simonhc Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 (edytowane) Witam w nowym roku! Wrzucam jeden z ostatnich tematów - Stary Browar w Gańsku. Mało śniegu tej zimy więc pokusiłem się o trochę białego puchu i się sprzedało;) furki od Piotra Kosińskiego Wiecej obrazkow na fb: http://www.facebook.com/motyw.org Pozdrawiam P Maly TL pass;) EDIT Dorzucam jeszcze lotniczy widoczek Edytowane 16 Styczeń 2012 przez simonhc 1
voyager Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Sweet mother of fuck, pokłony. Genialne wizki (no, może poza dofem)
adek Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Wow! Piękne. Naprawdę sporo rekomendacji jutro się pojawi bo dużo fajnych rzeczy się pojawiło dzisiaj. Rewelacyjne. Początkowo pierwsze prace mi się mniej podobały bo myślałem, że to połączenie zdjęcia z 3D. Dopóki nie przeczytałem o samochodach i sie nie wpatrzyłem. Ale te późniejsze, z miśkiem, ze śniegiem nocne - no rewelacja! W ogóle śnieg niesamowity na tej drugiej od końca wyszedł.
be3 Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Bardzo ładnie i klimatycznie szczególnie ostatnie cztery ujęcia...królik rządzi :)
GramiYoe Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 OMG....... Rewelacja ;) PS. Pochwalisz się jak zrobiłeś taką starą cegłę tak że się nie powtarza???
pressenter Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Bardzo fajne wizki, świetny materiał śniegu. Drzewa Twojej roboty czy jakaś gotowa paczuszka? Sz.
artur03 Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Niesamowicie klimatycznie, szczególnie 2,3 i 6 ujęcie mi się podoba. Gratuluję!
Simple_man Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Wizki wypasik, jestem tylko ciekaw jak pani G. Kulczyk zareaguje na nazwę tego budynku, bo w Poznaniu stoi już "Stary Browar" i jest to nazwa zastrzeżona :)
arch515 Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Dobre obrazy ziom , śnieg pierwsza klasa , 2 4 i 6 obraz dla mnie najlepsze , wnętrze.. lepiej by go nie było, ale kolumna bardzo ładna. Pozdor ZIOM ! * * * * *
oley Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Praca super Drzewka sam modelowałeś czy jakieś gotowce ew. plugin ??
Kub@ Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 najlepszy jest moim zdaniem obrazek 6, ale i tak wszystkie są na mega poziomie !a na drguim obrazku bym zostawił tylko jedno auto. z ps. rozmyłbym wszystkie postacie w budynku, z bliska wyglądają sztucznie a pozatym przy takiej porze dnia migawka musiała być dłużej otwarta.
Lucek Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 A ja chciałbym wiedzieć, czym zrobiłeś takie ładne kółeczkowe bokeh.
Camel Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Lucek: podejrzewam że aperture map/setup bokeh'a :)
blinq Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Masakra! Technicznie miażdży! No i króliczek super ;)
Quentin Napisano 10 Styczeń 2012 Napisano 10 Styczeń 2012 Genialne. Można spytać czym renderowane i w jakim sofcie? Lucek - taki bokeh można uzyskać poprzez plugin Frischluft Lenscare.
Monio Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Najładniejszy śnieg jaki widziałem w CG. Gratulacje, pełne przegięcie!
SebaWoj Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Pierwszy obrazek to normalna fotka? tak? :)
NV Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Niestety nie :) 5* . Czuje , że best of 2012 będzie pod znakiem simonhc :D
CzAk1 Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Uwielbiam Twoje wizki. Zawsze kryje się w nich taka nuta artyzmu, co wyróżnia je na tle konkurencji "z katalogu".
MaxymilianMax Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Super Ci to wyszło! Lubie oryginalność
Razer Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Ehh, jak zawsze miazga. Świetne oświetlenie, cegła, mega klimat. A śnieg, jak wspomniał Monio, genialny. To wszystko displace'm ulepione? Malowanie tej mapki musiało być niezłym wyzwaniem. Ciężko ci będzie przeskoczyć ten poziom ;)
Chasdiel Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Co tam śnieg... jaki królik wypasiony;p Gratulacje!
danilo2 Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 bardzo ładne wizki :) jak jest zrobiony śnieg?
Camel Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 śnieg robi się na wiele sposobów - modeling, displacement, systemy cząsteczek przekształcone na mesh. Na przykład: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7892/making-of-snow
danilo2 Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Dunuś ja wiem, że śnieg robi się różnymi metodami, ale pytam o ten konkretny. Wątpię żeby to był śnieg modelowany.
Camel Napisano 11 Styczeń 2012 Napisano 11 Styczeń 2012 Oglądałem tutorial simonaHC jak robić śnieg na gruncie. Tam był modelowany ;) Ewentualnie do tego mapki bump/displace bo sam nie pamiętam :)
simonhc Napisano 12 Styczeń 2012 Autor Napisano 12 Styczeń 2012 (edytowane) Dziekuje wszystkim za komentarze i tipsy;) @Adek - Dzieki wielkie. @GramiYoe - Cegla jest V ray dirtem. Zamieszalem biasem by brudzily sie krawedzie horyzontalnie. Mapki z cgtextures, normal mappy z crazybumpa. @Press - Drzewka z growa, gniazda ivym dorobione @arch515 - Dzieki Ziom! Wnetrze w calosci machniete przez Dime, moje postpro, musimy jeszcze popracowac. @Kub@ - Zdecydowanie masz racje z rozmyciami, ludziki 3d slabo wyszly fakt. Dzieki! @Lucek- dof efekt dodałem na samym końcu po kadrowaniu, w zasadzie nie przygotowalem sie za dobrze (mapki z deptha nie były na to przygotowane) Bokeh przy użyciu pluga Bokeh:) @Quentin - Wizki smażone w v rayu @Razer - Śnieg - Zmapowalem texporterem cały obszar w polu kamerki. Na starcie używając tabletu zrobiłem mini "sculpt" używając push and pull oraz relax w edit poly. Z texportera wypaliłem mapke używając "depth". Wygląda jak mapka z deptha dla terenu. Widziałem wtedy gdzie są górki i dołki. Mapki diffusa i dispa pomalowane w PSie. Użyłem fotek śniegu oraz muld z cgtextures. Uff- chyba tyle:) Dodałem małe kupki śniegu adv painterem na sam koniec, siatka zagęszczana lokalnie pod mo pseudo sculpt. Szron na ławkach domalowany, użyłem pasu total lighting jak podkład. Drobne elementy jak balustrady i nadproza pokryłem śniegiem używając plugina Snowflow. @Dunuś- Dzięki! @Danilo2 - Śnieg jak wyżej;) Dziękuje jeszcze raz wszystkim za miłe słowa i poświęcony czas, ekipie MAX3D za FRONT! Pozdrówka w 2012! P PS na święta taką sofke udeostępniłem jeśli kogos intersuje, zapraszam: http://cgworkshop.org/forum2/showthread.php?610-Christmass-Free-download Edytowane 12 Styczeń 2012 przez simonhc
czaps Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 świetna robota SimonHC ! szczena opada lekko ( mówiąc ) ;-))) gratulacje czaps
MF Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 Piękne rzeczy robisz Pawle ! To co Ciebie wyróżnia to przede wszystkim ujęcia i świetne oświetlenie, a dobór temperatury świateł które pięknie do sobie pasują. Domyślam się, że też w dużej mierze zasługa postu. Jedyne co mi nie pasuje to dof na przedostatnim obrazku. Wygląda jakby zetka była za mocno ucięta. Pozdrawiam.
comander_barnik Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 Ten guess vertical w interiorze kłuje strasznie w oczy ale exteriory ze śniegiem i te z dofem bardzo klimatyczne. Gratuluje - 5*
!Ewert Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 (edytowane) łał :D Mgła podoba mi się, ale moim zdaniem chmury na niebie przydały by się. Edytowane 16 Styczeń 2012 przez !Ewert
MF Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Mocne ujęcie ! Wszystko super, szczególnie drzewka na pierwszym planie. Znowu natomiast trochę nie pasuje mi fog. Widoczność zmienia się zbyt szybko w pewnym momencie i pozostaje na takim samym poziomie. Dobrze jest jak zmienia się płynnie od najbliższego do najdalszego elementu w scenie.
adek Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 No faktycznie "łał". Też mi się wydaje, że fog nie jest potrzebny bo klatka niżej widać, że detal dalszy też jest. Ale piękne rzeczy robisz.
asfalton Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Wspaniałe rendery, poprostu mistrzostwo na skale światową. Ostatnio próbuje sklecić wizualkę i Twoja jest jedną z tych co można brać po lupę żeby się czegoś nauczyć. Pozdro
ailambert Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Wizki świetne!!! A ja mam pytanko na temat oświetlenia, światło od enviro to hdr?
simonhc Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 Dzieki wielkie! Cos mi wzrok siada najwyrazniej, ostatnio i fog i dof razem z nim;) Popracuje nad tym, obiecuje! Swiecone sun + sky (lotnicze). Pozdrówka P
DEkoy Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 w tym lotniczym to w którym miejscu kończy się model a zaczyna tło? Serio nie potrafie rozpoznać :)
simonhc Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 w tym lotniczym to w którym miejscu kończy się model a zaczyna tło? Serio nie potrafie rozpoznać :) Tłem jest tylko niebo:)
adek Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 A te budynki na dalszym planie to jest jakieś bardzo low-poly? Ile coś takiego się musi renderować?
DEkoy Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Paweł sobie jaja z nas robi, prawda? ...prawda? ;( ...nie ;( ? Robiłeś wszystko sam? Jeśli tak to ile dni poświęciłeś na modelowanie własnie wszystkiego co jest w tle?
simonhc Napisano 17 Styczeń 2012 Autor Napisano 17 Styczeń 2012 Bardzo mi schlebia ze ulegacie iluzji:) Budynki w tle sa low poly (6poly:) Boxami z teksturami (2 tekstury) Budynki bliżej kamerki tez wzglednie low poly (teksturowane szyby, drzwi itd) ale dodane anteny i kominy na dachach plus balkony. Model powstawał pod pierwsze 3d stille (główny projekt) etapami (całość ok 3 tygodni z przerwami na renderki), model samego otoczenia 1 dzień ( budynki mid i low poly oraz ulice i schemat Parku Kuźniczki) Rendziło się szybko ze wzgledu na podstawowe materiały (2h, 4000px res po dłuższym boczku, i7, 3,4GHz 24Gb ramu)Geometrii było sporo, scene składałem w 1 dzień więc zużycie ramu bez specjalnej optymalizacji wyniosło 21GB:/ (optymalizacja=kompresja tekstur, żadnych zaawansowanych ruchów) Nad modelingiem pracowały 2 osoby + moje teksturki świecenie i pieczenie:) Ciao!
pressenter Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Genialne man, ogrom sceny wgniata. Bardzo fajna kompozycja. ;)
czaps Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Nad modelingiem pracowały 2 osoby + moje teksturki świecenie i pieczenie:) simonHC --- >>> niezły piekarz z Ciebie !!! ;))) Klasa światowa ;) z resztą reel 2011 od Chaos Group mówi sam za siebie ;) jeszcze raz gratulacje ! pozdro czaps
Tores Napisano 20 Styczeń 2012 Napisano 20 Styczeń 2012 Jest na czym zawiesić oko. Wszystkie warunki bardzo dobrej wizualizacji zostały spełnione. Pozdr
WIERZBA Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Co tu dużo mówić , chciałbym też tak robić , ale już jestem chyba za stary . Biegnę , ścigam , a kolega i tak daleko z przodu ....:)
Rekomendowane odpowiedzi