maciek_maciek Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Tak, to jest rhino i vray, trawka to zwykły plane a na nim tekstura trawki i mapka alpha, potem układam takich siatek 60-70 obok siebie, grupuje i rozrzucam, http://www.flyingarchitecture.com/realistic-grass-in-rhinoceros/ - tutaj możesz ściągnąć.
Morphe Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 (edytowane) taki tescik oswietlenia i zielska nowego. Edytowane 13 Marzec 2013 przez Adek
olaf Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 za 10lat wyjdzie, ze wstawia fotki. http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2011/09/nagradzany-fotograf-robil-zdjecia...-photoshopem
Tores Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 morphe - ogólnie super. Iglaczek na pierwszym planie trochę sztuczny. Czym te płożące robiłeś?
Morphe Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 super ze dobry odbior. mirach - a pojde w pi...ec ;) olaf - ;) Tores - recznie w maxie. step by step ale i tak spierdzielilem - nie przygladnolem sie dostatecznie. dlaczego choinka sztucznie? co jj dolega?:) moze bede umial poprawic.
plasti Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 co do morphe to pare miejsc zdradza ze to 3d, ale gdyby je dopiescic, nie wiedzial bym czy to fota czy nie, piekna robota!!!!
Tores Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 (edytowane) może to postprodukcja i sharpen ale kolory ma bardzo intensywne i za duży kontrast. Pozwoliłem sobie na małe postpro. Edytowane 7 Wrzesień 2011 przez Tores
Morphe Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 a tak - igly wewnatrz sa za ciemne, podniesienie kontrastu zczernilo je kompletnie, to musze skorygowac.
Tores Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Popatrz zawsze na histogram w PS. Miałeś tam dużo czarnego.
Sebazx6r Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 (edytowane) bez post: z post: Edytowane 7 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Pawelkos Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Morphe - rzeznik jestes i tyle, ale potwierdza opinie Toresa, ze choinka na pierwszym palnie wyglada jak wklejka Sebazx6r - na razie popracowalbym nad studiem bo na razie wyglada ono slabo, a potem bym sie zajal postpro. Masz nam w ogole jakies GI ?. Poogladaj jakies foty studyjne motocykli i sprobuj zrekonstruowac, bo model dobry tylko render nieteges. A zeby nie bylo ze se posty nabijam, taki szybki render pewnych pierogow za ktorymi kryje sie pewna historia
Sebazx6r Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 eeeee nom... zrekonstruuj łatwo powiedzieć :).
Pawelkos Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Nikt nie powiedzial ze bedzie latwo, walcz ;)
Sebazx6r Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Moze to zabrzmi dziwnie ale kazdy ma inne wyobrażenie studia albo sie myle :O... Fajny skalpel. Obrus mi sie nie podoba tylko :).
Razer Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 Morphe - masakra, myślałem że jakąś refkę wkleiłeś :] A jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem zmiany forum, aż pomyślałem że coś mi się w przeglądarce powaliło.
!Ewert Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 Fajnie wyszedł Ci śnieg na trawie. Obrazek wygląda jak bez PS.
żółty Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 NV - ogólnie bardzo fajnie, tylko ta czerwona dachówka strasznie ściąga wzrok. Zmień ją może na grafitową ? Coś mniej oczojebnego w każdym razie . Na świerkach widać tiling tekstury.
pionix Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 NV - bardzo fajnie wyszedł śnieg na trawie. Z oświetleniem coś mi nie pasuje bo niby jest pochmurno ale drzewa rzucają dosyć ostre cienie. Wiem, że to może być słońce które przebija się przez chmury ale znowu jak na słoneczne światło to chyba jest zbyt zimne. Sam nie wiem. Śnieg wyszedł super :)
olaf Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 w zeszlym roku pokazywałeś znacznie słabsze zimowe widoki z tego co pamiętam. big Up za rozwój.
NV Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 Dzięki chłopaki za uwagi, to bardzo mi pomaga :) Zasilacz padł od komputera więc będę miał teraz trochę problem , żeby to jakoś sensownie przerenderować ale już powoli wprowadzam wyżej wymienione wymagane poprawki :)
cfaniak Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 Cisza ostatnio w temacie no to wstawię test starego wnętrza oświetlonego hdr.
Araiel Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 A ode mnie taki zaczątek sprzętu foto - mam nadzieję, że starczy mi zapału na resztę rzeczy.
Simple_man Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Zabawa w odliczanie do dnia ślubu (mojego). A to chyba jedno z bardziej udanych wejść w temacie. Kolorem przewodnim na weselu ma być wrzos i pistacja :)
Sebazx6r Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 (edytowane) Czujka do dymu. DYm oswietlenie i lens flare zrobione w PS: Rendze caly czas. Na wtorek musze zrobic jeszcze animacje. Do rozmowy o prace. W sumie firma nie jest wymagająca. No i projekt robiony w Maya a bedę musiał nauczyć się Blendera ;/. Czysty render: Ambient plus swiatlo z PS: Plomien z Maya: Edytowane 19 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Sroka8888 Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 cfaniak: Bardzo fajne tylko ten dywanik z bliska nie za bardzo Simple_man:Ciekawie to wygląda tylko niektóre wrzosy wbijają się w siódemkę a tak a propo wszystkiego najlepszego. Sebazx6r:Fajne tylko dym do poprawy i ta flara daje po oczach. Taki teścik z jednej sceny widoczne błędy i szumi ale to dopiero wczesne testy:
Lucek Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Mało sampli glossu, albo za mała mapa w ustawieniach światła. Stawiam na to 2.
pressenter Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Sroka8888: Genialne! Szkoda może tylko, że takie zimne. Wydaje mi się, że słoneczko mogłoby jeszcze ładniej tą scenkę ożywić. ;) Sz.
Morphe Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 sroka - te roslinki rosna koloniami :) zes je tak dziwnie nasadzil ;) rob im test jak sa w kupie wtedy bedziesz wiedzial czy jest ok. :)
indian Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 (edytowane) wywal to drzewo po lewej i będzie super :) salut. Edytowane 20 Wrzesień 2011 przez indian
Lucek Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 No w tym wypadku DOF daje bardzo dużo. Ekstra to wygląda. Zgadzam się z przedmówcą i apeluję o wywalenie tego sztucznego drzewa z pierwszego planu.
pionix Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 A ja bym wywalił drzewo i DOFa. Będzie wtedy bardzo git :)
żółty Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 duuużo lepiej niż poprzednio to wygląda. Zgadzam się też z kolegami wyżej - dym, ognisko i drzewo out i będzie miód. No i może jeszcze tą brudną kulkę śniegu/kamyk ( nie wiem co to jest :)) z pierwszego planu.
arturprx2 Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 światło daje rade ale nad szejderami bym popracował... i żeby nie na pusto to koncept kuchni
Georgas Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 NV zmniejszył bym nasycenie dachówki oraz usunął dym z komina, twoja praca ma zachęcać a nie odstraszać :) pressenter pokaż więcej bo mało ciekawe to :) arturprx2 hokery zdecydowanie za duże, mowa tutaj głównie o siedziskach, oraz ten kloc po lewej parzący kawę ? za duży i popracował bym nad głownym materiałem, fajna prawa część obrazka pozdrawiam, GM
Karkosik Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 (edytowane) Dawno nic na forum nie wrzucałem, bo jakoś nie było czego. Od 2 dni testuje sobie Zenita, dzisiaj dorobiłem statyw i oto co powstało: Kadr moze sie wydawać dziwaczny, ale tak chciałem . To jest kamera z fisheye dlatego tak krzywi :D:D I jak teraz patrze to troche cienie za słabe... no nic bede wiedział zeby wzmocnić:D PS. To taki prezent dla samego siebie na 18 urodziny. W końcu moge legalnie pić alkohol !!! Edytowane 21 Wrzesień 2011 przez Karkosik
Sebazx6r Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Kadr jest bajka :). Moje wypociny. Model jeszcze nie skonczony. Tak wiem napis CBR odwrotnie :D.
Orangegraphics Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 karkosik, bardzo mi się podoba, super ujęcie, co się odbija tak ładnie w soczewce? sroka: mi się wydaje że tutaj coś masz nie tak z kolorami, poproś może morphe aby ci pobawił się troche tym w PS-ie bo kurcze wydaje mi się jakiś taki za zielono-niebieski każdy twój test Ode mnie również bardzo dawno nic nie było, taki speed w sumie pomiędzy pracą dla sprawdzenia czy posiadam w maxie jeszcze przycisk "render" ;)
Morphe Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 mi sie wydaje ze fajne sroka - i kolorystyczie i tego... kazdy ma inne wyczucie, ale temu chyba nic nie dolega raczej.... mech ino mchu nie przypomina mhm..
Sebazx6r Napisano 23 Wrzesień 2011 Napisano 23 Wrzesień 2011 (edytowane) Potrzebna pomoc z reflektorem i kierunkami jak zrobic by bylo bardziej realistyczni. Jeszcze pomoc z materialami. Soft Maya i Mental Ray ;/. Dielectric Material na szkle. Nastepny render juz bedzie z nowy reflekotrem i zachowam odpowiednia aspek ratio dla danej rozdzielczosci. Edytowane 24 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Razer Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 KMiklas - łojaciepierdykam :) Super :) Sebazx6r - moim zdaniem za mało połyskliwy lakier, zmieniłbym ustawienia materiału lub dostosował studio żeby się miało co odbijać.
pecet Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 KMiklas - swietny klimat, rodem z vice city :) Sebazx6r - zadbaj o ciekawsze tło bo te plamy od GI i wielkie przepalenia nie wyglądają zbyt dobrze
Rekomendowane odpowiedzi