Busiu Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Witam Mam prośbę, jak można by wzbogacić ten render. Pozdrawiam
trosiek Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 Dawno tu nic nie wrzucałem. Zabawy z maciem mini dla oderwania się od innych zajęć:
MRmike Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 górna część kolejki wyszła ciekawie, dolna mało urozmaicona dlatego trochę gorzej
Kub@ Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 przydałoby się o wile więcej nieregularności, tzn dopracować szadery i porobić porządne mapy reflect, glosinness itp. Inaczej to będzie zawsze jak zabawka wyglądać (chyba że takie masz założenie).
chudy Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 dawno nic nie pokazywałem. taki szybki gniocik koncepcyjny. model w Revicie. render 3ds+VRay.
Loki Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 paskudna cegła Chudy :) (w sensie koloru, widać tez na niej tiling). Ale oświetlenie całkiem fajne (może w cieniu troche za ciemno - choć to kwestia gustu / monitora).
chudy Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 no z cegłą na takich dużych powierzchniach zawsze mam problem. niestety tym razem nie było czasu na dopracowywanie tego. może masz jakiś sprawdzony patent na to? a co do koloru cegły to był narzucony :P nie pytaj dlaczego taki bo sam nie wiem :P
Bonifatz Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 pięknie to wyszło ! jeszcze tylko bugi z IRR wyciagnij i miód.
Bonifatz Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 test studyja w oparciu o to co pokazał Vision w swoim wątku ostatniego samochodu.
Tores Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 chudy - jestem szczery chłopak więc napiszę, że najlepiej to szyby wyglądają. Przy dużej powierzchni cegieł uruchamiam Acme Brick (jest darmowy) i jeżeli nie znajdę w nim podobnych, które wymagają niewielkiej korekty to robię własny pasek z cegłami które chce inwestor, podmieniam je w tym programie i tworzę elegancką ścianę o dowolnym wymiarze. nawet do bumpa albo dispa masz odrazu mapę. Cienie za czarne jak na taką pustą przestrzeń. Zielone okna trochę walą po gałkach ale to już nie twój pomysł. arturprx2 - bardzo mi się podoba choć stolik za ciężki jak dla mnie i średnio pasujący do takiego wnętrza. 2
NV Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 Tores możesz opisać jak robisz swoją mapę z dispem i bumpem w tym programie, bo nie zrozumiałem do końca ? Gdzie podmieniasz pasek. Dzięki za programik, fajna sprawa :)
La R Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 test studyja w oparciu o to co pokazał Vision w swoim wątku ostatniego samochodu. Bonifatz pierwszy jak z Cars drugu salonowo :) - podoba mi się.
Georgas Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 arturprx2 jedynie stolik za 'masywny' reszta superr :)
Tores Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 NV - u mnie pliki z cegłami znajduje się w katalogu C:\Program Files (x86)\Accurate Image\Masonry Designer - Acme Brick\acmebrick_data\siding Robię nowy pasek na bazie tamtych cegieł ale trzeba wiedzieć, którą cegłę wczytać więc trzeba nazwę zapamiętać. Są różne rodzaje spoin więc też można sobie wybrać odpowiedni pasek cegieł z katalogu dzięki czemu można taką ręcznie robioną cegłę zrobić jak są potrzebne nieregularne spoiny. Podmieniasz swój pasek z ich i wczytujesz pamiętając nazwę cegły bo ikona z lewej będzie stara. To wszystko. Bumpmapa tworzy się saoistnie i powinna się zapisać tam gdzie tekstura. Mozna jej użyć jako maskę gdy chce się zmienić kolor cegieł a nie chce ruszyć spoin.
Gość mstyle Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 (edytowane) Witam, dopiero zaczynam z wizualizacją, wcześniej tylko modelowałem.. chciałem potestować trochę materiały i oświetlenie. 3ds max + mental ray + troszku photoshopa. Edytowane 8 Marzec 2011 przez mstyle
gientekwl Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 światło bardzoooo ładne, ale materiały już nie, np skóry na fotelu.
MRmike Napisano 8 Marzec 2011 Napisano 8 Marzec 2011 troszke przejarales, tak jak wyzej, swiatlo ladne lecz mateiraly do wymiany
Bonifatz Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 (edytowane) La R : haha dzięki! Już któryś raz z rzędu słyszę, że ten samochód przywołuje skojarzenia z Carsami testów ciąg dalszy : Edytowane 9 Marzec 2011 przez Bonifatz
gientekwl Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Bonifatz śliczne te testy, bo śliczne te furki. Mocne kombinacje ze studiem ?
Bonifatz Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 gientekwl : dzięki ! chociaż propsy należą się Visionowi za inspiracje. Opierałem się w sumie na tym co on pokazał w swoim wątku Chrysler'em.
chudy Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 płytki wyszły świetnie, ale reszta jakoś nie bardzo. jakoś tak brudno jest. i firanka mega dziwna.
Sroka8888 Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 bombowe te płytki jak je zrobiłeś modelem czy mapą displace.Tylko te firanki dziwnie wyglądają jak duch.
SWRSC Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 (edytowane) modelowane z refki. Miałem wymienić podłogę i przybliżyć się do wnętrza. Aha i nie mogłem stosować ogniskowej poniżej 40mm. Terminy gonią, całość zrobiona w 1 dzień, nie zdążyłem już zrobić porządku z książkami i innymi duperelami :/ Jednak jak na jedną noc jestem zadowolony z efektu odwzorowania. Każda płytka to osobny model z mapami diff/gloss/refl/bump. Niefortunnie mapa glos tej kolekcji jest taka, że na hiresie wygląda jak szum wynikający z niskiego samplingu. no ale taka płytka. Chudy, nie wiem o jakim brudzie mówisz, ale starałem się poprzez mapy refl/glos na ścianach, meblach i innych elementach oddać troszkę "wysłużone" wnętrze. Na hiresie wyszło troszkę za brudno, przesadziłem. Refka: Edytowane 10 Marzec 2011 przez SWRSC
chudy Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 najbardziej mi chodziło o szafkę z książkami i ścianę za nią. nie wiem. może to wina kompresji. ale mapa reflect, która przy oknie na ścianie wyszła fajnie, za tą szafką wygląda już nie najlepiej. nie wiem. może się czepiam. Pozdr. Dawid
SWRSC Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 nom, dokładnie. Na szafce przesadziłem do tego stopnia że korygowałem to jeszcze w PS.
Touch Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 A ja się pytam, gdzie jest gniazdko w ścianie!? Hehe, bardzo fajnie wyszło i dobrze rozłożony akcent na płytki:) Deadline zabójczy, biorąc pod uwagę brandzlowanie się z każdą płytką osobno. Pozdr
indian Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 nie uważasz że te rendery są trochę za ciemne ? salut.
Berger Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 (edytowane) indian: tutaj jeszcze trochę jaśniejsza wersja Edytowane 10 Marzec 2011 przez Berger
Tamyl91 Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 Szkoda, że zamiast płynnych gradientów są ostre schodki, jednak sam render bardzo mi się podoba (chodzi o tył). Przydałoby się jeszcze doświetlić dół, bo czarna dziura tam powstała.
kozioo Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 Wlasnie, wygląda to jakbyś robił postprodukcje na 8bitowych plikach :) To w zasadzie jedyny zarzut, bardzo fajne obrazki.
Orangegraphics Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 Berger oraz SWRSC, bardzo ładnie, berger doświetl sobie dół tak jak piszą i postaraj się uciec od aż tak mocnej czerni, gradienty w tle studia pomagają bardzo renderom. takie coś, model papasana od ciastucha:
MRmike Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 wg mnie troche przepalone i troche zmniejszyl nasycenie trawy. Generalnie git
gientekwl Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 fajnie xizior, ale mam wrażenie, że lampy dają za dużo światła - popraw to a będzie bajecznie ;)
jahred6 Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 Xiz0r trawa do poprawki - kolor i lekko niższa powinna być, no i lampy lekko mnie pałera.
ciastuch Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 Mmmm, miło widzieć swój model, cieszę się, że sie podoba ;) Enjoy :)
arturprx2 Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 elegansio wyszło choć do jednego szejdera mam ale... Hamulec tarczowy aż się prosi o wyszczotkowanie po okręgu ;] tak mi sie w oczy rzuciło. Na motorach się nie znam wiec dla mnie gitara ;]
Simple_man Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 model jet tary jak świat więc nie chciało mi się do niego wracać na poziomie materiałów, chociaż pierwotnie był robiony w vrayu. Tym razem chodzi o ustawienie studia.
olaf Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 przydalyby sie jakes ledy albo neonówka od dołu przy modelu
Orangegraphics Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 poprawka ostatniego testu i ujęcie z środka. co o tym myślicie?
Rozpustelnik Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 Niebo zupełnie z innej bajki. W szybie odbija się jasne. Pod względem architektonicznym sporo błędów (osadzenie szkła, grubości ram, schody). Klimat jednak ma, chociaż jeszcze bardziej bym skontrastował oświetleniem dwie strefy: zewnątrz/wewnątrz (zimniej/cieplej).
flameimage Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 (edytowane) test packshota na meble dla klienta another shot Edytowane 12 Marzec 2011 przez flameimage
Rekomendowane odpowiedzi