gnacik Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 Te meble będą gdzieś do kupienia czy to jakieś pakiety do wizualizacji ?
xmass Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 @lechu świetne modele!!! Jak się nazywa to trzecie drewniane krzesełko? Wygląda apetycznie :)
le_chu Napisano 2 Wrzesień 2013 Napisano 2 Wrzesień 2013 gnacik - modele możesz kupić na stronce: store.chocofur.com xmass - krzesełko to Hal Chair, Jaspera Morrisona (Vitra) Dorzucam jeszcze kilka obrazków, tym razem po 256 sampli i rendery trwające do 10 sekund :) Zapomniałem tez dodać że siatki przygotowywał kolega z forum o nicku Mirage.
plasti Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 samochodzik od everow, materialy, scena, swiatla moje test LWF na studyjnym oswietleniu autka, zupelnie inne podejscie niz zawsze.... max, vray zlozone w AE
Berger Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 Ode mnie taki teaser projektu do portfolio nad którymś myślałem jakiś czas temu, a teraz zacząłem przenosić do 3D: Pozdrawiam
plasti Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 lasek przed koncem, koncowo bedzie duzo lepsza jakosc renderu i rozmiar, pozdro
adek Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d? mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno). gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal
plasti Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 plasti: no to jest mocne. to wszystko 3d? mnie trochę razi jaskrawość renderu (specjalnie pewnie tak przelalone, wiem o co chodzi, ale chyba zbyt mocno). gdyby nie liście z lewej strony (te najblizej) to fotoreal szybka odpowiedz :), dzieki, tak wszystko to 3d, tak jak mowisz trawa z boku tez mnie gryzie, ale jeszcze nad tym siade, liscie tez :P pozdro
bolitic Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Plasti: fajny render lasu. Adek: troche dales sie zwiesc przesadzownej postrpodukcji - teraz obrazek wyglada na troche foto ale takiej camery z paczki po chispach :) ( ten ostatni tekst zostal kiedys uzyty do mojej pracy ;)
Karkosik Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia. To wszystko jest pójściem na łatwizne. Taki render wygląda fajnie jako render, ale jeśli mówimy o fotorealu i mielibysmy go porównać do zdjęcia to sie okazuje że wygląda jak zrobione telefonem z aparatem 1,3 mpx. Taki łatwy fotoreal jak dla mnie.
ciastuch Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Chodzi o to że jest to fotoreal osiągniety poprzez postprodukcje. Szumy,abberacja,przepalenia. To właśnie czyni ten obraz FOTOrealistycznym. Bo foty takie cechy posiadają. Szumy, aberracje, przepalenia. Render z renderera wychodzi czysty, a to jak ktoś uzyskuje np aberracje czy inne cechy fotograficzne to kwestia każdego z osobna. Niektóre renderery posiadają bardziej rozbudowane możliwości,a niektórzy do tego typu efektów używają innych programów. Poza tym, ktoś już kiedyś powiedział takie mądre zdanie: "Fotografie upiększa się maksymalnie, usuwa niedoskonałości, by wyglądały jak rzeczywistość, rendery - psuje się, nakłada niedoskonałości, by wyglądały jak fotografie" Wygląda jak fota i o to chodziło :) Oczywiście możnaby popracować trochę nad samym modelem i scenką. Brzozy na ogół wydaje mi się, że wyglądają trochę inaczej, Twoje są zbyt krępe - niskie i grube, jak na brzozy, ale to tylko moje odczucie :) Dobra robota :) Pozdro. Ciastuch.
Karkosik Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 @Plasti: Jaka polaczkowość? Polaczkowość rozumiem jako bycie zazdrosnym i zawistnym. Sory, ale ja Ci niczego nie zazdroszcze. Poprostu sie wypowiedziałem jak ja to widze. Krytyke dostałeś od Adka. Bez przesady to jest las ile można na taki temat pisać... Ale jeśli Ci to pomoże to Ci napisze. Przepalenie to primo. Jeśli chcesz uzyskać fotoreal to przeglądnij fora fotograficzne i zobacz co ludzie robią żeby niebo było niebieskie i ogólna ekspozycja git, przepalenia są złem w fotografii (są oczywko wyjątki, ale to nie jest wyjątek). Trawa na pierwszym planie mocno genericowa. Musisz dodać jakies inne typy roslin, chwastów. Drzewa na dalszym planie wyglądają git. Ale te na pierwszym muszą miec dokładniejsze liscie. O postpro już sie wypowiedziałem i zdania nie zmienie. Zrobiłeś z rendera taką kiepską fotke. Żółto w cieniach niebiesko tam gdzie słońce swieci - troche tak niefotorealistycznie. I prosze Cie plasti zanim nazwiesz kogoś polaczkiem albo że wychodzi z niego polaczkowość to weź głęboki oddech i sie zastanów troche, a nie odrazu klep w te klawisze. Bo w tym momencie to TY nie umiesz przyjąć zdania innych. Ale superlatywy to Ci gładko wchodzą ;)
plasti Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 dzieki za krytyke, wszystko postaram sie wdrazyc w zycie :)
MicInc Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Zgadzam się w 100% z Karkosikiem. Nie wiem gdzie tu polaczkowatość? Ja rozumiem nadać lekkie efekty niedoskonałości, ale mam wrażenie, że niektórzy jak w tym przypadku Ty, Plasti, grubo z tymi "imprefekszyns" przesadzają. Tak to wygląda, jakbyśmy się nagle cofnęli w technice fotografii o kilkadziesiąt dobrych lat. No ludzie... Zobaczcie sobie jak wyglądają zdjęcia zrobione nowoczesnym sprzętem przez dobrego fotografa. Ja tam jakoś "efektu 3d" od aberracji nie widzę. Żeby nie było, że wychodzę na hipokrytę - tak, też tego używam. Dodaję szumy, aberrację, winietowanie... ale staram się zachować umiar. Więcej luzu i dystansu życzę :)
plasti Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 pousuwalem posty bo to nie ma sensu i do niczego nie prowadzi.......... niepotrzebne zasmiecanie.....
pionix Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Fajny lasek :) Łazienka zrobiona kiedyś tam...
kozioo Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-)
siwy Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Sterylne te kolorki. Mnie ostatnio poniosło w drugą stronę z kolorami oświetlenia i takie wymęczyłem orazki:
DraB Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 siwy - Maryśka tam rośnie za szkłem? ;> Test trawy i kamulców. Docelowo kamera będzie o wiele dalej.
siwy Napisano 16 Wrzesień 2013 Napisano 16 Wrzesień 2013 Siwy, zarąbiste lampy na szynach. Co to? http://www.edendesign.be/Lighting.aspx Drab: tak, to "szałabas" chociaż niektórym może się kojarzyć z bambusami ;)
pionix Napisano 16 Wrzesień 2013 Napisano 16 Wrzesień 2013 Biel taka czysta prosto z 3dsmaxa, czy wyprane w PS? Widok za oknem powinien być chyba bardziej przepalony, ale znając życie inwestorowi się biała plama nie podobała... ;-) Z Maxa wyszło już dość biało ale poprawiłem jeszcze w Photoshopie. Wyszło przejarane? Może coś mam z monitorem :) siwy - zacne rendery. Światło z lampy nad stołem bym wzmocnił i przejarał delikatnie widok za oknem :) Sypialnia zrobiona kiedyś tam...
l337 Napisano 19 Wrzesień 2013 Napisano 19 Wrzesień 2013 Obiekty które stoją u mnie na biurku zrobione z nudów (dopiero się uczę): A tu nauka cząsteczek i fluidów: Wie ktoś co poradzić na flickering w dymie z FumeFX?
MF Napisano 19 Wrzesień 2013 Napisano 19 Wrzesień 2013 Testy chmurek. V-Ray 3.0 + VrayEnvironmentFog + mixowanie procedurek:
Sroka8888 Napisano 20 Wrzesień 2013 Napisano 20 Wrzesień 2013 MF: Świetne chmurki :) Takie tam nico: A czy B A: B:
xmass Napisano 20 Wrzesień 2013 Napisano 20 Wrzesień 2013 @sroka, świetne i na wypasie :) Moim zdaniem B. Na drógim obrazku z tymi krzesełkami, ten zielonawy kolorek, to w PS robiony? Smakowicie wyszło :) Closeupy świetne :)
MicInc Napisano 21 Wrzesień 2013 Napisano 21 Wrzesień 2013 Kostka brukowa... wow. Czym modelowane? Disp + mapy proceduralne czy jakiś zbrush? Co do A czy B: zdecydowanie B.
bolitic Napisano 22 Wrzesień 2013 Napisano 22 Wrzesień 2013 Sroka8888: Juz oddawna chcialem Ci to napisac - masz ogromny progress, niektore rendery wybitnie dobre, tak dalej :) Zazdroszcze skilla.
Sroka8888 Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 xmass: Dzięki, yyy zielony kolorek ? MicInc: Dzięki, Kostka brukowa to zwykła tekstura w roz. 3000x + 16bit Tekstura disp + odpowiednio ustawiony Vray displacement a reszta to postprodukcja. DISP: bolitic: Dziękuje, cały czas do przodu.
xmass Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 @sroka chodzi mi tutaj o taki jakby filtr, albo coś :) Bawiłe się color balancem w PS? Dobrze by było jakbyś mógł co nieco napisać o postprodukcji, było by miło :) Jeszcze jedno pytanko jeśli można :) Jaka wielkość w pixelach tej tekstury drewna na stole? Bo widze render ma 2200 na dłuższym boku a teksturaostra jak żyleta :)
Sroka8888 Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 Tekstura ma 3000x2000 - została wyostrzona w PS + dodatkowo wyłączyłem wszystkie filtry "rozmazujące" w ustawieniach bitmap ( czyli chyba tam był blur i filtr ). Jakby się komuś przydała: https://www.dropbox.com/s/cvfigapdb18scld/WoodFine0007_L_TT_2.jpg Jeśli chodzi o postprodukcje to: Render do 16bit - AE + Looks ( coś takiego ) - PS + Nik Color Efex - poprawki w PS ( kadrowanie, saturacja, ostrość, głębia ostrości ) - i to tyle, no chyba że efekt nie jest zadowalający to jeszcze raz wszystko od nowa ( szukanie nowych połączeń, rozwiązań itp... ).
arev Napisano 23 Wrzesień 2013 Napisano 23 Wrzesień 2013 @Sroka: ładne renderki, ale żarówka na ósmym ma zdecydowanie za dużą "masę". Shell tam jest potrzebny, teraz wygląda jak przycisk do papieru. W kwestii A vs. B - kolorki na B wyglądają zdecydowanie ładniej na deskach i tle, ale już na tworzywie efekt robi się nieco... zabawkowy? Kojarzy mi się z dziecięcym pokojem. Spróbowałbym połączyć oba, chociaż mogę być w błędzie ;)
Fargate Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Sroka: Mega dobre rzeczy :) Ode mnie test nastroju. WIP. 26min pt-pt na i7 2600k 4.3.
Arthus Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 (edytowane) A więc testuje nowy sprzęcik, kiedyś oglądałem jakiegoś tutoriala zanim jeszcze nie miałem sprzętu, teraz uzyskaną wiedzę wykorzystałem w praktyce, i jako w sumie jest to mój pierwszy skończony render to jestem zadowolony :D Który lepszy bo chyba sobie wydrukuje jako że to pierwszy :D Prawie czysty render, trochę pobawiłem się kontrastem i gammą ;p A tutaj z aberracją. Edytowane 25 Wrzesień 2013 przez Arthus
kowalskikamil Napisano 25 Wrzesień 2013 Napisano 25 Wrzesień 2013 Witam podrzucam widoczki prawie ostateczne domku jednorodzinnego. Mocna krytyka mile widziana :)
bolitic Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 Siwy: strasznie cukierkowato, ale to sie - jesli dobrze pamietam - podoba klientom. Bedzie krotka animka for fun:
polka dot Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 siwy - super, oszlifowane masz te wizki z każdej strony. bardzo dobrze się na to patrzy. dach wyglądałby ciekawiej z jakąś teksturką zacieków, lub chociaż delikatnym fraktalnym szumem w normalce. bolitic - robi wrażenie, czuć ogrom skali.
bolitic Napisano 30 Wrzesień 2013 Napisano 30 Wrzesień 2013 Ruchomy render - przymiarka do wiekszej animacji
bolitic Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Dzieki, Ostatni spam z tym: [video=youtube;bv8Ww3rl-As]
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 wiesz co mogłeś dac pod koniec taki szybki zoom w okno jakiegoś wierzowca a tam jakiś interior wizka :D 1
gnacik Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?
Kramon Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 Pokaż jakiegoś stilla z większym zbliżeniem. Ciekawi mnie jak bardzo wchodziłeś w detal przy elewacjach budynku, czy to tylko tekstura ? Poza tym byś napisał ile czasu Ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ? Przecież te miasto to z genratora :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się