Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Te meble będą gdzieś do kupienia czy to jakieś pakiety do wizualizacji ?

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

gnacik - modele możesz kupić na stronce: store.chocofur.com

xmass - krzesełko to Hal Chair, Jaspera Morrisona (Vitra)

 

Dorzucam jeszcze kilka obrazków, tym razem po 256 sampli i rendery trwające do 10 sekund :)

Zapomniałem tez dodać że siatki przygotowywał kolega z forum o nicku Mirage.

 

1gk8.jpg

 

jvwu.jpg

 

huxc.jpg

Napisano

samochodzik od everow, materialy, scena, swiatla moje

 

test LWF na studyjnym oswietleniu autka, zupelnie inne podejscie niz zawsze....

 

max, vray

 

zlozone w AE

 

 

8b2x.jpg

Napisano

Ode mnie taki teaser projektu do portfolio nad którymś myślałem jakiś czas temu, a teraz zacząłem przenosić do 3D:

 

1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

lasek przed koncem,

 

koncowo bedzie duzo lepsza jakosc renderu i rozmiar, pozdro

 

 

d6i5.jpg

Napisano

plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d?

mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno).

gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal

Napisano
plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d?

mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno).

gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal

 

szybka odpowiedz :), dzieki, tak wszystko to 3d, tak jak mowisz trawa z boku tez mnie gryzie, ale jeszcze nad tym siade,

 

liscie tez :P

 

pozdro

Napisano

Plasti: fajny render lasu.

Adek: troche dales sie zwiesc przesadzownej postrpodukcji - teraz obrazek wyglada na troche foto ale takiej camery z paczki po chispach :) ( ten ostatni tekst zostal kiedys uzyty do mojej pracy ;)

Napisano

Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia.

To wszystko jest pójściem na łatwizne. Taki render wygląda fajnie jako render, ale jeśli mówimy o fotorealu i mielibysmy go porównać do zdjęcia to sie okazuje że wygląda jak zrobione telefonem z aparatem 1,3 mpx. Taki łatwy fotoreal jak dla mnie.

Napisano
Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia.

To właśnie czyni ten obraz FOTOrealistycznym. Bo foty takie cechy posiadają. Szumy, aberracje, przepalenia. Render z renderera wychodzi czysty, a to jak ktoś uzyskuje np aberracje czy inne cechy fotograficzne to kwestia każdego z osobna. Niektóre renderery posiadają bardziej rozbudowane możliwości,a niektórzy do tego typu efektów używają innych programów.

Poza tym, ktoś już kiedyś powiedział takie mądre zdanie:

"Fotografie upiększa się maksymalnie, usuwa niedoskonałości, by wyglądały jak rzeczywistość, rendery - psuje się, nakłada niedoskonałości, by wyglądały jak fotografie"

Wygląda jak fota i o to chodziło :) Oczywiście możnaby popracować trochę nad samym modelem i scenką. Brzozy na ogół wydaje mi się, że wyglądają trochę inaczej, Twoje są zbyt krępe - niskie i grube, jak na brzozy, ale to tylko moje odczucie :)

Dobra robota :)

Pozdro.

Ciastuch.

Napisano

@Plasti: Jaka polaczkowość? Polaczkowość rozumiem jako bycie zazdrosnym i zawistnym.

Sory, ale ja Ci niczego nie zazdroszcze. Poprostu sie wypowiedziałem jak ja to widze. Krytyke dostałeś od Adka.

Bez przesady to jest las ile można na taki temat pisać... Ale jeśli Ci to pomoże to Ci napisze.

Przepalenie to primo. Jeśli chcesz uzyskać fotoreal to przeglądnij fora fotograficzne i zobacz co ludzie robią żeby niebo było niebieskie i ogólna ekspozycja git, przepalenia są złem w fotografii (są oczywko wyjątki, ale to nie jest wyjątek).

Trawa na pierwszym planie mocno genericowa. Musisz dodać jakies inne typy roslin, chwastów.

Drzewa na dalszym planie wyglądają git. Ale te na pierwszym muszą miec dokładniejsze liscie.

O postpro już sie wypowiedziałem i zdania nie zmienie. Zrobiłeś z rendera taką kiepską fotke.

Żółto w cieniach niebiesko tam gdzie słońce swieci - troche tak niefotorealistycznie.

I prosze Cie plasti zanim nazwiesz kogoś polaczkiem albo że wychodzi z niego polaczkowość to weź głęboki oddech i sie zastanów troche,

a nie odrazu klep w te klawisze. Bo w tym momencie to TY nie umiesz przyjąć zdania innych. Ale superlatywy to Ci gładko wchodzą ;)

Napisano

Zgadzam się w 100% z Karkosikiem. Nie wiem gdzie tu polaczkowatość?

 

Ja rozumiem nadać lekkie efekty niedoskonałości, ale mam wrażenie, że niektórzy jak w tym przypadku Ty, Plasti, grubo z tymi "imprefekszyns" przesadzają. Tak to wygląda, jakbyśmy się nagle cofnęli w technice fotografii o kilkadziesiąt dobrych lat. No ludzie... Zobaczcie sobie jak wyglądają zdjęcia zrobione nowoczesnym sprzętem przez dobrego fotografa. Ja tam jakoś "efektu 3d" od aberracji nie widzę. Żeby nie było, że wychodzę na hipokrytę - tak, też tego używam. Dodaję szumy, aberrację, winietowanie... ale staram się zachować umiar.

 

Więcej luzu i dystansu życzę :)

Napisano

pousuwalem posty bo to nie ma sensu i do niczego nie prowadzi..........

 

niepotrzebne zasmiecanie.....

Napisano

Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-)

Napisano

Sterylne te kolorki. Mnie ostatnio poniosło w drugą stronę z kolorami oświetlenia i takie wymęczyłem orazki:

 

irysek_2_wn06.jpg

 

irysek_2_wn03.jpg

 

irysek_2_wn01.jpg

Napisano

siwy - Maryśka tam rośnie za szkłem? ;>

 

Test trawy i kamulców. Docelowo kamera będzie o wiele dalej.

 

ZR2bhT6.jpg

Napisano
Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-)

 

Z Maxa wyszło już dość biało ale poprawiłem jeszcze w Photoshopie. Wyszło przejarane? Może coś mam z monitorem :)

 

siwy - zacne rendery. Światło z lampy nad stołem bym wzmocnił i przejarał delikatnie widok za oknem :)

 

 

Sypialnia zrobiona kiedyś tam...

929ed9e3d2064072.jpg

Napisano

Obiekty które stoją u mnie na biurku zrobione z nudów (dopiero się uczę):

3d_model_of_a_flashlight_by_misiun-d6mw59v.png

3d_model_of_a_desk_lamp_by_misiun-d6mw53t.jpg

A tu nauka cząsteczek i fluidów:

Wie ktoś co poradzić na flickering w dymie z FumeFX?

Napisano

Testy chmurek. V-Ray 3.0 + VrayEnvironmentFog + mixowanie procedurek:

 

sky.jpg

 

clouds_002.jpg

Napisano

@sroka, świetne i na wypasie :) Moim zdaniem B. Na drógim obrazku z tymi krzesełkami, ten zielonawy kolorek, to w PS robiony? Smakowicie wyszło :) Closeupy świetne :)

Napisano

Kostka brukowa... wow. Czym modelowane? Disp + mapy proceduralne czy jakiś zbrush?

 

Co do A czy B: zdecydowanie B.

Napisano

Sroka8888: Juz oddawna chcialem Ci to napisac - masz ogromny progress, niektore rendery wybitnie dobre, tak dalej :) Zazdroszcze skilla.

Napisano

xmass: Dzięki, yyy zielony kolorek ?

MicInc: Dzięki, Kostka brukowa to zwykła tekstura w roz. 3000x + 16bit Tekstura disp + odpowiednio ustawiony Vray displacement a reszta to postprodukcja.

DISP:

62bm.jpg

bolitic: Dziękuje, cały czas do przodu.

Napisano

@sroka chodzi mi tutaj o taki jakby filtr, albo coś :) Bawiłe się color balancem w PS? Dobrze by było jakbyś mógł co nieco napisać o postprodukcji, było by miło :) Jeszcze jedno pytanko jeśli można :) Jaka wielkość w pixelach tej tekstury drewna na stole? Bo widze render ma 2200 na dłuższym boku a teksturaostra jak żyleta :)

Napisano

Tekstura ma 3000x2000 - została wyostrzona w PS + dodatkowo wyłączyłem wszystkie filtry "rozmazujące" w ustawieniach bitmap ( czyli chyba tam był blur i filtr ).

Jakby się komuś przydała:

https://www.dropbox.com/s/cvfigapdb18scld/WoodFine0007_L_TT_2.jpg

 

Jeśli chodzi o postprodukcje to:

Render do 16bit - AE + Looks ( coś takiego

) - PS + Nik Color Efex - poprawki w PS ( kadrowanie, saturacja, ostrość, głębia ostrości ) - i to tyle, no chyba że efekt nie jest zadowalający to jeszcze raz wszystko od nowa ( szukanie nowych połączeń, rozwiązań itp... ).
Napisano

@Sroka: ładne renderki, ale żarówka na ósmym ma zdecydowanie za dużą "masę". Shell tam jest potrzebny, teraz wygląda jak przycisk do papieru. W kwestii A vs. B - kolorki na B wyglądają zdecydowanie ładniej na deskach i tle, ale już na tworzywie efekt robi się nieco... zabawkowy? Kojarzy mi się z dziecięcym pokojem. Spróbowałbym połączyć oba, chociaż mogę być w błędzie ;)

Napisano

Sroka: Mega dobre rzeczy :)

 

Ode mnie test nastroju. WIP. 26min pt-pt na i7 2600k 4.3.

test_oswietlenie_21.jpg

Napisano

A więc testuje nowy sprzęcik, kiedyś oglądałem jakiegoś tutoriala zanim jeszcze nie miałem sprzętu, teraz uzyskaną wiedzę wykorzystałem w praktyce, i jako w sumie jest to mój pierwszy skończony render to jestem zadowolony :D

 

Który lepszy bo chyba sobie wydrukuje jako że to pierwszy :D

Prawie czysty render, trochę pobawiłem się kontrastem i gammą ;p

wqyq.jpg

 

A tutaj z aberracją.

fype.jpg

Edytowane przez Arthus

Napisano

Siwy: strasznie cukierkowato, ale to sie - jesli dobrze pamietam - podoba klientom.

 

Bedzie krotka animka for fun:

 

vbhq.jpg

Napisano

siwy - super, oszlifowane masz te wizki z każdej strony. bardzo dobrze się na to patrzy. dach wyglądałby ciekawiej z jakąś teksturką zacieków, lub chociaż delikatnym fraktalnym szumem w normalce.

 

bolitic - robi wrażenie, czuć ogrom skali.

Napisano

wiesz co mogłeś dac pod koniec taki szybki zoom w okno jakiegoś wierzowca a tam jakiś interior wizka :D

Napisano

Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

Napisano
Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?

 

Przecież te miasto to z genratora :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności