Skocz do zawartości

scena3d: T35 defeat


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No i klasa Wojciechu, czołg piknie wkomponowany w tło, tylko te dwa zblurowane drzewka nie ładne, oko samo jakoś ucieka.

Z prawej strony jest kałuża, w której się tank odbija i myślę, że to by wystarczyło, drzewka moim zdanie nie są tam potrzebne.

 

Czekam na druga wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny obrazek. Czarno-biały chyba bardziej mi przypadł do gustu. Model bez żadnej uwagi - render coś tam chyba nie tak ze światłem, ale co - tego nie wiem :D. W każdym razie jest git.

 

Pozdrawiam i czekam na kolejną "zabawkę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... Ogólnie bardzo dobra praca, ale sam czołg, a w zasadzie jego "sposób zużycia" i oświetlenie (głębokość i ostrość cieni itd) jakoś mi nie współgra z tłem. Ja wiem... zbyt wyrazisty może w porównaniu z resztą. Może coś z saturacją samego modelu. A może po prostu przesadzone AO?

 

Sepia mi się nie podoba. Raz, że kolor nie ten, dwa że kontrast nie ten. Ja wiem, że jesteś przywiązany do tych wszystkich śrubek i śrubeczek, ale w tym przypadku (vintage) chyba dobrze by zrobiło lekkie wytracenie detalu.

 

Sorry, że w tej powodzi pochwał trochę ci krytyki wrzuciłem, tym bardziej, że jak napisałem - ogólnie praca bardzo dobra), ale ostatnio nie zapłaciłeś składek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wkomponował się w tło. Tak jak pisali przydałby się lekki specular. Nie pasuje mi ten blur na drzewie i trawce. Postpro ReflectVision'a podoba mi się bo jest lepiej zgrany kolorystycznie, więc bym go wyrzucił z wątku;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaa

spoko, ale wroc do post'a ;)

poza tym zrenderuj to sobie z glebia (z-depth)

no i to drzewo na 1wszym planie kluje po oczach

i atmosfera jakas by sie przydala, wogole nie czuc ze tamte drzewa sa far far away

 

ogolnie to odslonilbym bardziej pierwzsy plan (ta kaluza i skupil si na niej) niz ja maskowal drzewem,troche nizej kamera i byloby gites;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko super jak zwykle :) ja sie tam przyczepie do plastycznosci obrazka i tyle :) czapki z glow :) pod druga gonsiorka nie ma cienia ;P

 

pewnie mnie zabijesz :) ale co tam jak wszyscy to wszyscy :) wiem ze tego nie lubisz :D

 

kliment1.jpg

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacyjnie wyszły te rendery Wojtku! Osobiście wolę kolorową wersję. Uważam, że naprawdę świetnie wyszła integracja z tłem. A te brzóżki dobrze równoważą ujęcie. Tak myślę i zdania nie zmienię. Cieszę się, że Twoje modele mają godną oprawę. Najlepsze jeszcze przed Tobą, Przyjacielu :) 5***** Ja bym to na fronta wrzucił

Edytowane przez peter_f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek masz racje, nie cierpie tego! ;) a jesli chodzi o cien pod drugą gąska to uważam ze go nie powinno byc z uwagi na fakt iż niskie słonce z nad horyzontu swieci tutaj z przodu czołgu lekko z lewej, plus kat gąsiorka, ale moze się myle?

peter_f- bez twojej niedoprzecenienia pomocy z szopem nie było by tak dobrze więc to ja się ciesze i gorąco dziekuje za pomoc;)

dzieki wszystkim za komenty, jest zawsze cos co by mozna zrobic lepiej, ale jak sie nad czyms siedzi tak długo to sami wiecie jak jest:) na pocieszenie mam podwójnego fronta na military-meshes, wczesniej był pomyłkowy na mil-arcie a teraz prawdziwy ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna rzecz ogólnie, trochę się tylko wyróżnia z otoczenia, no i jakim cudem ma takie czyściusieńkie gąsienice, skoro widać, że to grząskie poletko nieźle rozorał;)

Najbardziej podoba mi się wersja "Wodzumarcin"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności