sly Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 hiroo - eee. fajne to.. tylko muszę przyznać że mnie osobiście drażni to kółko na ścianie, przysłonięte przez osłonkę karnisza.
jahred6 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 hiroo jest fajnie, robisz fajne wizki, ale moim zdaniem - tex parkietu gęstszy i za duże przepalenie zasłon, lub zły ich materiał.
peter_f Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Mortom: Piękny render. Ode mnie ostatnie rendy wykonane pod bacznym okiem Pionixa.
arturprx2 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 powiedz peter skąd wyczaileś takie texturki? a wizki faktyczcnie zalatuja pionixem :) ps- zapomnialem jak nazywa sie ten efekt, kiedy z siatek w malej skali robią sie takie krzywe... (scianka za sedesem i bidetem )to bym jedynie poprawił bo tak to gitara ;]
kozioo Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Ślicznie peter:) Obudowa wanny i drzwi minimalnie psują efekt, można by się pokusić o wymianę. Cała reszta miodna.
zdeno Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 nie no bez jaj ! chyba Pionix zamknął jedno oko, albo obydwa ;) jeszcze sporo pracy te wizki czeka zanim zrobią się na super och i ach !
JohnZi Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 peter_f - chyba nie chcesz przejsc na zla strone mocy?:D
hiroo Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Dzięki Kub@ popróbuje jak wyjdzie coś fajnego to pokaże :) sly masz rację dopiero teraz to zauważyłem, dziwnie to trochę wygląda jahred6 - dzięki, a co do firan to ciągle sobie testuje Pozdrawiam
peter_f Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 arturprx2: teksturki płytek (bo chyba o te Ci chodzi) są handmade na podstawie materiałów producenta płytek kozioo: dzięki bardzo, masz rację z tym drewnem - do wymiany zdeno: :) otóż to, dlatego tu zamieszczam. Czy poza drewnem cosik się jeszcze rzuca w oczy? JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem
kliment woroszyłow Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem[/QUOT Śpiesze wyjasnić: ciemniakiem od bicia w ciemienie!... bo jak czytam takie pitolenie to jak bym cie czasnął to aż miło :D
Tamyl91 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 peter_f, ładna łazienka, ale drewniana obudowa wanny wygląda bardzo źle. Efekt wczorajszych nudów - solniczka :)
NV Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Tamyl91: Podzielisz się czego dokładnie użyłeś do otrzymanego efektu ? Render, swiatło, materiały ? Może być tak powierzchownie ;) Używałeś jakiegoś hdri?
Tamyl91 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.
cfaniak Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum. Cerate można by umyć :P a solniczka gites
FF Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 nie zamknie sie bo suwaki przeszkadzają;) fajna sprawa tak czy inaczej.
Loki Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Sebastian Ozga - pomysł miażdży. Dopracuj to stary i zrób jakąś scenę z tego. Na razie materiały średnio wyglądają - za duży bump moim zdaniem.
ZjedzKota Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Witam. W wolnej chwili bawiłem się particlami w Blenderze i wyszła mi taka trawa - efekt może nie powala, i jest wiele tutków jak zrobić coś podobnego, jednak ja zrobiłem ją sam bez pomocy podręczników i jej plusem jest to że szybko się renderuje ;) Trawa ta wykorzystuje tylko jedną teksturę proceduralną. Jeśli ktoś chce podejrzeć ustawienia to plik z trawą można pobrać >> tutaj Pozdrawiam ;) 1
maciekG Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 segastian...mega pomysł..też jestem za skończeniem tego :) zabawy trośkową hdrko
gientekwl Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Bardzo ładnie się to prezentuje w nocnej scenie MaciekG ;) Odemnie taki test światła, bez shaderów bo renderowane na lapiku:(
Camel Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 oo ja mam pytanie, choć nie ten dział: jakie i gdzie są darmowe ale dobre skrypty do mielenia trawy na powierzchnie, oprócz zwykłego scatter? szkoda mi na vRay Scatter..
Sebastian Ozga Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Miał być speedzik na jeden wieczór, ale jednak poprawiłem troszkę shadery
PICsell Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Bardzo fajny pomysł. Odbicia suwaków w lustrze są błędne, gloss wydaje się trochę za duży. Może daj na to lustro mocno rozciągniętego bumpa - żeby to nie było szklane lustro ale leciuteńko pofałdowana blacha. Ciemne drewno da większy kontrast w pracy. Mapowanie na krawędziach się rozchodzi. Suwaki (myślę tylko o tych srebrnych guziczkach) jakoś nie pasują mi do tej stylistyki No i... ciąglę się nie domyka :-)
pressenter Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 oo ja mam pytanie, choć nie ten dział: jakie i gdzie są darmowe ale dobre skrypty do mielenia trawy na powierzchnie, oprócz zwykłego scatter? szkoda mi na vRay Scatter.. http://www.gugila.com/groundwiz_planter.html
bbandi Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) Koncept bike...kiedyś go skończe:)/test lakieru Edytowane 30 Styczeń 2010 przez bbandi
Loki Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje, ale każda krytyka się przyda. 1 2 (nie jest za bardzo niebieskie wszystko?).
kellyq Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 piękna, aż chciało by się posolić :) a gdyby to była pieprzniczka? ;)
aduko Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje, Stolarkę okienną zrób jasną :) Drewnianą, biel lekko wpadająca w niebieski, ale lekko :P Ostatnio taką elewacje robiliśmy (w takim kolorze) i takie białe okna super pasują :)
pressenter Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Loki: jeśli mam być szczery to jakoś bez życia, strasznie wypłowiałe, szczególnie niebo. Na pierwszym bym podniósł troszkę target kamery i dodałlekki shift. ;)
SWRSC Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 ta cegła wydaje mi się nie w skali, jakaś taka duża wyszła. Ogólnie cały render wypłowiały, może idź bardziej w linear? Dorób dodatkowe mapy reflection/specular/glos/bump do cegły. Tynk tez mógłby być ciekawszy.
Loki Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) kamery są tylko poglądowe - żeby sprawdzić materiały. aduko - dzieki za radę ze stolarką, ale nie mogę zmienić, tak w projekcie jest. pressenter - teraz mniej blado? (włączyłem AO vrayowe i lekko skorygowałem oświetlenie) SWRSC - dzieki, zapomniałem zmienić mapowanie po zmianie tekstury cegieł. Materiał ma normal, bump, glossy i specular. słabo to widać? jak ktoś chce się pobawić w postpro - to zapraszam :) Edytowane 31 Styczeń 2010 przez Loki
pressenter Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) Nie spałem od, zdaje się, kilkudziesięciu godzin, więc nie jestem sam pewien... Loki: głównie, po prawdzie, chodzi mi o to wypłowiałe niebo. Troszkę koloru by się mu przydało. ;) Edit:/ Aha, i taki detal... okna Ci wchodzą prosto w trawę. ;) Edytowane 31 Styczeń 2010 przez pressenter
SWRSC Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 no jakoś mało widać Loki, fajnie by było jakby poszczególne cegły różniły się specularem/glosem
Zbychowaty Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Loki będzie Ci to ciężko zgrać tak by było ładnie. Kolory do siebie średnio pasuja i choćbyś strzelił fote to i tak nie bedzie "jaj" ;) Na pewno daj mocniejsze swiatlo direct i dopracuj materiał cegieł (zmien texture w ogole). Jeśli to dla klienta to zaproponuj wersje nocną. Może to pomoze;)
Loki Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 (edytowane) no cóż , będę walczył :) Dzięki za pomoc wszystkim. Niestety kolorów nie mogę zmieniać - tako w projekcie jest. Edytowane 1 Luty 2010 przez Loki
Camel Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 pospamuję dzisiaj: szhader skóry na barcelonce, czy jakoś ujdzie? :)
Razer Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Loki - ja bym dał choćby leciutką fakturę na ten szary tynk na pierwszym piętrze, żeby rozbić ten gładki niczym masło kolor. Jak dojdzie do tego zieleń to może w postpro da się wydobyć coś ciekawego z renderów.
Tores Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Loki - dodaj detalu ile wlezie zrób zarąbiste tekstury i koniecznie displacement. Jak ci światło tu nie zagra dobrze to ciężko będzie. Sam mam takiego szarego klocka tyle że u mnie będzie sporo zieleni. Możesz robić otoczenie wg własnego uznania czy też narzucone? Bo jak we własnym zakresie to wrzuciłbym wysokie drzewa i puścił przez nie ostre światło żeby ładnie zróżnicować w ich cieniu elewację i ładne odbicia od nich w szybach .
Loki Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 sęk w tym że zieleń też ma być jak w projekcie - w ogóle niewiele mogę tu pokombinować. (Zaproponowałem wcześniej klientowi takie duże drzewa, ale chcą dokładnie jak w projekcie zieleni jest, a nie jak będzie za 30 lat) Na szarym tynku już jest faktura, z tej odległości po prostu jej nie widać. Zrobił bym to w nocy, ale musze pokazać je w dzień też ( większość obrazków będzie właśnie w dzień). No nic walki trwają :) jak coś będę mógł pokazać to wrzucę.
Chrupek Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Danus: sklanialbym sie bardziej ku Wedlowi, niz skorze ;) Swego czasu meczylem p... szona czekoladke dla After Eight i tylko Maxwell dal mi prawdziwa czekolade... tak samo zapewne jest w dziedzinie "skory obkladanej". Sprobuj Maxwella.
JunioR Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Test shaderu i studio: Model nie mój, pobrany za darmo z jakiejś strony z modelami.
Rekomendowane odpowiedzi