Sebazx6r Napisano 23 Luty 2013 Napisano 23 Luty 2013 Popracuj nad mateiralami... Wrzuc moze jakom HDRI.
legomir Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 Bump jakby papier ścierny przejechał. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=1019262 może Ci sie przyda ten WIP.
SWRSC Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 kolejne sim city, tym razem Poznań. Jeszcze wip, ale wszystko co widać to 3D: Pozdrawiam, SWRSC
3d_operator Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Wow, robi wrażenie. Ile i na czym to się renderowało? Napisz cos więcej ile czasu nad tym siedziałeś?
Blesik Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 fajnie by było zobaczyć w jakiejś ogromnej rozdziałce xD
FF Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Kurde ale by mi sie teraz taki model przydal... Akademia ekonomiczna za wysoka (albo za chuda ale raczej za wysoka).
Lucek Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Pierwsze kroki powiadasz? ;) Pokaż czysty render przed compo jak możesz. Bardzo fajne.
thecrev Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Jeśli to są pierwsze kroki to ja boję się co będzie później, dla mnie troche kadr za ciasny i tło za szybko przechodzi w czarny kolor
legomir Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 Z tego co mi pokazywał to w postpro chyba dodał tylko tą flarę i jeden materiał podkolorował ;)
ciastuch Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) Witam. Taka zajawka do projektu, który kończę :) Stary model mi przepadł, więc zrobiłem go na nowo - mam sentyment do tego biurka :) EDIT: Muszę zmienić materiał kurzu, zgubił się trochę przy jasnym tle, jest za ciemny... Co myślicie? Test wszystkiego: materiału, dof-a itp. Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 1 Marzec 2013 przez ciastuch
stormwind Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 ciastuch pierwszy plan zlewa Ci sie z tłem, dorzuć więcej światła na pierwszy plan z prawej strony pod kątem symetrycznym do osi kamery względem loga http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/Reflection_angles_001.svg/250px-Reflection_angles_001.svg.png
mowo Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 ciastuch, fajnie Ci te nogi żeliwne wychodzą, kolega stromwind dobrze radzi. Sorki że nie podesłałem Ci materiału o którym mówiłem ale temat chwilowo wstrzymany.
09121986 Napisano 3 Marzec 2013 Napisano 3 Marzec 2013 (edytowane) Dawno mnie nie było , Zarzucę przedsmakiem reela na rok 2013. (klatka z jednej animacji) Jeszcze dorzucony będzie Fume smoke spod kół. (Auta nie moje) Mile widziane komentarze. Pozdrawiam Edytowane 3 Marzec 2013 przez 09121986
legomir Napisano 3 Marzec 2013 Napisano 3 Marzec 2013 Wydaje mi się, że beton powinien niszczyć się na większe kawałki, które dopiero po uderzeniu w podłogę dzielą się na mniejsze i jako, że samochód uderza całą masą od frontu na ścianę beton chyba nie powinien dzielić się na części w grubości. No i cloathem bym dodał jednak kilka wgnieceń na karoserii dla zasady :P
09121986 Napisano 3 Marzec 2013 Napisano 3 Marzec 2013 legomir - Witam , to takie moje pierwsze podrygi w złożonych animacjach także i tak nie uzyskam pewnie efektu zadowalającego , kawałków odrazu dużo zrobiłem żeby jakoś fajnie użyć Dof'a i zwolnić moment uderzenia do 400fps , pozatym tam dojdzie dość sporo dymu z pod kół i robiąc to nienastawiałem się na fotoreal , bardziej na cinematic z jakiejś gierki. ( jeszcze ślady opon w planach mam ) Mam pytanko , clothem wgniecenia w aucie ? rozwiniesz temat ? bo fakt jak zwolnie czas to wgniecenie było by całkiem niezłą opcją. Pozdro Pozdro
legomir Napisano 3 Marzec 2013 Napisano 3 Marzec 2013 Kurde używasz maxa, więc trudno mi coś poradzić ale w mayce w nClothcie jest opcja symulowania "ciał sztywnych" czyli właśnie karoserii np. na stronie sidefx jest coś o symulacji tego ale na H11 a od 12 jest nowy cloth nie mniej obejrzeć można ;) BTW:
SWRSC Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 FF: ok, poprawię :) 3d_operator, ledman: rendering 15 min, na jakimś i7, nie pamiętam dokładnie jakim. Scena żre obecnie 10Gb RAM z odpalonym maxem. Powstała w jakieś 14 dni, zespół 3-osobowy.
SWRSC Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 obecnie tak, służy jako wytyczna do miasta. Docelowo będzie podmalowana po całości.
Loki Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Już z tym podkładem wygląda to dobrze, aż strach pomyśleć co będzie na wersji gotowej. Zawodowa ciekawość sugeruje mi o poproszenie o clay - coby stwierdzić ile jest wymodelowane.
kozioo Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Robi wrażenie :) Nie myśleliście nad sfilmowaniem miasta z powietrza przy użyciu jakiegoś drona? Nigdy nie wyceniałem takiej rzeczy, ale wydaje mi się że koszt byłby porównywalny z 14x3 dniami roboczymi. Tak czy owak bardzo dobrze to wyglada :)
SWRSC Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 z dronem fajny pomysł, ale masz już mniejsze możliwości później - w tym projekcie cała mapa będzie miała wiele funkcji, nie tylko kolorowy przelot. Za drona płaci się chyba 2k o ile mnie pamięć nie myli. Ale to już nie ta praca kamery :)
gregory Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 Hejka, a czy topografia terenu również jest odwzorowana ?
SWRSC Napisano 7 Marzec 2013 Napisano 7 Marzec 2013 nie - tutaj wszystko jest na płasko, na plane. Ale Poznań w sumie jest bardzo płaskim miastem. Jak robiliśmy Kraków to tam już były wzniesienia.
Lucek Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Ta pani kompletnie nie pasuje. Ani perspektywą ani światłem.
mookie Napisano 11 Marzec 2013 Napisano 11 Marzec 2013 Śliczne światło, Leszku; podłoga ma moim zdaniem za ostre odbicia i generalnie jest ich za dużo, ale koniec końców wyszły bardzo ładne, ascetyczne renderki! No i Cycles, ho ho.
SWRSC Napisano 13 Marzec 2013 Napisano 13 Marzec 2013 (edytowane) Takie o coś: Pozdrawiam, SWRSC Edytowane 13 Marzec 2013 przez SWRSC
Orangegraphics Napisano 13 Marzec 2013 Napisano 13 Marzec 2013 ładnie SWRSC, ale może podłodze by się lekki reflect przydał dla zbudowania głębi i przestrzeni?
vizpeople Napisano 13 Marzec 2013 Napisano 13 Marzec 2013 Obrazek do nadchodzącej kolekcji :) Inspirowany fotką.
pressenter Napisano 14 Marzec 2013 Napisano 14 Marzec 2013 Góra genialna, dół... ten mały laptop chyba, torba i kubek mają, według mnie, takie sobie materiały, i robią scenę taką jakąś... "zabawkową"? Jakiś specular pass może wyraźniejszy tam by fajniej zagrał? Góra wygląda na prawdę świetnie, materiał lampy bardzo mi się podoba. To wszystko na exponentalu? Sz.
vizpeople Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 pressenter - Dzięki, dobra uwaga. Podmaluję lapa i kubek. Ano, tak. Old Fashion way, exponential i hdrka.
SWRSC Napisano 15 Marzec 2013 Napisano 15 Marzec 2013 Xiz0r: no możliwe, że to dobry pomysł. Na referce miałem podłogę w pełnym macie, ale sprawdze jak to będzie wyglądało z refleksem. Dzięki
pionix Napisano 16 Marzec 2013 Napisano 16 Marzec 2013 (edytowane) Wizualizacja projektu małego sklepu z butami. Modele butów wrzucane na szybko jakie były pod ręką;) Edytowane 17 Marzec 2013 przez pionix
arch515 Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 pionix zgrabnie kolego serdeczny :) SWRSC złamujesz mnie ziom! :) DOBRE!
3d_operator Napisano 19 Marzec 2013 Napisano 19 Marzec 2013 SWRSC fajna rogówka. Jak robiłeś zagniecenia i zmarszczki?
Orangegraphics Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 hkropinksi, matowe jak Vehr pisze może i jest, ale za o światełko i kostrast cieni/świateł wyszedł ślicznie. Jaki color mapping i Gamma?
pionix Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 hkropinski - wanna wydaje się być zdecydowanie zbyt niska. Światło miodzio :)
plasti Napisano 31 Marzec 2013 Napisano 31 Marzec 2013 drzewko dla oslody, bo za oknem gupi snieg....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się