Quentin Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 (edytowane) Cześć A więc jest to ostateczna wersja nowego portretu. Wybaczcie że tytuł po angielsku, ale "łysol" jakoś nieciekawie brzmi ... :) soft : 3ds max, cinema 4d, zbrush, vray, photoshop Komentarze mile widziane :) Pozdrawiam wersja z tłem : zrzuty z zbrusha i maxa Edytowane 21 Luty 2013 przez Quentin
plasti Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 5* Wiadomość, która została wpisana jest zbyt krótka. Musi zawierać co najmniej 10 znaków.
ItalianCopper Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 5* ofkoz, mistrz! Można się spodziewać wersji w pasiaku? ;)
thecrev Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Poprostu genialne można wiedzieć jak udało ci się zrobić tak realistyczny materiał ubrania?
Quentin Napisano 9 Luty 2013 Autor Napisano 9 Luty 2013 Fajnie że się podoba i dziękuję za fronta :) ItalianCopper - jakby miał być w pasiaku to by chyba był bardziej wychudzony, taki jak teraz chyba nie za bardzo pasuje ... :) thecrev - teksturę ubrania złożyłem w mapie Composite w maxie. Jedna bitmapa ze wzorem materiału i na to kilka warstw mapy noise o różnych odcieniach itp. Do bumpa praktycznie taka sama mapka jak do koloru. Specular z niskim glossem, jakoś 0,4. Sam materiał to standardowy VrayMtl. I to w zasadzie tyle. Potem jeszcze dorenderowałem włoski na całej powierzchni ubrania i dokleiłem do kompozycji w photoshopie.
Kris_R Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Jeden z fajniejszych portretów 3d jakie widziałem. Świetna dbałość o detal. Bardzo fajnie oddałeś materiały. Oczy, tkanina, skóra.. wspaniale się to prezentuje. To, czego mi brakuje, to może odrobiny "artyzmu". Technicznie jest rewelka. Ale pewno można by się pokusić o ciut inne doświetlenie tła oraz delikatne upozowanie aktora w sensie okręcenia torsu lekko w jedną stronę. lekkiego przechylenia głowy itp. Pewno rzecz gustu i tyle. Pięć gwiazdek - jest MOC! :)
MichalNowak Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Co prawda nie moja dziedzina, więc nie skomentuję tego od strony technicznej ale super się na to patrzy. Rewelacyjne oczy, zarost, całokształt! Podpinam się do posta Kris_R odnośnie artyzmu.
Sebazx6r Napisano 9 Luty 2013 Napisano 9 Luty 2013 Jestes taki mlody a juz pro :). Pozazdroscic. Przypomina mi znajomego.
Soulinka12 Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 jejku co tu się wyprawia ^^ mistrzostwo :)) gratulacje fronta ! bardzo zasłużony :D
staszek Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 gratulacje, najlepiej ustawiony vrayskin jaki w polsce widzialem, brawo!
mowo Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 Quentin, skoro rzemiosło technikę masz już opanowaną na 5* to może warto poszukać czegoś więcej. Hiperrealizm ma zacnych współczesnych artystów. Mroczny Ron Mueck, do bólu prawdziwy Evan Penny, no i hiperrealizm prosto z Wallmarta czyli Duane Hanson. Z naszych artystów to Duda Gracz i jego dzisiejszy odpowiednik Tomek Mróz z grupy Penerstwo. Od strony technicznej to już wcześniej zwracałem uwagę Indianinowi na zbyt dużą symetrię w portretach być może moja facjata jest taka krzywa i się czepiam. Gratulacje :)
tomerk Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 Wielkis szacun za model a zwłaszcza za realizm oczu ! Rewelacja. Świetnje zbalansowana biel białek i kolor tęczówki.
Miłosz3ds Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Cudo. Wszyscy się jarają głową więc ja się będę jarał koszulą :D wszystko piękne i cacy. Gratuluję ukończenia, pozdrawiam! :)
Araiel Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Świetna praca. Podziwiam oraz jednocześnie zazdroszczę umiejętności.
Quentin Napisano 11 Luty 2013 Autor Napisano 11 Luty 2013 Dzięki wszystkim za komentarze :) Fajnie że się podoba, chociaż chyba nie ma się czym zachwycać. Na cgtalku nawet nie pozwalają mi wrzucić pracy do zwykłej galerii 3d bo mówią że za słaba ... ha ha ... a coś takiego się dostaje - http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g13/487013/487013_1351511919_medium.jpg ... no nie rozumiem troszkę ... :) :) :)
Quentin Napisano 11 Luty 2013 Autor Napisano 11 Luty 2013 Hehe na prawdę :) Napisali mi że ciemne tło, ciemne oświetlenie i bezemocjonalna twarz ... i przez to nie wrzucą ... :)
Quentin Napisano 11 Luty 2013 Autor Napisano 11 Luty 2013 Hahha ale to nie o włosy chodzi :D nie rozumiem tego szczerze mówiąc, bo przecież ja się nie proszę o żadne cg awardy czy fronty tam tylko po prostu chciałem dodać to do galerii. Po to chyba ona jest żeby ludzie mi tak powiedzieli co jest w pracy nie tak i ocenili , a nie modzi na wstępie mi ją wywalają bo coś tam im nie pasuje ... Dziiiiwne .... Ale trudno, nie będę się rzucał bo po prostu nie warto :)
indian Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 tak czy inaczej, praca widocznie dla nich wygląda na niedokończoną, masz jeszcze masę innych serwisów :}
Mulholland Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Świetna praca. Kurcze udało ci się zrobić żywe oczy bo w większości CG portretów ten element odstaje zwykle.
mallow Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Praca bardzo fajna. Jeden z lepszych portretów 3D jakie widziałem. Trudno mi uwierzyć w to co piszesz. Nie wiem jak mogli tego nie zaakceptować na CGTalk, a klepnąć np. ten podlinkowany obrazek, który jest jednak kilka klas niżej. Coś dziwnego się tam ostatnio wyprawia. Niby tacy profesjonalni się, niby takie wymagania. A czasami... Pamiętacie ten bannerek z ich podsumowania roku 2012? Przecież to wyglądało jak złożone w Paincie przez jakiegoś amatora. A potem to zamienili na niewiele lepszą grafikę. Quentin, chyba nie ma się co tak przejmować ich opinią. W kontekście takich przykładów jak z tym bannerem czy z tą pracą co podlinkowałeś - trudno ich traktować poważnie. Tylko szkoda, że trochę przesadzają z tą selekcję. Twoja praca jest na wysokim poziomie i szkoda, że nie pozwolili Ci tego w ogóle zamieścić w galerii. Bez sensu. Taki offtop trochę tu robię, ale behance wydaje mi się ostatnio dużo ciekawszym serwisem niż cg talk. Większa różnorodność, większy profesjonalizm. Tam też wrzucasz prace? Może warto.
Araiel Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Wyślij prackę jako zgłoszenie do Expose 11. Będzie im głupio jak praca się dostanie do publikacji, a oni jej u siebie nie przyjęli z jakichś niewiadomych powodów.
Hatt3r Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Podglądam twoje poczynania juz od dluzszego czasu i poprostu....miazdzysz kolego:) progres niesamowity, zazdroszcze czasu ;)
Gość kakaku Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 jak najbardziej na tak :) bardzo realistycznie:) jedyne co mnie leciutko "uderza" to prawe oko, nie czuje, żeby się na mnie patrzyło, tak jak jest to z prawym. Ale może być to tylko moje subiektywne odczucie:)
bolitic Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Co do CGTalk to takie rzeczy przez jedna osobe, nie bede wyminial imienia ani nicka, ale zdradze ze to plec piekna. Praca ? Co tutaj duzo mowic - mega. Z tego co pamietam to chyba jeszcze 18 lat nie masz - na miejscu pracodawcow juz dawno bym wyslal niezla propozycje.
staszek Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 na cgtalku wrzucaja do galeri co pasuje do ich profliu ( gdzies tam to pisza przy submicie...) , jest cos w tym ze 90% pracek na cgtaku jest do siebie podobnych , pomaranczowo-fioletowe itd... ale jest tez troche mrocznych pracek wiec nie rozumiem czemu nie wystawili Twojej... Twoja praca przedewszystkim technicznie pokazuje warsztat , artystycznie moze ma troche malo wyrazu , emocji ale napewno i tak zasluguje na to aby sie znalezc w gronie tych najlepszych poniewaz zrobienie wiarygodnej twarzy w 3d to piekielnie trudna rzecz... . A to co pokazales przykladowo ze przyjeli to padaka jakas ... Moze zasugerowali aby cos dokonczyc czy cos ? czy tak poporostu nie bo nie ? btw kto od nich do Ciebie pisal ? i jak pisali wyrzej , wrzuc to gdzie indziej poprostu... tak na marginesie bardzo bym chcial zobaczyc twoj render w innym oswietleniu , np w sloncu z niebem itd :) mozesz wyslac nawet szybkiego testa jak wychodzi ?
mowo Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Quentin zależy kto akurat twoją pracę oceniał i tyle, przy pewnym poziomie prac trudno być obiektywnym każdy ma swoje preferencje. Nie ma się co złościć bo i tak znajdziesz się u nich na froncie, gwarantuje Ci to. To tylko kwestia czasu. Więc pracuj dalej, całe grono ludzi Ci kibicuje, czekamy na nowe prace.
Zbychowaty Napisano 12 Luty 2013 Napisano 12 Luty 2013 Dorób mu "oddech" i też wejdzie :D Łysy ładny...tak jak ja..bo też jestem łysy :D Weź no się podziel szejderem koszuli - nie bądź taki :)
peter_f Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 ABSOLUTNIE REWELACJA! Pomijając doskonałą rzeźbę i zero poczucia, że to co oglądamy jest CG, zrobiłeś genialne shader'y. Te "mokre" speculary przy oczach robią piorunujące wrażenie. No i przede wszystkim te oczy!!!!!! Coś niesamowitego! 5***** i gratulacje fronta - BARDZO zasłużony! Pozdrawiam Piter
Baggins Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 Hehe. Trzeba było mu dać pomarańczowe wdzianko więźnia z celi śmierci, i kawałek więziennego tatuażu na szyi i już by łyknęli na CGtalku z zachwytami. Jeszcze by parę osób się znalazło, które by się wtedy doszukały w jego spojrzeniu drugiego dna i zbliżającego się wyroku :-) Kawał dobrej roboty. t.
floo Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 @Quentin może gość, który to oceniał pomyślał że to zdjęcie. :P a z drugiej strony to może chodzi o brak tła w kolorze z wzorkami? Praca zasługuje na wyróżnienie i wrzucaj na inne serwisy.
Tamyl91 Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 Dokładnie to samo sobie pomyślałem co floo. Stwierdzili, że próbujesz ich zrobić w konia wrzucając fotkę zamiast CG, toteż ironicznie napisali, że praca jest za słaba ;)
Sebazx6r Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 Trzeba było mu dać pomarańczowe wdzianko więźnia z celi śmierci, Miałem podobną sugestię... Było dołączyć sculpt w paczce...
Rekomendowane odpowiedzi