Skocz do zawartości

Scena 3d: Corvette C1 - Update


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w koncu udalo sie dobrnąć prawie do samego konca. Prawie, bo zostały jeszcze z 2 rendery do upieczenia, a z ktorymi mialem problemy natury technicznej. Jak juz kiedys gdzies wspominalem, scenka ta bedzie wykorzystana w podobnej formie do animacji, nad którą pracuje. Jest w niej wiecej elementów, ale nie chcialem pokazywac wszystkiego na sile. Dodam jeszcze, ze teraz chciałbym pojsc troche w innym kierunku, auta szczerze mówiąc troche mi sie przejadły, dlatego przyszle personalne projekty postaram sie aby byly juz bez udzialu samochodów (poza wpomniana wczesniej animacja). Hmm moze wezme sie za organike, przemysle to jeszcze - słowem, trzeba isc do przodu:)

Tym razem postanowiłem troszke poeksperymentowac, czy słusznie, to juz zależy od was:)

 

 

Hires - http://img580.imageshack.us/img580/4954/fronthires.jpg

frontlowres.jpg

 

Hires- http://img175.imageshack.us/img175/7214/sidemediumres.jpg

sidelowres.jpg

 

Hires- http://img40.imageshack.us/img40/6201/rearhires.jpg

rearlowres.jpg

 

Hires- http://img688.imageshack.us/img688/4486/halogenclosehires2.jpg

halogencloselowres.jpg

 

Hires- http://img687.imageshack.us/img687/197/interior2hires.jpg

interior2lowres.jpg

 

Hires- http://img18.imageshack.us/img18/263/klamkanewhires.jpg

klamkanewlowres.jpg

 

Hires- http://img179.imageshack.us/img179/3442/oponahires.jpg

oponalowres.jpg

 

I jeszcze cos w B&W

 

interiorbwlowres.jpg

 

frontbwlowres.jpg

 

Update głownego ujecia 26.02.2011

Hires- http://img546.imageshack.us/img546/1849/corvettec1hires.jpg

 

corvettec1720p.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez JohnZi
  • Like 1
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Na pierwszym renderze przez chwilę widziałem balony w tle, ale chwila, też czerwony, a jednak to nie Lancer :d

Trzeci i piąty są w dechę. Fajny motyw z napisem i paproszki- niby drobiazgi, ale dodają klimatu.

Lakier- co tu dużo o nim powiedzieć? Zasługuje na swoje miano. :d

Na ostatnim, szarym renderze CG nieco daje po oczach.

Edytowane przez Kr3tz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham ... twoje prace ! :) 5 gwiazdeczek. Świetna robota, kapitalne rendery. Super kolorki, cienie, materiały ... no wszystko !

Napisz coś więcej o produkcji. Uszczknij trochę szczegółów dla plebsu ;)

 

PS: 4 render gniecie suty :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

czy to ptak? czy to samolot? nie! To SUPER-AUTO!

Miazga! Dawno nie widziałem tak dobrze odpicowanej bryki!! PIMP MY RIDE!!! 5!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boskie i dobrze ludzie gadają, że zbliżenia najlepsze :) Jedynie drugi render mi średnio podszedł bo troszkę tam auto zabawką zalatuje, ale reszta... majstersztyk. Co do paprochów to moim zdaniem są jak najbardziej na plus, dodają klimatu, ale weź no mi zdradź jak zrobiłeś taki specyficzny specular wokół odbicia słońca na piątym renderze, co? :>

 

Pozdrawiam i gratuluję fronta.

 

P.S. Te napisy 3d obok auta od razu mi się z "Gridem" skojarzyły ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol: nie widzę w nim nic dziwnego, wręcz przeciwnie, tak wyglądają lakiery samochodów z bliska, nie wiem skąd wzięło się stwierdzenie, że lakier jest równy i tworzy równe odbicia.

JohnZi: według mnie praca wymiata, a lakier stworzyłeś taki jakim jest - takiego jego odzworowania jeszcze chyba nikt nie przedstawiał, chyba że ja tego nie zauważyłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za mile slowa:) nie sadzilem, ze bedzie az taki odzew, co niezmiernie mnie cieszy:)

ant-3d, renderowane standardowo w vrayu:)

Kr3tz no powiem, ze scenka z evo byla scena wyjsciowa, ale to raczej nie tajemnica. Dosc mocno ewoluowala aby moc bez problemu wykorzystac ja w animacji:) B&W to byla decyzja w ostatniej chwili, pobawilem sie jednym renderkiem i dla mnie wygladalo ok, no ale widac niewszystkim sie podoba:)

tweety hehe widze ze podzielasz wizje visiona, za duzo CSI :P ale pomysle nad jakims kompromisem, bo dla mnie tez troszke za mocne te kolory:)

vision3d Ty juz to wiesz:P

pecet napisy to wlasnie jeden z eksperymentow:)

Nvidia postaram sie cos zamiescic z procesu tworzenia, ale aktualnie nie ma mnie w domu, wiec trzeba bedzie poczekac

morphe co to znaczy "2000 na mokro", bo brzmi bardzo elo mlodziezowo:P

ttaaddeekk to co wyzej u Kretz'a :P

Dunuś Gdzie?:D

Loozack Pozniej jak zobaczylem po pewnej przerwie ten render to przeszlo mi przez mysl to samo - troszke za duzy dof widocznie:) Jednak nie chcialem juz tego poprawiac bo postprodukcja jednego renderu to kwestia 45-60 minut. Co do rysek to niestety to nie jest shader jak juz pewnie niektorzy sie domyslili. Znalazlem odpowiednie zdjecia na necie z takimi rysami i je wyciagnalem jako osobna mapke:) reszta to PS i zabawa curvami, levelsami no i warstwami. Jednak do wyzszej rozdzialki sie nie nadaje bo jednak ryski maja mala rozdzialke, ale do full hd mysle ze daja rade. Co do napisow to o Gridzie raczej nie myslalem tworząc je, pewnie codziennie odwiedzanie fubiz.net zrobilo swoje, polecam stronke tak btw:)

Polg Cos postaram sie przygotowac na dniach;)

Korbol To co wyzej:)

eco bedzie okazja zeby zobaczyc wnetrze jeszcze w innej perspektywie, bo wlasnie tego renderu brakuje:)

mjasinski tak jak mowilem, efekt postprodukcji i zabawy perspektywa tejze mapki:)

Hynol Brezniew troszke mnie uprzedzil i podzielam jego zdanie. Na Twoja obrone dodam, ze tez uwazam ze moze troszke za mocny ten bump wyszedl:P

KMiklas Faktura to zwyczajny bump ze zmiksowanym noisem i mala zabawa parametrami:)

 

Reszcie jeszcze raz dziekuje za mile slowa:) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hynol: nie widzę w nim nic dziwnego, wręcz przeciwnie, tak wyglądają lakiery samochodów z bliska, nie wiem skąd wzięło się stwierdzenie, że lakier jest równy i tworzy równe odbicia.

JohnZi: według mnie praca wymiata, a lakier stworzyłeś taki jakim jest - takiego jego odzworowania jeszcze chyba nikt nie przedstawiał, chyba że ja tego nie zauważyłem :)

 

Ja widzę w tym coś dziwnego bo mając taką maszynę to bym na nią naniósł z 4 warstwy wosku, który w dużym stopniu ten efekt niweluje :).

 

Co do kolorów to bardzo fajne. Nie podzielam zdania tweetyego że pacnięcie warming filtrem jest dobrym pomysłem. Przynajmniej nie tak zupełnie. Już raczej bym pomyślał nad korekcją w stronę kolorystyki charakterystycznej dla starszych zdjęć/druków w czasopismach z tego okresu.

 

Zapomniałem dodać że jak dla mnie to pracka od razu powinna trafić co najmniej do silver.

Edytowane przez Hynol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: jak zobaczyłem te rendery to nieomal zleciałem z krzesła. Jesteś absolutnie genialny w tej robocie! Każde ujęcie to majstersztyk - super w kolorach, DOFach i klimacie. O modelu i shaderach możnaby napisać elaborat (to zbliżenie na klamkę i wygląd lakieru z ryskami jest niesamowite), powiem tylko MASAKRA! Tak jak napisał Hynol, mam nadzieję, że to trafi co najmniej do srebrnej (chociaż ja bym od razu dał złotą). Niesamowita robota! Graty fronta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mistrzostwo! Trudno cokolwiek pisać, zbliżenie przy klamce po prostu niszczy.

Wersja B&W jak dla mnie zbyt mdła i nijaka, przydałby się mocniejszy kontrast krzywymi w PS.

Ja również dokładam swój głos na wyróżnienie w złotej galerii. Poza tym 5*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktura asfaltu troszku za mało gęsto wydaje mi się... dlatego kojarzy mi sie widok z góry z modelem... No i bym za murkiem jednak zdjęcia już wklejał nie robił w 3d... A tak ogolnie to git majonez... materiał bardzo fajny tej bryczki jest... blik na klamce hehe; ) jak z reklamy płynu do zmywania okien ;) no ale już sie nie czepiam daje ***** i spadam ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności