Napisano 11 Styczeń 201312 l Spec/reflect za mocny i za gładki. Pokaż drzewko shadera i ustawienia to coś poradzimy, ale zacząłbym od dobrania radiusów bez odbić póki co. Poza tym co to za render i co za shader?
Napisano 11 Styczeń 201312 l Plasti, tak myślałem, że gdzieś kojarzę tą paszczę z UDK, którą widziałem na /3/ :P Fajne, podziwiam!
Napisano 13 Styczeń 201312 l mega czad... Dobra qrde zabrac mu aparat! Edit: Ode mnie odgrzewany kotlet CBR... Rerender w Mental Ray w Mayce 2013. 4 tekstury podpiete do jednego materialu po diffuse. Od podstawa. Importons plus irradiance. Edytowane 13 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 13 Styczeń 201312 l Sroka - snieg miażdży!! ja mam taka pracke, nad która obecnie wymiękłem. opatrzyłem się strasznie. może ktoś coś doradzi, coś zauważy.... coś podpowie.
Napisano 13 Styczeń 201312 l FF,hazy,Sebazx6r,jakubm: Dzięki. Parę nowych teścików śniegu: 01 02 03 04
Napisano 13 Styczeń 201312 l O matko, to jest genialne, nie widziałem jeszcze lepszego śniegu w 3d :)
Napisano 13 Styczeń 201312 l Omg... how Sir like this you do it how? Show wires and max file pleaseeee!!! Piękny śnieg :)
Napisano 13 Styczeń 201312 l Już wiem czemu eskimosi mają kilkadziesiąt określeń na śnieg ;) Cudowne, powiesiłbym sobie wszystkie w pokoju.
Napisano 14 Styczeń 201312 l Fajne fotki, rozumiem, że to refki ...a teraz dawaj rendery :-))))) Pozdrawiam, Niedźwiedź
Napisano 14 Styczeń 201312 l A ja dla odmiany powiem, że drugi render 01 i pierwszy 04 mi się nie podoba, ale za to drugi 04 miażdży w każdym calu !
Napisano 14 Styczeń 201312 l Tamyl91,le_chu,Sebazx6r,Igi,gnacik,No]2: Dzięki. Model - Zwykły plane z bardziej zagęszczoną siatką "przejechany" Paint deformation. Oświetlenie - Vray Dome z bardo prostym HDR + Target direct imitujący słonce. Materiał - VrayFastSSS2 z odpowiednio dobranymi parametrami pod scene, za slot overall_color_texture posłużyła tekstura w rozdzielczości 3000x2000 dodatkowo wyostrzona aby uzyskać więcej detalu... a za mapę displacement posłużyła rozmyta,monochromatyczna 16 bitowa wersja mapy ze slotu overall_color_texture. *Gamma 2.2 Render zapisany do 32 bitowego .exr Postprodukcja w 32 bitach w AE - Looks 05 06 07 - Tym razem lód... Chyba utworzę nowy wątek w WIP gdzie będę wrzucał tego typu testy... nie będę wam tu śmiecił...
Napisano 14 Styczeń 201312 l Ja tam chętnie pooglądam takie śmieci ;) P.S. Mała prośba, mógłbyś wrzucić też jakieś "czyste" rendery prosto z Maxa dla porównania? Pozdrawiam.
Napisano 20 Styczeń 201312 l Jeszcze WIP, są braki, render for fun, wszystko trzy de: Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 20 Styczeń 201312 l MEGA. W ruchu będzie czy statycznie? Troszkę podkręcisz największe budynki i będzie cudo.
Napisano 20 Styczeń 201312 l Moja najnowsza praca : Co mógłbym zrobić aby uzyskać większy fotorealizm ? Na półkach planuję dodać książki jeszcze.
Napisano 21 Styczeń 201312 l Męcze V-raya. Tym razem pora poświecić troche interiory. Modele na szybko. Podkrecone w Nuke'u.
Napisano 22 Styczeń 201312 l SWRSC fajne, drzewka jak siane. Proxy i jakis advanced painter czy moze jakis multiscatter ? Ile to ma poly teraz ?
Napisano 22 Styczeń 201312 l rly: dobre! :D Pawelkos: drzewka siane adv painterem, scena ma obecnie około 4mln poly, zajmuje zaledwie 5GB RAM podczas liczenia. Z racji tego, że kamera docelowo ma wlecieć w jedną z uliczek, gdzie będzie już dużo większy detal, musiałem to dobrze optymalizować.
Napisano 22 Styczeń 201312 l SWRSC - jestem pod wrażeniem. Jak się już z tym uporasz będę Cię ustawicznie męczył o making off, więc lepiej od razu zrób sobie folder ze screenami z etapów produkcji :)
Napisano 22 Styczeń 201312 l SWRC - impressive !...czekam na więcej żeby nie było pustych przebiegów, za mało żeby wrzucać do finished ale tu mogę pokazać : autor projektu: arch.Maciej Ilczyszyn, Siloe Studio Projektowe
Napisano 23 Styczeń 201312 l Dzien drugi projekciku Bentley Continental niby pierwsza wersja. Na pewno sa odstepstwa. Tescik studia w przerwie od modelowania. up.: Edytowane 23 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 23 Styczeń 201312 l żółty - trawa zdecydowanie ciemniejsza i będzie gitara :) Sebazx6r - jeszcze nie chwyta za serce ;)
Napisano 23 Styczeń 201312 l Test układu mebli. Uwagi (szczególnie do postpro) mile widziane. Soft 3ds+Vray.
Napisano 23 Styczeń 201312 l Tak wiem :)... a;e ,musialem zrobic cos innego niz przesuwanie wertexow. Splotche widze :) ale nie chcialo mi sie czekac. Chyba jednak nowszy bentley jest ladniejszy no i tego troche schrzanilem ale trudno. Chcialbym się zamknąć w 4-5 dniach na calosc exteriora. Dodalem update. Domodoelowane przednie swiatla. edytuje :): Ladna wizka. Kuja mnie w oczy te czarne bobki w wersalce. Pomyslalem ze pokazestdio. 2 swiatla i kilk geometrii z surfaceshaderem podkreconym w out color han hs v>1. Edytowane 24 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 23 Styczeń 201312 l takie tam byle co przed snem:P szklane krzeslo w bardziej graficznym przedstawieniu. od postawienia boxa w maxie do ostatniego ruchu "postprodukcji" w photoshopie jakies 15 minut minelo:) pierwsze zdjecie to prosto z maxa dwa kolejne to po PSie. http://imageshack.us/photo/my-images/594/krzeslobezpost.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/krzeslon.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/707/krzeslo3.jpg/ Edytowane 23 Styczeń 201312 l przez superkb
Napisano 24 Styczeń 201312 l 15 minut minelo:) Widac :). Ale keep up... update model. W koncu wyrendzilem do warstw wiec podtwikowalem lepiej w P.S.: edit: Edytowane 25 Styczeń 201312 l przez Sebazx6r
Napisano 24 Styczeń 201312 l nawet ładnie Seba, materiał felg pewnie poprawisz, to się nie czepiam :} w światłach możesz dać jakieś Grandiety żeby ładne przejścia były na szybach i body :]
Napisano 24 Styczeń 201312 l Śniegi świetne, ostatnia kostka już nie tak fajnie jak dla mnie (za bardzo to śnieg przypomina)
Napisano 24 Styczeń 201312 l adam_m - nie wiem czy to wina oświetlenia od okien, czy tez samego modelu, ale oparcia sprawiają wrażenie kanciatych nieco. Postpro fajne. Kadr hmm taki sobie. Bardziej dynamiczny by mi się pewnie osobiście podobał. Sroka8888 - spoko śnieg, ale czy to ma zastosowanie na jakiejś większej powierzchni niż 30x30cm ? pokazał byś większy kawałek? Kostka faktycznie słaba. Powierzchnia po której się chodzi generalnie jest gładka.
Napisano 25 Styczeń 201312 l Kilka renderów for fun spider-mana, pierwszy raz rigowałem postać i czasami dziwnie mi się deformowała. Renderowane w scanline. Model by Szyx
Napisano 27 Styczeń 201312 l Na viscorbel pojawił się tutek o obrączkach więc postanowiłem trochę poćwiczyć, proste testy z niskimi ustawieniami. Edytowane 27 Styczeń 201312 l przez turas
Napisano 28 Styczeń 201312 l dwa małe croppy z dzisiejszej pracy, testy materiałów i nie tylko: co myślicie?
Napisano 28 Styczeń 201312 l Autor Mega pozytywne ! Fajne światełko i textury. Modele zabawek twoje ?? Jedynie ta ciemna maskotka ma rozjechane mapowanie, i jakaś taka depresyjna troche ^^
Napisano 28 Styczeń 201312 l Xiz0r widzę że brushe się przydały :) super dywanik wyszedł :} światło, shadery niczego sobie
Napisano 28 Styczeń 201312 l Bardzo ładnie, przytulnie to wygląda. Tak samo poprawiłbym mapowanie jak i zmniejszył trochę ilość cząsteczek w powietrzu, chyba nawet te duże bym wywalił. Pozdrawiam!
Napisano 29 Styczeń 201312 l W finalu bedzie raczej szary. Jeszcze musze podmodelowac przedni zderzak znazek i moze tylne swiatla poprawic tym czasem white....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto