pressenter Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 JohnZi: Troszkę za ostre krawędzie według mnie, w niektórych miejscach, ale ogólnie prześwietnie. Le_chu: Oj, alpha zdaje się siadła, i sampling chyba troszkę też. ;) Sz.
ttaaddeekk Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 super piotrek, ten fajny pomaranczowy bounce light z swiatelek czy vray tak fajnie wyciagna ? aberacyjka, tak o, w sam raz :)
xmass Napisano 4 Lipiec 2012 Napisano 4 Lipiec 2012 taki tam test podłogi By piotrkasprzak at 2012-07-04
jahred6 Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 Hej, odkąd mam vraya vray adv 2.1 i maxa2012 mam problemy z wszelakimi szklanymi materiałami. Wyglądają jak soczewki mocno zniekształcając obraz - IOR jest normalny. Też zatrzymują światło, mimo to że jest affect shadows. Wina na pewno nie leży po stronie materiałów - są dobre. Zacząłem też używać LWF na poważniej. Są jakieś ustawienia w zakładkach vraya, lub może coś mam inne źle ustawione. Może coś się zmieniło z wersji na wersje...
kozioo Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 Wygląda to jakby model szkła nie był zamknięty, tylko był "one sided". 1
polka dot Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 dokładnie - spróbuj nadać szybie modyfikator Shell 1
Orangegraphics Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 poza tym IOR-em bardzo ładnie Jahred6, tyklo zmniejszyłbym AO bo ci "grzyb" rośnie trochę w zakamarkach tej łazienki. Światełko i kolory bardzo ładne
lukasjogabonito Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 Hej, odkąd mam vraya vray adv 2.1 i maxa2012 mam problemy z wszelakimi szklanymi materiałami. Wyglądają jak soczewki mocno zniekształcając obraz - IOR jest normalny. Też zatrzymują światło, mimo to że jest affect shadows. Wina na pewno nie leży po stronie materiałów - są dobre. Zacząłem też używać LWF na poważniej. Są jakieś ustawienia w zakładkach vraya, lub może coś mam inne źle ustawione. Może coś się zmieniło z wersji na wersje... http://www.peterguthrie.net/blog/2012/02/hdri-lighting-glossy-reflections/ ????????????
gregory Napisano 5 Lipiec 2012 Napisano 5 Lipiec 2012 hejka, chce skończyć pewien stary projekt, ale nei moge sie uporać z mtl betonu - obecnie wyglada tak: macie jakieś sugestie?????
jahred6 Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 Troszkę mi teraz wstyd bo to był lamerski problem :))) Już rozwiązany, dzięki chłopaki :) !!! Po prostu zawsze trzeba poprawiać modele z np. koła itd. nowy model i shell załatwiło problem... Dzięki :)
Gumen Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 Takie coś bujane z ikei. (link) Troszkę inne drewno bo bardziej mi się takie podobało.
polka dot Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 bardzo ładnie Gumen, świetnie odwzorowane. fałdy to model, czy Paint Deform?
Gumen Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 Model, wszystko ręcznie: siatka Nowy nóż w blenderze 2.63a świetnie się spisał.
polka dot Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 dzięki za siatkę. misterna robota, jest na co popatrzeć
piko84 Napisano 6 Lipiec 2012 Napisano 6 Lipiec 2012 Oparcie super, ale ten ikeowy ma grubsze drewno chyba.
Wichur Napisano 10 Lipiec 2012 Napisano 10 Lipiec 2012 Pod szyjką mam załamanie refrakcji lub refleksów, trochę dziwnie to wygląda. Miał ktoś z takim czymś styczność? Nie wiem jak to wyeliminować :)
arturprx2 Napisano 10 Lipiec 2012 Napisano 10 Lipiec 2012 Nie wiem jaki ior ma wódka ;] ale to chyba jego i modelu kwestia. Na tym zdjęciu nie widać prawie grubości szkła http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Vodka_Sobieski.jpg edit: znalazłem: 1,363 ;]
le_chu Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Test blenderowego trackingu: [video=youtube_share;wXYHwYiHMXA] Całość zmontowana w nodach, render w Cyclesie jakieś 2 min na klatkę.
Loki Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 z pozycji osobnika nie związanego z animacją / trackingiem itp. - le_chu jest mega! Długo trwa (roboczogodzinowo) przygotowanie takiej sekwencji (tzn tracking, itd).? Jest szansa na jakiś making off całego tego ujęcia?
lukasjogabonito Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Fajna sprawa przyłączam się do prośby
le_chu Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Hej, dzięki za pozytywny odzew. Mi zabawa nad tym ujęciem zajęła cały poniedziałek. We wtorek rano poprawiłem tylko particle i compositing. Rendering zajął jakieś 8h (1 min na klatkę na 2 kartach graf.) więc na całość zeszły 2dni. Trackowanie jak na moje małe doświadczenie nie było w tym ujęciu zbyt trudne, z dopasowanie modelu zajęło mi to jakieś 1 - 2h. Najwięcej zabawy miałem z maskowaniem elementów i compositingiem w blenderowych nodach - imo są one trochę zbyt toporne, ale z uwagi na dosyć krótkie ujęcie, wolałem to zamknąć w jednym sofcie niż zapisywać wszystkie passy do plików i składać w AE. Jak będę miał chwilkę to podrzucę jakiegoś making-ofa.
lukasjogabonito Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Test nowej skóry na fotele. Co myślicie?
le_chu Napisano 12 Lipiec 2012 Napisano 12 Lipiec 2012 Inna scenka nad którą pracuję obecnie (będzie też animka z tego):
halset Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 Taki w sumie na szybko, jedno popołudnie i wieczór roboty. Ujdzie?
Bubu Napisano 16 Lipiec 2012 Napisano 16 Lipiec 2012 Wiem, ze opony maja całkowicie zły rozmiar, ogólnie szybki test dla rozluźnienia ;]
GRiPi Napisano 21 Lipiec 2012 Napisano 21 Lipiec 2012 (edytowane) Test hdri, wklejki i nowego workflow z composite. AA poleciało w poscie głównie przez wyciąganie masek z wire color - jest jaki sprytny sposób na płynne krawędzie, czy trzeba każdą maskę renderować z osobna? P.S. Bubu, skala nadal wydaje się być zła. Z tego co wiem, do robienia tego zdjęcia używali 50mm obiektywu dla średniego formatu, co daje ~28mm dla małej klatki. Oszacuj szerokość typowego pasu lotniska i gotowe ;). Edytowane 21 Lipiec 2012 przez GRiPi
legomir Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 AA poleciało w poscie głównie przez wyciąganie masek z wire color - jest jaki sprytny sposób na płynne krawędzie, czy trzeba każdą maskę renderować z osobna? Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem o co chodzi, więc głupotę mogę powedzieć, ale wydaje mi się, że do tego chyba służy edge blur.
GRiPi Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 Dobrze zrozumiałeś, próbowałem shrinkowania, blurrowania alphy ale słabo to wychodzi. Szczególnie przy małych, szczegółowych elementach.
Smoku Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 Ode mnie taki rowerek który dłubałem od paru łikendów i jest mixem kilku merid i inwencji własnej.
Loozack Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 Fajne studio i spawy na ramie :) Tylko te rogi i amortyzator jakieś chudziutkie.
legomir Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 Takie pytanie co to merid? Możesz dac link/wytłumaczyć?
legomir Napisano 22 Lipiec 2012 Napisano 22 Lipiec 2012 Aaa... w ten sposób myślałem, że chodziło o cos zupełnie innego :P 1
Smoku Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 Loozack Dzięki, pewnie jeszcze poprawię te rzeczy bo ogólnie to nie jest taki 100% finisz i dorobię parę dupereli też. Pozdrawiam
legomir Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 I jakim sposobem zrobiłeś maski? Schuffle z pierwszego node?
GRiPi Napisano 23 Lipiec 2012 Napisano 23 Lipiec 2012 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/effectschannelset Bardzo sprytny i przydatny skrypt. Z automatu drukuje maski zaznaczonych elementów w kanałach rgb, więc po 3 maski w jednym pliku, przy większej ilości renderuje więcej ujęć. Robi to bez renderowania samego obrazu, więc jest szybko.
Sebastian Ozga Napisano 24 Lipiec 2012 Napisano 24 Lipiec 2012 Taki na szybko. Otwory SĄ takie kanciaste.
Smoku Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 A co teraz szanowni Państwo powiedzą? Mi się wydaję, że tragedii nie ma. Chociaż chcę jeszcze dorobić jeden dupersznyt ale to w finishu.
Orangegraphics Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 jest super, tylko całośc jakośc lekko zblurowała się, i łańcuch jest nienaturalnie luźny na dole. śliczne materiały i render
GRiPi Napisano 25 Lipiec 2012 Napisano 25 Lipiec 2012 (edytowane) Mam tylko parę drobiazgów: 1. Materiał wewnętrzny amortyzatora wyglada tak jak zewnętrzny widelca - tj. rozumiem, że pierwszy miał być polerowanym aluminium, a drugi białym lakierem, mimo to nie ma między nimi różnicy. 2. Krzywa łańcucha wygląda nienaturalnie, jakby na oko wygięta - stosuj się do krzywej łańcuchowej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywa_łańcuchowa 3. Butelka Isostar odstaje materiałami. Ogólnie bardzo dobrze. Edytowane 26 Lipiec 2012 przez GRiPi
piopiowawa Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 fajne cacucho, rozumiem że jest to rower/kolarzówka dla profesjonalistów wyścigowych. Ja górskim rowerem na oponach szosowych obecnie bez amortyzatorów pod siedzeniem i w widelcach nie mógłbym jeździć. Dziwię się jak kiedyś można było jeździć bez nich.
No]2 Napisano 26 Lipiec 2012 Napisano 26 Lipiec 2012 Smoku : 1. Czemu rura ramy od tylnego koła ( ta górna ) jest taka krzywa przy biegach ? Zagiąłeś ją w dół, a moim zdaniem ona powinna być prosta - od biegów do spawów pod siodełkiem 2. owe spawy i sama rura jest za wąska i spawy nie przekonują moim zdaniem, wygląda po prostu krucho ;D 3. widelec dalej za wąski moim zdaniem 4. łańcuch luźny, spadałby 5. widelec też zakończenie pod śrubę ma strasznie wygięty, tam jest łuk, ale nie aż pod takim kątem 6. siodełko wygląda jakby lewitowało, nie widać tam zacisku pod rurę ;D 7. dolna tylna rura od ramy też wydaję się być za cienka // Koniec końców z racji tego, że składałeś to z paru rowerów to nie wyszło ani MTB ani szosówka, takie lelum polelum ;d
Orangegraphics Napisano 27 Lipiec 2012 Napisano 27 Lipiec 2012 czarna plamaaaa, pojechałeś z kontrastem za bardzo , nic nie widać aby można było skomentować
Touch Napisano 27 Lipiec 2012 Napisano 27 Lipiec 2012 Xiz0r, sprawdź monitor:) Thunder - świetnie, tylko AA miejscami nie domaga:) Pozdr
RUNNER18 Napisano 27 Lipiec 2012 Napisano 27 Lipiec 2012 U mnie też dobrze wygląda, nie jest za ciemno tylko przy felgach i tarczach troche szumi. Swoją drogą mógłbyś zrobić te tarcze troche większe i nawiercane np takie http://i34.photobucket.com/albums/d121/Excelerate/ROTORADrilled-26-Slotted-Brake-Disc.jpg Dodaj też jakąś rejestracje i będzie całkiem super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się