Bonifatz Napisano 6 Czerwiec 2012 Napisano 6 Czerwiec 2012 (edytowane) Dzieki za feedbacki ! obiektyw to 16mm ... i to byl Nex Sony więc szału nie ma. Zdjęcie było klejone z 3 fotografii. Budyek stoi na zboczu wiec horyzont tez niestandardowy. Tutaj wersja finał : Edytowane 8 Czerwiec 2012 przez Bonifatz
artur03 Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 Test modelowania. Tkaniny w Sculptris reszta w 3ds max.
piopiowawa Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 fajny rendź materiałów) jakaś katapulta do wystrzeliwania dzieci? )
pressenter Napisano 8 Czerwiec 2012 Napisano 8 Czerwiec 2012 artur03: Bardzo fajnie! Świetne materiały, model i studio. Aż miło popatrzeć na coś tak wręcz banalnego jak wózek. ;) Sz.
trosiek Napisano 9 Czerwiec 2012 Napisano 9 Czerwiec 2012 artur03 - świetne! Może warto byłoby jeszcze doświetlić trochę górę i zmniejszyć odbicia na oponach?
Touch Napisano 10 Czerwiec 2012 Napisano 10 Czerwiec 2012 Już sam oryginał budzi wątpliwości co do spójności, domek przechyla tą szalę. Widać, że fake. Przede wszystkim na krawędziach. Ale ninja na ośle super:) Pozdr
deshu Napisano 10 Czerwiec 2012 Napisano 10 Czerwiec 2012 Temporial - nie przy ciemne troche? Ciężko cokolwiek powiedzieć, śzczególnie gdy główny monitor komus padnie i zostaje mu tylko pomocniczy szlam:P Ode mnie szybki sculpt i szybki render
Thunder Napisano 10 Czerwiec 2012 Napisano 10 Czerwiec 2012 Test materiałów ode mnie. Zaznaczam od razu że materiał opon i felg na pewno pójdzie do wymiany ;)
Orangegraphics Napisano 13 Czerwiec 2012 Napisano 13 Czerwiec 2012 wzmocniłbym efekt falloff/fresnel reflection w materiale płytek ponieważ teraz te odbicia prawie wogóle nie zanikają, w sensie ich moc i zagubia to trochę wrażenie przestrzeni i myli oko. pozatym standardowo klasa jak to w twoich pracach;)
FF Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 wypasior, tylko koła troche bardziej w ziemie powinny wchodzic
Berger Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Ładne, ale coś mi się wydaje, że ze skalą pojazdu za grubo pojechałeś.
polka dot Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 wygląda jak chrom? deshu, super obrazek
żółty Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 polka - wygląda, ale to AA zabija ;] jak to się prezentuje ? 2 dniowe zlecenie ma być super słodko cukierkowo
Fargate Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 żółty - słodko aż zęby bolą :D ode mnie inny klimat
lukasjogabonito Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 Cel osiągnięty. Aż chce się wymiotować;)
terenas Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 polka wygląda, aczkolwiek szumi chyba za bardzo, podbij sampling. dużo kombinowałeś, bardzo złożony materiał, bo zawsze mam problem z chromem :) ?
polka dot Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 dzięki za opinie, spróbuję coś zrobić szumem i AA. materiał to vrayblend - jako główny vraymat z reflect na max a w drugim slocie czarny vraymat z niewielkim reflectem i małym glossem, jakieś 0,5 żółty - fajny klimat, ale biały chyba jest zbyt biały. w cieniach jest za jasno i nie widać GI, trochę to spłaszcza obrazek
żółty Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 dzięki za uwagi Panowie Fargate - fajna trawa, ale liście drzew, zwłaszcza tych na pierwszym planie, coś słabo/płasko wypadają. Nie wiem czy nie lepiej dla kompozycji by było bez tego drzewka z prawej.
Fargate Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 żółty: dzięki, nie było czasu przygotować odpowiedniego modelu drzewka (to jakiś free model) ale myślę że trzeba będzie to w końcu zrobić bo właśnie to najbardziej kuleje :)
JohnZi Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Plasti cos Ci sie kierunki swiatla nei zgadzaja, a tak to bardzo fajnie:)
plasti Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 dzieki, to chyba bardziej za mocne odbicie wyszlo
Lucek Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Poza tym widziałbym to z DOF-em. Samochód jest filmowo miękki (chodzi o śwaitło) a fura w tle ostra i odwraca uwagę.
kozioo Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 Nieźle wyszło. Odbicie za mocne, ale cienie też do końca się nie zgadzają - popatrz na cień rzucany przez lampę po prawej stronie kadru. No i tak jak Lucek mówi, trochę ta meganka za mocno ściąga wzrok ;)
plasti Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 dzieki za uwagi tutaj wersja z poprawkami jak najszybszymi :]
polka dot Napisano 19 Czerwiec 2012 Napisano 19 Czerwiec 2012 lol. to jeszcze zmniejsz promień area shadows i będzie git
plasti Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 (edytowane) wiz. na brud nie patrzcie :] i wersja czarno-biala, bo w tej mi cos kolory nie pasuja :) Uploaded with ImageShack.us Edytowane 20 Czerwiec 2012 przez plasti
piopiowawa Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 w kwestii formalnej - domki dla zabawy, czy zaczyna się w pl. "system kanadyjskiej zabudowy"? :)
Stachu Napisano 20 Czerwiec 2012 Napisano 20 Czerwiec 2012 a mi się podobają kolory, wyglada jak fotka z kliszy. tylko co chcialeś pokazać na tym renderze? bo wyglada jak byś chciał się pochwalić trawą, która jakos specjalnie nie powala:P
NV Napisano 21 Czerwiec 2012 Autor Napisano 21 Czerwiec 2012 Szybki test z wizualizacji nad którą pracuje.
Lucek Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 Brzydki ten wazon. Wygląda jak mała cola. Dywan też nieprzyjemnie ostry.
lukasjogabonito Napisano 22 Czerwiec 2012 Napisano 22 Czerwiec 2012 Wygląda fajnie, ale chyba nikt aż takiego żółtego światła w halogenach nie zamontuje;)
Dynamico Napisano 22 Czerwiec 2012 Napisano 22 Czerwiec 2012 Czy aby nie przesadziłeś trochę? Beton na ścianie, lekko "kurpiowski" dywanik i rogi jelenia. :-)
JohnZi Napisano 28 Czerwiec 2012 Napisano 28 Czerwiec 2012 Ciag dalszy zabawy z enviromentem, docelowo bede szedl w mniej piaszczysty klimat, ale w ramach testow powstalo na razie cos takiego: Hires- http://i.imgur.com/T7LUa.jpg
thecrev Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 Johnzi świetny test enviro, te kamyczki to zrobione przez Rock Generator?
JohnZi Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 kamyczki robione na bazie jakiegos starego tutoriala z sieci i pozniej podrzezbiane w zbrushu lekko. Teksturki w Mari, pozniej jeszcze z diffusa wyciagalem dispa lekkiego.
le_chu Napisano 29 Czerwiec 2012 Napisano 29 Czerwiec 2012 Test drzewek z ngPlant, materiałów pod cyclesem i posta w nodach blenderowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się