Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

kolejne sim city, tym razem Poznań. Jeszcze wip, ale wszystko co widać to 3D:

 

test01v.jpg

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Napisano

Kurde ale by mi sie teraz taki model przydal...

Akademia ekonomiczna za wysoka (albo za chuda ale raczej za wysoka).

Napisano

Pierwsze kroki powiadasz? ;) Pokaż czysty render przed compo jak możesz. Bardzo fajne.

Napisano

Jeśli to są pierwsze kroki to ja boję się co będzie później, dla mnie troche kadr za ciasny i tło za szybko przechodzi w czarny kolor

Napisano

Z tego co mi pokazywał to w postpro chyba dodał tylko tą flarę i jeden materiał podkolorował ;)

Napisano

Witam.

Taka zajawka do projektu, który kończę :) Stary model mi przepadł, więc zrobiłem go na nowo - mam sentyment do tego biurka :)

 

EDIT:

Muszę zmienić materiał kurzu, zgubił się trochę przy jasnym tle, jest za ciemny...

zblizenie01e.jpg

Co myślicie?

Test wszystkiego: materiału, dof-a itp.

 

Pozdrawiam,

Ciastuch.

Edytowane przez ciastuch

Napisano

ciastuch, fajnie Ci te nogi żeliwne wychodzą, kolega stromwind dobrze radzi. Sorki że nie podesłałem Ci materiału o którym mówiłem ale temat chwilowo wstrzymany.

Napisano

Dawno mnie nie było ,

Zarzucę przedsmakiem reela na rok 2013. (klatka z jednej animacji)

Jeszcze dorzucony będzie Fume smoke spod kół.

(Auta nie moje)

 

videoreelcomingsoon.jpg

 

 

viewvport.jpg

 

Mile widziane komentarze.

Pozdrawiam

Edytowane przez 09121986

Napisano

Wydaje mi się, że beton powinien niszczyć się na większe kawałki, które dopiero po uderzeniu w podłogę dzielą się na mniejsze i jako, że samochód uderza całą masą od frontu na ścianę beton chyba nie powinien dzielić się na części w grubości. No i cloathem bym dodał jednak kilka wgnieceń na karoserii dla zasady :P

Napisano

legomir - Witam , to takie moje pierwsze podrygi w złożonych animacjach także i tak nie uzyskam pewnie efektu zadowalającego , kawałków odrazu dużo zrobiłem żeby jakoś fajnie użyć Dof'a i zwolnić moment uderzenia do 400fps , pozatym tam dojdzie dość sporo dymu z pod kół i robiąc to nienastawiałem się na fotoreal , bardziej na cinematic z jakiejś gierki. ( jeszcze ślady opon w planach mam )

 

Mam pytanko , clothem wgniecenia w aucie ? rozwiniesz temat ? bo fakt jak zwolnie czas to wgniecenie było by całkiem niezłą opcją.

 

Pozdro

Pozdro

Napisano

Kurde używasz maxa, więc trudno mi coś poradzić ale w mayce w nClothcie jest opcja symulowania "ciał sztywnych" czyli właśnie karoserii np. na stronie sidefx jest coś o symulacji tego ale na H11 a od 12 jest nowy cloth nie mniej obejrzeć można ;)

 

BTW:

30565389.jpg

Napisano

FF: ok, poprawię :)

3d_operator, ledman: rendering 15 min, na jakimś i7, nie pamiętam dokładnie jakim. Scena żre obecnie 10Gb RAM z odpalonym maxem. Powstała w jakieś 14 dni, zespół 3-osobowy.

Napisano

obecnie tak, służy jako wytyczna do miasta. Docelowo będzie podmalowana po całości.

Napisano

Już z tym podkładem wygląda to dobrze, aż strach pomyśleć co będzie na wersji gotowej.

 

Zawodowa ciekawość sugeruje mi o poproszenie o clay - coby stwierdzić ile jest wymodelowane.

Napisano

Robi wrażenie :) Nie myśleliście nad sfilmowaniem miasta z powietrza przy użyciu jakiegoś drona? Nigdy nie wyceniałem takiej rzeczy, ale wydaje mi się że koszt byłby porównywalny z 14x3 dniami roboczymi.

Tak czy owak bardzo dobrze to wyglada :)

Napisano

z dronem fajny pomysł, ale masz już mniejsze możliwości później - w tym projekcie cała mapa będzie miała wiele funkcji, nie tylko kolorowy przelot. Za drona płaci się chyba 2k o ile mnie pamięć nie myli. Ale to już nie ta praca kamery :)

Napisano

nie - tutaj wszystko jest na płasko, na plane. Ale Poznań w sumie jest bardzo płaskim miastem.

Jak robiliśmy Kraków to tam już były wzniesienia.

Napisano

Śliczne światło, Leszku; podłoga ma moim zdaniem za ostre odbicia i generalnie jest ich za dużo, ale koniec końców wyszły bardzo ładne, ascetyczne renderki! No i Cycles, ho ho.

Napisano

Takie o coś:

 

mebel2.png

 

Pozdrawiam,

SWRSC

Edytowane przez SWRSC

Napisano

Góra genialna, dół... ten mały laptop chyba, torba i kubek mają, według mnie, takie sobie materiały, i robią scenę taką jakąś... "zabawkową"? Jakiś specular pass może wyraźniejszy tam by fajniej zagrał? Góra wygląda na prawdę świetnie, materiał lampy bardzo mi się podoba. To wszystko na exponentalu?

 

Sz.

Napisano

pressenter - Dzięki, dobra uwaga. Podmaluję lapa i kubek. Ano, tak. Old Fashion way, exponential i hdrka.

Napisano

Xiz0r: no możliwe, że to dobry pomysł. Na referce miałem podłogę w pełnym macie, ale sprawdze jak to będzie wyglądało z refleksem. Dzięki

Napisano

Wizualizacja projektu małego sklepu z butami. Modele butów wrzucane na szybko jakie były pod ręką;)

 

0b2f2558aa526d9d.jpg

Edytowane przez pionix

Napisano

hkropinksi, matowe jak Vehr pisze może i jest, ale za o światełko i kostrast cieni/świateł wyszedł ślicznie.

 

Jaki color mapping i Gamma?

Napisano

hkropinski - wanna wydaje się być zdecydowanie zbyt niska. Światło miodzio :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności