanawiac nad tym jak ludzie beda wchodzic tam, czy to bedzie wygodne, jak rozwiazac podloge w czyms co ma zakrzywione sciany, blablabla. A mialem tylko naszkicowac lezaca butelke do ktorej wchodza ludzie....

 

Respekt.

Napisano

Kapitanie, a jest szansa abyś pokazał wersję przed ? Myślę, że nie tylko mnie interesuje wyjściowy materiał 3D, od którego zaczynasz.

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

Napisano

@gnacik - napisalem ktortki tutorial dla 3d artist magazine na ten temat jak tylko sie pojawi to podlinkuje.

 

Anyway, w koncu znalazlem troche wolnego czasu zeby zajac sie swoimi wlasnymi projektami i podrzucam cos nad czym pracuje juz od jakiegos czasu. Bedzie podobnych ilustracji wiecej. Doping mile widziany ;)

 

773_max.jpg

Napisano

W czyimś wątku Gutek podkreślił żeby nie robić z tego forum deviantarta czy digarta pisząc komentarze w stylu "świetne, śliczne, ekstra, miodzio i słodzio", ale czy w tym wątku da się inaczej? Nawet nie chce mi się wnikać czy jest tu jakiś podmalowany render, fotka, masa tekstur bo efekt jest mega... mega filmowy, realistyczny, świetny kadr i historia... ja bym bardziej kolorystycznie zaszalał bo trochę zdjęciowo to wygląda, ale to kwestia gustu. Fajnie że będzie tego więcej, pozdrawiam.

Napisano

cyberpunk 2077 jak nic :D ale maska ghosta z coda

mega filmowy, realistyczny, świetny kadr i historia - lepiej tego nie da sie ująć

Masterpiece

Napisano (edytowane)

wg mnie za duzy chaos na obrazku, trzeba sie dokladnie przyjrzec zeby zrozumiec co sie dzieje tzn. kontrasty nie sa uporzadkowane, pierwszy plan zlewa sie z drugim, nie ma zbyt mocno podkreslonego miejsca gdzie powinna sie skupic uwaga widza

Ale obrazek ogólnie niezły

Edytowane przez tr3buh
Napisano

Cpt.Obvious wrzucaj te prace w hd albo coś koło tego bo mi na pulpicie za bardzo się rozjeżdżają ;)

 

A na serio to miazga z tym że trzeba poświęcić ułamek chwili żeby się połapać w historii.

Napisano

Podobnie jak Rotcore, mam dylemat przez Gutkafiutka, ma trochę racji by nie robić nowego DA, ale nie 100% więc :P Jej prawa dłoń wydaje się za duża, fin, a teraz fun-part :)

 

Artcik wymiata... wszystko mi się podoba, design, kompozycja, efekty... JAKOŚĆ NAJWYŻSZA PÓŁKA!

 

Po wpatruje się jeszcze przez 1h i potem zacznę czekać na następne! Powodzenia i wrzucaj co masz ;)

Napisano

@n-pigeon: dopiero teraz zwrocilem uwage na lape

Oh_God_Why-47-650x650.jpg

bedzie do poprawki

 

@CzAk1 - raczej pragmatyczne podejscie do concept artu ogolem, niz preferencje czy znudzenie. Od calkiem dlugiego czasu przestalem rozdzielac prace na 2d,3d etc, a zaczalem traktowac to raczej jedynie jako zestaw narzedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności