Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hiroo - eee. fajne to.. tylko muszę przyznać że mnie osobiście drażni to kółko na ścianie, przysłonięte przez osłonkę karnisza.

Napisano

hiroo jest fajnie, robisz fajne wizki, ale moim zdaniem - tex parkietu gęstszy i za duże przepalenie zasłon, lub zły ich materiał.

Napisano

Mortom: Piękny render.

 

Ode mnie ostatnie rendy wykonane pod bacznym okiem Pionixa.

 

kamera01net.jpg

 

kamera03net.jpg

 

kamera02net.jpg

 

kamera04net.jpg

 

kamera06net.jpg

Napisano

powiedz peter skąd wyczaileś takie texturki? a wizki faktyczcnie zalatuja pionixem :)

ps- zapomnialem jak nazywa sie ten efekt, kiedy z siatek w malej skali robią sie takie krzywe... (scianka za sedesem i bidetem )to bym jedynie poprawił bo tak to gitara ;]

Napisano

Ślicznie peter:) Obudowa wanny i drzwi minimalnie psują efekt, można by się pokusić o wymianę. Cała reszta miodna.

Napisano

nie no bez jaj ! chyba Pionix zamknął jedno oko, albo obydwa ;) jeszcze sporo pracy te wizki czeka zanim zrobią się na super och i ach !

Napisano

Dzięki Kub@ popróbuje jak wyjdzie coś fajnego to pokaże :)

sly masz rację dopiero teraz to zauważyłem, dziwnie to trochę wygląda

jahred6 - dzięki, a co do firan to ciągle sobie testuje

 

Pozdrawiam

Napisano

arturprx2: teksturki płytek (bo chyba o te Ci chodzi) są handmade na podstawie materiałów producenta płytek

kozioo: dzięki bardzo, masz rację z tym drewnem - do wymiany

zdeno: :) otóż to, dlatego tu zamieszczam. Czy poza drewnem cosik się jeszcze rzuca w oczy?

JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem

Napisano

JohnZi: chcąc nie chcąc już jestem Ciemniakiem[/QUOT

Śpiesze wyjasnić: ciemniakiem od bicia w ciemienie!... bo jak czytam takie pitolenie to jak bym cie czasnął to aż miło :D

Napisano

peter_f, ładna łazienka, ale drewniana obudowa wanny wygląda bardzo źle.

 

 

Efekt wczorajszych nudów - solniczka :)

 

salni.jpg

Napisano

Tamyl91: Podzielisz się czego dokładnie użyłeś do otrzymanego efektu ? Render, swiatło, materiały ? Może być tak powierzchownie ;) Używałeś jakiegoś hdri?

Napisano

Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.

Napisano
Nvidia, świecone HDR'em kitchen probe (http://www.debevec.org/Probes/kitchen_probe.hdr), żadnych dodatkowych świateł, cerata na stół to zdjęcie mojej ceraty z kuchni, na szkle minimalny bump imitujący ryski, na metalu też jakiś tam bump, trochę mocniejszy, sól wymodelowana z boxa i na niej displacement - szum.

 

Cerate można by umyć :P a solniczka gites

Napisano

nie zamknie sie bo suwaki przeszkadzają;)

fajna sprawa tak czy inaczej.

Napisano

Sebastian Ozga - pomysł miażdży. Dopracuj to stary i zrób jakąś scenę z tego. Na razie materiały średnio wyglądają - za duży bump moim zdaniem.

Napisano

Witam.

 

W wolnej chwili bawiłem się particlami w Blenderze i wyszła mi taka trawa - efekt może nie powala, i jest wiele tutków jak zrobić coś podobnego, jednak ja zrobiłem ją sam bez pomocy podręczników i jej plusem jest to że szybko się renderuje ;)

 

grass.shd_01_small.jpg

 

Trawa ta wykorzystuje tylko jedną teksturę proceduralną. Jeśli ktoś chce podejrzeć ustawienia to plik z trawą można pobrać >> tutaj

 

Pozdrawiam ;)

Napisano

segastian...mega pomysł..też jestem za skończeniem tego :)

 

zabawy trośkową hdrko

 

003copy.jpg

 

002copyh.jpg

Napisano

Bardzo ładnie się to prezentuje w nocnej scenie MaciekG ;)

Odemnie taki test światła, bez shaderów bo renderowane na lapiku:(

lighting_workflow.jpg

Napisano

oo ja mam pytanie, choć nie ten dział:

jakie i gdzie są darmowe ale dobre skrypty do mielenia trawy na powierzchnie, oprócz zwykłego scatter? szkoda mi na vRay Scatter..

Napisano

Bardzo fajny pomysł.

Odbicia suwaków w lustrze są błędne, gloss wydaje się trochę za duży. Może daj na to lustro mocno rozciągniętego bumpa - żeby to nie było szklane lustro ale leciuteńko pofałdowana blacha.

Ciemne drewno da większy kontrast w pracy.

Mapowanie na krawędziach się rozchodzi.

Suwaki (myślę tylko o tych srebrnych guziczkach) jakoś nie pasują mi do tej stylistyki

 

No i... ciąglę się nie domyka :-)

Napisano

Koncept bike...kiedyś go skończe:)/test lakieru

bbandi.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje, ale każda krytyka się przyda.

 

1

mat_1.jpg

2

mat_2.jpg

 

(nie jest za bardzo niebieskie wszystko?).

Napisano
piękna, aż chciało by się posolić :)

 

a gdyby to była pieprzniczka? ;)

Napisano
test materiałów i oświetlenia. co myślicie o kolorystyce -ogólne wrażenie kolorystyczne że tak powiem mnie najbardziej interesuje,

 

Stolarkę okienną zrób jasną :) Drewnianą, biel lekko wpadająca w niebieski, ale lekko :P Ostatnio taką elewacje robiliśmy (w takim kolorze) i takie białe okna super pasują :)

Napisano

Loki: jeśli mam być szczery to jakoś bez życia, strasznie wypłowiałe, szczególnie niebo. Na pierwszym bym podniósł troszkę target kamery i dodałlekki shift. ;)

Napisano

ta cegła wydaje mi się nie w skali, jakaś taka duża wyszła. Ogólnie cały render wypłowiały, może idź bardziej w linear? Dorób dodatkowe mapy reflection/specular/glos/bump do cegły. Tynk tez mógłby być ciekawszy.

Napisano

kamery są tylko poglądowe - żeby sprawdzić materiały.

 

aduko - dzieki za radę ze stolarką, ale nie mogę zmienić, tak w projekcie jest.

pressenter - teraz mniej blado? (włączyłem AO vrayowe i lekko skorygowałem oświetlenie)

SWRSC - dzieki, zapomniałem zmienić mapowanie po zmianie tekstury cegieł. Materiał ma normal, bump, glossy i specular. słabo to widać?

 

mat_3.jpg

mat_4.jpg

jak ktoś chce się pobawić w postpro - to zapraszam :)

Edytowane przez Loki

Napisano

Nie spałem od, zdaje się, kilkudziesięciu godzin, więc nie jestem sam pewien...

 

mat_4.jpg

 

Loki: głównie, po prawdzie, chodzi mi o to wypłowiałe niebo. Troszkę koloru by się mu przydało. ;)

 

Edit:/ Aha, i taki detal... okna Ci wchodzą prosto w trawę. ;)

Edytowane przez pressenter

Napisano

no jakoś mało widać Loki, fajnie by było jakby poszczególne cegły różniły się specularem/glosem

Napisano

Loki będzie Ci to ciężko zgrać tak by było ładnie. Kolory do siebie średnio pasuja i choćbyś strzelił fote to i tak nie bedzie "jaj" ;) Na pewno daj mocniejsze swiatlo direct i dopracuj materiał cegieł (zmien texture w ogole). Jeśli to dla klienta to zaproponuj wersje nocną. Może to pomoze;)

Napisano

no cóż , będę walczył :)

 

Dzięki za pomoc wszystkim. Niestety kolorów nie mogę zmieniać - tako w projekcie jest.

Edytowane przez Loki

Napisano

Loki - ja bym dał choćby leciutką fakturę na ten szary tynk na pierwszym piętrze, żeby rozbić ten gładki niczym masło kolor. Jak dojdzie do tego zieleń to może w postpro da się wydobyć coś ciekawego z renderów.

Napisano

Loki - dodaj detalu ile wlezie zrób zarąbiste tekstury i koniecznie displacement. Jak ci światło tu nie zagra dobrze to ciężko będzie. Sam mam takiego szarego klocka tyle że u mnie będzie sporo zieleni. Możesz robić otoczenie wg własnego uznania czy też narzucone? Bo jak we własnym zakresie to wrzuciłbym wysokie drzewa i puścił przez nie ostre światło żeby ładnie zróżnicować w ich cieniu elewację i ładne odbicia od nich w szybach .

Napisano

sęk w tym że zieleń też ma być jak w projekcie - w ogóle niewiele mogę tu pokombinować.

 

(Zaproponowałem wcześniej klientowi takie duże drzewa, ale chcą dokładnie jak w projekcie zieleni jest, a nie jak będzie za 30 lat)

 

Na szarym tynku już jest faktura, z tej odległości po prostu jej nie widać.

 

Zrobił bym to w nocy, ale musze pokazać je w dzień też ( większość obrazków będzie właśnie w dzień). No nic walki trwają :) jak coś będę mógł pokazać to wrzucę.

Napisano

Danus: sklanialbym sie bardziej ku Wedlowi, niz skorze ;) Swego czasu meczylem p... szona czekoladke dla After Eight i tylko Maxwell dal mi prawdziwa czekolade... tak samo zapewne jest w dziedzinie "skory obkladanej".

Sprobuj Maxwella.

Napisano

Test shaderu i studio:

 

finalny.th.jpg

 

Model nie mój, pobrany za darmo z jakiejś strony z modelami.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności