Napisano 6 Czerwiec 201212 l Dzieki za feedbacki ! obiektyw to 16mm ... i to byl Nex Sony więc szału nie ma. Zdjęcie było klejone z 3 fotografii. Budyek stoi na zboczu wiec horyzont tez niestandardowy. Tutaj wersja finał : Edytowane 8 Czerwiec 201212 l przez Bonifatz
Napisano 8 Czerwiec 201212 l artur03: Bardzo fajnie! Świetne materiały, model i studio. Aż miło popatrzeć na coś tak wręcz banalnego jak wózek. ;) Sz.
Napisano 9 Czerwiec 201212 l artur03 - świetne! Może warto byłoby jeszcze doświetlić trochę górę i zmniejszyć odbicia na oponach?
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Już sam oryginał budzi wątpliwości co do spójności, domek przechyla tą szalę. Widać, że fake. Przede wszystkim na krawędziach. Ale ninja na ośle super:) Pozdr
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Temporial - nie przy ciemne troche? Ciężko cokolwiek powiedzieć, śzczególnie gdy główny monitor komus padnie i zostaje mu tylko pomocniczy szlam:P Ode mnie szybki sculpt i szybki render
Napisano 10 Czerwiec 201212 l Test materiałów ode mnie. Zaznaczam od razu że materiał opon i felg na pewno pójdzie do wymiany ;)
Napisano 13 Czerwiec 201212 l wzmocniłbym efekt falloff/fresnel reflection w materiale płytek ponieważ teraz te odbicia prawie wogóle nie zanikają, w sensie ich moc i zagubia to trochę wrażenie przestrzeni i myli oko. pozatym standardowo klasa jak to w twoich pracach;)
Napisano 18 Czerwiec 201212 l polka - wygląda, ale to AA zabija ;] jak to się prezentuje ? 2 dniowe zlecenie ma być super słodko cukierkowo
Napisano 18 Czerwiec 201212 l polka wygląda, aczkolwiek szumi chyba za bardzo, podbij sampling. dużo kombinowałeś, bardzo złożony materiał, bo zawsze mam problem z chromem :) ?
Napisano 18 Czerwiec 201212 l dzięki za opinie, spróbuję coś zrobić szumem i AA. materiał to vrayblend - jako główny vraymat z reflect na max a w drugim slocie czarny vraymat z niewielkim reflectem i małym glossem, jakieś 0,5 żółty - fajny klimat, ale biały chyba jest zbyt biały. w cieniach jest za jasno i nie widać GI, trochę to spłaszcza obrazek
Napisano 19 Czerwiec 201212 l dzięki za uwagi Panowie Fargate - fajna trawa, ale liście drzew, zwłaszcza tych na pierwszym planie, coś słabo/płasko wypadają. Nie wiem czy nie lepiej dla kompozycji by było bez tego drzewka z prawej.
Napisano 19 Czerwiec 201212 l żółty: dzięki, nie było czasu przygotować odpowiedniego modelu drzewka (to jakiś free model) ale myślę że trzeba będzie to w końcu zrobić bo właśnie to najbardziej kuleje :)
Napisano 19 Czerwiec 201212 l Plasti cos Ci sie kierunki swiatla nei zgadzaja, a tak to bardzo fajnie:)
Napisano 19 Czerwiec 201212 l Poza tym widziałbym to z DOF-em. Samochód jest filmowo miękki (chodzi o śwaitło) a fura w tle ostra i odwraca uwagę.
Napisano 19 Czerwiec 201212 l Nieźle wyszło. Odbicie za mocne, ale cienie też do końca się nie zgadzają - popatrz na cień rzucany przez lampę po prawej stronie kadru. No i tak jak Lucek mówi, trochę ta meganka za mocno ściąga wzrok ;)
Napisano 20 Czerwiec 201212 l wiz. na brud nie patrzcie :] i wersja czarno-biala, bo w tej mi cos kolory nie pasuja :) Uploaded with ImageShack.us Edytowane 20 Czerwiec 201212 l przez plasti
Napisano 20 Czerwiec 201212 l w kwestii formalnej - domki dla zabawy, czy zaczyna się w pl. "system kanadyjskiej zabudowy"? :)
Napisano 20 Czerwiec 201212 l a mi się podobają kolory, wyglada jak fotka z kliszy. tylko co chcialeś pokazać na tym renderze? bo wyglada jak byś chciał się pochwalić trawą, która jakos specjalnie nie powala:P
Napisano 21 Czerwiec 201212 l Brzydki ten wazon. Wygląda jak mała cola. Dywan też nieprzyjemnie ostry.
Napisano 22 Czerwiec 201212 l Wygląda fajnie, ale chyba nikt aż takiego żółtego światła w halogenach nie zamontuje;)
Napisano 22 Czerwiec 201212 l Czy aby nie przesadziłeś trochę? Beton na ścianie, lekko "kurpiowski" dywanik i rogi jelenia. :-)
Napisano 28 Czerwiec 201212 l Ciag dalszy zabawy z enviromentem, docelowo bede szedl w mniej piaszczysty klimat, ale w ramach testow powstalo na razie cos takiego: Hires- http://i.imgur.com/T7LUa.jpg
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Johnzi świetny test enviro, te kamyczki to zrobione przez Rock Generator?
Napisano 29 Czerwiec 201212 l kamyczki robione na bazie jakiegos starego tutoriala z sieci i pozniej podrzezbiane w zbrushu lekko. Teksturki w Mari, pozniej jeszcze z diffusa wyciagalem dispa lekkiego.
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Test drzewek z ngPlant, materiałów pod cyclesem i posta w nodach blenderowych.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto