indian Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 @09121986-fajne studio zdradzisz może jak się nazywa ten fotelik :) pozdr.
09121986 Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 Dzięki :) Fotelik nie wiem jak sie nazywa , jest z everów , chyba vol.45.
NV Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 (edytowane) Na letnie upały zimowy teścik doskonały. Te białe pixele wybaczcie. Nieudana imitacja płatków śniegu na szybko. Edytowane 12 Lipiec 2010 przez NV
09121986 Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 kolejne testy studia z postpro kolorów w Psie
indian Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 bardzo fajowe studio, w niebieskim mu do twarzy według mnie, jakbyś miał chwilkę to zrobił byś białą wersję tego fotelika... pozdro.
peterr Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 dziubdziam takiego o ...będzie widoczny z dalszej odległości niż wrzucam.. a narazie testy poprawki.. pzdr
bbandi Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 (edytowane) Nvidia - trochę te płatki śniegu nie tegens, zbyt powtarzalna textura śniegu a tak to miło. Edytowane 13 Lipiec 2010 przez bbandi
Touch Napisano 13 Lipiec 2010 Napisano 13 Lipiec 2010 Nie wiem, czy w dobrym kierunku to zmierza. Nie wiem skąd takie rozjaśnienie odbicia w lustrze nad umywalką i widzę teraz, że w odbiciu na dużym lustrze brakuje odbicia w małym, hehe Pozdr
freeqstyler Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Taki teścik, czy da się zasymulować optykę lunety w blenderowym rendererze: .blend dla zainteresowanych tutaj
KaeMS Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Touch - powoli to idzie do przodu, zastanawia mnie tylko dlaczego sztukateria nie dochodzi do sufitu. Bardzo fajnie cegielki wychodzą.
kozioo Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Touch - odbicie w lustrze jaśniejsze, bo i ściana naprzeciw okna jaśniejsza od pozostałych ;) Ciężko się pracuje na takich burych szarościach, więc trzymam kciuki i czekam na kolejne obrazki.
Touch Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 KaeMS - podpatrzyłem takie rozwiązanie dawno dawno temu, nawet nie pamiętam już gdzie coś takiego widziałem;) kozioo, hehe, faktycznie, gamoń ze mnie:D
chudy Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 ta sztukateria aż się prosi żeby zrobić na niej oświetlenie pośrednie :) fajnie w sumie to wygląda. a co odbicia w małym lustrze to oczywiście kozioo ma racje, ale nie wygląda to zbyt dobrze. Coś się jednak innego powinno w nim odbijać. Pozdr.
Razer Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 peterr, freeqstyler fajnie zobaczyć w końcu coś innego niż architektura :) Touch ja bym walnął czarne dechy na podłogę :)
Touch Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Dorobię drzwi w ścianie za kamerą, więc trochę inaczej będzie to wyglądało. Bardziej mnie martwi brak odbicia w odbiciu, o którym pisałem, bo wygląda mi to na 'ograniczenie' VRay'a. W ostateczności będę musiał sprawę załatwić w PS:) Planuję też wieczorną wersję, więc może skorzystam z pomysłu z oświetleniem nad sztukaterią, thx:)) Razer, to wszystko testy, więc dlaczego by nie:D Obadam sprawę:)
Razer Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Bardziej mnie martwi brak odbicia w odbiciu, o którym pisałem, bo wygląda mi to na 'ograniczenie' VRay'a. Sprawdź jakie masz Max Depth w materiale (w sekcji reflection) i w ustawieniach VRaya (bodajże w global switches), może coś ci się poprzestawiało i masz blokadę na 2 odbicia czy cuś. Ja tym czasem spadam na rower, szkoda takiej pogody :) 1
Touch Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Sprawdzę Depth przy następnym teście:) Na razie czarna podłoga:
Lucek Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Touch: Jak dla mnie wszystko na prawo od okna do wymiany. nie pasuje zwyczajnie.
Razer Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Touch: Jak dla mnie wszystko na prawo od okna do wymiany. nie pasuje zwyczajnie. Faktycznie, można by trochę zmienić kadr, wyciąć nim prawą stronę tak żeby mieściła się w nim tylko wanna i okno, do tego w lustrze nad wanną (bo będzie bardziej widoczne) może się odbijać coś konkretnego, szafa czy jakiś obraz. Ale może było by lepiej, bo teraz ta umywalka chyba faktycznie nie pasuje kompozycyjnie. A czarna podłoga fajowa ;)
Touch Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 Faktycznie, 'wystrój' może budzić zastrzeżenia, pozostając jednocześnie kwestią gustu. Powiem tylko, że taki dobór armatury i całej reszty elementów poza samym wnętrzem pochodzi z referencyjnego zdjęcia już zrealizowanego projektu, ale fakt faktem, samo wnętrze różniło się. Może jak dojdą materiały zmieni się trochę odbiór całości:) Razer, hehe, i przy tej podłodze chyba zostanę:) Dzięki za pomysł!
viz.k Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 ale za ciemno tam zdecydowanie te materialy zostana (tzn sciany takie jakie sa) czy pokolorowane cos bedzie? to dla klienta czy dla treningu?
Berger Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 (edytowane) Testowy render felgi: Edytowane 14 Lipiec 2010 przez Berger
Touch Napisano 14 Lipiec 2010 Napisano 14 Lipiec 2010 viz.k, to na razie testy, a przy ciemnej podłodze nie podbiłem światła, podciągnąłem tylko w PS, to na pewno poprawię. Co do ścian, prawdopodobnie jeszcze je podjaśnię, ale żadnego koloru dawał nie będę. Próbowałem ze zwykłą cegłą, ale w tym wypadku efekt był przeciętny:) Robię dla siebie, for fun:)
Bonifatz Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Brazniew : fajna fela! Dobiegają prace nad pierwszą paczką hdrk'ek. Tutaj screen który pokazuje co będzie w paczce. Zainteresowanych proszę o kontakt na priva, gdyż planuję wystartować z nimi od poniedziałku. 5 hdrek + setup w maxie w LWF z pelnymi ustawieniami. VrayDome jest połączony z hdrką i vray lightem więc gdy nim obracacie oświetlenie sceny obraca się wraz z nią. Poniżej screenshot z prezentacji jednej z hdrek : Pozdrawiam Łukasz
Tores Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Touch - trochę ta ceramika za ciemna jak dla mnie
JohnZi Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 model felgi ladny, ale musisz nad shaderami popracowac. Sidewall tez cos niegra, chyba na samym bumpie go robiles
mkeruj Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 (edytowane) Touch, podłoga troche nieodpowiednia, jeśli to ma być łazienka do codziennego użycia. A tak to bardzo spoko. Przyłączam się do prośby o opisanie światła. PZDR Edytowane 15 Lipiec 2010 przez Knysha
Touch Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 mkeruj, nie rozpatrywałbym tego pod kątem użyteczności, bo wiele rzeczy tutaj jest co najmniej nie na miejscu, jak choćby umywalka przy ścianie szczytowej:) Powiedzmy, że to drewno jest dobrze zaimpregnowane;) Światło to zwykły Direct, jeden lekko niebieski VRay light w oknie i mocne światło z Environment też lekko niebieskiego. Tores, robię co mogę;P Czuję, że będę miał zarąbisty problem z szumem i AA. W ogóle, to takie interiory powinno się chyba robić LWF'em. Pozdr
kozioo Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Touch - oszukaj to oświetlenie:) Dodaj jakieś "fotograficzne" ekrany za kadrem, albo oldschoolowo - omni na środek pomieszczenia. Wydaje mi się, że ciekawiej będzie. A ode mnie takie wstępne coś. "Rewitalizacja" antresoli na poddaszu.
Touch Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Touch - oszukaj to oświetlenie:) Hehe, tak pewnie się skończy:)) Spróbuj dać roletę w oknie w skosie, zmiękczy światło i odwróci trochę uwagę od tego okna, tak mi się coś widzi:) Pozdr
kliment woroszyłow Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Ode mnie taki teścik lakieru w scenie z LWF :) modelik leciwy nieco. Do testu użyta hdrka Bonifatza Uploaded with ImageShack.us
bbandi Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 (edytowane) Kliment - fajne tylko troszke jednolicie pasowałoby urozmaicić. Edytowane 16 Lipiec 2010 przez bbandi
gientekwl Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Touch Jak dla mnie praca jest świetna, oświetlenie bardzo ładne, naturalne i kontrastowe. IMO dodawanie softboxów poza kadrem spłaszczy obraz, teraz jest świetnie :)
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Pierwsze zabawy z materiałami samochodowymi w Indigo. Model pochodzi z kolekcji Evermotion Hd cars vol.2 Pozdrawiam
Loki Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 no hcpiter wyszło bardzo zacnie. oprócz samochodu co jest geometrią ?
Orangegraphics Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 dla mnie niby fajnie, ale chyba coś z saturacją i kontrastem przesadzone. hcpiter spróbuj wersje "soft" zrobić może
NV Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 (edytowane) kolejny test zimy. Edytowane 16 Lipiec 2010 przez NV 1
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Dzięki, jeżeli chodzi o scenę to wszystko jest 3d, otoczenie również tylko ze nie przykładałem się do niego jakoś bardzo bo i tak miał być blur na to :) Jeżeli chodzi o saturacje to taki stajl miał być(ale i tak wydaje mi się ze kontrast nie jest jakoś mocny podobnie jak saturacja, chyba ze mam coś z monitorem), ale może w soft wersji tez coś się pojawi, tył bo się własnie liczy.
polka dot Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 dawaj tył też taki konkretny. imho trochę tylko asfalt za jasny
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 uu piątka ! fajnie Ci wyszło polka. daj znać jak to zrobiłeś :)
Orangegraphics Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 dla mnie jednak coś jet nie tak, bo niby słońce mega i wogóle ale panowie plastiki i np felga czarne jak smoła. ciemne części obrazka za ciemne
hcpiter Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 Ale to jest zachód słońca, słonce się mocno odbija od lakieru ale nie daje światła tak mocnego jak w południe. Hmm może mam coś z monitorem .
Orangegraphics Napisano 16 Lipiec 2010 Napisano 16 Lipiec 2010 takie 5 sek w PS z tym. generalnie dla mnie masz za dużą różnica między ciemnymi i jasnymi częściami obrazka, boisz się troszkę przepaleń i lecisz za ciemno i bardzo nasycenie. tak czy tak w mtl editorze bym felgę i plastiki dał jaśniejsze, opona też nie jest smołą
Rekomendowane odpowiedzi