Vega Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 (edytowane) Ja się zabiorę za takie coś:Autorem powyższych conceptu jest Paul Richards http://www.autodestruct.com Finish: Twarz wzorowana na: digital-art-gallery.com Całość wzorowana na: zbrushcentral.com Edytowane 24 Listopad 2013 przez Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 12 Listopad 2011 Share Napisano 12 Listopad 2011 koncepty z quake 4 mniammm . Czekam na efekt końcowy bo koncepty są wypasione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 13 Listopad 2011 Share Napisano 13 Listopad 2011 jednak Quake 2 i 4 to kopalnia inspiracji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Trzeci przecież też. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Q3 słabo, zwłaszcza że łączy kilka uniwersów, różne dziwadła tam były, ale często wyssane z palca moim zdaniem. W Q2 był klasyczny obraz ludzi połączonych z maszynami: http://leray.proboards.com/index.cgi?board=stroggdm&action=print&thread=2589. w Q1 trochę inna bajka, bardziej średniowieczne klimaty, ale Q3 moim zdaniem najmniej klimatyczny jeśli chodzi o taki design. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Veguś, pokazuj coś, pokazuj, liczę na ciebie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 18 Listopad 2011 Autor Share Napisano 18 Listopad 2011 (edytowane) Ja robię ale powoli xD na razie cialko robiłem. W weekend cos wrzuce :) Wysłano z telefonu. Edytowane 20 Listopad 2011 przez Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 20 Listopad 2011 Autor Share Napisano 20 Listopad 2011 Na razie takie coś. Głowa jeszcze nieskończona, ale ciało tak. Są błędy z cielskiem jednakże ciała nie będzie widać, a szkoda czasu na poprawianie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 20 Listopad 2011 Share Napisano 20 Listopad 2011 w porównaniu do torsu głowa jest za duża a nogi za małe, ale już zaczyna się dziać konkret, miło popatrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 22 Listopad 2011 Autor Share Napisano 22 Listopad 2011 OK dzięki. Stopy dałem większe, a głowę mniejszą :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 Dobra to jedziemy z krytyka :D Vega odrazu mowie ze anatomii sam nie mam opanowanej, ale napisze to co mi sie rzuca odrazu/ Zacznijmy od gory: -glowa bardzo fajna teraz jest taka toonowa -szyja chyba ma za duzy luk z profilu jak sie patrzy -obojczyki zbyt duzy luk? powinny bardziej isc po lini prostej? -plecy ogolnie spoko tylko lopatki masz chyba za male -barki troche dziwne, od profilu to prawde mowaic nie wiem co tam sie z nimi dzieje -klatka piersiuowa spoko, tylko moze gorna partia jest przesadzona? -boczne miesnie brzucha tak nie wygladaja _nogi: zwiekszyl bym mu uda PS: wiem ze robisz jakiegos mutanta ale widze ze korzystasz z bazy czlowieka, dlatego pisze to co mi sie nie zgadza z budowa czlowieka, mozliwe ze to co napisalem nie ma wogole znaczenia bo chcesz go grubo zmodyfikowac, ale co tam moze cos pomoze :) Powodzenia fajnie idzie ( glownie po glowie widac ze bedzie zacnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przems Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?) Normal mapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 22 Listopad 2011 Share Napisano 22 Listopad 2011 mi sie podoba, taka postac w komiksowej stylistyce wyszla a design z kwaka 4 rzadzi i nie tylko postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 23 Listopad 2011 Autor Share Napisano 23 Listopad 2011 Główka nie jest moim pomysłem :) Gdzieś w otchłani internetu znalazłem ;) Koncepty które są w 1 poście to tylko główny zarys :D Że coś takiego będzie, ale nie będę się chyba w 100% tego trzymał. Najbardziej to trzymać się będę tego: http://www.autodestruct.com/images/quake4_strogg3.jpg, że coś takiego będzie coś w tym stylu :) odnetniN: dzięki :) Nad ciałem można popracować i błędy są jednakże nie będę poprawiać np. obojczyka ponieważ jak to Mafida powiedział: to jest model na którym powieszę resztę. Jakoś tak to brzmiało :D przems: jak Mafida napisał. Normal mapa :) mafida: ;) tr3buh: dzięki. Jutro się zabiorę za resztę :) Zacznę od mechaniki stóp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 Na razie mam tyle. Miejscami jest słabo i jak będzie czas to poprawię. Planuję zrobić jeszcze 2 inne rodzaje miniTorb i do tego pas. Dopiero wtedy spodnie. Może dół wygląda mało jak maszyna. Bardziej wojskowo to na pewno góra będzie bardziej mechaniczna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owen Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziudziu Napisano 5 Grudzień 2011 Share Napisano 5 Grudzień 2011 Fajnie idzie, bardzo mi się podoba nieco hmm przerysowana twarz i ogólnie sylweta gościa, zbroja też spoko, tylko.... toż to gears of war, nie Q4... :D takie pierwsze od razu skojarzenie, nim dobrze się przyjrzałem tym portkom :) Aha, ta blacha ma łydce, on na sedes chyba nie usiądzie, nie wygląda jak by mógł zgiąć nogi w kolanach ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2011 @Owen: Dzięki @Dziudziu: Dzięki. To jest Q4 lub q3 ;) jak wrócę do domu to wrzuce model znaleziony na zbrushcentral na którym sie wzoruje (to jest ten z papierosem lub cygarem z q4). Glowa tez wzorowaną na pracy znalezionej w odchlani zbrushcentral. Temat nazywa sie Vega bo nie wiem co to bedzie :D Wysłano z telefonu. Edit: Twarz wzorowana na http://digital-art-gallery.com/picture/5463 Całość na http://img710.imageshack.us/img710/1703/sargelayout.jpg Edit: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 8 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2011 Rękawice na dłoniach muszę jeszcze wyrzeźbić. Na razie to jest baza ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Grudzień 2011 Share Napisano 8 Grudzień 2011 Bardzo fajnie,dawaj dalej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 8 Grudzień 2011 Share Napisano 8 Grudzień 2011 Fajnie idzie. Może to wina shadera, ale te detale masz strasznie słabo zaznaczone. Na normalce praktycznie nie będzie ich widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 8 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2011 @F/X: Wrzucam z innym matcapem. @Mafida: Dzięki Dłonie skończone :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 8 Grudzień 2011 Share Napisano 8 Grudzień 2011 To juz nie moje klimaty, takze oceniac nie bede, poniewaz nie bedzie to ocena obiektywna, ale fajnie ze cos sie dzieje i dzialasz z tym dalej,:)powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idlero Napisano 8 Grudzień 2011 Share Napisano 8 Grudzień 2011 Nie wiem czemu ulegam wrażeniu że jak na oprycha ma zbyt wąską głowe lub zbyt długą. Detal świetny czekam na więcej. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 8 Grudzień 2011 Share Napisano 8 Grudzień 2011 Wygląda nieźle :) tyko dłonie wydają mi się zbyt delikatne i małe jak na tak dużego pana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2011 @odnetniN: dzięki @Idlero: dzięki. Taką referkę miałem :) @n-pigeon: dzięki. Jak będzie czas to mu powiększę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 13 Grudzień 2011 Share Napisano 13 Grudzień 2011 Fajnie idzie,sprzęcior na plecach mi się podoba,od pasa w dół też bardzo dobrze wyglada:).Narazie najsłabsza jak dla mnie rekawica,jakieś te 3 poprzeczne ochraniacze takie jakieś takie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 14 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2011 (edytowane) Heh takie jakieś takie :D Na pewno lewitują bo o co mogą się trzymać? Przymocowane do skóry raczej nie ;) Nie wiem co tam można dać. Coś wymyślę lub wygoogluje lub zostawię jak nic innego nie będzie ;) Dłonie lepiej teraz poprawić czy później mają LP i textury? Jeszcze rękaw muszę poprawić bo teraz zauważyłem lewitację :P Edytowane 14 Grudzień 2011 przez Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 14 Grudzień 2011 Share Napisano 14 Grudzień 2011 Ja bym mu dowalił takie konkretne te rekawice.Bardziej w tym stylu co reszta sprzętu,masywne takie żeby były.Co chcesz z dłońmi poprawiać,zrób rękawice z grubymi paluchami i po problemie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 14 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 14 Grudzień 2011 Żebym tylko sie wyrobił :D Za tyg. Święta czyli weekend odpada. Jeszcze lp, zmapowac i tekstury. Poszukam cos u wuja Google :) Tak patrząc to jednak nie do końca wyszło tak jak miało wyjść :) Następny bedzie lepszy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gemin Napisano 20 Grudzień 2011 Share Napisano 20 Grudzień 2011 Świetna praca. Jestem ciakaw tekstur i efektu końcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 20 Grudzień 2011 Share Napisano 20 Grudzień 2011 Detal powala. oby dobrze to wyszło na lp. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 20 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 20 Grudzień 2011 @Gemin: Dzięki @Slowiak: Dzięki. Na razie zacząłem od główki. Trochę poprawiłem HP i zmieniłem elementy na lewej ręce (jego lewej) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 (edytowane) LP + Normalka (14905 tris). Będę musiał odchudzić trochę bo limit 12,5k ;) Edytowane 27 Grudzień 2011 przez Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyanide Napisano 27 Grudzień 2011 Share Napisano 27 Grudzień 2011 Bardzo fajnie wyszło. Jedyne do czego bym sie przyczepił to może troszkę przykrótkie ręce, ale jak się uprzeć to winę można zwalić na te masywne buty :p . Odchudzaj. Pozdrawiam, Cyanide. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 27 Grudzień 2011 Share Napisano 27 Grudzień 2011 Szyja za długa nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 No to już finish LP. Teraz texturki :) Głowę dam niżej bo faktycznie jest taka długa :) Poprzedni marmoset mi nie działał (1.04). Model był cały czary nawet jak dałem texty, itd. Pojawiła się werjsa 1.05 i wszystko działa dlatego się bawię póki mogę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 27 Grudzień 2011 Share Napisano 27 Grudzień 2011 Chciałbym zobaczyć animację zginania lewej ręki w łokciu ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 27 Grudzień 2011 Oj tam zaraz :D Do animki dodałbym tam kilka tris i odjął z butów bo tam jest gęsto, ale trochę namotałem siatkę w tamtych okolicach i robiąc loop robi mi się spirala :D Zostało 5dni na textury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 praca jest bardzo fajna ale wydaje mi sie ze normalki sa jakies takie slabe, moze silnik, a moze warto bylo by je podbic w psie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 To chyba kwestia źle ustawionego światła.Może bardziej z góry go oświetlić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Grudzień 2011 Share Napisano 28 Grudzień 2011 Bardzo uprościłeś bryłę lowpoly w stosunku do hipoly, (np na klatce) a polycount strasznie wysoki. Można było parę detali powyciągać na geometrii a nie tak pakować aby więcej dookoła nogi:) Na klatce ogólnie bardzo rzadziutko, a na nogach gęsto, tak samo na twarzy zdecydowanie za gęsto. Postać pod względem bryły na pierwszy rzut oka wygląda na 6k spokojnie i więcej nie ma sensu pchać. Proporcje bryły leżą i kwiczą, nieforemna klatka piersiowa, nieforemna miednica, rączki nisko wyrastają. Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie. Generalnie fajnie wydziergałeś detal, jednak za szybko zostawiłeś za sobą proporcje i bryłę, a to połowa sukcesu. Dobrze zrobiona bryła i proporcjonalne względem siebie elementy ją budujące, poprawna poza neutralna (która też dodaje modelowi życia i charakteru o dziwo) może zając nawet 50% i więcej czasu całej pracy nad modelem. A taka gearsowa stylizacja to wogóle jest wymagająca pod tym względem. Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste". Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka. pozdrawiam i powodzenia z texami! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2011 @Plasti: trochę podkręciłem texty przez wyostrzenie :) @Mafida: z góry jest niebieskie :D @Levus: Ja zrobiłem błąd przy robieniu LP. Zacząłem od nóg i zamiast zrobić główny zarys to napchałem z myślą, że później odchudzę. Napchać więcej, żeby przy wypalaniu normalki nie było bubli jak miałem przy mnichu :D Normalki były dobre jednakże 1 element na 2048x2048. Wtedy bubli nie było. Nie pomyślałem, że każdy element będzie mniejszy niż 2048x2048. Następnym razem będę pamiętał :) Kolejny błąd to rozmieszczenie UV. Proporcje są beznadziejne :) Ręka mała, głowa duża, itd. Następnym razem będę pamiętał :D Na klacie jest mniej bo loopy miałem ładnie i przy odchudzaniu nie było problemu z kasowaniem. Normalka aż tak się nie rozjechała dlatego skasowałem. Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie. Zgadzam się w 100%. Zacząłem od butów które robiłem 3x. Początkowo wszystko było mniejsze niż teraz. Później dopiero powiększyłem, przestawiłem jednakże nie jest zbytnio zadowolony. Np. nakolanniki (o ile dobrze kojarzę) są duże, rozjechane, krzywe i paskudne. W dod. nie są na samym kolanie tylko pod :) Końcówka nakolannika jest na kolanie ;) Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste". Są cienkie jednakże nie pasowałyby do pozostałych elementów które cienkie :) Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka. Też się zgadzam :) Spróbuję poprawić ręce o ile normalka się nie rozjedzie. Silnik Marmoset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 no zaczyna to fajnie wygladac :], tylko na tym ostatnim screenie cos z palcami nie wyglada za dobrze, jakby za dlugi wskazujacy, moze perspektywa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 @Mafida: z góry jest niebieskie :D To zrób jeszcze bardziej z góry:P Te texturki to chyba jeszcze nie finish,nie:D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 18 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 18 Styczeń 2012 Share Napisano 18 Styczeń 2012 sweet, a moze dla testu wrzucisz jakis cellshading na niego?w marnosecie chyba jest taka opcyja :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 19 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2012 Widziałem, że niektórzy mają toon, ale ja nie mogę tego znaleźć z marmor ;) W necie też za wiele nie ma. Nie ma jak to zrobić. Nawet znalazłem wpis, że się nie da toon w marmoset, ale widziałem turntable postaci z marmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 19 Styczeń 2012 Share Napisano 19 Styczeń 2012 nie ma gotowego TOON, mozesz wlaczyc OUTLINE w zakladce VIEW i poprobować z materialami i cieniami zeby byly toonowe - to tyle co mozna zrobic w marmosecie Jest fajnie ale mogloby byc fajniej Skriny z postu 44 o wiele fajniej wygladaly, fajniesze kolory i osiwetlenie Zakładam ze zbroja jest z metalu, tak? nie widac tego w ogole, popracowalbym nad nia jeszcze na twoim miejscu, a napewno model duzo by zyskał na odbiorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się