Napisano 24 Luty 201312 l Bump jakby papier ścierny przejechał. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=1019262 może Ci sie przyda ten WIP.
Napisano 27 Luty 201312 l kolejne sim city, tym razem Poznań. Jeszcze wip, ale wszystko co widać to 3D: Pozdrawiam, SWRSC
Napisano 27 Luty 201312 l Wow, robi wrażenie. Ile i na czym to się renderowało? Napisz cos więcej ile czasu nad tym siedziałeś?
Napisano 27 Luty 201312 l Kurde ale by mi sie teraz taki model przydal... Akademia ekonomiczna za wysoka (albo za chuda ale raczej za wysoka).
Napisano 28 Luty 201312 l Pierwsze kroki powiadasz? ;) Pokaż czysty render przed compo jak możesz. Bardzo fajne.
Napisano 28 Luty 201312 l Jeśli to są pierwsze kroki to ja boję się co będzie później, dla mnie troche kadr za ciasny i tło za szybko przechodzi w czarny kolor
Napisano 1 Marzec 201312 l Z tego co mi pokazywał to w postpro chyba dodał tylko tą flarę i jeden materiał podkolorował ;)
Napisano 1 Marzec 201312 l Witam. Taka zajawka do projektu, który kończę :) Stary model mi przepadł, więc zrobiłem go na nowo - mam sentyment do tego biurka :) EDIT: Muszę zmienić materiał kurzu, zgubił się trochę przy jasnym tle, jest za ciemny... Co myślicie? Test wszystkiego: materiału, dof-a itp. Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 1 Marzec 201312 l przez ciastuch
Napisano 1 Marzec 201312 l ciastuch pierwszy plan zlewa Ci sie z tłem, dorzuć więcej światła na pierwszy plan z prawej strony pod kątem symetrycznym do osi kamery względem loga http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/Reflection_angles_001.svg/250px-Reflection_angles_001.svg.png
Napisano 1 Marzec 201312 l ciastuch, fajnie Ci te nogi żeliwne wychodzą, kolega stromwind dobrze radzi. Sorki że nie podesłałem Ci materiału o którym mówiłem ale temat chwilowo wstrzymany.
Napisano 3 Marzec 201312 l Dawno mnie nie było , Zarzucę przedsmakiem reela na rok 2013. (klatka z jednej animacji) Jeszcze dorzucony będzie Fume smoke spod kół. (Auta nie moje) Mile widziane komentarze. Pozdrawiam Edytowane 3 Marzec 201312 l przez 09121986
Napisano 3 Marzec 201312 l Wydaje mi się, że beton powinien niszczyć się na większe kawałki, które dopiero po uderzeniu w podłogę dzielą się na mniejsze i jako, że samochód uderza całą masą od frontu na ścianę beton chyba nie powinien dzielić się na części w grubości. No i cloathem bym dodał jednak kilka wgnieceń na karoserii dla zasady :P
Napisano 3 Marzec 201312 l legomir - Witam , to takie moje pierwsze podrygi w złożonych animacjach także i tak nie uzyskam pewnie efektu zadowalającego , kawałków odrazu dużo zrobiłem żeby jakoś fajnie użyć Dof'a i zwolnić moment uderzenia do 400fps , pozatym tam dojdzie dość sporo dymu z pod kół i robiąc to nienastawiałem się na fotoreal , bardziej na cinematic z jakiejś gierki. ( jeszcze ślady opon w planach mam ) Mam pytanko , clothem wgniecenia w aucie ? rozwiniesz temat ? bo fakt jak zwolnie czas to wgniecenie było by całkiem niezłą opcją. Pozdro Pozdro
Napisano 3 Marzec 201312 l Kurde używasz maxa, więc trudno mi coś poradzić ale w mayce w nClothcie jest opcja symulowania "ciał sztywnych" czyli właśnie karoserii np. na stronie sidefx jest coś o symulacji tego ale na H11 a od 12 jest nowy cloth nie mniej obejrzeć można ;) BTW:
Napisano 4 Marzec 201312 l FF: ok, poprawię :) 3d_operator, ledman: rendering 15 min, na jakimś i7, nie pamiętam dokładnie jakim. Scena żre obecnie 10Gb RAM z odpalonym maxem. Powstała w jakieś 14 dni, zespół 3-osobowy.
Napisano 7 Marzec 201312 l obecnie tak, służy jako wytyczna do miasta. Docelowo będzie podmalowana po całości.
Napisano 7 Marzec 201312 l Już z tym podkładem wygląda to dobrze, aż strach pomyśleć co będzie na wersji gotowej. Zawodowa ciekawość sugeruje mi o poproszenie o clay - coby stwierdzić ile jest wymodelowane.
Napisano 7 Marzec 201312 l Robi wrażenie :) Nie myśleliście nad sfilmowaniem miasta z powietrza przy użyciu jakiegoś drona? Nigdy nie wyceniałem takiej rzeczy, ale wydaje mi się że koszt byłby porównywalny z 14x3 dniami roboczymi. Tak czy owak bardzo dobrze to wyglada :)
Napisano 7 Marzec 201312 l z dronem fajny pomysł, ale masz już mniejsze możliwości później - w tym projekcie cała mapa będzie miała wiele funkcji, nie tylko kolorowy przelot. Za drona płaci się chyba 2k o ile mnie pamięć nie myli. Ale to już nie ta praca kamery :)
Napisano 7 Marzec 201312 l nie - tutaj wszystko jest na płasko, na plane. Ale Poznań w sumie jest bardzo płaskim miastem. Jak robiliśmy Kraków to tam już były wzniesienia.
Napisano 11 Marzec 201312 l Śliczne światło, Leszku; podłoga ma moim zdaniem za ostre odbicia i generalnie jest ich za dużo, ale koniec końców wyszły bardzo ładne, ascetyczne renderki! No i Cycles, ho ho.
Napisano 13 Marzec 201311 l ładnie SWRSC, ale może podłodze by się lekki reflect przydał dla zbudowania głębi i przestrzeni?
Napisano 14 Marzec 201311 l Góra genialna, dół... ten mały laptop chyba, torba i kubek mają, według mnie, takie sobie materiały, i robią scenę taką jakąś... "zabawkową"? Jakiś specular pass może wyraźniejszy tam by fajniej zagrał? Góra wygląda na prawdę świetnie, materiał lampy bardzo mi się podoba. To wszystko na exponentalu? Sz.
Napisano 15 Marzec 201311 l pressenter - Dzięki, dobra uwaga. Podmaluję lapa i kubek. Ano, tak. Old Fashion way, exponential i hdrka.
Napisano 15 Marzec 201311 l Xiz0r: no możliwe, że to dobry pomysł. Na referce miałem podłogę w pełnym macie, ale sprawdze jak to będzie wyglądało z refleksem. Dzięki
Napisano 16 Marzec 201311 l Wizualizacja projektu małego sklepu z butami. Modele butów wrzucane na szybko jakie były pod ręką;) Edytowane 17 Marzec 201311 l przez pionix
Napisano 28 Marzec 201311 l hkropinksi, matowe jak Vehr pisze może i jest, ale za o światełko i kostrast cieni/świateł wyszedł ślicznie. Jaki color mapping i Gamma?
Napisano 28 Marzec 201311 l hkropinski - wanna wydaje się być zdecydowanie zbyt niska. Światło miodzio :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto