Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

przy gotowaniu tanie właśnie wielkie bomble się tworzą więc w animacji lub z odpoeiwdnią korekcją koloru będzie fajnie. Nie wiem po co komuś render podgrzewanego moczu ale wyszło fajnie.

 

Xiz0r - chyba shadery zabawek zbyt ponure wyszły jak na tak rozświetlony pokój.

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

Xiz0r, to co mnie rzuca się w oczy to ułożenie koca na łóżku, który w jednym miejscu wydaje się być jakby unoszony przez wiatr. Ogólnie bardzo ładny obrazek, przepalenie przy oknie mi się podoba, natomiast to z wnęki dla mnie być może odrobinę za mocne.

Napisano

XizOr jest dobrze ale o te sterczące panele to się zabić można :|

 

Edit:

 

Spotkał się ktoś z takimi dziurami?

Dodam od razu że render idzie na jednej maszynie więc pogubienie map nie wchodzi w grę.

A problem występuje tylko w tym miejscu gdzie widelec wchodzi w ramę.

 

klocki2c.jpg

Edytowane przez arturprx2

Napisano

różnice w IRR-mapie liczonej przez dwa rózne komputery? jeśli jest to tylko na widelcu to olej sprawę i zbluruj krawędzie w PS i tyle

 

taka duża rozdzielczość tego renderka liczonego czy małe render-buckety? 24 rdzenie, fajnie to musi iść;)

Napisano

Xiz0r, tak jak wspomniałem render idzie na jednej maszynie.

Wielkość to 4500px wysokosci a bakety sa na 20px ustawione.

Napisano

@Xiz0r, fajnie, ladnie i "miekko", spoko drewno:)

ale uspokoil bym podloge, jak dla mnie przy takim spokojnym wnetrzu troche za bardzo klawiszuje.

z drobnostek : reczniki ze styropianu i poduszka przebija sie przez barierke lozeczka. Jak zamontowane sa zaslony?

Troche masz "pleśni" na pufkach, albo to moj monitor po prostu..no i moze przyjemniej by bylo z jakims widoczkiem za oknem?

Mis jakis smutny taki..:)

Napisano

blomd: świetnie Ci to wyszło, bardzo mi się podoba.

 

arturprx2: Kurcze, ja bym powiedział, że to jakiś błąd liczenia irrmapy, ale co jest przyczyną ciężko mi powiedzieć. Mógłbyś może rzucić jej ustawieniami? Może spróbuj jakichś pierdół w stylu wyłączenia Multipass i Randomize samples?

 

Sz.

Napisano

Panowie, temat w tym momencie odłożyłem na bok ponieważ zamykam inne a że jest to drobny szczegół to luz, w psie poprawiłem.

Na pewno wrzucę go na patelnie bo jakiś czas temu też widziałem podobnego dziada w inne scenie.

Bez dofa i mb Xiz0r to samo, może być coś w deseń Szymona rozważań. Jak się dowiem, dam znać ;)

Miałem tylko cichą nadzieję że ktoś już to przerabiał i szybko naprowadzi ;)

Napisano

Test czegoś nad czym pracuje właśnie :

Edytowane przez Bonifatz

Napisano

Bonifatz technicznie ok, ale ogólne wrażenie jest "straszny bajzel". Wszystkiego po trochu.

 

Zdaje się że horyzont na tle rozjechał się z renderem.

 

A i zasłony brzydkie.

Za to szyby ładnie wyszły.

Napisano

tym razem nie zgodzę się z Lokim, świetna scena. pewnie celem było upchnięcie elementów różnego typu i pomimo takiej ich ilości udało Ci się zachować w scenie logiczną konsekwencję i kompozycyjny ład. wzorowałeś się na jakiejś focie? wyszło bardzo realistyczne, super zasłony ale rozdzielczość tła można by poprawić

Napisano

Generalnie jest to klatka z animacji, timelapse miedzy 5:00 a 23:00

wszystko się rusza, elementy sie przesuwają, drona lata, odkurzacz smiga po podlodze, woda reaguje na wiatr itd.

itd.

Loki : o gustach się nie rozmawia wiec na tym poprzestane hehe :D

polka dot : Dzięki polka dot ! Dokładnie tak, przy czym przes stół i inne miejsca w scenie jeszcze przetoczą się inne modele w tym nakryje się stół do kolacji o 18ej. Pozniej projektor z gabloty zostaje wyjety i Casablanca zostaje "puszczona" na sciąnę.

Do tego zapalające się swiatla biegajacy kot ...

To akurat owoc współpracy z kolegą z pracy, gdybaliśmy troche jak to ma wyglądać no i cos takiego wyszlo.

Co do tła to właśnie robion jest timelapse który później zostanie wklejony z tyłu jako sekwencja.

 

Pozdrawiam!

Łukasz

Napisano

Praca trochę mniejszego kalibru, ale i tak chcę się pochwalić:

bawiłem się troszkę materiałami w mental rayu, ustawiałem różne parametry w sposób, który momentami wydawał mi się absurdalny i nagle tło zareagowało na scenę właśnie w ten sposób - http://screenshooter.net/8529695/screen_2

oczywiście, lać na szumy i wszelkie niedociągnięcia, to z założenia nigdy nie miało być ani trochę ładne i ani trochę dokładne.

Jutro to jeszcze raz wyrenderuję bez bokeha, może załapię co się tak właściwie stało ;)

Napisano

Dają radę. Widać że ktoś tam mieszka. Wytłumacz mi tylko co się dzieje na drugim po prawej od stołu z tym światłem.

Napisano

Dzięki Lucek!

Właśnie próbuje do tego dojść... myślałem ze cutoff odbicia jest za duży ale to jednak nie to. Dodałęm foga do tego szkła w gablocie i od tego momentu mam tego buga w odbiciu posadzki. Jutro przyjże się temu dokładniej.

Napisano

Kurcze, Bonifatz, nie wykasowuj tych swoich renderów co chwila... :D Bez sensu zupełnie, jedna osoba coś napisała i puf, nie ma. ;)

 

Sz.

Napisano

... a bo widzisz skleroza hehe, bo jak usune z serwa to w "internetach" też znika lol

Napisano

O, Bonifatz! Jakby Ci się udało dojść do tego co jest przyczyną takiego dziwnego odcięcia to napisz proszę, mi też to często, szczególnie na passie specular, się ujawnia. A poza tym całkiem spoko, tylko widok za oknem na dziennym mi nie leży.

 

Sz.

Napisano

... okazuje sie ze malego rozmiaru Vray plane w gablocie powodowaly te artefakty, wymienilem je na spoty z vray shadow i wszystko wrocilo do normy. Generalnie nie polecam malych vray lightow, po prostu do detali one sie nie nadaja.

Mam nadzieje, ze Ci to cos pomoglo.

 

Pozdro!

Napisano

Kurcze, to doszliśmy do podobnych wniosków. U mnie takie "buble" powodowały vrayowe iesy, właśnie wczoraj wieczorem przesiadłem się z powrotem na te standardowe, i problem zniknął jak ręką odjął. Bardzo dziwne generalnie żeby integralna część silnika takie problemy sprawiała. Dzięki, że pamiętałeś. :)

 

Sz.

Napisano

Lucas, wnętrza bidnie się prezentują za to exterior całkiem ciekawie ;]

 

Podpowiecie skąd się może brać ta plama pod pomidorem przy oknie - FastSSS2 ?

sssoz.jpg

Napisano

Sam jesteś beee. W końcu realistyczna trawa :) jak zrobiłeś ?

Napisano
Sam jesteś beee. W końcu realistyczna trawa :) jak zrobiłeś ?

 

Particlami w Blenderze, ale właściwie to użyłem tego bardziej jako scatter gotowego "kawałka" trawy (http://www.blender3darchitect.com/2009/09/free-grass-patch-for-external-visualization-with-luxrender-and-blender-3d/). Trochę go poprzycinałem, żeby był mniej regularny, dodałem trochę losowości w skali i obrocie a pod spód zwykły plane z teksturą ziemi (tej o ile dobrze pamiętam: http://cgtextures.com/login.php?&texid=48631&destination=texview.php?id=48631&PHPSESSID=9gtfeuo01ght9fv96rfdiec6o4). Nic skomplikowanego jak widać, a stosunkowo mało obciąża sprzęt, najwięcej czasu spędziłem jednak na dopasowaniu zagęszczenia i skali metodą prób i błędów.

 

@Lucas - trawa jest za duza, domki fajne lazienka bardzo srednia

Też zacząłem dochodzić to takiego wniosku, dzięki za uwagę co do trawy.

To jest łazienka właśnie do tego domku - mało jest na nią miejsca, w założeniu miała też być możliwie tania a więc bez fajerwerków:), bardziej wrzuciłem to dla samego renderu (dla mnie dobra okazja żeby się w końcu trochę podszkolić) ale uwag odnośnie samego projektu też chętnie posłucham.

Napisano

Lucas a renderowane cyclesem?

 

Drzewa w drugiej linii sa jakby jasniejsze czy to sa kolejne particle z innym materialem czy wklejales je shopie?

Edytowane przez ledman

Napisano

Wklejane w szopie - jak nie ma potrzeby renderowania to wolę użyć normalnych zdjęć:) Nie byłem pewien właśnie co do koloru tej warstwy ale tak na logikę to chyba dalszy plan powinien być właśnie jaśniejszy - wygląda ok? Owszem, renderowane w Cyclesie.

Napisano
  • Autor

Zainspirowany tym co wyczyniał MF z owocami, postanowiłem też pobawić się jabłkami :)

Pierwszy test:

jab%C5%82ka_sm.jpg

Napisano

Teksturki fajne, ale:

jabłka zbyt świecą, brakuje lekkiego bumpa i mapki refleksów

delikatny noise/ffd na jabłko, bo wyglądają na idealnie okrągłe piłki

brak fajnego światła kontrowego za jabłkami

tło nie pasuje

Napisano

Płytki fajne.

Skąd masz takie skrzypki? Lakier na nich powinien się bardziej błyszczeć chyba.

Napisano

kolekcja z evermotion. Lakier popijałem względem oryginalnego shadera, ale najwidoczniej za słabo

Napisano

NV -tych jabłek jest ogólnie za mało przez co nie ma takiego dobredo efektu wg mnie. Daj może jedno jabłuszko na foregroundzie a więcej na bachgroundzie. Dof będzie miał co liczyć, będzie poczucie głębi.

Cheers.

Napisano

Dobrze dobrze Indian i NV . Teraz może spróbujcie z innym owocem ?

Napisano
japkowo kolorowo ostatnio na maxie :) a fszystko wina MF'a :P

 

jak na jesień przystało, zbieranie owoców itp

Napisano

ech, pionix, przebajeczny render. zdradzisz tajemnice na podświetlenie półek? super ci to wychodzi, to jest post pro czy od razu na renderze ci wychodzą takie ładne?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności