plasti Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 renderek ladny, ale dof meeega za duzy i malo naturalny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 inna wersja. Corona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 17 Wrzesień 2014 Share Napisano 17 Wrzesień 2014 mój test posadzki (życzenie klienta) - cegły stare w jodełkę. wszystko model miał być, więc jest. tekstura cegły robione w photoshopie z cementu, rdzy, 2 zacieków jakichś i trochę mieszania warstwami. Plugin użyty do samego ukladu cegieł - ATiles (ten sam producent co ATree3D), a potem na to nałożyłem Meshsmoot(żeby sfilletować brzegi każdej cegły) Subdivide (co by równomiernie dogęścić), Noise (w trybie fractal żeby płaskie te cegły nie były), i na koniec UVMap oraz Smooth: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 17 Wrzesień 2014 Share Napisano 17 Wrzesień 2014 fajnie wyglada tylko te szpary w fugach przeszkadzają ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 17 Wrzesień 2014 Share Napisano 17 Wrzesień 2014 wiem:( ale finalnie pewnie usunę fugi (są jako osobne obiekty generowane przez ATiles i zastąpie jednym plan'em z displacement'em. wyjdzie na to samo w widoku ale czyściej bez czarnych ubytków w narożnikach cegieł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 17 Wrzesień 2014 Share Napisano 17 Wrzesień 2014 Bardzo seksowne cegły! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 24 Wrzesień 2014 Share Napisano 24 Wrzesień 2014 test CORONA RENDERER do wnętrza konkursu (konkurs sprzed 8 miechów około). Przerzucam sceny z VRAY'a na CORON'ę. I to właśnie test tej operacji:) Powiedziałbym że wyszło lepiej niż zamierzałem.Render bez postpro, czysty z Corony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 24 Wrzesień 2014 Share Napisano 24 Wrzesień 2014 coronka ma te światło ahhh takie piękne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 25 Wrzesień 2014 Share Napisano 25 Wrzesień 2014 jeszcze jeden szybki test z małych poprawkach materiałów (parkiet, rama łóżka i pościel). Tym razem delikatna poprawka w photoshopie (Curves i Contrast): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 26 Wrzesień 2014 Share Napisano 26 Wrzesień 2014 Przy okazji jednego zlecenia takie testy for fun się urodziły: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 26 Wrzesień 2014 Share Napisano 26 Wrzesień 2014 Fajnie lakier wyszedł na tym drugim ujęciu. Ode mnie blenderowy dinozaur w 4k: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 26 Wrzesień 2014 Share Napisano 26 Wrzesień 2014 raczej 2k :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 26 Wrzesień 2014 Share Napisano 26 Wrzesień 2014 4k tylko musisz przeciągnąć do nowej zakładki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze: Bardzo mi się podoba efekt "ziarna" na tym renderze boeinga :) Jak to zostało osiągnięte? Wiem że zapewne w postprodukcji, ale wygląda to tak "filmowo" że aż chciałbym zobaczyć co dalej się dzieje po tym kadrze...gdzie leci, co się dzieje z samolotem, jak wchodzi w szeroki łuk przechyłem na lewo etc... Po prostu fajny kadr z jakiejś historii, tak to wygląda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 widze ze arnold staje sie coraz bardziej popularny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Ziarno dodane w poscie, zwykly grain nukowy. Co do arnolda to rzeczywiscie da sie zauzywac trend. Poki co maya byla najwiekszym utrapieniem, ale jak juz sie przegryzie to nie jest zle. No a wygoda pracy w arnoldzie przenbija wszystko, jednak nie jest idealny i ma swoje bolaczki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem. +1 do zapytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sok Napisano 29 Wrzesień 2014 Share Napisano 29 Wrzesień 2014 Jakby nie patrzeć to z napisem LOT jest coś nie tak :) Aczkolwiek scena świetna - aż poczułem ciepełko tego słońca :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 30 Wrzesień 2014 Share Napisano 30 Wrzesień 2014 Z tego co zdazylem wylapac to meczarnia dla arnolda jest renderowanie refrakcji, nawet tej wydawaloby sie prostej. Vray radzi sobie z tym o wiele lepiej. To samo sie tyczy opacity. Chociaz tutaj vray takze sie nie popisuje. Druga sprawa to dosc ubogie passy. Composerzy u nas zawsze byli rozpieszczani mnogoscia passow w vrayu. Szczegolnie brakuje passow typu light select, raw lighting itp. Chociaz jest dostepna paczka zewnetrznych alshaderow, ktora oferuje passy lightselect, trzeba to zbadac. Kolejna rzecz to gdy mamy np nieruchome duze envy, to chcialoby sie zbake'owac GI tak jak w vrayu, co znacznie przyspieszalo render. Tutaj tego nie mamy i raczej miec nie bedziemy z uwagi na to, ze nie do tego zostal stworzony arnold. Ma lykac potezna geometrie i tyle. Cos co jeszcze wyszlo nieraz to dosamplowanie motion blura, szczegolnie tego mocnego. Trzeba naprawde pojechac z samplami zeby pozbyc sie ziarna z rozmotych highlightow speca. Ale ponoc nowy build arnolda zostal juz zoptymaliowany pod tych wzgledem i dostal nawet sporego boosta:) Ogolnie to nie wiem jak sie pracuje na arnoldzie jako freelancer, nigdy nie renderowalem duzej ilosci ramek lokalnie. Renderfarma wydaje sie dosc istotna przy renderach animacji w arnoldzie To chyba tyle poki co udalo mi sie wylapac. Wygoda pracy i tak przycmiewa te niedociagniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 8 Październik 2014 Share Napisano 8 Październik 2014 hej, żaróweczka z corony: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 8 Październik 2014 Share Napisano 8 Październik 2014 corona to wymiata przy sytuacjach kiedy źródło światła jest tragiczne... Ja byłem w ogromnym szoku kiedy zrobiłem scenkę gdzie po prostu no większośc renderów to może po całym dniu renderowania coś było widać.. Corona 5 minut i jest :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 11 Październik 2014 Share Napisano 11 Październik 2014 Z czystej ciekawości wczoraj zainstalowałem coronę. Po bardzo krótkiej chwili mogę z czystym sumieniem powiedzieć że jest BEZCZELNIE DOBRA! Scenka powstała zupełnie spontanicznie do stestowania więc proszę się nie doszukiwać czegokolwiek sensownego :P Światło i banalna obsługa corony po prostu miażdży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 14 Październik 2014 Share Napisano 14 Październik 2014 ode mnie taki obrazek dla podtrzymania wątku: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 19 Październik 2014 Share Napisano 19 Październik 2014 Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 22 Październik 2014 Share Napisano 22 Październik 2014 Corona, 3ds max- test trawy i oświetlenia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach). Hej lechu, którego eksportera uzyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 jakto którego jest tylko jeden xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 deshu - w tym tygodniu kończę tutorial o Coronie i Blenderze, w linku poniżej masz podpięte zarówno wersję standalone której używałem jak i exporter: http://www.chocofur.com/2-installation.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 le_chu - szacun za wiedzę i dzielenie się nią :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 @le_chu czy wyciągnę coś z tego tutoriala jeśli pracuję w 3ds Max? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 23 Październik 2014 Share Napisano 23 Październik 2014 Ode mnie test modelu low poly do symulatora Assetto Corsa: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 25 Październik 2014 Share Napisano 25 Październik 2014 (edytowane) taki szybki test zainspirowany vision3d Edytowane 25 Październik 2014 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 28 Październik 2014 Share Napisano 28 Październik 2014 Ciąg dalszy fotogrametrii. W ferworze walki zbytnio zoptymalizowałem model i żołnierz stracił całkiem rysy twarzy. Link do 3d: https://sketchfab.com/models/7022256aa24c42578a6ea4dbce0a926f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grubas Napisano 2 Listopad 2014 Share Napisano 2 Listopad 2014 Test z połowy drogi do finalnego renderu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 3 Listopad 2014 Share Napisano 3 Listopad 2014 Ten srebrny WV wyszedl genialnie - moze chcialbys zrobic render z przyblizeniem na ten samochod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grubas Napisano 3 Listopad 2014 Share Napisano 3 Listopad 2014 To pięknie, bo wrzuciłem samochody tymczasowo, żeby wypełnić czymś plac przed budynkiem, heh. Może na froncie go posadzę z motion blur'em. Dzięki za komentarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 4 Listopad 2014 Share Napisano 4 Listopad 2014 corona: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 4 Listopad 2014 Share Napisano 4 Listopad 2014 dodatkowo male porownanie corona vs vray, jeden sie troche przesunal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 5 Listopad 2014 Share Napisano 5 Listopad 2014 A jak czasy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 5 Listopad 2014 Share Napisano 5 Listopad 2014 obstawiam 5 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 5 Listopad 2014 Share Napisano 5 Listopad 2014 PIerwszy brzydszy bo krótsze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 5 Listopad 2014 Share Napisano 5 Listopad 2014 jesli chodzi o czasy to ciezko powiedziec, corona ponad 20 min na 24 watkach, wirej troche krocej na 6 rdzeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 12 Listopad 2014 Share Napisano 12 Listopad 2014 (edytowane) Szybki teścik montażu obrazka w PS, model tworzony na potrzeby symulatora, więc bez MSów itd: I stacjonarny shot: Pozdrawiam Edytowane 12 Listopad 2014 przez Berger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 15 Listopad 2014 Share Napisano 15 Listopad 2014 (edytowane) Corona A6 - 15 min, dof liczony w coronie. Edytowane 16 Listopad 2014 przez Camel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 18 Listopad 2014 Share Napisano 18 Listopad 2014 @plasti. Co to za hdrka garazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex3d Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Blender-cycles. Test projekcji koloru pikseli z emitera na cząsteczki w przypadku cząsteczek hair-mesh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAFX Napisano 27 Listopad 2014 Share Napisano 27 Listopad 2014 (edytowane) Test światła w Coronie. Edytowane 28 Listopad 2014 przez RAFX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionix Napisano 1 Grudzień 2014 Share Napisano 1 Grudzień 2014 Wiadukcik. Widzę ostatnio tu modę na Coronę a ja standardowo i konserwatywnie bez kombinowania VRay;) Za wszelkie opinie będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się