Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Spec/reflect za mocny i za gładki. Pokaż drzewko shadera i ustawienia to coś poradzimy, ale zacząłbym od dobrania radiusów bez odbić póki co. Poza tym co to za render i co za shader?

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Plasti, tak myślałem, że gdzieś kojarzę tą paszczę z UDK, którą widziałem na /3/ :P

 

Fajne, podziwiam!

Napisano

Aha, czad !

Edytowane przez hazy

Napisano

mega czad... Dobra qrde zabrac mu aparat!

 

Edit: Ode mnie odgrzewany kotlet CBR...

 

Rerender w Mental Ray w Mayce 2013. 4 tekstury podpiete do jednego materialu po diffuse. Od podstawa. Importons plus irradiance.

 

cbr.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Sroka - snieg miażdży!!

 

ja mam taka pracke, nad która obecnie wymiękłem. opatrzyłem się strasznie. może ktoś coś doradzi, coś zauważy.... coś podpowie.

 

sanwitalie.jpg

Napisano

Omg... how Sir like this you do it how? Show wires and max file pleaseeee!!!

 

Piękny śnieg :)

Napisano

Już wiem czemu eskimosi mają kilkadziesiąt określeń na śnieg ;) Cudowne, powiesiłbym sobie wszystkie w pokoju.

Napisano

Fajne fotki, rozumiem, że to refki ...a teraz dawaj rendery :-)))))

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

Napisano

A ja dla odmiany powiem, że drugi render 01 i pierwszy 04 mi się nie podoba, ale za to drugi 04 miażdży w każdym calu !

Napisano

Tamyl91,le_chu,Sebazx6r,Igi,gnacik,No]2: Dzięki.

 

Model - Zwykły plane z bardziej zagęszczoną siatką "przejechany" Paint deformation.

Oświetlenie - Vray Dome z bardo prostym HDR + Target direct imitujący słonce.

Materiał - VrayFastSSS2 z odpowiednio dobranymi parametrami pod scene, za slot overall_color_texture posłużyła tekstura w rozdzielczości 3000x2000 dodatkowo wyostrzona aby uzyskać więcej detalu... a za mapę displacement posłużyła rozmyta,monochromatyczna 16 bitowa wersja mapy ze slotu overall_color_texture.

*Gamma 2.2

Render zapisany do 32 bitowego .exr

Postprodukcja w 32 bitach w AE - Looks

 

05

00800000.jpg

06

00900000.jpg

07 - Tym razem lód...

01000000.jpg

 

Chyba utworzę nowy wątek w WIP gdzie będę wrzucał tego typu testy... nie będę wam tu śmiecił...

Napisano

Ja tam chętnie pooglądam takie śmieci ;)

 

P.S. Mała prośba, mógłbyś wrzucić też jakieś "czyste" rendery prosto z Maxa dla porównania?

 

Pozdrawiam.

Napisano

Jeszcze WIP, są braki, render for fun, wszystko trzy de:

 

gk720p.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Moja najnowsza praca :

 

efouuo.jpg

 

Co mógłbym zrobić aby uzyskać większy fotorealizm ?

Na półkach planuję dodać książki jeszcze.

Napisano

SWRSC swietne,ale kompletnie nie czuc ze to Krakow :)Wiecej smogu

Napisano

rly: dobre! :D

Pawelkos: drzewka siane adv painterem, scena ma obecnie około 4mln poly, zajmuje zaledwie 5GB RAM podczas liczenia. Z racji tego, że kamera docelowo ma wlecieć w jedną z uliczek, gdzie będzie już dużo większy detal, musiałem to dobrze optymalizować.

Napisano

SWRSC - jestem pod wrażeniem. Jak się już z tym uporasz będę Cię ustawicznie męczył o making off, więc lepiej od razu zrób sobie folder ze screenami z etapów produkcji :)

Napisano

SWRC - impressive !...czekam na więcej

 

żeby nie było pustych przebiegów, za mało żeby wrzucać do finished ale tu mogę pokazać :

 

widok2niskarozdzielczo.jpg

 

widok1niskarozdzielczo.jpg

 

autor projektu: arch.Maciej Ilczyszyn, Siloe Studio Projektowe

Napisano

Dzien drugi projekciku Bentley Continental niby pierwsza wersja. Na pewno sa odstepstwa. Tescik studia w przerwie od modelowania.

 

18451283.png

 

up.:

 

58824470.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

żółty - trawa zdecydowanie ciemniejsza i będzie gitara :)

Sebazx6r - jeszcze nie chwyta za serce ;)

Napisano

Test układu mebli. Uwagi (szczególnie do postpro) mile widziane. Soft 3ds+Vray.

 

recsp.jpg

Napisano

Tak wiem :)... a;e ,musialem zrobic cos innego niz przesuwanie wertexow. Splotche widze :) ale nie chcialo mi sie czekac. Chyba jednak nowszy bentley jest ladniejszy no i tego troche schrzanilem ale trudno. Chcialbym się zamknąć w 4-5 dniach na calosc exteriora. Dodalem update. Domodoelowane przednie swiatla.

 

edytuje :):

Ladna wizka. Kuja mnie w oczy te czarne bobki w wersalce.

 

 

 

58824470.png

 

Pomyslalem ze pokazestdio. 2 swiatla i kilk geometrii z surfaceshaderem podkreconym w out color han hs v>1.studior.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

takie tam byle co przed snem:P szklane krzeslo w bardziej graficznym przedstawieniu.

od postawienia boxa w maxie do ostatniego ruchu "postprodukcji" w photoshopie jakies 15 minut minelo:)

pierwsze zdjecie to prosto z maxa dwa kolejne to po PSie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/594/krzeslobezpost.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/854/krzeslon.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/707/krzeslo3.jpg/

Edytowane przez superkb

Napisano
15 minut minelo:)

Widac :). Ale keep up...

 

update model. W koncu wyrendzilem do warstw wiec podtwikowalem lepiej w P.S.:

renderiw.png

 

edit:

 

nextn.png

 

89354984.png

 

93730084.png

66621853.png

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

nawet ładnie Seba, materiał felg pewnie poprawisz, to się nie czepiam :} w światłach możesz dać jakieś Grandiety żeby ładne przejścia były na szybach i body :]

Napisano

Śniegi świetne, ostatnia kostka już nie tak fajnie jak dla mnie (za bardzo to śnieg przypomina)

Napisano

Gdyby kostka byla bardziej gladka to by byla fota

Napisano

adam_m - nie wiem czy to wina oświetlenia od okien, czy tez samego modelu, ale oparcia sprawiają wrażenie kanciatych nieco.

Postpro fajne. Kadr hmm taki sobie. Bardziej dynamiczny by mi się pewnie osobiście podobał.

 

Sroka8888 - spoko śnieg, ale czy to ma zastosowanie na jakiejś większej powierzchni niż 30x30cm ? pokazał byś większy kawałek?

Kostka faktycznie słaba. Powierzchnia po której się chodzi generalnie jest gładka.

Napisano

Kilka renderów for fun spider-mana, pierwszy raz rigowałem postać i czasami dziwnie mi się deformowała. Renderowane w scanline.

Model by Szyx

 

sm02.jpg

 

sm03.jpg

 

sm05.jpg

 

sm06.jpg

Napisano

Na viscorbel pojawił się tutek o obrączkach więc postanowiłem trochę poćwiczyć, proste testy z niskimi ustawieniami.

 

 

 

 

 

i43hph.jpg

 

 

11bjeo8.jpg

 

 

14l4r3c.jpg

 

 

29bjcp3.jpg

 

 

51bag.jpg

 

 

15qb3gy.jpg

 

 

2we9ogy.jpg

 

 

148f0rd.jpg

 

 

30db0k1.jpg

Edytowane przez turas

Napisano
  • Autor

Mega pozytywne ! Fajne światełko i textury. Modele zabawek twoje ??

Jedynie ta ciemna maskotka ma rozjechane mapowanie, i jakaś taka depresyjna troche ^^

Napisano

Xiz0r widzę że brushe się przydały :) super dywanik wyszedł :} światło, shadery niczego sobie

Napisano

Bardzo ładnie, przytulnie to wygląda. Tak samo poprawiłbym mapowanie jak i zmniejszył trochę ilość cząsteczek w powietrzu, chyba nawet te duże bym wywalił.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności