Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

super ze dobry odbior.

mirach - a pojde w pi...ec ;)

olaf - ;)

Tores - recznie w maxie. step by step ale i tak spierdzielilem - nie przygladnolem sie dostatecznie. dlaczego choinka sztucznie? co jj dolega?:) moze bede umial poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morphe - rzeznik jestes i tyle, ale potwierdza opinie Toresa, ze choinka na pierwszym palnie wyglada jak wklejka

 

Sebazx6r - na razie popracowalbym nad studiem bo na razie wyglada ono slabo, a potem bym sie zajal postpro. Masz nam w ogole jakies GI ?. Poogladaj jakies foty studyjne motocykli i sprobuj zrekonstruowac, bo model dobry tylko render nieteges.

 

A zeby nie bylo ze se posty nabijam, taki szybki render pewnych pierogow za ktorymi kryje sie pewna historia

 

pierogih.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV - bardzo fajnie wyszedł śnieg na trawie. Z oświetleniem coś mi nie pasuje bo niby jest pochmurno ale drzewa rzucają dosyć ostre cienie. Wiem, że to może być słońce które przebija się przez chmury ale znowu jak na słoneczne światło to chyba jest zbyt zimne. Sam nie wiem.

Śnieg wyszedł super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za uwagi, to bardzo mi pomaga :) Zasilacz padł od komputera więc będę miał teraz trochę problem , żeby to jakoś sensownie przerenderować ale już powoli wprowadzam wyżej wymienione wymagane poprawki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujka do dymu. DYm oswietlenie i lens flare zrobione w PS:

 

czujkadymswiatlo.png

Rendze caly czas. Na wtorek musze zrobic jeszcze animacje. Do rozmowy o prace. W sumie firma nie jest wymagająca. No i projekt robiony w Maya a bedę musiał nauczyć się Blendera ;/.

Czysty render:

dopostambient.png

 

Ambient plus swiatlo z PS:

renderczujkadowrzucenia.png

 

drugikolorpost.png

 

Plomien z Maya:

34005227.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak: Bardzo fajne tylko ten dywanik z bliska nie za bardzo

Simple_man:Ciekawie to wygląda tylko niektóre wrzosy wbijają się w siódemkę a tak a propo wszystkiego najlepszego.

Sebazx6r:Fajne tylko dym do poprawy i ta flara daje po oczach.

 

Taki teścik z jednej sceny widoczne błędy i szumi ale to dopiero wczesne testy:

a00000hd.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NV zmniejszył bym nasycenie dachówki oraz usunął dym z komina, twoja praca ma zachęcać a nie odstraszać :)

pressenter pokaż więcej bo mało ciekawe to :)

arturprx2 hokery zdecydowanie za duże, mowa tutaj głównie o siedziskach, oraz ten kloc po lewej parzący kawę ? za duży i popracował bym nad głownym materiałem, fajna prawa część obrazka

 

 

pozdrawiam,

GM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nic na forum nie wrzucałem, bo jakoś nie było czego. Od 2 dni testuje sobie Zenita, dzisiaj dorobiłem statyw i oto co powstało:

fisheyepsmay.jpg

 

Kadr moze sie wydawać dziwaczny, ale tak chciałem . To jest kamera z fisheye dlatego tak krzywi :D:D

I jak teraz patrze to troche cienie za słabe... no nic bede wiedział zeby wzmocnić:D

 

PS. To taki prezent dla samego siebie na 18 urodziny. W końcu moge legalnie pić alkohol !!!

Edytowane przez Karkosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karkosik, bardzo mi się podoba, super ujęcie, co się odbija tak ładnie w soczewce?

 

sroka: mi się wydaje że tutaj coś masz nie tak z kolorami, poproś może morphe aby ci pobawił się troche tym w PS-ie bo kurcze wydaje mi się jakiś taki za zielono-niebieski każdy twój test

 

Ode mnie również bardzo dawno nic nie było, taki speed w sumie pomiędzy pracą dla sprawdzenia czy posiadam w maxie jeszcze przycisk "render" ;)

 

lamp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cbrrender.png

 

Potrzebna pomoc z reflektorem i kierunkami jak zrobic by bylo bardziej realistyczni. Jeszcze pomoc z materialami. Soft Maya i Mental Ray ;/.

Dielectric Material na szkle.

 

cbr2.pngcbri.png

 

Nastepny render juz bedzie z nowy reflekotrem i zachowam odpowiednia aspek ratio dla danej rozdzielczosci.

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności