Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podświetlenie to w głównej mierze postpro. Są tam światła do odbić w gadżetach na półkach.

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Dywan to gotowy model który mam i używam już od bardzo dawna. Materiał to prosty VRayMtl z kolorem beżowym. Bez reflectu. Ułożenie włosów powodują że wychodzi dość różnorodnie.

Napisano

Lucas: Jest lepiej od poprzedniego ale może być jeszcze lepiej tylko musisz jeszcze trochę nad tym posiedzieć.

Dwa nowe testy:

01100001.jpg

 

00700001.jpg

Napisano

Trawka cud miód. Tylko posypało się coś w pierwszym obrazku na górze :> Dof tam nie wszedł, albo mi się wydaje. Ale nawet z bliska wygląda ślicznie. Zdradzisz jak robione? :)

Napisano

Miłosz3ds: Dzięki, Tak to prawda właśnie miałem pisać że coś mi się podziało z kanałem Zdeph i tak to wyszło.

Lucek: Dzięki.

pressenter: Dzięki, Materiał jest bardzo prosty: slatematerialeditor2012.jpg

*Ważne jest aby wyłączyć w opcjach Double-sided.

 

Wymodelowałem kilka rodzajów trawy kilku użyłem z igrass:

grasstesttutorialmaxaut.jpg

Rozsiałem po terenie którym był zwykły plane potraktowany Paint Deformation nałożyłem na niego prostą teksturę trawy do oświetlenia użyłem systemu VraySun + Sky z odpowiednio ustawionym VraySun ustawiłem materiał trawy tak jak jest powyżej próbowałem użyć różnego rodzaju koloru źdźbeł trawy ale napotykałem problemy więc zostawiłem jeden kolor, używałem Gamma 2.2 wyrenderowałem i zapisałem do .exr na koniec nadałem pracy końcowy wygląd w Looks.

W przyszłości planuje zrobić krótki making of z tej sceny oczywiście jeśli będzie ktoś zainteresowany.

Napisano

Dzięki za info. Jasne że będą osoby zainteresowane. Ja na pewno z przyjemnością się temu przyjrzę! :)

Napisano

Faktycznie, banalne ustawienia a efekt powalający :) Dobre modele i dobra wyjściowa tekstura to podstawa przy takich zbliżeniach, świetna robota.

Napisano

pionix: Dzięki.

Pawelkos: Liczyło się coś koło godziny ale na stosunkowo wysokich ustawieniach a co do sprzętu to Core i7 860 OC 3,8Ghz 12Gb DDR3.

Razer: Dzięki.

 

Tutaj takie dwa bardzo wstępne testy robione trochę na szybko:

01600004.jpg

 

01700000.jpg

Napisano

Trawa genialna! Jak poprawisz dofa i dodasz trochę filtrów w post pro będzie jeszcze lepiej ;) Coś masz nie halo z z-depth bo rozmywa też przód i robi się bloom.

Napisano

absolutnie pięknie pociągnieta trawa. Warto było z nią walczyć.

Napisano

Ja bym do tej scenki wrzucił już fizycznopodobnego DOF'a, nie ma porównania między nim, a zdepthem w takich sytuacjach jak ta :)

Napisano

jako osoba nie umiejąca zrobić czegoś takiego nawet w małym %, napiszę, że jak dla mnie trochę ciemne, ale poza tym - cud, miód i orzeszki! ;)

Edytowane przez elemeledutky

Napisano

6xxAb.jpg

co o tym myślicie? Ja osobiście tak nie wiem, mam mieszane odczucia. Kurcze zrobiłem fajny model, ale nie mam pomysłu jak go zaprezentować. :/

Napisano

Na pierwszy rzut oka nie powiedział bym ze to cg, w sumie jakbym zobaczył ten obrazek gdzie indziej to bym się w ogóle nie zastanawiał czy to zdjęcie czy nie. Ale jak już to wiem to wydaje mi się, że perspektywa fotki i renderu się nie zgadzają, rower chyba powienien być bardziej 'wygięty'.

Napisano

no faktycznie w ogole nie widać byś cokolwiek przy tym siedział, myślałem przed przeczytaniem, że refke wstawiłeś. Zobacz jak audi prezentuje swój elektryczny rower. Druga sprawa to wyglada tak realnie, bo kolory i akcesoria sa strasznie nie marketingowe ;)

Napisano

o dzięki, chyba pierwszy raz udało mi sie uzyskac taki efekt żeby zmylić grafików, że to jest model a nie foto. Tzn oczywiście tło jest hdri, ale nie byłem do końca przekonany czy to jest dobrze wpasowane jesli chodzi o kolorystykę itd.

@pecet a to musi Ci się wydawać tylko, bo nie "wyginałem" roweru i backplate ręcznie, tylko w opcjach vray ustawiłem na rybie oko.

@olaf no w sumie nie myślałem o tym jak o reklamie, tylko bardziej na zasadzie "mój rower w podróży" :) Ale chyba kolor tych sakw zmienię, bo faktycznie ten niebieski wydaje się trochę za ostry.

Napisano

@Stachu: na pierwszy rzut oka nie widac ze to cg, ale jak juz powiekszyc i sie przyjzec to juz widac :)

 

ale i tak niezla robota!

Napisano

jakbym juz gdzies widzial :), zmniejsz ten foglight ze swiatla i bedzie dobrze, podoba mi sie calkiem :)

Napisano

Lukii - ładnie

plasti - studio nieźle się zapowiada, czekam na lepszą jakość i daj trochę więcej miejsca po bokach.

Napisano

@plasti super mi się podoba, ale faktycznie wiecej miejsca po bokach i lepsza jakość :)

Napisano

dodaje jeszcze jeden render z poprawionymi światłem

 

audia7render25.jpg

 

plasti - odbicia całkiem przyjemnie, wrzuć coś z lepsza jakością

Napisano

Kilka testów karasia w różnym oświetleniu. Jeszcze muszę dorobić załogę.

kar15.jpg

kar16.jpg

kar17.jpg

kar18.jpg

kar19.jpg

kar20.jpg

kar21.jpg

Napisano

Wygląda ładnie i przekonująco, ale nie wiem czy jednak nie przesadziłeś z zabrudzeniami:)

Napisano

Naprawdę dobrze te materiały wyglądają :) Tylko razem z tłem tak średnio przekonujące

 

PS. O ile sie nie mylę to 600 post ;)

Napisano

Luki i plasti, samochodziki zajebiste, szejder merca rządzi ;]

A że na samolotach się nie znam to pochwalę teksturki, bardzo zgrabnie namalowane :)

Ode mnie drzwi :|

vx4mini.jpg

Napisano

pecet - sam model Karasia świetny, ale już sam render wyszedł sztucznie, jak z gry komputerowej. I popraw szachownice pod skrzydłami ;)

arturprx2 - przyjemne wnętrza, czym świecone?

plasti - rakieta, ale opony za jasne jak dla mnie ;)

Napisano

pecetJako miłośnik wszystkiego co lata pod znakami szachownicy z tego okresu, to mogę jedno powiedzieć model jest super i wielki szacun się za niego należy ;)

arturprx2 porostu świetne prace wychuchane i dopieszczone mimo że obiekt główny wizualizacji banalny ;) coś byś mógł więcej na temat światła napisać bo jest super ;)

Edytowane przez Lucek

Napisano

no ale o to tu chodzi, zeby zrobic taki wlasnie lakier, zycze powodzenia jak taki osiagniesz :),

 

a druga sprawa jest taka ze jest to watek rendery testowe, tak wiec jesli nawet poswiecilem jak to mowisz 20 min to moze nawet za duzo, a nigdzie nie napisalem ze ja go modelowalem, ludzie sami sie domyslaja ze jest to evermotion ino nie robia z tego kwasu jak w twoim przypadku

Edytowane przez Lucek

Napisano

Świecone jak zawsze , czyli vraylight z dome plus iesy oraz rzadko vralLighty w oknach.

Modele moje, po za: 1-fotel przy biurku, 3- krzesła przy stole i lampa, 4- łóżko. Więcej grzechów nie pamietam :P

 

A teraz np rzeźbię krajalnice... żeby nie było!

 

krzel.jpg

Edytowane przez arturprx2

Napisano

arturprx2- świetne prace pokazujesz ostatnio, bardzo się rozwinąłeś, super się ogląda twoje rendery

 

a ja dla rozluźnienia atmosfery zarzucę matercyk aby się napięcie leżąc na nim mogło zmniejszyć;)

 

wykonany ostatnio,szybciutka robota, miła odskocznia

 

1_3.jpg

Napisano

Krajalnica fajnie sie zapowiada warto pokazywać takie drobiazgi ;) Za info o światłach dziękuje ;)

Xiz0r po prostu mnie nabrałeś super materac

 

I tez coś wrzucę tak dla rozładowania sytuacji model on ever po małym tuningu głównie chodziło mi o kompozycje a nie sam samochód ;)siatkadodge.png

dodge2d.jpgsiatkadodge.png

Edytowane przez Lucek

Napisano

Xiz0r, detal pięknie pokazany a opakowania sprężyn po prostu miód ;]

No i do krojenia w wizkach powinno starczyć

krajalnicazelmer.jpg

Napisano

Xiz0r: Bardzo przyjemnie to wygląda.

arturprx2: Bardzo ładne a w szczególności chlebek bardzo zacny.

Dalsze testy:

00800001.jpg

 

02000001.jpg

 

02200000.jpg

 

02400000.jpg

 

01500000.jpg

Napisano

Stary. Pierwsza trawa po prostu masakruje. Wygląda jak fota. Gdyby się jeszcze przebijała jakoś ziemia czy coś to naprawdę miazga by była. W drugim i trzecim nie przekonują mnie dodatki, najlepiej wyglądają jak są potraktowane dość ostro dofem, a tak wszystko psują :) a deseczki ładniutkie, tylko może za płaskie? Zwłaszcza z prawej strony to widać, tam gdzie naświetlone takie. :)

Napisano

Xiz0r materac swietnie wyszedl, mozesz powiedziec cos wiecej o materiale pokrycia sprezyn ?

arturprx2 fajne wizki ladnie sie prezentuja, aranzacja wnetrz w calosci twoja ? Wywalibym tylko z tego pierwszego (wizki drzwi) butelke z woda i chipsy, ktore stoja kolo tego fotela, psuja estetyke pracy

Sroka8888 trawke naprawde wyrywa z kapci, zwlaszcza ta pierwsza. Podloga za bardzo mi nie podchodzi. Leci mi swiezo wypastowanym gumolitem:]. A to dlatego ze za bardzo sie swieci i ze klepki masz zrobione na bumpie przez co rowki pomiedzy poczczegolnymi elementami sa zbyt miekkie

plasti jak dla mnie lakier za bardzo odbija, zmniejszylbym jednak relfekta troche

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności