Chico Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 nie bedzie miec, pozniej nie bedzie co juz dokladac i robic kolejnych milionow. inside - na xboxie mielismy bodaj 4mln instancjonowanych tri. w pewnej scenie bylo kilkaset k tri + kilkaset kosci z animacja i tona partikli i innego badziewia. moszna.(udk). - tak, bylo 25-30 fps. (o kilka wiecej od najnowszych hitow miejscami...)
Alibaba Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 inside: konsole nie maja problemow z iloscia poly tylko z wypelnianiem pixela. Dlatego wszystkie porty gier uzywaja identycznych modeli wzgledem wersji z PC. Roznica tkwi w prostszych szaderach, braku aniso i antialiasingu i gorszych teksturach. A tesselacja, wbrew temu co sugerujesz nie sluzy do zmniejszenia ilosci poly. Jest dokladnie odwrotnie:D Co do pamieci to drastyczne zwiekszenie jej ilosci nic nie da, bo na dzien dziesiejszy jest po prostu za wolna...
olaf Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 wiesz inside dobry grafik jakby usiadł to by zrobił. nawet byś nie zauwazył pewnie ze uzył 4bitowej głębi koloru, gdyby silnik to wspieral. no ale do tego trzeba lat pracy w takim srodowisku, by mieć w kazdej firmie kadrę obcykana z takimi pierdołami, a tego sobie niestety nie wyobrażam ;)
iniside Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 A tesselacja, wbrew temu co sugerujesz nie sluzy do zmniejszenia ilosci poly. Jest dokladnie odwrotnie:D Co do pamieci to drastyczne zwiekszenie jej ilosci nic nie da, bo na dzien dziesiejszy jest po prostu za wolna... Wiem. Chodzi o etap na ktorym tesselacja jest przeprowadzana. Jeśli dać taka ilosc poly na wstępie, to karta graficzna by pewnie wybuchla a nie dala sobie rade :D A co do pamieci. Oczywiscie, ze da. Z tym, ze karta graficzna i procesor musza miec osobnym ram. Bo tak czy inaczej przesyalnie danych pomiedzy RAM CPU GPU jest szybsze niz wczytanie ich z dysku do ramu a potem przeslanie do karty graficznej.
Alibaba Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 Inside: Wszystko zalezy od tego o czym wlasciwie mowisz. Tego nie da sie traktowac hipotetycznie, za duza liczba wariantow. Daj jakis konkretny przyklad. Jesli chodzi o pamiec. Wezmy optymalna, niemozliwa do spelnienia sytuacje. Masz pamiec do ktorej dostep ma i gpu i cpu, i dziala ona z najwieksza znana przepustowoscia. Wroc...wezmy dla ulatwienia przepustowosc pamieci gtx680 ktora na pewno nie jest najwieksza ale znalazlem ja natychmiast, a troche szkoda mi czasu na szukanie dla Ciebie faktycznej najwiekszej przepustowosci. Ta wartosc wg Nvidii to 192 GB/s. Podziel to przez liczbe klatek (powiedzmy 50) a wyjdzie ci oszalamiajaca wartosc 4GB pamieci mozliwej do odczytania przez gpu na ramke. W optymalnej, niemozliwej do spelnienia w praktyce sytuacji. Te 4GB to oczywista bzdura, bo jest wiele sytuacji kiedy faktycznie mozesz rozszezac ilosc pamieci w nieskonczonosc i nadal miec z tego tytulu zysk predkosci, ale jesli idzie o teksture, to ona sie do nich nie zalicza. A ty chcesz miec 16gb w nowych konsolach. Dam glowe ze jak bedzie 6 lub 8, to zaden z deweloperow nawet nie pisnie.
iniside Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 Inside: Wszystko zalezy od tego o czym wlasciwie mowisz. Tego nie da sie traktowac hipotetycznie, za duza liczba wariantow. Daj jakis konkretny przyklad. ? Najprosciej mowiac. Jeśli kazemy karcie graficznej wyrenderowac obiekt zlozony z 5mln trisow, to najpewniej bedzie ciezko. Na szczególach technicznych sie nie znam (;. Ale jeśli ten sam obiekt, będzie sprzetowo poddany tesselacji do 5mln polygowno, to nie będzie to duzym problemem dla karty graficznej (a napewno będzie mniejszy niz w sytuacji nr.1). Ale jak jest inaczej to chętnie sie dowiem jak, na crydev mnie ktoś próbował uświadamiać, z jest jak w sytuacji drugiej i w sumie to nie wiem ;s.
Alibaba Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 (edytowane) Zalezy w sklad czego wchodza te triangle. W wariancie pierwszym dojdzie ci narzut z tytulu przesylania danych (nie samej operacji rysowania), w wariancie drugim narzut z racji tesselacji. I jesli mowimy o 5mln trisow skladajacych sie np na sciane to wariant pierwszy bedzie szybszy. Sytuacja moze sie zmienic jesli obiekt deformowany jest np koscmi, bo zamiast liczyc deformacje dla kazdego vertexa obiektu po tesselacji gpu liczy tylko deformacje dla obiektu bazowego. Ale bezposrednio nie ma zwiekszenia liczby generowanych poly dzieki tesselacji, tylko dzieki kolejnosci operacji deformacji i tesselacji. Zreszta ta sytuacja jest raczej rzadka bo na ogol chcesz uzyc tesselacji w polaczeniu z displacement map lub deformacja proceduralna ,wiec najpierw jest tesselacja potem deformacja. Edytowane 31 Marzec 2012 przez Alibaba
Kruku Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 http://www.rockstargames.com/newswire/article/28201/max-payne-3-for-pc-new-screens-and-details-including-system-spec.html Panowie czyśćcie dyski, Max Payne 3 zajmie 35 gb XD aha no i oficjalny przedział 2GB - 16GB ram :3 a i btw crysis 3 [h=1][/h]
Creator Napisano 3 Maj 2012 Napisano 3 Maj 2012 http://www.crydev.net/newspage.php?news=89611 nice !! :)
eco Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Team Plastic "Datura" - coś co mnie zaintrygowało http://www.gametrailers.com/video/immersion-walkthrough-datura/728097
Kusanagi Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 wkoncu gameplay trailer ;))) mam nadzieje ze sie chociaz troche podoba
iniside Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Mnie sie podoba. Ale ja jestem nieobiektywny. Nawet jakby same boxy tam biegaly to i tak by mi sie podobało :D.
n-pigeon Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Wygląda wyśmienicie, szczególnie bieg przez pomieszczenie fajnie wyglądało. :)
plutko Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Wyglada bardzo zachecajaco tylko ... niedzwiedzie spia zmia ;)
Bruneq Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 ...a jak trafisz czlowieka siekiera to krew leci....
Kusanagi Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 krwi akurat jest masa ... nie wiem czy na trailerze to jest pokazane czy zablokowali ale connor czasami wyglada jakby wiadro krwi na niego wylali po walce ;)
Bruneq Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 trailer pewnie odkrwiony zeby nie bylo PEGI jakiegos, i zeby w niemczech bylo mozna go zobaczyc ;)
Marvin Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 http://www.wired.com/gamelife/2012/05/ff_unreal4/all/1?pid=2555 było już ?
iniside Napisano 17 Maj 2012 Napisano 17 Maj 2012 Juz to pisałem ale napisze jeszcze raz. UE4 wkoncu dogania CE2/3 :D (jeśli chodzi o szybkość iterowania i oświetlenie).
plutko Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 Cryengine moze kiedys w koncu dogoni Unreala w ilosci fajnych gier jakie na nim stworzono :D 1
floo Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 @tr3buh to będzie HIT! Wyśmienite! Ciekaw jestem czy mechanika rozgrywki będzie podobna do tej z Uncharted czy mają swój nowy lepszy pomysł na gameplay.
OmeN2501 Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 Przyznac sie - ktory to popelnil ;] http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11824893,Wyglada_na_to__ze_CD_Projekt_zdaje_sobie_sprawe__ile.html?bo=1
adek Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 Omen: a Twój post ma mieć wydźwięk bardziej pozytywny czy negatywny? Bo nie wiem czy ktoś się przyzna :)
iniside Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 To będzie polska wersja Deus Ex ? Akcja rozumiem Warszawa Ad 2200. Na zachodzie rzeczy umieszczone w egzotycznych miejscach mają wzięcie :D
OmeN2501 Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 Haha, sie ktos przyzna to zobaczymy w jakim bede nastroju ;P
GrzegorzPrzybys Napisano 29 Maj 2012 Napisano 29 Maj 2012 No właśnie tez jestem ciekaw. Pod niektórymi względami wypas, pod niektórymi średniawka, dość nierówne. Też to dzisiaj próbowałem zidentyfikować :) Ale ogólnie projektu jestem bardzo ciekawy.
tr3buh Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 To nie wyglada mi na malowane w photoshopie, tylko normalnie farbami na papierze troche komiksowa stylistyka, czerwoni adaptuja komiks moze, Funky Koval? a moze Status 7 Tobiasz Piatkowskiego i Roberta Adlera?
olaf Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 no wyglada jak fota wklejona na średnią resztę i modne filtry. ale fajnie jak ktoś to malował w 100%. szkoda ze polowe lewą a druga prawą ręką ;) anyway przyjdzie czas przyjdzie odpowiedz.
plutko Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 Ten filmik z fizyka i autem z cryengina widzieliscie?
tr3buh Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 Hell Yeah Jeden z lepszych cinematikow w tym roku ;]
adek Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Reanimatora rozpoznałem [video=youtube_share;gFJoP1yL-z4] Kto jest jeszcze? :)
thirdeye Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Hah wlasnie przed sekunda obejrzalem i tez tylko Reanimator mi sie rzucil w oczy :) No i jeszcze Adama Badowskiego kojarze ale on chyba forumowiczem nie jest :)
thirdeye Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Ten do gory nogami na oparciu to jesli sie nie myle Ardeni :) Od czasu jak sie poznalismy troche sie zmienil :)
Creator Napisano 4 Czerwiec 2012 Napisano 4 Czerwiec 2012 Reanimatora rozpoznałem [video=youtube_share;gFJoP1yL-z4] Kto jest jeszcze? :) Koleś co mówi "fr-e-e De eL Ce" jest mistrzem hehehe :D
rozpruwacz Napisano 7 Czerwiec 2012 Napisano 7 Czerwiec 2012 nie chcialem otwierac nowego tematu wiec spytam tutaj, jest moze jakas polska strona typu moddb.com? lub forum gdzie moglbym dolaczyc do jakiejs indie gierki (tak po godzinach) z gory dzieki
Creator Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 nie chcialem otwierac nowego tematu wiec spytam tutaj, jest moze jakas polska strona typu moddb.com? lub forum gdzie moglbym dolaczyc do jakiejs indie gierki (tak po godzinach) z gory dzieki http://warsztat.gd/projects
Monio Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Raczej indie silnika graficznego. To głównie się robi na warsztacie. Prawie nikt się tam nie skupia na gamedesignie.
Creator Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 Raczej indie silnika graficznego. To głównie się robi na warsztacie. Prawie nikt się tam nie skupia na gamedesignie. Hmmmm można zrobić taki serwis :)
rozpruwacz Napisano 10 Czerwiec 2012 Napisano 10 Czerwiec 2012 jo jak moddb.com tylko polski, albo poprosic o ew zakladke w gamedev na tym forum
gof Napisano 12 Czerwiec 2012 Napisano 12 Czerwiec 2012 (edytowane) News w sumie odnośnie gier więc zamieszczam tutaj. Ukazał się już film Indie Game The movie. Można kupić na stronie www.indiegamethemovie.com lub na platformie steam. Jeśli ktoś śledzi gry Indie to na pewno temat jest mu znany. Jako że zamawiałem film w preorderze dostałem kilka gadżetów ekstra i postanowiłem podzielić się nimi z użytkownikami max3d Do oddania mam: 1. Film w wersji cyfrowej na STEAM'ie 2. Soundtrack do filmu 3. Klucz do gry Super Meat Boy (niestety kody jeszcze nie są gotowe i tutaj będzie trzeba trochę poczekać) Pierwsze trzy osoby które wyrażą chęć na PM dostaną klucze (w kolejności zgłoszenia, film, soundtrack, grę) UPDATE: Film i soundtrack już oddane ale mam jeszcze klucz do Super Meat Boya, jeśli ktoś jest chętny to zapraszam. UPDATE 2: Wszystkie fanty już poszły :) miłego oglądania, grania i słuchania Edytowane 16 Czerwiec 2012 przez gof
gutekfiutek Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Interesująca gierka: [video=youtube_share;GCThInmzjXw] Ciekaw jestem na ile te bronie są modowalne - fajnie by było mieć coś takiego jako testbed.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się