Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011


polka dot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Uzylem painteffects i przekonwertowalem do Poly, dalem dielecrtic material ... Zaraz wrzuce efekt.

Acha robie w Maya i Mental Ray bo nie napisalem.

 

buuble2.png

 

Udało mi się podłączyć caustyke. Materiały użyte. Blin do niego podpiety bump combiner i dilecetric photonic material. Pod bump combiner podpiety dielectric material i bump mapa napisu coca cola. Sam bump combiner traci wlasciwosci caustyczne.

 

123ti.png

 

buttles.png

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

kończę pracę nad 2 moja wizualizacja i napotkałem na taki problem:

view2.jpg

 

Pierwszy raz robię dywan za pomocą Hair&Fur i mam problem z tym, że gdy ustawię kamerę to włosy renderują się pod innym kątem niż cały obraz.

Spotkał się ktoś może z takim problemem już kiedyś, bo nie mogę ogarnąć o co mu chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem, że na renderze wszystko widać (post 1771).

problemem jest to, że włosy i sierść nie renderują mi się w tym samym miejscu, w którym jest box, do którego jest podczepiony ten modyfikartor, przez co włosy dywanu "rosną" z podłogi, a nie z dywanu, a tak raczej nie powinno być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robie nowy projekt, nastawiony raczej na textury bo model nie bedzie az tak skomplikowany. Probuje/ucze sie jakos mapowac obiekty. No i chcialbym uzyskac jakis fajny efekt tymi texturkami, mieszam maluje i takei tam :P. Ponizej efekt pracy, z gory dzieki za porady i wytkniecie bledow :)

 

aha, model statku naboo N-1 z Star Wars

 

57186598.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek Otoczenie bedzie zmienione, bump poprawilem, a z tylem sie mecze nie wiem jak to zmapowac i potem w szopie textury ulozyc zeby byo ok :/ moze jakas podpowiedz? :)

Smoku hehe bo to dopiero jest silnik tego statku, caly statek jest 2 razy dlozszy i jedno osobowy. Wiec silnik jest wielkosci sporej rakiety :)

kozioo bede jeszcze walczyl z tym lejem az bedzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedź? Dobrze zmapuj ten element (tak żeby po nałożeniu checker był jednolity i kwadratowy). Potem nałóż nieprzeskalowaną teksturę w shopie, a seam który powstanie załatw stamp toolem. Możesz też przepalić texa za pomocą render to texture i wtedy się tym w shopie pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobię nie zgodzić się do końca z Luckiem. Checker nie musi być kwadratowy(jednolity tak). Jeśli po rozłożeniu uvałki dobrze porelaxowanej wychodzi Ci dużo pustego miejsca w unwrapie rozciągasz sobie tak by zapełnić kwadratową przestrzeń a potem możesz wupuścić template`a o proporcjach np.8k x 4k w każdym razie żeby zachowało proporcje. Tak że we viewporcie będziesz miał prostokąty na checkerze a textura za to będzie się wyświetlać w proporcjach dobrze na modelu. Inną kwestią jest że dobrze jest korzystać z numerowanego color checkera. Raz że lepiej widać czy coś się nie rozciąga( bo checker w gruncie rzeczu musi zachować tylko kształt czworoboku nie kwadratu), dwa widać czy dany elemnt uvałki nie jest zflipowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek Smoku dzieki za proby wytlumaczenia, ledwo co was rozumiem ale przydalo sie :P nalozylem ten material kwadratow i jakos poprzesuwalem w tym okienku siatke ze wyglada ok, i wsumie juz sie nie rosciaga ta textura, ale na styku sa przesuniecia, ale to juz w szopie bo sie pod dziwnym katem wygina i ciezko to dopasowac... (dobrze ze jest od dolu i nie widac :P) A jest sposob zeby zapisac rozlozona siatke? bo czesto trace to rozlozenie i od nowa przesuwac, laczyc itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest sposob zeby zapisac rozlozona siatke? bo czesto trace to rozlozenie i od nowa przesuwac, laczyc itd..
tools-render uvw template. a na samym obiekcie żeby zachowało się mapowanie to pocollapsuj unwarpa zewszystkim albo coś w tmy stylu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na początki z robieniem tekstur to super. Malowanie zabrudzeń, oddzielna mapka do reflect i bumpa, fiu fiu, ja tak jeszcze nie umiem ;) Statek mało starwarsowy (tzn. mi w ogóle nie pasuje do uniwersum) ale sam w sobie fajny i wierny oryginałowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie bardzo dodoba ten stateczek.

wrzucam render projektu oswietlenia elewacji kolegiaty w Poznaniu, projekt na zajecia.

renderowane w Scanline;D rozdzielczosc 3000x2250

oswietlone tylko iesami

taka bardziej ciekawostka;)

wiz3g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności