Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hiroo - eee. fajne to.. tylko muszę przyznać że mnie osobiście drażni to kółko na ścianie, przysłonięte przez osłonkę karnisza.

Napisano

hiroo jest fajnie, robisz fajne wizki, ale moim zdaniem - tex parkietu gęstszy i za duże przepalenie zasłon, lub zły ich materiał.

Napisano

Mortom: Piękny render.

 

Ode mnie ostatnie rendy wykonane pod bacznym okiem Pionixa.

 

kamera01net.jpg

 

kamera03net.jpg

 

kamera02net.jpg

 

kamera04net.jpg

 

kamera06net.jpg

Napisano

powiedz peter skąd wyczaileś takie texturki? a wizki faktyczcnie zalatuja pionixem :)

ps- zapomnialem jak nazywa sie ten efekt, kiedy z siatek w malej skali robią sie takie krzywe... (scianka za sedesem i bidetem )to bym jedynie poprawił bo tak to gitara ;]

Napisano

Ślicznie peter:) Obudowa wanny i drzwi minimalnie psują efekt, można by się pokusić o wymianę. Cała reszta miodna.

Napisano

nie no bez jaj ! chyba Pionix zamknął jedno oko, albo obydwa ;) jeszcze sporo pracy te wizki czeka zanim zrobią się na super och i ach !

Napisano

Dzięki Kub@ popróbuje jak wyjdzie coś fajnego to pokaże :)

sly masz rację dopiero teraz to zauważyłem, dziwnie to trochę wygląda

jahred6 - dzięki, a co do firan to ciągle sobie testuje

 

Pozdrawiam

Napisano

arturprx2: teksturki płytek (bo chyba o te Ci chodzi) są handmade na podstawie materiałów producenta płytek

kozioo: dzięki bardzo, masz rację z tym drewnem - do wymiany

zdeno: :) otóż to, dlatego tu zamieszczam. Czy poza drewnem cosik się jeszcze rzuca w oczy?

JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem

Napisano

JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem[/QUOT

Śpiesze wyjasnić: ciemniakiem od bicia w ciemienie!... bo jak czytam takie pitolenie to jak bym cie czasnął to aż miło :D

Napisano

peter_f, ładna łazienka, ale drewniana obudowa wanny wygląda bardzo źle.

 

 

Efekt wczorajszych nudów - solniczka :)

 

salni.jpg

Napisano

Tamyl91: Podzielisz się czego dokładnie użyłeś do otrzymanego efektu ? Render, swiatło, materiały ? Może być tak powierzchownie ;) Używałeś jakiegoś hdri?

Napisano

Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.

Napisano
Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.

 

Cerate można by umyć :P a solniczka gites

Napisano

nie zamknie sie bo suwaki przeszkadzają;)

fajna sprawa tak czy inaczej.

Napisano

Sebastian Ozga - pomysł miażdży. Dopracuj to stary i zrób jakąś scenę z tego. Na razie materiały średnio wyglądają - za duży bump moim zdaniem.

Napisano

Witam.

 

W wolnej chwili bawiłem się particlami w Blenderze i wyszła mi taka trawa - efekt może nie powala, i jest wiele tutków jak zrobić coś podobnego, jednak ja zrobiłem ją sam bez pomocy podręczników i jej plusem jest to że szybko się renderuje ;)

 

grass.shd_01_small.jpg

 

Trawa ta wykorzystuje tylko jedną teksturę proceduralną. Jeśli ktoś chce podejrzeć ustawienia to plik z trawą można pobrać >> tutaj

 

Pozdrawiam ;)

Napisano

segastian...mega pomysł..też jestem za skończeniem tego :)

 

zabawy trośkową hdrko

 

003copy.jpg

 

002copyh.jpg

Napisano

Bardzo ładnie się to prezentuje w nocnej scenie MaciekG ;)

Odemnie taki test światła, bez shaderów bo renderowane na lapiku:(

lighting_workflow.jpg

Napisano

oo ja mam pytanie, choć nie ten dział:

jakie i gdzie są darmowe ale dobre skrypty do mielenia trawy na powierzchnie, oprócz zwykłego scatter? szkoda mi na vRay Scatter..

Napisano

Bardzo fajny pomysł.

Odbicia suwaków w lustrze są błędne, gloss wydaje się trochę za duży. Może daj na to lustro mocno rozciągniętego bumpa - żeby to nie było szklane lustro ale leciuteńko pofałdowana blacha.

Ciemne drewno da większy kontrast w pracy.

Mapowanie na krawędziach się rozchodzi.

Suwaki (myślę tylko o tych srebrnych guziczkach) jakoś nie pasują mi do tej stylistyki

 

No i... ciąglę się nie domyka :-)

Napisano

Koncept bike...kiedyś go skończe:)/test lakieru

bbandi.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje, ale każda krytyka się przyda.

 

1

mat_1.jpg

2

mat_2.jpg

 

(nie jest za bardzo niebieskie wszystko?).

Napisano
piękna, aż chciało by się posolić :)

 

a gdyby to była pieprzniczka? ;)

Napisano
test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje,

 

Stolarkę okienną zrób jasną :) Drewnianą, biel lekko wpadająca w niebieski, ale lekko :P Ostatnio taką elewacje robiliśmy (w takim kolorze) i takie białe okna super pasują :)

Napisano

Loki: jeśli mam być szczery to jakoś bez życia, strasznie wypłowiałe, szczególnie niebo. Na pierwszym bym podniósł troszkę target kamery i dodałlekki shift. ;)

Napisano

ta cegła wydaje mi się nie w skali, jakaś taka duża wyszła. Ogólnie cały render wypłowiały, może idź bardziej w linear? Dorób dodatkowe mapy reflection/specular/glos/bump do cegły. Tynk tez mógłby być ciekawszy.

Napisano

kamery są tylko poglądowe - żeby sprawdzić materiały.

 

aduko - dzieki za radę ze stolarką, ale nie mogę zmienić, tak w projekcie jest.

pressenter - teraz mniej blado? (włączyłem AO vrayowe i lekko skorygowałem oświetlenie)

SWRSC - dzieki, zapomniałem zmienić mapowanie po zmianie tekstury cegieł. Materiał ma normal, bump, glossy i specular. słabo to widać?

 

mat_3.jpg

mat_4.jpg

jak ktoś chce się pobawić w postpro - to zapraszam :)

Edytowane przez Loki

Napisano

Nie spałem od, zdaje się, kilkudziesięciu godzin, więc nie jestem sam pewien...

 

mat_4.jpg

 

Loki: głównie, po prawdzie, chodzi mi o to wypłowiałe niebo. Troszkę koloru by się mu przydało. ;)

 

Edit:/ Aha, i taki detal... okna Ci wchodzą prosto w trawę. ;)

Edytowane przez pressenter

Napisano

no jakoś mało widać Loki, fajnie by było jakby poszczególne cegły różniły się specularem/glosem

Napisano

Loki będzie Ci to ciężko zgrać tak by było ładnie. Kolory do siebie średnio pasuja i choćbyś strzelił fote to i tak nie bedzie "jaj" ;) Na pewno daj mocniejsze swiatlo direct i dopracuj materiał cegieł (zmien texture w ogole). Jeśli to dla klienta to zaproponuj wersje nocną. Może to pomoze;)

Napisano

no cóż , będę walczył :)

 

Dzięki za pomoc wszystkim. Niestety kolorów nie mogę zmieniać - tako w projekcie jest.

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki - ja bym dał choćby leciutką fakturę na ten szary tynk na pierwszym piętrze, żeby rozbić ten gładki niczym masło kolor. Jak dojdzie do tego zieleń to może w postpro da się wydobyć coś ciekawego z renderów.

Napisano

Loki - dodaj detalu ile wlezie zrób zarąbiste tekstury i koniecznie displacement. Jak ci światło tu nie zagra dobrze to ciężko będzie. Sam mam takiego szarego klocka tyle że u mnie będzie sporo zieleni. Możesz robić otoczenie wg własnego uznania czy też narzucone? Bo jak we własnym zakresie to wrzuciłbym wysokie drzewa i puścił przez nie ostre światło żeby ładnie zróżnicować w ich cieniu elewację i ładne odbicia od nich w szybach .

Napisano

sęk w tym że zieleń też ma być jak w projekcie - w ogóle niewiele mogę tu pokombinować.

 

(Zaproponowałem wcześniej klientowi takie duże drzewa, ale chcą dokładnie jak w projekcie zieleni jest, a nie jak będzie za 30 lat)

 

Na szarym tynku już jest faktura, z tej odległości po prostu jej nie widać.

 

Zrobił bym to w nocy, ale musze pokazać je w dzień też ( większość obrazków będzie właśnie w dzień). No nic walki trwają :) jak coś będę mógł pokazać to wrzucę.

Napisano

Danus: sklanialbym sie bardziej ku Wedlowi, niz skorze ;) Swego czasu meczylem p... szona czekoladke dla After Eight i tylko Maxwell dal mi prawdziwa czekolade... tak samo zapewne jest w dziedzinie "skory obkladanej".

Sprobuj Maxwella.

Napisano

Test shaderu i studio:

 

finalny.th.jpg

 

Model nie mój, pobrany za darmo z jakiejś strony z modelami.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.