Napisano 29 Czerwiec 201212 l JohnZi: Troszkę za ostre krawędzie według mnie, w niektórych miejscach, ale ogólnie prześwietnie. Le_chu: Oj, alpha zdaje się siadła, i sampling chyba troszkę też. ;) Sz.
Napisano 3 Lipiec 201212 l super piotrek, ten fajny pomaranczowy bounce light z swiatelek czy vray tak fajnie wyciagna ? aberacyjka, tak o, w sam raz :)
Napisano 5 Lipiec 201212 l Hej, odkąd mam vraya vray adv 2.1 i maxa2012 mam problemy z wszelakimi szklanymi materiałami. Wyglądają jak soczewki mocno zniekształcając obraz - IOR jest normalny. Też zatrzymują światło, mimo to że jest affect shadows. Wina na pewno nie leży po stronie materiałów - są dobre. Zacząłem też używać LWF na poważniej. Są jakieś ustawienia w zakładkach vraya, lub może coś mam inne źle ustawione. Może coś się zmieniło z wersji na wersje...
Napisano 5 Lipiec 201212 l poza tym IOR-em bardzo ładnie Jahred6, tyklo zmniejszyłbym AO bo ci "grzyb" rośnie trochę w zakamarkach tej łazienki. Światełko i kolory bardzo ładne
Napisano 5 Lipiec 201212 l Hej, odkąd mam vraya vray adv 2.1 i maxa2012 mam problemy z wszelakimi szklanymi materiałami. Wyglądają jak soczewki mocno zniekształcając obraz - IOR jest normalny. Też zatrzymują światło, mimo to że jest affect shadows. Wina na pewno nie leży po stronie materiałów - są dobre. Zacząłem też używać LWF na poważniej. Są jakieś ustawienia w zakładkach vraya, lub może coś mam inne źle ustawione. Może coś się zmieniło z wersji na wersje... http://www.peterguthrie.net/blog/2012/02/hdri-lighting-glossy-reflections/ ????????????
Napisano 5 Lipiec 201212 l hejka, chce skończyć pewien stary projekt, ale nei moge sie uporać z mtl betonu - obecnie wyglada tak: macie jakieś sugestie?????
Napisano 6 Lipiec 201212 l Troszkę mi teraz wstyd bo to był lamerski problem :))) Już rozwiązany, dzięki chłopaki :) !!! Po prostu zawsze trzeba poprawiać modele z np. koła itd. nowy model i shell załatwiło problem... Dzięki :)
Napisano 6 Lipiec 201212 l Takie coś bujane z ikei. (link) Troszkę inne drewno bo bardziej mi się takie podobało.
Napisano 6 Lipiec 201212 l bardzo ładnie Gumen, świetnie odwzorowane. fałdy to model, czy Paint Deform?
Napisano 6 Lipiec 201212 l Model, wszystko ręcznie: siatka Nowy nóż w blenderze 2.63a świetnie się spisał.
Napisano 10 Lipiec 201212 l Pod szyjką mam załamanie refrakcji lub refleksów, trochę dziwnie to wygląda. Miał ktoś z takim czymś styczność? Nie wiem jak to wyeliminować :)
Napisano 10 Lipiec 201212 l Nie wiem jaki ior ma wódka ;] ale to chyba jego i modelu kwestia. Na tym zdjęciu nie widać prawie grubości szkła http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Vodka_Sobieski.jpg edit: znalazłem: 1,363 ;]
Napisano 11 Lipiec 201212 l Test blenderowego trackingu: [video=youtube_share;wXYHwYiHMXA] Całość zmontowana w nodach, render w Cyclesie jakieś 2 min na klatkę.
Napisano 11 Lipiec 201212 l z pozycji osobnika nie związanego z animacją / trackingiem itp. - le_chu jest mega! Długo trwa (roboczogodzinowo) przygotowanie takiej sekwencji (tzn tracking, itd).? Jest szansa na jakiś making off całego tego ujęcia?
Napisano 11 Lipiec 201212 l Hej, dzięki za pozytywny odzew. Mi zabawa nad tym ujęciem zajęła cały poniedziałek. We wtorek rano poprawiłem tylko particle i compositing. Rendering zajął jakieś 8h (1 min na klatkę na 2 kartach graf.) więc na całość zeszły 2dni. Trackowanie jak na moje małe doświadczenie nie było w tym ujęciu zbyt trudne, z dopasowanie modelu zajęło mi to jakieś 1 - 2h. Najwięcej zabawy miałem z maskowaniem elementów i compositingiem w blenderowych nodach - imo są one trochę zbyt toporne, ale z uwagi na dosyć krótkie ujęcie, wolałem to zamknąć w jednym sofcie niż zapisywać wszystkie passy do plików i składać w AE. Jak będę miał chwilkę to podrzucę jakiegoś making-ofa.
Napisano 16 Lipiec 201212 l Wiem, ze opony maja całkowicie zły rozmiar, ogólnie szybki test dla rozluźnienia ;]
Napisano 21 Lipiec 201212 l Test hdri, wklejki i nowego workflow z composite. AA poleciało w poscie głównie przez wyciąganie masek z wire color - jest jaki sprytny sposób na płynne krawędzie, czy trzeba każdą maskę renderować z osobna? P.S. Bubu, skala nadal wydaje się być zła. Z tego co wiem, do robienia tego zdjęcia używali 50mm obiektywu dla średniego formatu, co daje ~28mm dla małej klatki. Oszacuj szerokość typowego pasu lotniska i gotowe ;). Edytowane 21 Lipiec 201212 l przez GRiPi
Napisano 22 Lipiec 201212 l AA poleciało w poscie głównie przez wyciąganie masek z wire color - jest jaki sprytny sposób na płynne krawędzie, czy trzeba każdą maskę renderować z osobna? Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem o co chodzi, więc głupotę mogę powedzieć, ale wydaje mi się, że do tego chyba służy edge blur.
Napisano 22 Lipiec 201212 l Dobrze zrozumiałeś, próbowałem shrinkowania, blurrowania alphy ale słabo to wychodzi. Szczególnie przy małych, szczegółowych elementach.
Napisano 22 Lipiec 201212 l Ode mnie taki rowerek który dłubałem od paru łikendów i jest mixem kilku merid i inwencji własnej.
Napisano 22 Lipiec 201212 l Fajne studio i spawy na ramie :) Tylko te rogi i amortyzator jakieś chudziutkie.
Napisano 23 Lipiec 201212 l Loozack Dzięki, pewnie jeszcze poprawię te rzeczy bo ogólnie to nie jest taki 100% finisz i dorobię parę dupereli też. Pozdrawiam
Napisano 23 Lipiec 201212 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/effectschannelset Bardzo sprytny i przydatny skrypt. Z automatu drukuje maski zaznaczonych elementów w kanałach rgb, więc po 3 maski w jednym pliku, przy większej ilości renderuje więcej ujęć. Robi to bez renderowania samego obrazu, więc jest szybko.
Napisano 25 Lipiec 201212 l A co teraz szanowni Państwo powiedzą? Mi się wydaję, że tragedii nie ma. Chociaż chcę jeszcze dorobić jeden dupersznyt ale to w finishu.
Napisano 25 Lipiec 201212 l jest super, tylko całośc jakośc lekko zblurowała się, i łańcuch jest nienaturalnie luźny na dole. śliczne materiały i render
Napisano 25 Lipiec 201212 l Mam tylko parę drobiazgów: 1. Materiał wewnętrzny amortyzatora wyglada tak jak zewnętrzny widelca - tj. rozumiem, że pierwszy miał być polerowanym aluminium, a drugi białym lakierem, mimo to nie ma między nimi różnicy. 2. Krzywa łańcucha wygląda nienaturalnie, jakby na oko wygięta - stosuj się do krzywej łańcuchowej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywa_łańcuchowa 3. Butelka Isostar odstaje materiałami. Ogólnie bardzo dobrze. Edytowane 26 Lipiec 201212 l przez GRiPi
Napisano 26 Lipiec 201212 l fajne cacucho, rozumiem że jest to rower/kolarzówka dla profesjonalistów wyścigowych. Ja górskim rowerem na oponach szosowych obecnie bez amortyzatorów pod siedzeniem i w widelcach nie mógłbym jeździć. Dziwię się jak kiedyś można było jeździć bez nich.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Smoku : 1. Czemu rura ramy od tylnego koła ( ta górna ) jest taka krzywa przy biegach ? Zagiąłeś ją w dół, a moim zdaniem ona powinna być prosta - od biegów do spawów pod siodełkiem 2. owe spawy i sama rura jest za wąska i spawy nie przekonują moim zdaniem, wygląda po prostu krucho ;D 3. widelec dalej za wąski moim zdaniem 4. łańcuch luźny, spadałby 5. widelec też zakończenie pod śrubę ma strasznie wygięty, tam jest łuk, ale nie aż pod takim kątem 6. siodełko wygląda jakby lewitowało, nie widać tam zacisku pod rurę ;D 7. dolna tylna rura od ramy też wydaję się być za cienka // Koniec końców z racji tego, że składałeś to z paru rowerów to nie wyszło ani MTB ani szosówka, takie lelum polelum ;d
Napisano 27 Lipiec 201212 l czarna plamaaaa, pojechałeś z kontrastem za bardzo , nic nie widać aby można było skomentować
Napisano 27 Lipiec 201212 l Xiz0r, sprawdź monitor:) Thunder - świetnie, tylko AA miejscami nie domaga:) Pozdr
Napisano 27 Lipiec 201212 l U mnie też dobrze wygląda, nie jest za ciemno tylko przy felgach i tarczach troche szumi. Swoją drogą mógłbyś zrobić te tarcze troche większe i nawiercane np takie http://i34.photobucket.com/albums/d121/Excelerate/ROTORADrilled-26-Slotted-Brake-Disc.jpg Dodaj też jakąś rejestracje i będzie całkiem super.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto