pionix Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Podświetlenie to w głównej mierze postpro. Są tam światła do odbić w gadżetach na półkach.
Pawelkos Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 pionixfajny render :) a ja z kolei chcialbym zapytac jak dywan zrobiony i czy moglbys powiedziec cos o jego shaderku :]
pionix Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Dywan to gotowy model który mam i używam już od bardzo dawna. Materiał to prosty VRayMtl z kolorem beżowym. Bez reflectu. Ułożenie włosów powodują że wychodzi dość różnorodnie.
Sroka8888 Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Lucas: Jest lepiej od poprzedniego ale może być jeszcze lepiej tylko musisz jeszcze trochę nad tym posiedzieć. Dwa nowe testy:
Miłosz3ds Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Trawka cud miód. Tylko posypało się coś w pierwszym obrazku na górze :> Dof tam nie wszedł, albo mi się wydaje. Ale nawet z bliska wygląda ślicznie. Zdradzisz jak robione? :)
Lucek Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Trawa niszczy mózg. Dołączam się do pytania.
pressenter Napisano 13 Wrzesień 2012 Napisano 13 Wrzesień 2012 Sroka: aleś się wyrobił. Świetnie to wygląda. Opowiesz coś o materiale trawy? Sz.
Sroka8888 Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Miłosz3ds: Dzięki, Tak to prawda właśnie miałem pisać że coś mi się podziało z kanałem Zdeph i tak to wyszło. Lucek: Dzięki. pressenter: Dzięki, Materiał jest bardzo prosty: *Ważne jest aby wyłączyć w opcjach Double-sided. Wymodelowałem kilka rodzajów trawy kilku użyłem z igrass: Rozsiałem po terenie którym był zwykły plane potraktowany Paint Deformation nałożyłem na niego prostą teksturę trawy do oświetlenia użyłem systemu VraySun + Sky z odpowiednio ustawionym VraySun ustawiłem materiał trawy tak jak jest powyżej próbowałem użyć różnego rodzaju koloru źdźbeł trawy ale napotykałem problemy więc zostawiłem jeden kolor, używałem Gamma 2.2 wyrenderowałem i zapisałem do .exr na koniec nadałem pracy końcowy wygląd w Looks. W przyszłości planuje zrobić krótki making of z tej sceny oczywiście jeśli będzie ktoś zainteresowany. 1
Miłosz3ds Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 Dzięki za info. Jasne że będą osoby zainteresowane. Ja na pewno z przyjemnością się temu przyjrzę! :)
Pawelkos Napisano 14 Wrzesień 2012 Napisano 14 Wrzesień 2012 pionix dzieki ;) Sroka8888 dzieki za ustawienia trawki, a ja mam pytanie ile sie to liczylo i na jakim kompie ?
Razer Napisano 15 Wrzesień 2012 Napisano 15 Wrzesień 2012 Faktycznie, banalne ustawienia a efekt powalający :) Dobre modele i dobra wyjściowa tekstura to podstawa przy takich zbliżeniach, świetna robota.
Sroka8888 Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 pionix: Dzięki. Pawelkos: Liczyło się coś koło godziny ale na stosunkowo wysokich ustawieniach a co do sprzętu to Core i7 860 OC 3,8Ghz 12Gb DDR3. Razer: Dzięki. Tutaj takie dwa bardzo wstępne testy robione trochę na szybko:
Quentin Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Trawa genialna! Jak poprawisz dofa i dodasz trochę filtrów w post pro będzie jeszcze lepiej ;) Coś masz nie halo z z-depth bo rozmywa też przód i robi się bloom.
olaf Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 absolutnie pięknie pociągnieta trawa. Warto było z nią walczyć.
Berger Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 Ja bym do tej scenki wrzucił już fizycznopodobnego DOF'a, nie ma porównania między nim, a zdepthem w takich sytuacjach jak ta :)
elemeledutky Napisano 16 Wrzesień 2012 Napisano 16 Wrzesień 2012 (edytowane) jako osoba nie umiejąca zrobić czegoś takiego nawet w małym %, napiszę, że jak dla mnie trochę ciemne, ale poza tym - cud, miód i orzeszki! ;) Edytowane 16 Wrzesień 2012 przez elemeledutky
Stachu Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 co o tym myślicie? Ja osobiście tak nie wiem, mam mieszane odczucia. Kurcze zrobiłem fajny model, ale nie mam pomysłu jak go zaprezentować. :/
pecet Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 Na pierwszy rzut oka nie powiedział bym ze to cg, w sumie jakbym zobaczył ten obrazek gdzie indziej to bym się w ogóle nie zastanawiał czy to zdjęcie czy nie. Ale jak już to wiem to wydaje mi się, że perspektywa fotki i renderu się nie zgadzają, rower chyba powienien być bardziej 'wygięty'.
olaf Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 no faktycznie w ogole nie widać byś cokolwiek przy tym siedział, myślałem przed przeczytaniem, że refke wstawiłeś. Zobacz jak audi prezentuje swój elektryczny rower. Druga sprawa to wyglada tak realnie, bo kolory i akcesoria sa strasznie nie marketingowe ;)
Stachu Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 o dzięki, chyba pierwszy raz udało mi sie uzyskac taki efekt żeby zmylić grafików, że to jest model a nie foto. Tzn oczywiście tło jest hdri, ale nie byłem do końca przekonany czy to jest dobrze wpasowane jesli chodzi o kolorystykę itd. @pecet a to musi Ci się wydawać tylko, bo nie "wyginałem" roweru i backplate ręcznie, tylko w opcjach vray ustawiłem na rybie oko. @olaf no w sumie nie myślałem o tym jak o reklamie, tylko bardziej na zasadzie "mój rower w podróży" :) Ale chyba kolor tych sakw zmienię, bo faktycznie ten niebieski wydaje się trochę za ostry.
plasti Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 @Stachu: na pierwszy rzut oka nie widac ze to cg, ale jak juz powiekszyc i sie przyjzec to juz widac :) ale i tak niezla robota!
Lukii Napisano 19 Wrzesień 2012 Napisano 19 Wrzesień 2012 Witam ! Co myślicie o tym renderze...? Max>vray>ps
plasti Napisano 19 Wrzesień 2012 Napisano 19 Wrzesień 2012 jakbym juz gdzies widzial :), zmniejsz ten foglight ze swiatla i bedzie dobrze, podoba mi sie calkiem :)
plasti Napisano 19 Wrzesień 2012 Napisano 19 Wrzesień 2012 se merc, wiem wiem, slaba jakosc i cien lezy, jutro postaram sie wrzucic koncowa jakosc pozdro Uploaded with ImageShack.us
biszkopte Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 lukki , niezłe kolorki...tylko te światła :/leżą
pecet Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Lukii - ładnie plasti - studio nieźle się zapowiada, czekam na lepszą jakość i daj trochę więcej miejsca po bokach.
Stachu Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 @plasti super mi się podoba, ale faktycznie wiecej miejsca po bokach i lepsza jakość :)
Lukii Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 dodaje jeszcze jeden render z poprawionymi światłem plasti - odbicia całkiem przyjemnie, wrzuć coś z lepsza jakością
pecet Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Kilka testów karasia w różnym oświetleniu. Jeszcze muszę dorobić załogę.
Pawelkos Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 pecet swietny model i materialy, podobaja mi sie zblizenia na detale
Lucas Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Wygląda ładnie i przekonująco, ale nie wiem czy jednak nie przesadziłeś z zabrudzeniami:)
legomir Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Naprawdę dobrze te materiały wyglądają :) Tylko razem z tłem tak średnio przekonujące PS. O ile sie nie mylę to 600 post ;)
kozioo Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 dodaje jeszcze jeden render z poprawionymi światłem http://imageshack.us/a/img96/4228/audia7render25.jpg plasti - odbicia całkiem przyjemnie, wrzuć coś z lepsza jakością Lukii - świetne:)
arturprx2 Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 Luki i plasti, samochodziki zajebiste, szejder merca rządzi ;] A że na samolotach się nie znam to pochwalę teksturki, bardzo zgrabnie namalowane :) Ode mnie drzwi :|
plasti Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 (edytowane) up E: poprawka opon Edytowane 20 Wrzesień 2012 przez plasti
halset Napisano 20 Wrzesień 2012 Napisano 20 Wrzesień 2012 pecet - sam model Karasia świetny, ale już sam render wyszedł sztucznie, jak z gry komputerowej. I popraw szachownice pod skrzydłami ;) arturprx2 - przyjemne wnętrza, czym świecone? plasti - rakieta, ale opony za jasne jak dla mnie ;)
wooky73 Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) pecetJako miłośnik wszystkiego co lata pod znakami szachownicy z tego okresu, to mogę jedno powiedzieć model jest super i wielki szacun się za niego należy ;) arturprx2 porostu świetne prace wychuchane i dopieszczone mimo że obiekt główny wizualizacji banalny ;) coś byś mógł więcej na temat światła napisać bo jest super ;) Edytowane 22 Wrzesień 2012 przez Lucek
plasti Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) no ale o to tu chodzi, zeby zrobic taki wlasnie lakier, zycze powodzenia jak taki osiagniesz :), a druga sprawa jest taka ze jest to watek rendery testowe, tak wiec jesli nawet poswiecilem jak to mowisz 20 min to moze nawet za duzo, a nigdzie nie napisalem ze ja go modelowalem, ludzie sami sie domyslaja ze jest to evermotion ino nie robia z tego kwasu jak w twoim przypadku Edytowane 22 Wrzesień 2012 przez Lucek
arturprx2 Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) Świecone jak zawsze , czyli vraylight z dome plus iesy oraz rzadko vralLighty w oknach. Modele moje, po za: 1-fotel przy biurku, 3- krzesła przy stole i lampa, 4- łóżko. Więcej grzechów nie pamietam :P A teraz np rzeźbię krajalnice... żeby nie było! Edytowane 21 Wrzesień 2012 przez arturprx2
elemeledutky Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 no i już wiem, że część własna, a część ściągnięta ;) fajna krajalnica będzie arturprx2 :P
Orangegraphics Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 arturprx2- świetne prace pokazujesz ostatnio, bardzo się rozwinąłeś, super się ogląda twoje rendery a ja dla rozluźnienia atmosfery zarzucę matercyk aby się napięcie leżąc na nim mogło zmniejszyć;) wykonany ostatnio,szybciutka robota, miła odskocznia
wooky73 Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 (edytowane) Krajalnica fajnie sie zapowiada warto pokazywać takie drobiazgi ;) Za info o światłach dziękuje ;) Xiz0r po prostu mnie nabrałeś super materac I tez coś wrzucę tak dla rozładowania sytuacji model on ever po małym tuningu głównie chodziło mi o kompozycje a nie sam samochód ;) Edytowane 22 Wrzesień 2012 przez Lucek
arturprx2 Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Xiz0r, detal pięknie pokazany a opakowania sprężyn po prostu miód ;] No i do krojenia w wizkach powinno starczyć
shadowsexpe Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 materiał od ostrza ci w nieładny sposób na plastik rzutuje może warto go wsadzić w overridemtl
Sroka8888 Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Xiz0r: Bardzo przyjemnie to wygląda. arturprx2: Bardzo ładne a w szczególności chlebek bardzo zacny. Dalsze testy:
Miłosz3ds Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Stary. Pierwsza trawa po prostu masakruje. Wygląda jak fota. Gdyby się jeszcze przebijała jakoś ziemia czy coś to naprawdę miazga by była. W drugim i trzecim nie przekonują mnie dodatki, najlepiej wyglądają jak są potraktowane dość ostro dofem, a tak wszystko psują :) a deseczki ładniutkie, tylko może za płaskie? Zwłaszcza z prawej strony to widać, tam gdzie naświetlone takie. :)
Pawelkos Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Xiz0r materac swietnie wyszedl, mozesz powiedziec cos wiecej o materiale pokrycia sprezyn ? arturprx2 fajne wizki ladnie sie prezentuja, aranzacja wnetrz w calosci twoja ? Wywalibym tylko z tego pierwszego (wizki drzwi) butelke z woda i chipsy, ktore stoja kolo tego fotela, psuja estetyke pracy Sroka8888 trawke naprawde wyrywa z kapci, zwlaszcza ta pierwsza. Podloga za bardzo mi nie podchodzi. Leci mi swiezo wypastowanym gumolitem:]. A to dlatego ze za bardzo sie swieci i ze klepki masz zrobione na bumpie przez co rowki pomiedzy poczczegolnymi elementami sa zbyt miekkie plasti jak dla mnie lakier za bardzo odbija, zmniejszylbym jednak relfekta troche
legomir Napisano 21 Wrzesień 2012 Napisano 21 Wrzesień 2012 Sroka mógłbyś pokazać materiał i scene? Świetnie to wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się