Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam w nowym roku!

Wrzucam jeden z ostatnich tematów - Stary Browar w Gańsku.

Mało śniegu tej zimy więc pokusiłem się o trochę białego puchu i się sprzedało;)

 

furki od Piotra Kosińskiego

 

Wiecej obrazkow na fb:

http://www.facebook.com/motyw.org

 

 

Pozdrawiam

P

 

 

6669356779_9d0e0ec81c_b.jpg

 

 

6669354695_68d9b539b1_b.jpg

 

 

6669352459_c24e39137c_b.jpg

 

 

6669350821_d0c918bc43_b.jpg

 

 

6669355531_b5beab48e9_b.jpg

 

 

6669347545_f3240e0b6e_b.jpg

 

 

6669346551_858b8e818e_b.jpg

Maly TL pass;)

6669364267_d4d27dca20_b.jpg

 

EDIT

 

Dorzucam jeszcze lotniczy widoczek

 

6708313703_b4c7ce79c8_b.jpg

 

 

6708314537_578046e301_b.jpg

Edytowane przez simonhc

  • Odpowiedzi 54
  • Wyświetleń 11,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow! Piękne. Naprawdę sporo rekomendacji jutro się pojawi bo dużo fajnych rzeczy się pojawiło dzisiaj.

Rewelacyjne. Początkowo pierwsze prace mi się mniej podobały bo myślałem, że to połączenie zdjęcia z 3D. Dopóki nie przeczytałem o samochodach i sie nie wpatrzyłem.

 

Ale te późniejsze, z miśkiem, ze śniegiem nocne - no rewelacja! W ogóle śnieg niesamowity na tej drugiej od końca wyszedł.

Napisano

Bardzo ładnie i klimatycznie szczególnie ostatnie cztery ujęcia...królik rządzi :)

Napisano

OMG....... Rewelacja ;)

 

PS. Pochwalisz się jak zrobiłeś taką starą cegłę tak że się nie powtarza???

Napisano

Niesamowicie klimatycznie, szczególnie 2,3 i 6 ujęcie mi się podoba. Gratuluję!

Napisano

Wizki wypasik, jestem tylko ciekaw jak pani G. Kulczyk zareaguje na nazwę tego budynku, bo w Poznaniu stoi już "Stary Browar" i jest to nazwa zastrzeżona :)

Napisano

Dobre obrazy ziom , śnieg pierwsza klasa , 2 4 i 6 obraz dla mnie najlepsze , wnętrze.. lepiej by go nie było, ale kolumna bardzo ładna.

Pozdor ZIOM ! * * * * *

Napisano

Praca super

 

Drzewka sam modelowałeś czy jakieś gotowce ew. plugin ??

Napisano

najlepszy jest moim zdaniem obrazek 6, ale i tak wszystkie są na mega poziomie !a na drguim obrazku bym zostawił tylko jedno auto.

z

ps. rozmyłbym wszystkie postacie w budynku, z bliska wyglądają sztucznie a pozatym przy takiej porze dnia migawka musiała być dłużej otwarta.

Napisano

A ja chciałbym wiedzieć, czym zrobiłeś takie ładne kółeczkowe bokeh.

Napisano

Genialne. Można spytać czym renderowane i w jakim sofcie?

 

Lucek - taki bokeh można uzyskać poprzez plugin Frischluft Lenscare.

Napisano

Najładniejszy śnieg jaki widziałem w CG. Gratulacje, pełne przegięcie!

Napisano

Niestety nie :)

 

5* . Czuje , że best of 2012 będzie pod znakiem simonhc :D

Napisano

Uwielbiam Twoje wizki. Zawsze kryje się w nich taka nuta artyzmu, co wyróżnia je na tle konkurencji "z katalogu".

Napisano

Ehh, jak zawsze miazga. Świetne oświetlenie, cegła, mega klimat. A śnieg, jak wspomniał Monio, genialny. To wszystko displace'm ulepione? Malowanie tej mapki musiało być niezłym wyzwaniem. Ciężko ci będzie przeskoczyć ten poziom ;)

Napisano

Dunuś ja wiem, że śnieg robi się różnymi metodami, ale pytam o ten konkretny. Wątpię żeby to był śnieg modelowany.

Napisano

Oglądałem tutorial simonaHC jak robić śnieg na gruncie. Tam był modelowany ;) Ewentualnie do tego mapki bump/displace bo sam nie pamiętam :)

Napisano
  • Autor

Dziekuje wszystkim za komentarze i tipsy;)

 

@Adek - Dzieki wielkie.

 

@GramiYoe - Cegla jest V ray dirtem. Zamieszalem biasem by brudzily sie krawedzie horyzontalnie. Mapki z cgtextures, normal mappy z crazybumpa.

 

@Press - Drzewka z growa, gniazda ivym dorobione

 

@arch515 - Dzieki Ziom! Wnetrze w calosci machniete przez Dime, moje postpro, musimy jeszcze popracowac.

 

@Kub@ - Zdecydowanie masz racje z rozmyciami, ludziki 3d slabo wyszly fakt. Dzieki!

 

@Lucek- dof efekt dodałem na samym końcu po kadrowaniu, w zasadzie nie przygotowalem sie za dobrze (mapki z deptha nie były na to przygotowane)

Bokeh przy użyciu pluga Bokeh:)

 

@Quentin - Wizki smażone w v rayu

 

@Razer - Śnieg - Zmapowalem texporterem cały obszar w polu kamerki. Na starcie używając tabletu zrobiłem mini "sculpt" używając push and pull oraz relax w edit poly.

Z texportera wypaliłem mapke używając "depth". Wygląda jak mapka z deptha dla terenu. Widziałem wtedy gdzie są górki i dołki. Mapki diffusa i dispa pomalowane w PSie. Użyłem fotek śniegu oraz muld z cgtextures.

Uff- chyba tyle:) Dodałem małe kupki śniegu adv painterem na sam koniec, siatka zagęszczana lokalnie pod mo pseudo sculpt. Szron na ławkach domalowany, użyłem pasu total lighting jak podkład. Drobne elementy jak balustrady i nadproza pokryłem śniegiem używając plugina Snowflow.

 

@Dunuś- Dzięki!

 

@Danilo2 - Śnieg jak wyżej;)

 

Dziękuje jeszcze raz wszystkim za miłe słowa i poświęcony czas, ekipie MAX3D za FRONT!

 

Pozdrówka w 2012!

P

 

PS

 

na święta taką sofke udeostępniłem jeśli kogos intersuje, zapraszam:

 

http://cgworkshop.org/forum2/showthread.php?610-Christmass-Free-download

Edytowane przez simonhc

Napisano

świetna robota SimonHC !

 

szczena opada lekko ( mówiąc ) ;-)))

 

gratulacje

 

czaps

Napisano

Piękne rzeczy robisz Pawle !

 

To co Ciebie wyróżnia to przede wszystkim ujęcia i świetne oświetlenie, a dobór temperatury świateł które pięknie do sobie pasują. Domyślam się, że też w dużej mierze zasługa postu.

 

Jedyne co mi nie pasuje to dof na przedostatnim obrazku. Wygląda jakby zetka była za mocno ucięta.

 

Pozdrawiam.

Napisano

łał :D

 

Mgła podoba mi się, ale moim zdaniem chmury na niebie przydały by się.

Edytowane przez !Ewert

Napisano

Mocne ujęcie ! Wszystko super, szczególnie drzewka na pierwszym planie.

 

Znowu natomiast trochę nie pasuje mi fog. Widoczność zmienia się zbyt szybko w pewnym momencie i pozostaje na takim samym poziomie. Dobrze jest jak zmienia się płynnie od najbliższego do najdalszego elementu w scenie.

Napisano

No faktycznie "łał".

 

Też mi się wydaje, że fog nie jest potrzebny bo klatka niżej widać, że detal dalszy też jest. Ale piękne rzeczy robisz.

Napisano

Wspaniałe rendery, poprostu mistrzostwo na skale światową. Ostatnio próbuje sklecić wizualkę i Twoja jest jedną z tych co można brać po lupę żeby się czegoś nauczyć. Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie! Cos mi wzrok siada najwyrazniej, ostatnio i fog i dof razem z nim;) Popracuje nad tym, obiecuje! Swiecone sun + sky (lotnicze).

Pozdrówka

P

Napisano

w tym lotniczym to w którym miejscu kończy się model a zaczyna tło? Serio nie potrafie rozpoznać :)

Napisano
  • Autor
w tym lotniczym to w którym miejscu kończy się model a zaczyna tło? Serio nie potrafie rozpoznać :)

Tłem jest tylko niebo:)

Napisano

Paweł sobie jaja z nas robi, prawda? ...prawda? ;( ...nie ;( ? Robiłeś wszystko sam? Jeśli tak to ile dni poświęciłeś na modelowanie własnie wszystkiego co jest w tle?

Napisano
  • Autor

Bardzo mi schlebia ze ulegacie iluzji:) Budynki w tle sa low poly (6poly:) Boxami z teksturami (2 tekstury) Budynki bliżej kamerki tez wzglednie low poly (teksturowane szyby, drzwi itd) ale dodane anteny i kominy na dachach plus balkony. Model powstawał pod pierwsze 3d stille (główny projekt) etapami (całość ok 3 tygodni z przerwami na renderki), model samego otoczenia 1 dzień ( budynki mid i low poly oraz ulice i schemat Parku Kuźniczki) Rendziło się szybko ze wzgledu na podstawowe materiały (2h, 4000px res po dłuższym boczku, i7, 3,4GHz 24Gb ramu)Geometrii było sporo, scene składałem w 1 dzień więc zużycie ramu bez specjalnej optymalizacji wyniosło 21GB:/ (optymalizacja=kompresja tekstur, żadnych zaawansowanych ruchów) Nad modelingiem pracowały 2 osoby + moje teksturki świecenie i pieczenie:)

Ciao!

Napisano
Nad modelingiem pracowały 2 osoby + moje teksturki świecenie i pieczenie:)

 

simonHC --- >>> niezły piekarz z Ciebie !!! ;))) Klasa światowa ;) z resztą reel 2011 od Chaos Group mówi sam za siebie ;)

 

jeszcze raz gratulacje !

 

pozdro

 

czaps

Napisano

Jest na czym zawiesić oko. Wszystkie warunki bardzo dobrej wizualizacji zostały spełnione.

Pozdr

Napisano

Co tu dużo mówić , chciałbym też tak robić , ale już jestem chyba za stary . Biegnę , ścigam , a kolega i tak daleko z przodu ....:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności