Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

powiedz peter skąd wyczaileś takie texturki? a wizki faktyczcnie zalatuja pionixem :)

ps- zapomnialem jak nazywa sie ten efekt, kiedy z siatek w malej skali robią sie takie krzywe... (scianka za sedesem i bidetem )to bym jedynie poprawił bo tak to gitara ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arturprx2: teksturki płytek (bo chyba o te Ci chodzi) są handmade na podstawie materiałów producenta płytek

kozioo: dzięki bardzo, masz rację z tym drewnem - do wymiany

zdeno: :) otóż to, dlatego tu zamieszczam. Czy poza drewnem cosik się jeszcze rzuca w oczy?

JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.

 

Cerate można by umyć :P a solniczka gites

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

W wolnej chwili bawiłem się particlami w Blenderze i wyszła mi taka trawa - efekt może nie powala, i jest wiele tutków jak zrobić coś podobnego, jednak ja zrobiłem ją sam bez pomocy podręczników i jej plusem jest to że szybko się renderuje ;)

 

grass.shd_01_small.jpg

 

Trawa ta wykorzystuje tylko jedną teksturę proceduralną. Jeśli ktoś chce podejrzeć ustawienia to plik z trawą można pobrać >> tutaj

 

Pozdrawiam ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny pomysł.

Odbicia suwaków w lustrze są błędne, gloss wydaje się trochę za duży. Może daj na to lustro mocno rozciągniętego bumpa - żeby to nie było szklane lustro ale leciuteńko pofałdowana blacha.

Ciemne drewno da większy kontrast w pracy.

Mapowanie na krawędziach się rozchodzi.

Suwaki (myślę tylko o tych srebrnych guziczkach) jakoś nie pasują mi do tej stylistyki

 

No i... ciąglę się nie domyka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje, ale każda krytyka się przyda.

 

1

mat_1.jpg

2

mat_2.jpg

 

(nie jest za bardzo niebieskie wszystko?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje,

 

Stolarkę okienną zrób jasną :) Drewnianą, biel lekko wpadająca w niebieski, ale lekko :P Ostatnio taką elewacje robiliśmy (w takim kolorze) i takie białe okna super pasują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta cegła wydaje mi się nie w skali, jakaś taka duża wyszła. Ogólnie cały render wypłowiały, może idź bardziej w linear? Dorób dodatkowe mapy reflection/specular/glos/bump do cegły. Tynk tez mógłby być ciekawszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamery są tylko poglądowe - żeby sprawdzić materiały.

 

aduko - dzieki za radę ze stolarką, ale nie mogę zmienić, tak w projekcie jest.

pressenter - teraz mniej blado? (włączyłem AO vrayowe i lekko skorygowałem oświetlenie)

SWRSC - dzieki, zapomniałem zmienić mapowanie po zmianie tekstury cegieł. Materiał ma normal, bump, glossy i specular. słabo to widać?

 

mat_3.jpg

mat_4.jpg

jak ktoś chce się pobawić w postpro - to zapraszam :)

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spałem od, zdaje się, kilkudziesięciu godzin, więc nie jestem sam pewien...

 

mat_4.jpg

 

Loki: głównie, po prawdzie, chodzi mi o to wypłowiałe niebo. Troszkę koloru by się mu przydało. ;)

 

Edit:/ Aha, i taki detal... okna Ci wchodzą prosto w trawę. ;)

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki będzie Ci to ciężko zgrać tak by było ładnie. Kolory do siebie średnio pasuja i choćbyś strzelił fote to i tak nie bedzie "jaj" ;) Na pewno daj mocniejsze swiatlo direct i dopracuj materiał cegieł (zmien texture w ogole). Jeśli to dla klienta to zaproponuj wersje nocną. Może to pomoze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - ja bym dał choćby leciutką fakturę na ten szary tynk na pierwszym piętrze, żeby rozbić ten gładki niczym masło kolor. Jak dojdzie do tego zieleń to może w postpro da się wydobyć coś ciekawego z renderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - dodaj detalu ile wlezie zrób zarąbiste tekstury i koniecznie displacement. Jak ci światło tu nie zagra dobrze to ciężko będzie. Sam mam takiego szarego klocka tyle że u mnie będzie sporo zieleni. Możesz robić otoczenie wg własnego uznania czy też narzucone? Bo jak we własnym zakresie to wrzuciłbym wysokie drzewa i puścił przez nie ostre światło żeby ładnie zróżnicować w ich cieniu elewację i ładne odbicia od nich w szybach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sęk w tym że zieleń też ma być jak w projekcie - w ogóle niewiele mogę tu pokombinować.

 

(Zaproponowałem wcześniej klientowi takie duże drzewa, ale chcą dokładnie jak w projekcie zieleni jest, a nie jak będzie za 30 lat)

 

Na szarym tynku już jest faktura, z tej odległości po prostu jej nie widać.

 

Zrobił bym to w nocy, ale musze pokazać je w dzień też ( większość obrazków będzie właśnie w dzień). No nic walki trwają :) jak coś będę mógł pokazać to wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danus: sklanialbym sie bardziej ku Wedlowi, niz skorze ;) Swego czasu meczylem p... szona czekoladke dla After Eight i tylko Maxwell dal mi prawdziwa czekolade... tak samo zapewne jest w dziedzinie "skory obkladanej".

Sprobuj Maxwella.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności