Lucek Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Spec/reflect za mocny i za gładki. Pokaż drzewko shadera i ustawienia to coś poradzimy, ale zacząłbym od dobrania radiusów bez odbić póki co. Poza tym co to za render i co za shader?
Paveu69 Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Plasti, tak myślałem, że gdzieś kojarzę tą paszczę z UDK, którą widziałem na /3/ :P Fajne, podziwiam!
Sroka8888 Napisano 12 Styczeń 2013 Napisano 12 Styczeń 2013 Test zamarzniętego(trochę pokrytego lodem) śniegu:
hazy Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) Aha, czad ! Edytowane 13 Styczeń 2013 przez hazy
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) mega czad... Dobra qrde zabrac mu aparat! Edit: Ode mnie odgrzewany kotlet CBR... Rerender w Mental Ray w Mayce 2013. 4 tekstury podpiete do jednego materialu po diffuse. Od podstawa. Importons plus irradiance. Edytowane 13 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
jakubm Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Sroka - snieg miażdży!! ja mam taka pracke, nad która obecnie wymiękłem. opatrzyłem się strasznie. może ktoś coś doradzi, coś zauważy.... coś podpowie.
Sroka8888 Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 FF,hazy,Sebazx6r,jakubm: Dzięki. Parę nowych teścików śniegu: 01 02 03 04
Tamyl91 Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 O matko, to jest genialne, nie widziałem jeszcze lepszego śniegu w 3d :)
le_chu Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Omg... how Sir like this you do it how? Show wires and max file pleaseeee!!! Piękny śnieg :)
Sebazx6r Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Zdrawdzi kolega rąbek tajemnicy w czymm robione? I mniej więcej jak?
Igi Napisano 13 Styczeń 2013 Napisano 13 Styczeń 2013 Już wiem czemu eskimosi mają kilkadziesiąt określeń na śnieg ;) Cudowne, powiesiłbym sobie wszystkie w pokoju.
gnacik Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Fajne fotki, rozumiem, że to refki ...a teraz dawaj rendery :-))))) Pozdrawiam, Niedźwiedź
No]2 Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 A ja dla odmiany powiem, że drugi render 01 i pierwszy 04 mi się nie podoba, ale za to drugi 04 miażdży w każdym calu !
Sroka8888 Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Tamyl91,le_chu,Sebazx6r,Igi,gnacik,No]2: Dzięki. Model - Zwykły plane z bardziej zagęszczoną siatką "przejechany" Paint deformation. Oświetlenie - Vray Dome z bardo prostym HDR + Target direct imitujący słonce. Materiał - VrayFastSSS2 z odpowiednio dobranymi parametrami pod scene, za slot overall_color_texture posłużyła tekstura w rozdzielczości 3000x2000 dodatkowo wyostrzona aby uzyskać więcej detalu... a za mapę displacement posłużyła rozmyta,monochromatyczna 16 bitowa wersja mapy ze slotu overall_color_texture. *Gamma 2.2 Render zapisany do 32 bitowego .exr Postprodukcja w 32 bitach w AE - Looks 05 06 07 - Tym razem lód... Chyba utworzę nowy wątek w WIP gdzie będę wrzucał tego typu testy... nie będę wam tu śmiecił...
Loozack Napisano 14 Styczeń 2013 Napisano 14 Styczeń 2013 Ja tam chętnie pooglądam takie śmieci ;) P.S. Mała prośba, mógłbyś wrzucić też jakieś "czyste" rendery prosto z Maxa dla porównania? Pozdrawiam.
SWRSC Napisano 20 Styczeń 2013 Napisano 20 Styczeń 2013 Jeszcze WIP, są braki, render for fun, wszystko trzy de: Pozdrawiam, SWRSC
Miłosz3ds Napisano 20 Styczeń 2013 Napisano 20 Styczeń 2013 MEGA. W ruchu będzie czy statycznie? Troszkę podkręcisz największe budynki i będzie cudo.
mafialt Napisano 20 Styczeń 2013 Napisano 20 Styczeń 2013 Moja najnowsza praca : Co mógłbym zrobić aby uzyskać większy fotorealizm ? Na półkach planuję dodać książki jeszcze.
Sebazx6r Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 Męcze V-raya. Tym razem pora poświecić troche interiory. Modele na szybko. Podkrecone w Nuke'u.
rly Napisano 21 Styczeń 2013 Napisano 21 Styczeń 2013 SWRSC swietne,ale kompletnie nie czuc ze to Krakow :)Wiecej smogu
Pawelkos Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 SWRSC fajne, drzewka jak siane. Proxy i jakis advanced painter czy moze jakis multiscatter ? Ile to ma poly teraz ?
SWRSC Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 rly: dobre! :D Pawelkos: drzewka siane adv painterem, scena ma obecnie około 4mln poly, zajmuje zaledwie 5GB RAM podczas liczenia. Z racji tego, że kamera docelowo ma wlecieć w jedną z uliczek, gdzie będzie już dużo większy detal, musiałem to dobrze optymalizować.
Loki Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 SWRSC - jestem pod wrażeniem. Jak się już z tym uporasz będę Cię ustawicznie męczył o making off, więc lepiej od razu zrób sobie folder ze screenami z etapów produkcji :)
żółty Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 SWRC - impressive !...czekam na więcej żeby nie było pustych przebiegów, za mało żeby wrzucać do finished ale tu mogę pokazać : autor projektu: arch.Maciej Ilczyszyn, Siloe Studio Projektowe
Sebazx6r Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 (edytowane) Dzien drugi projekciku Bentley Continental niby pierwsza wersja. Na pewno sa odstepstwa. Tescik studia w przerwie od modelowania. up.: Edytowane 23 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
pionix Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 żółty - trawa zdecydowanie ciemniejsza i będzie gitara :) Sebazx6r - jeszcze nie chwyta za serce ;)
adam_m Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Test układu mebli. Uwagi (szczególnie do postpro) mile widziane. Soft 3ds+Vray.
Sebazx6r Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 (edytowane) Tak wiem :)... a;e ,musialem zrobic cos innego niz przesuwanie wertexow. Splotche widze :) ale nie chcialo mi sie czekac. Chyba jednak nowszy bentley jest ladniejszy no i tego troche schrzanilem ale trudno. Chcialbym się zamknąć w 4-5 dniach na calosc exteriora. Dodalem update. Domodoelowane przednie swiatla. edytuje :): Ladna wizka. Kuja mnie w oczy te czarne bobki w wersalce. Pomyslalem ze pokazestdio. 2 swiatla i kilk geometrii z surfaceshaderem podkreconym w out color han hs v>1. Edytowane 24 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
superkb Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 (edytowane) takie tam byle co przed snem:P szklane krzeslo w bardziej graficznym przedstawieniu. od postawienia boxa w maxie do ostatniego ruchu "postprodukcji" w photoshopie jakies 15 minut minelo:) pierwsze zdjecie to prosto z maxa dwa kolejne to po PSie. http://imageshack.us/photo/my-images/594/krzeslobezpost.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/krzeslon.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/707/krzeslo3.jpg/ Edytowane 23 Styczeń 2013 przez superkb
Sebazx6r Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 (edytowane) 15 minut minelo:) Widac :). Ale keep up... update model. W koncu wyrendzilem do warstw wiec podtwikowalem lepiej w P.S.: edit: Edytowane 25 Styczeń 2013 przez Sebazx6r
indian Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 nawet ładnie Seba, materiał felg pewnie poprawisz, to się nie czepiam :} w światłach możesz dać jakieś Grandiety żeby ładne przejścia były na szybach i body :]
Fargate Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Śniegi świetne, ostatnia kostka już nie tak fajnie jak dla mnie (za bardzo to śnieg przypomina)
FF Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 Gdyby kostka byla bardziej gladka to by byla fota
Loki Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 adam_m - nie wiem czy to wina oświetlenia od okien, czy tez samego modelu, ale oparcia sprawiają wrażenie kanciatych nieco. Postpro fajne. Kadr hmm taki sobie. Bardziej dynamiczny by mi się pewnie osobiście podobał. Sroka8888 - spoko śnieg, ale czy to ma zastosowanie na jakiejś większej powierzchni niż 30x30cm ? pokazał byś większy kawałek? Kostka faktycznie słaba. Powierzchnia po której się chodzi generalnie jest gładka.
pecet Napisano 25 Styczeń 2013 Napisano 25 Styczeń 2013 Kilka renderów for fun spider-mana, pierwszy raz rigowałem postać i czasami dziwnie mi się deformowała. Renderowane w scanline. Model by Szyx
turas Napisano 27 Styczeń 2013 Napisano 27 Styczeń 2013 (edytowane) Na viscorbel pojawił się tutek o obrączkach więc postanowiłem trochę poćwiczyć, proste testy z niskimi ustawieniami. Edytowane 27 Styczeń 2013 przez turas
Orangegraphics Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 dwa małe croppy z dzisiejszej pracy, testy materiałów i nie tylko: co myślicie?
NV Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 Mega pozytywne ! Fajne światełko i textury. Modele zabawek twoje ?? Jedynie ta ciemna maskotka ma rozjechane mapowanie, i jakaś taka depresyjna troche ^^
indian Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Xiz0r widzę że brushe się przydały :) super dywanik wyszedł :} światło, shadery niczego sobie
Miłosz3ds Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Bardzo ładnie, przytulnie to wygląda. Tak samo poprawiłbym mapowanie jak i zmniejszył trochę ilość cząsteczek w powietrzu, chyba nawet te duże bym wywalił. Pozdrawiam!
Sebazx6r Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 W finalu bedzie raczej szary. Jeszcze musze podmodelowac przedni zderzak znazek i moze tylne swiatla poprawic tym czasem white....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się