Napisano 12 Listopad 201113 l Ja się zabiorę za takie coś:Autorem powyższych conceptu jest Paul Richards http://www.autodestruct.com Finish: Twarz wzorowana na: digital-art-gallery.com Całość wzorowana na: zbrushcentral.com Edytowane 24 Listopad 201311 l przez Vega
Napisano 12 Listopad 201113 l koncepty z quake 4 mniammm . Czekam na efekt końcowy bo koncepty są wypasione
Napisano 18 Listopad 201113 l Q3 słabo, zwłaszcza że łączy kilka uniwersów, różne dziwadła tam były, ale często wyssane z palca moim zdaniem. W Q2 był klasyczny obraz ludzi połączonych z maszynami: http://leray.proboards.com/index.cgi?board=stroggdm&action=print&thread=2589. w Q1 trochę inna bajka, bardziej średniowieczne klimaty, ale Q3 moim zdaniem najmniej klimatyczny jeśli chodzi o taki design.
Napisano 18 Listopad 201113 l Autor Ja robię ale powoli xD na razie cialko robiłem. W weekend cos wrzuce :) Wysłano z telefonu. Edytowane 20 Listopad 201113 l przez Vega
Napisano 20 Listopad 201113 l Autor Na razie takie coś. Głowa jeszcze nieskończona, ale ciało tak. Są błędy z cielskiem jednakże ciała nie będzie widać, a szkoda czasu na poprawianie ;)
Napisano 20 Listopad 201113 l w porównaniu do torsu głowa jest za duża a nogi za małe, ale już zaczyna się dziać konkret, miło popatrzeć
Napisano 22 Listopad 201113 l Dobra to jedziemy z krytyka :D Vega odrazu mowie ze anatomii sam nie mam opanowanej, ale napisze to co mi sie rzuca odrazu/ Zacznijmy od gory: -glowa bardzo fajna teraz jest taka toonowa -szyja chyba ma za duzy luk z profilu jak sie patrzy -obojczyki zbyt duzy luk? powinny bardziej isc po lini prostej? -plecy ogolnie spoko tylko lopatki masz chyba za male -barki troche dziwne, od profilu to prawde mowaic nie wiem co tam sie z nimi dzieje -klatka piersiuowa spoko, tylko moze gorna partia jest przesadzona? -boczne miesnie brzucha tak nie wygladaja _nogi: zwiekszyl bym mu uda PS: wiem ze robisz jakiegos mutanta ale widze ze korzystasz z bazy czlowieka, dlatego pisze to co mi sie nie zgadza z budowa czlowieka, mozliwe ze to co napisalem nie ma wogole znaczenia bo chcesz go grubo zmodyfikowac, ale co tam moze cos pomoze :) Powodzenia fajnie idzie ( glownie po glowie widac ze bedzie zacnie)
Napisano 22 Listopad 201113 l a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?)
Napisano 22 Listopad 201113 l a ja się zastanawiałem o limity a ilość detali / gęstość siatki. Ta głowa wygląda jakby miała min 100tys poligonów ;) Chyba że masz tam takie cudo co zredukuje gęstość siatki zachowując gł. podziały bryły (?) Normal mapa.
Napisano 22 Listopad 201113 l mi sie podoba, taka postac w komiksowej stylistyce wyszla a design z kwaka 4 rzadzi i nie tylko postaci
Napisano 23 Listopad 201113 l Autor Główka nie jest moim pomysłem :) Gdzieś w otchłani internetu znalazłem ;) Koncepty które są w 1 poście to tylko główny zarys :D Że coś takiego będzie, ale nie będę się chyba w 100% tego trzymał. Najbardziej to trzymać się będę tego: http://www.autodestruct.com/images/quake4_strogg3.jpg, że coś takiego będzie coś w tym stylu :) odnetniN: dzięki :) Nad ciałem można popracować i błędy są jednakże nie będę poprawiać np. obojczyka ponieważ jak to Mafida powiedział: to jest model na którym powieszę resztę. Jakoś tak to brzmiało :D przems: jak Mafida napisał. Normal mapa :) mafida: ;) tr3buh: dzięki. Jutro się zabiorę za resztę :) Zacznę od mechaniki stóp.
Napisano 4 Grudzień 201113 l Autor Na razie mam tyle. Miejscami jest słabo i jak będzie czas to poprawię. Planuję zrobić jeszcze 2 inne rodzaje miniTorb i do tego pas. Dopiero wtedy spodnie. Może dół wygląda mało jak maszyna. Bardziej wojskowo to na pewno góra będzie bardziej mechaniczna :)
Napisano 4 Grudzień 201113 l piękna morda! myślę, że na dole za okrągło dlatego na maszynę nie wygląda
Napisano 5 Grudzień 201113 l Fajnie idzie, bardzo mi się podoba nieco hmm przerysowana twarz i ogólnie sylweta gościa, zbroja też spoko, tylko.... toż to gears of war, nie Q4... :D takie pierwsze od razu skojarzenie, nim dobrze się przyjrzałem tym portkom :) Aha, ta blacha ma łydce, on na sedes chyba nie usiądzie, nie wygląda jak by mógł zgiąć nogi w kolanach ;))
Napisano 5 Grudzień 201113 l Autor @Owen: Dzięki @Dziudziu: Dzięki. To jest Q4 lub q3 ;) jak wrócę do domu to wrzuce model znaleziony na zbrushcentral na którym sie wzoruje (to jest ten z papierosem lub cygarem z q4). Glowa tez wzorowaną na pracy znalezionej w odchlani zbrushcentral. Temat nazywa sie Vega bo nie wiem co to bedzie :D Wysłano z telefonu. Edit: Twarz wzorowana na http://digital-art-gallery.com/picture/5463 Całość na http://img710.imageshack.us/img710/1703/sargelayout.jpg Edit:
Napisano 8 Grudzień 201113 l Autor Rękawice na dłoniach muszę jeszcze wyrzeźbić. Na razie to jest baza ;)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Fajnie idzie. Może to wina shadera, ale te detale masz strasznie słabo zaznaczone. Na normalce praktycznie nie będzie ich widać.
Napisano 8 Grudzień 201113 l Autor @F/X: Wrzucam z innym matcapem. @Mafida: Dzięki Dłonie skończone :)
Napisano 8 Grudzień 201113 l To juz nie moje klimaty, takze oceniac nie bede, poniewaz nie bedzie to ocena obiektywna, ale fajnie ze cos sie dzieje i dzialasz z tym dalej,:)powodzenia.
Napisano 8 Grudzień 201113 l Nie wiem czemu ulegam wrażeniu że jak na oprycha ma zbyt wąską głowe lub zbyt długą. Detal świetny czekam na więcej. ;)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Wygląda nieźle :) tyko dłonie wydają mi się zbyt delikatne i małe jak na tak dużego pana.
Napisano 11 Grudzień 201113 l Autor @odnetniN: dzięki @Idlero: dzięki. Taką referkę miałem :) @n-pigeon: dzięki. Jak będzie czas to mu powiększę :D
Napisano 13 Grudzień 201113 l Fajnie idzie,sprzęcior na plecach mi się podoba,od pasa w dół też bardzo dobrze wyglada:).Narazie najsłabsza jak dla mnie rekawica,jakieś te 3 poprzeczne ochraniacze takie jakieś takie;)
Napisano 14 Grudzień 201113 l Autor Heh takie jakieś takie :D Na pewno lewitują bo o co mogą się trzymać? Przymocowane do skóry raczej nie ;) Nie wiem co tam można dać. Coś wymyślę lub wygoogluje lub zostawię jak nic innego nie będzie ;) Dłonie lepiej teraz poprawić czy później mają LP i textury? Jeszcze rękaw muszę poprawić bo teraz zauważyłem lewitację :P Edytowane 14 Grudzień 201113 l przez Vega
Napisano 14 Grudzień 201113 l Ja bym mu dowalił takie konkretne te rekawice.Bardziej w tym stylu co reszta sprzętu,masywne takie żeby były.Co chcesz z dłońmi poprawiać,zrób rękawice z grubymi paluchami i po problemie:D
Napisano 14 Grudzień 201113 l Autor Żebym tylko sie wyrobił :D Za tyg. Święta czyli weekend odpada. Jeszcze lp, zmapowac i tekstury. Poszukam cos u wuja Google :) Tak patrząc to jednak nie do końca wyszło tak jak miało wyjść :) Następny bedzie lepszy ;)
Napisano 20 Grudzień 201113 l Autor @Gemin: Dzięki @Slowiak: Dzięki. Na razie zacząłem od główki. Trochę poprawiłem HP i zmieniłem elementy na lewej ręce (jego lewej) :D
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor LP + Normalka (14905 tris). Będę musiał odchudzić trochę bo limit 12,5k ;) Edytowane 27 Grudzień 201113 l przez Vega
Napisano 27 Grudzień 201113 l Bardzo fajnie wyszło. Jedyne do czego bym sie przyczepił to może troszkę przykrótkie ręce, ale jak się uprzeć to winę można zwalić na te masywne buty :p . Odchudzaj. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor No to już finish LP. Teraz texturki :) Głowę dam niżej bo faktycznie jest taka długa :) Poprzedni marmoset mi nie działał (1.04). Model był cały czary nawet jak dałem texty, itd. Pojawiła się werjsa 1.05 i wszystko działa dlatego się bawię póki mogę :)
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor Oj tam zaraz :D Do animki dodałbym tam kilka tris i odjął z butów bo tam jest gęsto, ale trochę namotałem siatkę w tamtych okolicach i robiąc loop robi mi się spirala :D Zostało 5dni na textury.
Napisano 28 Grudzień 201113 l praca jest bardzo fajna ale wydaje mi sie ze normalki sa jakies takie slabe, moze silnik, a moze warto bylo by je podbic w psie?
Napisano 28 Grudzień 201113 l To chyba kwestia źle ustawionego światła.Może bardziej z góry go oświetlić?
Napisano 28 Grudzień 201113 l Bardzo uprościłeś bryłę lowpoly w stosunku do hipoly, (np na klatce) a polycount strasznie wysoki. Można było parę detali powyciągać na geometrii a nie tak pakować aby więcej dookoła nogi:) Na klatce ogólnie bardzo rzadziutko, a na nogach gęsto, tak samo na twarzy zdecydowanie za gęsto. Postać pod względem bryły na pierwszy rzut oka wygląda na 6k spokojnie i więcej nie ma sensu pchać. Proporcje bryły leżą i kwiczą, nieforemna klatka piersiowa, nieforemna miednica, rączki nisko wyrastają. Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie. Generalnie fajnie wydziergałeś detal, jednak za szybko zostawiłeś za sobą proporcje i bryłę, a to połowa sukcesu. Dobrze zrobiona bryła i proporcjonalne względem siebie elementy ją budujące, poprawna poza neutralna (która też dodaje modelowi życia i charakteru o dziwo) może zając nawet 50% i więcej czasu całej pracy nad modelem. A taka gearsowa stylizacja to wogóle jest wymagająca pod tym względem. Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste". Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka. pozdrawiam i powodzenia z texami!
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor @Plasti: trochę podkręciłem texty przez wyostrzenie :) @Mafida: z góry jest niebieskie :D @Levus: Ja zrobiłem błąd przy robieniu LP. Zacząłem od nóg i zamiast zrobić główny zarys to napchałem z myślą, że później odchudzę. Napchać więcej, żeby przy wypalaniu normalki nie było bubli jak miałem przy mnichu :D Normalki były dobre jednakże 1 element na 2048x2048. Wtedy bubli nie było. Nie pomyślałem, że każdy element będzie mniejszy niż 2048x2048. Następnym razem będę pamiętał :) Kolejny błąd to rozmieszczenie UV. Proporcje są beznadziejne :) Ręka mała, głowa duża, itd. Następnym razem będę pamiętał :D Na klacie jest mniej bo loopy miałem ładnie i przy odchudzaniu nie było problemu z kasowaniem. Normalka aż tak się nie rozjechała dlatego skasowałem. Ja wiem, że Ty to budowałeś na gołej postaci, ale czasem trzeba troche pooszukiwać z umiejscowieniem i wielkością niektórych elementów zbroi a nie poobkładać detalem i samo wyjdzie, bo jednak nie zawsze wyjdzie. Zgadzam się w 100%. Zacząłem od butów które robiłem 3x. Początkowo wszystko było mniejsze niż teraz. Później dopiero powiększyłem, przestawiłem jednakże nie jest zbytnio zadowolony. Np. nakolanniki (o ile dobrze kojarzę) są duże, rozjechane, krzywe i paskudne. W dod. nie są na samym kolanie tylko pod :) Końcówka nakolannika jest na kolanie ;) Co do samego detalu niektóre elementy pancerza, np naramiennik czy płytki na przedramionach zrobiłbym grubsze, bardziej "tłuste". Są cienkie jednakże nie pasowałyby do pozostałych elementów które cienkie :) Za małe rączki, zarówno same dłonie i "paluszki" chudziutkie, dalej też, całe ręce jednak za wątłe jak na takiego bydlaka. Też się zgadzam :) Spróbuję poprawić ręce o ile normalka się nie rozjedzie. Silnik Marmoset.
Napisano 30 Grudzień 201113 l no zaczyna to fajnie wygladac :], tylko na tym ostatnim screenie cos z palcami nie wyglada za dobrze, jakby za dlugi wskazujacy, moze perspektywa....
Napisano 30 Grudzień 201113 l @Mafida: z góry jest niebieskie :D To zrób jeszcze bardziej z góry:P Te texturki to chyba jeszcze nie finish,nie:D?
Napisano 18 Styczeń 201213 l sweet, a moze dla testu wrzucisz jakis cellshading na niego?w marnosecie chyba jest taka opcyja :)
Napisano 19 Styczeń 201213 l Autor Widziałem, że niektórzy mają toon, ale ja nie mogę tego znaleźć z marmor ;) W necie też za wiele nie ma. Nie ma jak to zrobić. Nawet znalazłem wpis, że się nie da toon w marmoset, ale widziałem turntable postaci z marmo.
Napisano 19 Styczeń 201213 l nie ma gotowego TOON, mozesz wlaczyc OUTLINE w zakladce VIEW i poprobować z materialami i cieniami zeby byly toonowe - to tyle co mozna zrobic w marmosecie Jest fajnie ale mogloby byc fajniej Skriny z postu 44 o wiele fajniej wygladaly, fajniesze kolory i osiwetlenie Zakładam ze zbroja jest z metalu, tak? nie widac tego w ogole, popracowalbym nad nia jeszcze na twoim miejscu, a napewno model duzo by zyskał na odbiorze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto