Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

super ze dobry odbior.

mirach - a pojde w pi...ec ;)

olaf - ;)

Tores - recznie w maxie. step by step ale i tak spierdzielilem - nie przygladnolem sie dostatecznie. dlaczego choinka sztucznie? co jj dolega?:) moze bede umial poprawic.

Napisano (edytowane)

może to postprodukcja i sharpen ale kolory ma bardzo intensywne i za duży kontrast.

Pozwoliłem sobie na małe postpro.

 

PII_U1_detalTF.jpg

Edytowane przez Tores
Napisano

Morphe - rzeznik jestes i tyle, ale potwierdza opinie Toresa, ze choinka na pierwszym palnie wyglada jak wklejka

 

Sebazx6r - na razie popracowalbym nad studiem bo na razie wyglada ono slabo, a potem bym sie zajal postpro. Masz nam w ogole jakies GI ?. Poogladaj jakies foty studyjne motocykli i sprobuj zrekonstruowac, bo model dobry tylko render nieteges.

 

A zeby nie bylo ze se posty nabijam, taki szybki render pewnych pierogow za ktorymi kryje sie pewna historia

 

pierogih.jpg

Napisano

Morphe - masakra, myślałem że jakąś refkę wkleiłeś :]

 

A jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem zmiany forum, aż pomyślałem że coś mi się w przeglądarce powaliło.

Napisano

NV - ogólnie bardzo fajnie, tylko ta czerwona dachówka strasznie ściąga wzrok. Zmień ją może na grafitową ? Coś mniej oczojebnego w każdym razie . Na świerkach widać tiling tekstury.

Napisano

NV - bardzo fajnie wyszedł śnieg na trawie. Z oświetleniem coś mi nie pasuje bo niby jest pochmurno ale drzewa rzucają dosyć ostre cienie. Wiem, że to może być słońce które przebija się przez chmury ale znowu jak na słoneczne światło to chyba jest zbyt zimne. Sam nie wiem.

Śnieg wyszedł super :)

Napisano

Dzięki chłopaki za uwagi, to bardzo mi pomaga :) Zasilacz padł od komputera więc będę miał teraz trochę problem , żeby to jakoś sensownie przerenderować ale już powoli wprowadzam wyżej wymienione wymagane poprawki :)

Napisano (edytowane)

Czujka do dymu. DYm oswietlenie i lens flare zrobione w PS:

 

czujkadymswiatlo.png

Rendze caly czas. Na wtorek musze zrobic jeszcze animacje. Do rozmowy o prace. W sumie firma nie jest wymagająca. No i projekt robiony w Maya a bedę musiał nauczyć się Blendera ;/.

Czysty render:

dopostambient.png

 

Ambient plus swiatlo z PS:

renderczujkadowrzucenia.png

 

drugikolorpost.png

 

Plomien z Maya:

34005227.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

cfaniak: Bardzo fajne tylko ten dywanik z bliska nie za bardzo

Simple_man:Ciekawie to wygląda tylko niektóre wrzosy wbijają się w siódemkę a tak a propo wszystkiego najlepszego.

Sebazx6r:Fajne tylko dym do poprawy i ta flara daje po oczach.

 

Taki teścik z jednej sceny widoczne błędy i szumi ale to dopiero wczesne testy:

a00000hd.png

Napisano

No w tym wypadku DOF daje bardzo dużo. Ekstra to wygląda. Zgadzam się z przedmówcą i apeluję o wywalenie tego sztucznego drzewa z pierwszego planu.

Napisano

duuużo lepiej niż poprzednio to wygląda. Zgadzam się też z kolegami wyżej - dym, ognisko i drzewo out i będzie miód. No i może jeszcze tą brudną kulkę śniegu/kamyk ( nie wiem co to jest :)) z pierwszego planu.

Napisano

NV zmniejszył bym nasycenie dachówki oraz usunął dym z komina, twoja praca ma zachęcać a nie odstraszać :)

pressenter pokaż więcej bo mało ciekawe to :)

arturprx2 hokery zdecydowanie za duże, mowa tutaj głównie o siedziskach, oraz ten kloc po lewej parzący kawę ? za duży i popracował bym nad głownym materiałem, fajna prawa część obrazka

 

 

pozdrawiam,

GM

Napisano (edytowane)

Dawno nic na forum nie wrzucałem, bo jakoś nie było czego. Od 2 dni testuje sobie Zenita, dzisiaj dorobiłem statyw i oto co powstało:

fisheyepsmay.jpg

 

Kadr moze sie wydawać dziwaczny, ale tak chciałem . To jest kamera z fisheye dlatego tak krzywi :D:D

I jak teraz patrze to troche cienie za słabe... no nic bede wiedział zeby wzmocnić:D

 

PS. To taki prezent dla samego siebie na 18 urodziny. W końcu moge legalnie pić alkohol !!!

Edytowane przez Karkosik
Napisano

karkosik, bardzo mi się podoba, super ujęcie, co się odbija tak ładnie w soczewce?

 

sroka: mi się wydaje że tutaj coś masz nie tak z kolorami, poproś może morphe aby ci pobawił się troche tym w PS-ie bo kurcze wydaje mi się jakiś taki za zielono-niebieski każdy twój test

 

Ode mnie również bardzo dawno nic nie było, taki speed w sumie pomiędzy pracą dla sprawdzenia czy posiadam w maxie jeszcze przycisk "render" ;)

 

lamp.jpg

Napisano

mi sie wydaje ze fajne sroka - i kolorystyczie i tego... kazdy ma inne wyczucie, ale temu chyba nic nie dolega raczej.... mech ino mchu nie przypomina mhm..

Napisano (edytowane)

cbrrender.png

 

Potrzebna pomoc z reflektorem i kierunkami jak zrobic by bylo bardziej realistyczni. Jeszcze pomoc z materialami. Soft Maya i Mental Ray ;/.

Dielectric Material na szkle.

 

cbr2.pngcbri.png

 

Nastepny render juz bedzie z nowy reflekotrem i zachowam odpowiednia aspek ratio dla danej rozdzielczosci.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

KMiklas - łojaciepierdykam :) Super :)

Sebazx6r - moim zdaniem za mało połyskliwy lakier, zmieniłbym ustawienia materiału lub dostosował studio żeby się miało co odbijać.

Napisano

KMiklas - swietny klimat, rodem z vice city :)

Sebazx6r - zadbaj o ciekawsze tło bo te plamy od GI i wielkie przepalenia nie wyglądają zbyt dobrze

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności