Napisano 2 Wrzesień 201311 l Te meble będą gdzieś do kupienia czy to jakieś pakiety do wizualizacji ?
Napisano 2 Wrzesień 201311 l @lechu świetne modele!!! Jak się nazywa to trzecie drewniane krzesełko? Wygląda apetycznie :)
Napisano 2 Wrzesień 201311 l gnacik - modele możesz kupić na stronce: store.chocofur.com xmass - krzesełko to Hal Chair, Jaspera Morrisona (Vitra) Dorzucam jeszcze kilka obrazków, tym razem po 256 sampli i rendery trwające do 10 sekund :) Zapomniałem tez dodać że siatki przygotowywał kolega z forum o nicku Mirage.
Napisano 8 Wrzesień 201311 l samochodzik od everow, materialy, scena, swiatla moje test LWF na studyjnym oswietleniu autka, zupelnie inne podejscie niz zawsze.... max, vray zlozone w AE
Napisano 12 Wrzesień 201311 l Ode mnie taki teaser projektu do portfolio nad którymś myślałem jakiś czas temu, a teraz zacząłem przenosić do 3D: Pozdrawiam
Napisano 12 Wrzesień 201311 l lasek przed koncem, koncowo bedzie duzo lepsza jakosc renderu i rozmiar, pozdro
Napisano 12 Wrzesień 201311 l plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d? mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno). gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal
Napisano 12 Wrzesień 201311 l plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d? mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno). gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal szybka odpowiedz :), dzieki, tak wszystko to 3d, tak jak mowisz trawa z boku tez mnie gryzie, ale jeszcze nad tym siade, liscie tez :P pozdro
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Plasti: fajny render lasu. Adek: troche dales sie zwiesc przesadzownej postrpodukcji - teraz obrazek wyglada na troche foto ale takiej camery z paczki po chispach :) ( ten ostatni tekst zostal kiedys uzyty do mojej pracy ;)
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia. To wszystko jest pójściem na łatwizne. Taki render wygląda fajnie jako render, ale jeśli mówimy o fotorealu i mielibysmy go porównać do zdjęcia to sie okazuje że wygląda jak zrobione telefonem z aparatem 1,3 mpx. Taki łatwy fotoreal jak dla mnie.
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia. To właśnie czyni ten obraz FOTOrealistycznym. Bo foty takie cechy posiadają. Szumy, aberracje, przepalenia. Render z renderera wychodzi czysty, a to jak ktoś uzyskuje np aberracje czy inne cechy fotograficzne to kwestia każdego z osobna. Niektóre renderery posiadają bardziej rozbudowane możliwości,a niektórzy do tego typu efektów używają innych programów. Poza tym, ktoś już kiedyś powiedział takie mądre zdanie: "Fotografie upiększa się maksymalnie, usuwa niedoskonałości, by wyglądały jak rzeczywistość, rendery - psuje się, nakłada niedoskonałości, by wyglądały jak fotografie" Wygląda jak fota i o to chodziło :) Oczywiście możnaby popracować trochę nad samym modelem i scenką. Brzozy na ogół wydaje mi się, że wyglądają trochę inaczej, Twoje są zbyt krępe - niskie i grube, jak na brzozy, ale to tylko moje odczucie :) Dobra robota :) Pozdro. Ciastuch.
Napisano 13 Wrzesień 201311 l @Plasti: Jaka polaczkowość? Polaczkowość rozumiem jako bycie zazdrosnym i zawistnym. Sory, ale ja Ci niczego nie zazdroszcze. Poprostu sie wypowiedziałem jak ja to widze. Krytyke dostałeś od Adka. Bez przesady to jest las ile można na taki temat pisać... Ale jeśli Ci to pomoże to Ci napisze. Przepalenie to primo. Jeśli chcesz uzyskać fotoreal to przeglądnij fora fotograficzne i zobacz co ludzie robią żeby niebo było niebieskie i ogólna ekspozycja git, przepalenia są złem w fotografii (są oczywko wyjątki, ale to nie jest wyjątek). Trawa na pierwszym planie mocno genericowa. Musisz dodać jakies inne typy roslin, chwastów. Drzewa na dalszym planie wyglądają git. Ale te na pierwszym muszą miec dokładniejsze liscie. O postpro już sie wypowiedziałem i zdania nie zmienie. Zrobiłeś z rendera taką kiepską fotke. Żółto w cieniach niebiesko tam gdzie słońce swieci - troche tak niefotorealistycznie. I prosze Cie plasti zanim nazwiesz kogoś polaczkiem albo że wychodzi z niego polaczkowość to weź głęboki oddech i sie zastanów troche, a nie odrazu klep w te klawisze. Bo w tym momencie to TY nie umiesz przyjąć zdania innych. Ale superlatywy to Ci gładko wchodzą ;)
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Zgadzam się w 100% z Karkosikiem. Nie wiem gdzie tu polaczkowatość? Ja rozumiem nadać lekkie efekty niedoskonałości, ale mam wrażenie, że niektórzy jak w tym przypadku Ty, Plasti, grubo z tymi "imprefekszyns" przesadzają. Tak to wygląda, jakbyśmy się nagle cofnęli w technice fotografii o kilkadziesiąt dobrych lat. No ludzie... Zobaczcie sobie jak wyglądają zdjęcia zrobione nowoczesnym sprzętem przez dobrego fotografa. Ja tam jakoś "efektu 3d" od aberracji nie widzę. Żeby nie było, że wychodzę na hipokrytę - tak, też tego używam. Dodaję szumy, aberrację, winietowanie... ale staram się zachować umiar. Więcej luzu i dystansu życzę :)
Napisano 13 Wrzesień 201311 l pousuwalem posty bo to nie ma sensu i do niczego nie prowadzi.......... niepotrzebne zasmiecanie.....
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-)
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Sterylne te kolorki. Mnie ostatnio poniosło w drugą stronę z kolorami oświetlenia i takie wymęczyłem orazki:
Napisano 13 Wrzesień 201311 l siwy - Maryśka tam rośnie za szkłem? ;> Test trawy i kamulców. Docelowo kamera będzie o wiele dalej.
Napisano 16 Wrzesień 201311 l Siwy, zarąbiste lampy na szynach. Co to? http://www.edendesign.be/Lighting.aspx Drab: tak, to "szałabas" chociaż niektórym może się kojarzyć z bambusami ;)
Napisano 16 Wrzesień 201311 l Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-) Z Maxa wyszło już dość biało ale poprawiłem jeszcze w Photoshopie. Wyszło przejarane? Może coś mam z monitorem :) siwy - zacne rendery. Światło z lampy nad stołem bym wzmocnił i przejarał delikatnie widok za oknem :) Sypialnia zrobiona kiedyś tam...
Napisano 19 Wrzesień 201311 l Obiekty które stoją u mnie na biurku zrobione z nudów (dopiero się uczę): A tu nauka cząsteczek i fluidów: Wie ktoś co poradzić na flickering w dymie z FumeFX?
Napisano 20 Wrzesień 201311 l @sroka, świetne i na wypasie :) Moim zdaniem B. Na drógim obrazku z tymi krzesełkami, ten zielonawy kolorek, to w PS robiony? Smakowicie wyszło :) Closeupy świetne :)
Napisano 21 Wrzesień 201311 l Kostka brukowa... wow. Czym modelowane? Disp + mapy proceduralne czy jakiś zbrush? Co do A czy B: zdecydowanie B.
Napisano 22 Wrzesień 201311 l Sroka8888: Juz oddawna chcialem Ci to napisac - masz ogromny progress, niektore rendery wybitnie dobre, tak dalej :) Zazdroszcze skilla.
Napisano 23 Wrzesień 201311 l xmass: Dzięki, yyy zielony kolorek ? MicInc: Dzięki, Kostka brukowa to zwykła tekstura w roz. 3000x + 16bit Tekstura disp + odpowiednio ustawiony Vray displacement a reszta to postprodukcja. DISP: bolitic: Dziękuje, cały czas do przodu.
Napisano 23 Wrzesień 201311 l @sroka chodzi mi tutaj o taki jakby filtr, albo coś :) Bawiłe się color balancem w PS? Dobrze by było jakbyś mógł co nieco napisać o postprodukcji, było by miło :) Jeszcze jedno pytanko jeśli można :) Jaka wielkość w pixelach tej tekstury drewna na stole? Bo widze render ma 2200 na dłuższym boku a teksturaostra jak żyleta :)
Napisano 23 Wrzesień 201311 l Tekstura ma 3000x2000 - została wyostrzona w PS + dodatkowo wyłączyłem wszystkie filtry "rozmazujące" w ustawieniach bitmap ( czyli chyba tam był blur i filtr ). Jakby się komuś przydała: https://www.dropbox.com/s/cvfigapdb18scld/WoodFine0007_L_TT_2.jpg Jeśli chodzi o postprodukcje to: Render do 16bit - AE + Looks ( coś takiego ) - PS + Nik Color Efex - poprawki w PS ( kadrowanie, saturacja, ostrość, głębia ostrości ) - i to tyle, no chyba że efekt nie jest zadowalający to jeszcze raz wszystko od nowa ( szukanie nowych połączeń, rozwiązań itp... ).
Napisano 23 Wrzesień 201311 l @Sroka: ładne renderki, ale żarówka na ósmym ma zdecydowanie za dużą "masę". Shell tam jest potrzebny, teraz wygląda jak przycisk do papieru. W kwestii A vs. B - kolorki na B wyglądają zdecydowanie ładniej na deskach i tle, ale już na tworzywie efekt robi się nieco... zabawkowy? Kojarzy mi się z dziecięcym pokojem. Spróbowałbym połączyć oba, chociaż mogę być w błędzie ;)
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Sroka: Mega dobre rzeczy :) Ode mnie test nastroju. WIP. 26min pt-pt na i7 2600k 4.3.
Napisano 25 Wrzesień 201311 l A więc testuje nowy sprzęcik, kiedyś oglądałem jakiegoś tutoriala zanim jeszcze nie miałem sprzętu, teraz uzyskaną wiedzę wykorzystałem w praktyce, i jako w sumie jest to mój pierwszy skończony render to jestem zadowolony :D Który lepszy bo chyba sobie wydrukuje jako że to pierwszy :D Prawie czysty render, trochę pobawiłem się kontrastem i gammą ;p A tutaj z aberracją. Edytowane 25 Wrzesień 201311 l przez Arthus
Napisano 25 Wrzesień 201311 l Witam podrzucam widoczki prawie ostateczne domku jednorodzinnego. Mocna krytyka mile widziana :)
Napisano 28 Wrzesień 201311 l Siwy: strasznie cukierkowato, ale to sie - jesli dobrze pamietam - podoba klientom. Bedzie krotka animka for fun:
Napisano 28 Wrzesień 201311 l siwy - super, oszlifowane masz te wizki z każdej strony. bardzo dobrze się na to patrzy. dach wyglądałby ciekawiej z jakąś teksturką zacieków, lub chociaż delikatnym fraktalnym szumem w normalce. bolitic - robi wrażenie, czuć ogrom skali.
Napisano 2 Październik 201311 l wiesz co mogłeś dac pod koniec taki szybki zoom w okno jakiegoś wierzowca a tam jakiś interior wizka :D
Napisano 2 Październik 201311 l Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?
Napisano 2 Październik 201311 l Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Przecież te miasto to z genratora :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto