Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ta sztukateria aż się prosi żeby zrobić na niej oświetlenie pośrednie :) fajnie w sumie to wygląda. a co odbicia w małym lustrze to oczywiście kozioo ma racje, ale nie wygląda to zbyt dobrze. Coś się jednak innego powinno w nim odbijać.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorobię drzwi w ścianie za kamerą, więc trochę inaczej będzie to wyglądało. Bardziej mnie martwi brak odbicia w odbiciu, o którym pisałem, bo wygląda mi to na 'ograniczenie' VRay'a. W ostateczności będę musiał sprawę załatwić w PS:)

Planuję też wieczorną wersję, więc może skorzystam z pomysłu z oświetleniem nad sztukaterią, thx:))

Razer, to wszystko testy, więc dlaczego by nie:D Obadam sprawę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mnie martwi brak odbicia w odbiciu, o którym pisałem, bo wygląda mi to na 'ograniczenie' VRay'a.

 

Sprawdź jakie masz Max Depth w materiale (w sekcji reflection) i w ustawieniach VRaya (bodajże w global switches), może coś ci się poprzestawiało i masz blokadę na 2 odbicia czy cuś. Ja tym czasem spadam na rower, szkoda takiej pogody :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touch: Jak dla mnie wszystko na prawo od okna do wymiany. nie pasuje zwyczajnie.

 

Faktycznie, można by trochę zmienić kadr, wyciąć nim prawą stronę tak żeby mieściła się w nim tylko wanna i okno, do tego w lustrze nad wanną (bo będzie bardziej widoczne) może się odbijać coś konkretnego, szafa czy jakiś obraz. Ale może było by lepiej, bo teraz ta umywalka chyba faktycznie nie pasuje kompozycyjnie.

A czarna podłoga fajowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, 'wystrój' może budzić zastrzeżenia, pozostając jednocześnie kwestią gustu. Powiem tylko, że taki dobór armatury i całej reszty elementów poza samym wnętrzem pochodzi z referencyjnego zdjęcia już zrealizowanego projektu, ale fakt faktem, samo wnętrze różniło się. Może jak dojdą materiały zmieni się trochę odbiór całości:)

Razer, hehe, i przy tej podłodze chyba zostanę:) Dzięki za pomysł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viz.k, to na razie testy, a przy ciemnej podłodze nie podbiłem światła, podciągnąłem tylko w PS, to na pewno poprawię. Co do ścian, prawdopodobnie jeszcze je podjaśnię, ale żadnego koloru dawał nie będę. Próbowałem ze zwykłą cegłą, ale w tym wypadku efekt był przeciętny:) Robię dla siebie, for fun:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brazniew : fajna fela!

 

Dobiegają prace nad pierwszą paczką hdrk'ek.

Tutaj screen który pokazuje co będzie w paczce. Zainteresowanych proszę o kontakt na priva, gdyż planuję wystartować z nimi od poniedziałku.

5 hdrek + setup w maxie w LWF z pelnymi ustawieniami.

VrayDome jest połączony z hdrką i vray lightem więc gdy nim obracacie oświetlenie sceny obraca się wraz z nią.

Poniżej screenshot z prezentacji jednej z hdrek :

 

2056_screen.jpg

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touch, podłoga troche nieodpowiednia, jeśli to ma być łazienka do codziennego użycia.

A tak to bardzo spoko.

Przyłączam się do prośby o opisanie światła.

 

PZDR

Edytowane przez Knysha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkeruj, nie rozpatrywałbym tego pod kątem użyteczności, bo wiele rzeczy tutaj jest co najmniej nie na miejscu, jak choćby umywalka przy ścianie szczytowej:) Powiedzmy, że to drewno jest dobrze zaimpregnowane;)

Światło to zwykły Direct, jeden lekko niebieski VRay light w oknie i mocne światło z Environment też lekko niebieskiego.

Tores, robię co mogę;P

pokojtest07ps.jpg

 

Czuję, że będę miał zarąbisty problem z szumem i AA. W ogóle, to takie interiory powinno się chyba robić LWF'em.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touch - oszukaj to oświetlenie:) Dodaj jakieś "fotograficzne" ekrany za kadrem, albo oldschoolowo - omni na środek pomieszczenia. Wydaje mi się, że ciekawiej będzie.

 

A ode mnie takie wstępne coś. "Rewitalizacja" antresoli na poddaszu.

62316189.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jeżeli chodzi o scenę to wszystko jest 3d, otoczenie również tylko ze nie przykładałem się do niego jakoś bardzo bo i tak miał być blur na to :)

Jeżeli chodzi o saturacje to taki stajl miał być(ale i tak wydaje mi się ze kontrast nie jest jakoś mocny podobnie jak saturacja, chyba ze mam coś z monitorem), ale może w soft wersji tez coś się pojawi, tył bo się własnie liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie 5 sek w PS z tym. generalnie dla mnie masz za dużą różnica między ciemnymi i jasnymi częściami obrazka, boisz się troszkę przepaleń i lecisz za ciemno i bardzo nasycenie.

 

hc-leon.jpg

 

 

tak czy tak w mtl editorze bym felgę i plastiki dał jaśniejsze, opona też nie jest smołą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności