Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przydałoby się o wile więcej nieregularności, tzn dopracować szadery i porobić porządne mapy reflect, glosinness itp. Inaczej to będzie zawsze jak zabawka wyglądać (chyba że takie masz założenie).

Napisano

paskudna cegła Chudy :) (w sensie koloru, widać tez na niej tiling).

 

Ale oświetlenie całkiem fajne (może w cieniu troche za ciemno - choć to kwestia gustu / monitora).

Napisano

no z cegłą na takich dużych powierzchniach zawsze mam problem. niestety tym razem nie było czasu na dopracowywanie tego. może masz jakiś sprawdzony patent na to? a co do koloru cegły to był narzucony :P nie pytaj dlaczego taki bo sam nie wiem :P

Napisano

chudy - jestem szczery chłopak więc napiszę, że najlepiej to szyby wyglądają. Przy dużej powierzchni cegieł uruchamiam Acme Brick (jest darmowy) i jeżeli nie znajdę w nim podobnych, które wymagają niewielkiej korekty to robię własny pasek z cegłami które chce inwestor, podmieniam je w tym programie i tworzę elegancką ścianę o dowolnym wymiarze. nawet do bumpa albo dispa masz odrazu mapę. Cienie za czarne jak na taką pustą przestrzeń. Zielone okna trochę walą po gałkach ale to już nie twój pomysł.

 

arturprx2 - bardzo mi się podoba choć stolik za ciężki jak dla mnie i średnio pasujący do takiego wnętrza.

  • Like 2
Napisano

Tores możesz opisać jak robisz swoją mapę z dispem i bumpem w tym programie, bo nie zrozumiałem do końca ? Gdzie podmieniasz pasek.

 

Dzięki za programik, fajna sprawa :)

Napisano
test studyja w oparciu o to co pokazał Vision w swoim wątku ostatniego samochodu.

 

car_studio.jpg

Bonifatz pierwszy jak z Cars drugu salonowo :) - podoba mi się.

Napisano

NV - u mnie pliki z cegłami znajduje się w katalogu C:\Program Files (x86)\Accurate Image\Masonry Designer - Acme Brick\acmebrick_data\siding

Robię nowy pasek na bazie tamtych cegieł ale trzeba wiedzieć, którą cegłę wczytać więc trzeba nazwę zapamiętać. Są różne rodzaje spoin więc też można sobie wybrać odpowiedni pasek cegieł z katalogu dzięki czemu można taką ręcznie robioną cegłę zrobić jak są potrzebne nieregularne spoiny. Podmieniasz swój pasek z ich i wczytujesz pamiętając nazwę cegły bo ikona z lewej będzie stara. To wszystko. Bumpmapa tworzy się saoistnie i powinna się zapisać tam gdzie tekstura. Mozna jej użyć jako maskę gdy chce się zmienić kolor cegieł a nie chce ruszyć spoin.

Gość mstyle
Napisano (edytowane)

Witam,

dopiero zaczynam z wizualizacją, wcześniej tylko modelowałem.. chciałem potestować trochę materiały i oświetlenie.

maxrender.png

3ds max + mental ray + troszku photoshopa.

Edytowane przez mstyle
Napisano (edytowane)

La R : haha dzięki! Już któryś raz z rzędu słyszę, że ten samochód przywołuje skojarzenia z Carsami

 

testów ciąg dalszy :

 

pont_studio.jpg

 

plymouth_Fury_studio.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Napisano (edytowane)

modelowane z refki. Miałem wymienić podłogę i przybliżyć się do wnętrza. Aha i nie mogłem stosować ogniskowej poniżej 40mm. Terminy gonią, całość zrobiona w 1 dzień, nie zdążyłem już zrobić porządku z książkami i innymi duperelami :/ Jednak jak na jedną noc jestem zadowolony z efektu odwzorowania.

 

Każda płytka to osobny model z mapami diff/gloss/refl/bump. Niefortunnie mapa glos tej kolekcji jest taka, że na hiresie wygląda jak szum wynikający z niskiego samplingu. no ale taka płytka.

 

Chudy, nie wiem o jakim brudzie mówisz, ale starałem się poprzez mapy refl/glos na ścianach, meblach i innych elementach oddać troszkę "wysłużone" wnętrze. Na hiresie wyszło troszkę za brudno, przesadziłem.

 

Refka:

3pindiapulpis.jpg

Edytowane przez SWRSC
Napisano

najbardziej mi chodziło o szafkę z książkami i ścianę za nią. nie wiem. może to wina kompresji. ale mapa reflect, która przy oknie na ścianie wyszła fajnie, za tą szafką wygląda już nie najlepiej. nie wiem. może się czepiam.

 

Pozdr.

Dawid

Napisano

A ja się pytam, gdzie jest gniazdko w ścianie!?

Hehe, bardzo fajnie wyszło i dobrze rozłożony akcent na płytki:)

Deadline zabójczy, biorąc pod uwagę brandzlowanie się z każdą płytką osobno.

 

Pozdr

Napisano

Szkoda, że zamiast płynnych gradientów są ostre schodki, jednak sam render bardzo mi się podoba (chodzi o tył).

Przydałoby się jeszcze doświetlić dół, bo czarna dziura tam powstała.

Napisano

Berger oraz SWRSC, bardzo ładnie, berger doświetl sobie dół tak jak piszą i postaraj się uciec od aż tak mocnej czerni, gradienty w tle studia pomagają bardzo renderom.

 

takie coś, model papasana od ciastucha:

exteriorsmall.jpg

Napisano

elegansio wyszło choć do jednego szejdera mam ale... Hamulec tarczowy aż się prosi o wyszczotkowanie po okręgu ;] tak mi sie w oczy rzuciło. Na motorach się nie znam wiec dla mnie gitara ;]

Napisano

model jet tary jak świat więc nie chciało mi się do niego wracać na poziomie materiałów, chociaż pierwotnie był robiony w vrayu. Tym razem chodzi o ustawienie studia.

Napisano

Niebo zupełnie z innej bajki. W szybie odbija się jasne. Pod względem architektonicznym sporo błędów (osadzenie szkła, grubości ram, schody). Klimat jednak ma, chociaż jeszcze bardziej bym skontrastował oświetleniem dwie strefy: zewnątrz/wewnątrz (zimniej/cieplej).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności