Jump to content
misiekhc

teczka number dwa

Recommended Posts

Świetne, wszystkie mi się podobają. Wyrobiłeś sobie charakterystyczny styl. Powiało świeżością na forum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ła ła łi ła..

Najciekawsze są IMHO scenki rodzajowe, można się zatrzymać i wyłapywać smaczki fabularne [afrykańskie dziecko miażdży].

5*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mega, bardzo mi sie to wszystko podoba.

 

Motywy katolibskie na zamowienie, czy po prostu wazne dla Ciebie osobiscie? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie się podoba, kontur- rysunek jest pewny, a na nawiązywaniu się do kogoś tam, ja sie nie znam . Czuje się w obrazku narrację

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak juz pisalem na "fejsie" (ale jestem mlodziezowy)- moim zdaniem jedna z Twoich najlepszych pracek, zwlaszcza biorac pod uwage czas wykonania. Dwa wieczory? Dobrze kojarze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wish69

Siemka! Bardzo fajny styl i specyficzna kreska, do tego wyczucie kompozycji i przyjemne kolorki. Daj Ci Boże dużo szczęścia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aspenboy - dziękówa, widzę, że obserwujesz heheh

 

wrzucam takie starsze, ilustracje na koszulki dla jakichś amerikanców, temat: "hi, hello I'm lady death"

 

la_muerta_01.jpg

la_muerta_01_det1.jpg

la_muerta_02.jpg

la_muerta_02_det1.jpg

la_muerta_03.jpg

la_muerta_03_det2.jpg

la_muerta_04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O_O Super te motywy śmierci. Powiedz, wszystko ciachasz w PS? Pierw robisz szkic? Jakie ustawienia pędzla przy szkicu i przy dalszym malowaniu? (wiem, że to się zmienia, ale głównie). Może męczą takie pytania, ale chciałbym wiedzieć :) Wrzucaj więcej, bo styl masz prześwietny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wish69

No masz, bardzo fajne. Chociaż ten w biurze wydaje mi się nieco słabszy. Może żeby ten śmierć złożony był właśnie z krawatów, papierów, długopisów i laptopów.. Garniak i monitor zamiast łba jest jakiś taki zbyt oczywisty po porzedniej trójce. Ogólnie baardzo pozytywnie. Jak Ty to robisz, że mimo tego, że na obrazku wiele się dzieje i wkładasz mnóstwo detali, całość jest niesamowicie klarowna i przyjemna w odbiorze? Masterpis! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuje wykończenia ostatniej ilustracji. Mocniejszego ciemniejszego tła no i jakiegoś światła np. z monitora śmierci ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co widzę w twoim tutorialu to masz podejście do kreski takie jak przyjmują kanony współczesnej mangi, tj. tła mają cieńsze kreski/to co bliżej grubsze, to co dalej cieńsze. Nasuwa mi się pytanie - czy inspirowała cię jakoś japońska kreska? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sory za delikatną złośliwośc, ale czy wszystkie tak proste i logiczne pomysly musza byc cudzego pochodzenia? Kanony wspolczesnej mangi? jakie kanony, tak po prostu jest wygodniej, logiczniej, prosciej i czytelniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PietrasPete
to co bliżej grubsze, to co dalej cieńsze

 

może się mylę ale to chyba zauważalne w większości cartoonowych prac (również w mangach), komiksach etc. To nie są żadne "kanony współczesnej mangi"

 

ed. raczej podstawowy sposób na pokazanie przestrzeni.

Edited by PietrasPete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta, wiem, że to powszechne podejście do lineartu ale tak cichutko liczyłem na jakieś wpływy wschodu ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewelka jak zwykle. Co do tych ilustracji ze smiercia - Smierc to La MuertE. La muerta to okreslenie "Martwa". Chyba ze tak mialo byc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz klimat Kolego, podobaja mi sie prace zarowno ze smiercia jak i mocherki z antenkami na glowie;) fajnie, ze rysujac dajesz motywy polskie do prac;) jest cool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy