Napisano 17 Wrzesień 201410 l mój test posadzki (życzenie klienta) - cegły stare w jodełkę. wszystko model miał być, więc jest. tekstura cegły robione w photoshopie z cementu, rdzy, 2 zacieków jakichś i trochę mieszania warstwami. Plugin użyty do samego ukladu cegieł - ATiles (ten sam producent co ATree3D), a potem na to nałożyłem Meshsmoot(żeby sfilletować brzegi każdej cegły) Subdivide (co by równomiernie dogęścić), Noise (w trybie fractal żeby płaskie te cegły nie były), i na koniec UVMap oraz Smooth:
Napisano 17 Wrzesień 201410 l wiem:( ale finalnie pewnie usunę fugi (są jako osobne obiekty generowane przez ATiles i zastąpie jednym plan'em z displacement'em. wyjdzie na to samo w widoku ale czyściej bez czarnych ubytków w narożnikach cegieł :)
Napisano 24 Wrzesień 201410 l test CORONA RENDERER do wnętrza konkursu (konkurs sprzed 8 miechów około). Przerzucam sceny z VRAY'a na CORON'ę. I to właśnie test tej operacji:) Powiedziałbym że wyszło lepiej niż zamierzałem.Render bez postpro, czysty z Corony.
Napisano 25 Wrzesień 201410 l jeszcze jeden szybki test z małych poprawkach materiałów (parkiet, rama łóżka i pościel). Tym razem delikatna poprawka w photoshopie (Curves i Contrast):
Napisano 26 Wrzesień 201410 l Fajnie lakier wyszedł na tym drugim ujęciu. Ode mnie blenderowy dinozaur w 4k:
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze:
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Ode mnie taki tescik w arnoldzie i mayi a tutaj starszy tescik w vrayu jescze: Bardzo mi się podoba efekt "ziarna" na tym renderze boeinga :) Jak to zostało osiągnięte? Wiem że zapewne w postprodukcji, ale wygląda to tak "filmowo" że aż chciałbym zobaczyć co dalej się dzieje po tym kadrze...gdzie leci, co się dzieje z samolotem, jak wchodzi w szeroki łuk przechyłem na lewo etc... Po prostu fajny kadr z jakiejś historii, tak to wygląda:)
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Ziarno dodane w poscie, zwykly grain nukowy. Co do arnolda to rzeczywiscie da sie zauzywac trend. Poki co maya byla najwiekszym utrapieniem, ale jak juz sie przegryzie to nie jest zle. No a wygoda pracy w arnoldzie przenbija wszystko, jednak nie jest idealny i ma swoje bolaczki:)
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem.
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Super, bardzo ładne. Napiszesz coś więcej o Arnoldowych bolączkach? :) sam przez to przechodzę i chętnie się czegoś dowiem. +1 do zapytania
Napisano 29 Wrzesień 201410 l Jakby nie patrzeć to z napisem LOT jest coś nie tak :) Aczkolwiek scena świetna - aż poczułem ciepełko tego słońca :)
Napisano 30 Wrzesień 201410 l Z tego co zdazylem wylapac to meczarnia dla arnolda jest renderowanie refrakcji, nawet tej wydawaloby sie prostej. Vray radzi sobie z tym o wiele lepiej. To samo sie tyczy opacity. Chociaz tutaj vray takze sie nie popisuje. Druga sprawa to dosc ubogie passy. Composerzy u nas zawsze byli rozpieszczani mnogoscia passow w vrayu. Szczegolnie brakuje passow typu light select, raw lighting itp. Chociaz jest dostepna paczka zewnetrznych alshaderow, ktora oferuje passy lightselect, trzeba to zbadac. Kolejna rzecz to gdy mamy np nieruchome duze envy, to chcialoby sie zbake'owac GI tak jak w vrayu, co znacznie przyspieszalo render. Tutaj tego nie mamy i raczej miec nie bedziemy z uwagi na to, ze nie do tego zostal stworzony arnold. Ma lykac potezna geometrie i tyle. Cos co jeszcze wyszlo nieraz to dosamplowanie motion blura, szczegolnie tego mocnego. Trzeba naprawde pojechac z samplami zeby pozbyc sie ziarna z rozmotych highlightow speca. Ale ponoc nowy build arnolda zostal juz zoptymaliowany pod tych wzgledem i dostal nawet sporego boosta:) Ogolnie to nie wiem jak sie pracuje na arnoldzie jako freelancer, nigdy nie renderowalem duzej ilosci ramek lokalnie. Renderfarma wydaje sie dosc istotna przy renderach animacji w arnoldzie To chyba tyle poki co udalo mi sie wylapac. Wygoda pracy i tak przycmiewa te niedociagniecia.
Napisano 8 Październik 201410 l corona to wymiata przy sytuacjach kiedy źródło światła jest tragiczne... Ja byłem w ogromnym szoku kiedy zrobiłem scenkę gdzie po prostu no większośc renderów to może po całym dniu renderowania coś było widać.. Corona 5 minut i jest :X
Napisano 11 Październik 201410 l Z czystej ciekawości wczoraj zainstalowałem coronę. Po bardzo krótkiej chwili mogę z czystym sumieniem powiedzieć że jest BEZCZELNIE DOBRA! Scenka powstała zupełnie spontanicznie do stestowania więc proszę się nie doszukiwać czegokolwiek sensownego :P Światło i banalna obsługa corony po prostu miażdży.
Napisano 19 Październik 201410 l Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach).
Napisano 23 Październik 201410 l Testy Corony i Blendera. 40 min renderowania, 100 passów. Oświetlenie za oknami to zwykły biały kolor bez żadnych dodatków, emitterów w oknach itp. Praktycznie bez post produkcji (sharpen i troche niebieskiego w highlightach). Hej lechu, którego eksportera uzyłeś?
Napisano 23 Październik 201410 l deshu - w tym tygodniu kończę tutorial o Coronie i Blenderze, w linku poniżej masz podpięte zarówno wersję standalone której używałem jak i exporter: http://www.chocofur.com/2-installation.html
Napisano 23 Październik 201410 l @le_chu czy wyciągnę coś z tego tutoriala jeśli pracuję w 3ds Max? :)
Napisano 23 Październik 201410 l Ode mnie test modelu low poly do symulatora Assetto Corsa: Pozdrawiam
Napisano 25 Październik 201410 l taki szybki test zainspirowany vision3d Edytowane 25 Październik 201410 l przez plasti
Napisano 28 Październik 201410 l Ciąg dalszy fotogrametrii. W ferworze walki zbytnio zoptymalizowałem model i żołnierz stracił całkiem rysy twarzy. Link do 3d: https://sketchfab.com/models/7022256aa24c42578a6ea4dbce0a926f
Napisano 3 Listopad 201410 l Ten srebrny WV wyszedl genialnie - moze chcialbys zrobic render z przyblizeniem na ten samochod?
Napisano 3 Listopad 201410 l To pięknie, bo wrzuciłem samochody tymczasowo, żeby wypełnić czymś plac przed budynkiem, heh. Może na froncie go posadzę z motion blur'em. Dzięki za komentarz
Napisano 5 Listopad 201410 l jesli chodzi o czasy to ciezko powiedziec, corona ponad 20 min na 24 watkach, wirej troche krocej na 6 rdzeniach
Napisano 12 Listopad 201410 l Szybki teścik montażu obrazka w PS, model tworzony na potrzeby symulatora, więc bez MSów itd: I stacjonarny shot: Pozdrawiam Edytowane 12 Listopad 201410 l przez Berger
Napisano 15 Listopad 201410 l Corona A6 - 15 min, dof liczony w coronie. Edytowane 16 Listopad 201410 l przez Camel
Napisano 26 Listopad 201410 l Blender-cycles. Test projekcji koloru pikseli z emitera na cząsteczki w przypadku cząsteczek hair-mesh.
Napisano 1 Grudzień 201410 l Wiadukcik. Widzę ostatnio tu modę na Coronę a ja standardowo i konserwatywnie bez kombinowania VRay;) Za wszelkie opinie będę wdzięczny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto