Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dzieki za feedbacki ! obiektyw to 16mm ... i to byl Nex Sony więc szału nie ma. Zdjęcie było klejone z 3 fotografii.

Budyek stoi na zboczu wiec horyzont tez niestandardowy. Tutaj wersja finał :

Edytowane przez Bonifatz

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

artur03: Bardzo fajnie! Świetne materiały, model i studio. Aż miło popatrzeć na coś tak wręcz banalnego jak wózek. ;)

 

Sz.

Napisano

artur03 - świetne! Może warto byłoby jeszcze doświetlić trochę górę i zmniejszyć odbicia na oponach?

Napisano

Już sam oryginał budzi wątpliwości co do spójności, domek przechyla tą szalę. Widać, że fake. Przede wszystkim na krawędziach.

Ale ninja na ośle super:)

 

Pozdr

Napisano

Temporial - nie przy ciemne troche? Ciężko cokolwiek powiedzieć, śzczególnie gdy główny monitor komus padnie i zostaje mu tylko pomocniczy szlam:P

 

Ode mnie szybki sculpt i szybki render

skejcik-02.png

Napisano

Test materiałów ode mnie. Zaznaczam od razu że materiał opon i felg na pewno pójdzie do wymiany ;)

test12.jpg

Napisano

wzmocniłbym efekt falloff/fresnel reflection w materiale płytek ponieważ teraz te odbicia prawie wogóle nie zanikają, w sensie ich moc i zagubia to trochę wrażenie przestrzeni i myli oko.

 

pozatym standardowo klasa jak to w twoich pracach;)

Napisano

wypasior, tylko koła troche bardziej w ziemie powinny wchodzic

Napisano

Ładne, ale coś mi się wydaje, że ze skalą pojazdu za grubo pojechałeś.

Napisano

polka - wygląda, ale to AA zabija ;]

 

jak to się prezentuje ? 2 dniowe zlecenie ma być super słodko cukierkowo

 

31867931.jpg

 

49418145.jpg

Napisano

polka wygląda, aczkolwiek szumi chyba za bardzo, podbij sampling.

dużo kombinowałeś, bardzo złożony materiał, bo zawsze mam problem z chromem :) ?

Napisano

dzięki za opinie, spróbuję coś zrobić szumem i AA. materiał to vrayblend - jako główny vraymat z reflect na max a w drugim slocie czarny vraymat z niewielkim reflectem i małym glossem, jakieś 0,5

 

żółty - fajny klimat, ale biały chyba jest zbyt biały. w cieniach jest za jasno i nie widać GI, trochę to spłaszcza obrazek

Napisano

dzięki za uwagi Panowie

 

Fargate - fajna trawa, ale liście drzew, zwłaszcza tych na pierwszym planie, coś słabo/płasko wypadają. Nie wiem czy nie lepiej dla kompozycji by było bez tego drzewka z prawej.

Napisano

żółty: dzięki, nie było czasu przygotować odpowiedniego modelu drzewka (to jakiś free model) ale myślę że trzeba będzie to w końcu zrobić bo właśnie to najbardziej kuleje :)

Napisano

Poza tym widziałbym to z DOF-em. Samochód jest filmowo miękki (chodzi o śwaitło) a fura w tle ostra i odwraca uwagę.

Napisano

Nieźle wyszło. Odbicie za mocne, ale cienie też do końca się nie zgadzają - popatrz na cień rzucany przez lampę po prawej stronie kadru. No i tak jak Lucek mówi, trochę ta meganka za mocno ściąga wzrok ;)

Napisano

wiz. na brud nie patrzcie :]

 

2qvgnb6.jpg

 

i wersja czarno-biala, bo w tej mi cos kolory nie pasuja :)

 

2qvgnb602.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez plasti

Napisano

a mi się podobają kolory, wyglada jak fotka z kliszy. tylko co chcialeś pokazać na tym renderze? bo wyglada jak byś chciał się pochwalić trawą, która jakos specjalnie nie powala:P

Napisano
  • Autor

Szybki test z wizualizacji nad którą pracuje.

a.RGB_color.jpg

Napisano

Brzydki ten wazon. Wygląda jak mała cola. Dywan też nieprzyjemnie ostry.

Napisano

Czy aby nie przesadziłeś trochę?

Beton na ścianie, lekko "kurpiowski" dywanik i rogi jelenia. :-)

Napisano

kamyczki robione na bazie jakiegos starego tutoriala z sieci i pozniej podrzezbiane w zbrushu lekko. Teksturki w Mari, pozniej jeszcze z diffusa wyciagalem dispa lekkiego.

Napisano

Test drzewek z ngPlant, materiałów pod cyclesem i posta w nodach blenderowych.

 

ngplantnodes.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności