plasti Napisano 15 Wrzesień 2014 Napisano 15 Wrzesień 2014 renderek ladny, ale dof meeega za duzy i malo naturalny :)
Hris Napisano 17 Wrzesień 2014 Napisano 17 Wrzesień 2014 mój test posadzki (życzenie klienta) - cegły stare w jodełkę. wszystko model miał być, więc jest. tekstura cegły robione w photoshopie z cementu, rdzy, 2 zacieków jakichś i trochę mieszania warstwami. Plugin użyty do samego ukladu cegieł - ATiles (ten sam producent co ATree3D), a potem na to nałożyłem Meshsmoot(żeby sfilletować brzegi każdej cegły) Subdivide (co by równomiernie dogęścić), Noise (w trybie fractal żeby płaskie te cegły nie były), i na koniec UVMap oraz Smooth:
olaf Napisano 17 Wrzesień 2014 Napisano 17 Wrzesień 2014 fajnie wyglada tylko te szpary w fugach przeszkadzają ;)
Hris Napisano 17 Wrzesień 2014 Napisano 17 Wrzesień 2014 wiem:( ale finalnie pewnie usunę fugi (są jako osobne obiekty generowane przez ATiles i zastąpie jednym plan'em z displacement'em. wyjdzie na to samo w widoku ale czyściej bez czarnych ubytków w narożnikach cegieł :)
Hris Napisano 24 Wrzesień 2014 Napisano 24 Wrzesień 2014 test CORONA RENDERER do wnętrza konkursu (konkurs sprzed 8 miechów około). Przerzucam sceny z VRAY'a na CORON'ę. I to właśnie test tej operacji:) Powiedziałbym że wyszło lepiej niż zamierzałem.Render bez postpro, czysty z Corony.
Hris Napisano 25 Wrzesień 2014 Napisano 25 Wrzesień 2014 jeszcze jeden szybki test z małych poprawkach materiałów (parkiet, rama łóżka i pościel). Tym razem delikatna poprawka w photoshopie (Curves i Contrast):
SWRSC Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Przy okazji jednego zlecenia takie testy for fun się urodziły:
le_chu Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Fajnie lakier wyszedł na tym drugim ujęciu. Ode mnie blenderowy dinozaur w 4k:
le_chu Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 4k tylko musisz przeciągnąć do nowej zakładki :)
JohnZi Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze:
Hris Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze: Bardzo mi się podoba efekt "ziarna" na tym renderze boeinga :) Jak to zostało osiągnięte? Wiem że zapewne w postprodukcji, ale wygląda to tak "filmowo" że aż chciałbym zobaczyć co dalej się dzieje po tym kadrze...gdzie leci, co się dzieje z samolotem, jak wchodzi w szeroki łuk przechyłem na lewo etc... Po prostu fajny kadr z jakiejś historii, tak to wygląda:)
plasti Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 widze ze arnold staje sie coraz bardziej popularny :)
JohnZi Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Ziarno dodane w poscie, zwykly grain nukowy. Co do arnolda to rzeczywiscie da sie zauzywac trend. Poki co maya byla najwiekszym utrapieniem, ale jak juz sie przegryzie to nie jest zle. No a wygoda pracy w arnoldzie przenbija wszystko, jednak nie jest idealny i ma swoje bolaczki:)
Miłosz3ds Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem.
Azbesty Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem. +1 do zapytania
Sok Napisano 29 Wrzesień 2014 Napisano 29 Wrzesień 2014 Jakby nie patrzeć to z napisem LOT jest coś nie tak :) Aczkolwiek scena świetna - aż poczułem ciepełko tego słońca :)
JohnZi Napisano 30 Wrzesień 2014 Napisano 30 Wrzesień 2014 Z tego co zdazylem wylapac to meczarnia dla arnolda jest renderowanie refrakcji, nawet tej wydawaloby sie prostej. Vray radzi sobie z tym o wiele lepiej. To samo sie tyczy opacity. Chociaz tutaj vray takze sie nie popisuje. Druga sprawa to dosc ubogie passy. Composerzy u nas zawsze byli rozpieszczani mnogoscia passow w vrayu. Szczegolnie brakuje passow typu light select, raw lighting itp. Chociaz jest dostepna paczka zewnetrznych alshaderow, ktora oferuje passy lightselect, trzeba to zbadac. Kolejna rzecz to gdy mamy np nieruchome duze envy, to chcialoby sie zbake'owac GI tak jak w vrayu, co znacznie przyspieszalo render. Tutaj tego nie mamy i raczej miec nie bedziemy z uwagi na to, ze nie do tego zostal stworzony arnold. Ma lykac potezna geometrie i tyle. Cos co jeszcze wyszlo nieraz to dosamplowanie motion blura, szczegolnie tego mocnego. Trzeba naprawde pojechac z samplami zeby pozbyc sie ziarna z rozmotych highlightow speca. Ale ponoc nowy build arnolda zostal juz zoptymaliowany pod tych wzgledem i dostal nawet sporego boosta:) Ogolnie to nie wiem jak sie pracuje na arnoldzie jako freelancer, nigdy nie renderowalem duzej ilosci ramek lokalnie. Renderfarma wydaje sie dosc istotna przy renderach animacji w arnoldzie To chyba tyle poki co udalo mi sie wylapac. Wygoda pracy i tak przycmiewa te niedociagniecia.
Azbesty Napisano 8 Październik 2014 Napisano 8 Październik 2014 corona to wymiata przy sytuacjach kiedy źródło światła jest tragiczne... Ja byłem w ogromnym szoku kiedy zrobiłem scenkę gdzie po prostu no większośc renderów to może po całym dniu renderowania coś było widać.. Corona 5 minut i jest :X
arturprx2 Napisano 11 Październik 2014 Napisano 11 Październik 2014 Z czystej ciekawości wczoraj zainstalowałem coronę. Po bardzo krótkiej chwili mogę z czystym sumieniem powiedzieć że jest BEZCZELNIE DOBRA! Scenka powstała zupełnie spontanicznie do stestowania więc proszę się nie doszukiwać czegokolwiek sensownego :P Światło i banalna obsługa corony po prostu miażdży.
siwy Napisano 14 Październik 2014 Napisano 14 Październik 2014 ode mnie taki obrazek dla podtrzymania wątku:
le_chu Napisano 19 Październik 2014 Napisano 19 Październik 2014 Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach).
JunioR Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Corona, 3ds max- test trawy i oświetlenia:
deshu Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach). Hej lechu, którego eksportera uzyłeś?
le_chu Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 deshu - w tym tygodniu kończę tutorial o Coronie i Blenderze, w linku poniżej masz podpięte zarówno wersję standalone której używałem jak i exporter: http://www.chocofur.com/2-installation.html
Hris Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 le_chu - szacun za wiedzę i dzielenie się nią :)
2013 Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 @le_chu czy wyciągnę coś z tego tutoriala jeśli pracuję w 3ds Max? :)
Berger Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 Ode mnie test modelu low poly do symulatora Assetto Corsa: Pozdrawiam
plasti Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 (edytowane) taki szybki test zainspirowany vision3d Edytowane 25 Październik 2014 przez plasti
PICsell Napisano 28 Październik 2014 Napisano 28 Październik 2014 Ciąg dalszy fotogrametrii. W ferworze walki zbytnio zoptymalizowałem model i żołnierz stracił całkiem rysy twarzy. Link do 3d: https://sketchfab.com/models/7022256aa24c42578a6ea4dbce0a926f
bolitic Napisano 3 Listopad 2014 Napisano 3 Listopad 2014 Ten srebrny WV wyszedl genialnie - moze chcialbys zrobic render z przyblizeniem na ten samochod?
grubas Napisano 3 Listopad 2014 Napisano 3 Listopad 2014 To pięknie, bo wrzuciłem samochody tymczasowo, żeby wypełnić czymś plac przed budynkiem, heh. Może na froncie go posadzę z motion blur'em. Dzięki za komentarz
plasti Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 dodatkowo male porownanie corona vs vray, jeden sie troche przesunal
plasti Napisano 5 Listopad 2014 Napisano 5 Listopad 2014 jesli chodzi o czasy to ciezko powiedziec, corona ponad 20 min na 24 watkach, wirej troche krocej na 6 rdzeniach
Berger Napisano 12 Listopad 2014 Napisano 12 Listopad 2014 (edytowane) Szybki teścik montażu obrazka w PS, model tworzony na potrzeby symulatora, więc bez MSów itd: I stacjonarny shot: Pozdrawiam Edytowane 12 Listopad 2014 przez Berger
Camel Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 (edytowane) Corona A6 - 15 min, dof liczony w coronie. Edytowane 16 Listopad 2014 przez Camel
alex3d Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Blender-cycles. Test projekcji koloru pikseli z emitera na cząsteczki w przypadku cząsteczek hair-mesh.
RAFX Napisano 27 Listopad 2014 Napisano 27 Listopad 2014 (edytowane) Test światła w Coronie. Edytowane 28 Listopad 2014 przez RAFX
pionix Napisano 1 Grudzień 2014 Napisano 1 Grudzień 2014 Wiadukcik. Widzę ostatnio tu modę na Coronę a ja standardowo i konserwatywnie bez kombinowania VRay;) Za wszelkie opinie będę wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się