Piotr Słomowicz Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]91139[/ATTACH] >>>>>>> Update 07.04.2012 Witam. Na wstepie zaznaczam, ze to nie zadne work in progress. Poprostu nie ma innego dzialu. To dwie rzezby narazie zamieszczam. Mam troche badziewia na hdd do dokonczenia. Postaram sie wrzucic wszystko do jednego tematu no chyba, ze update bedzie co rok albo sie okaze, ze nie wolno. Ostatnio fora graficzne przescigaja sie w wymyslaniu coraz to nowych zasad. No wiec mamy tutaj Pana Masakre, ktory kiedys za czasow Zbrush 2 jeszcze byl wipem. Pomysl byl wtedy fajny, wykonanie juz nie i jak zwykle nie dokonczylem go. Pewnego razu znalazlem siatke na hdd i jest. Mialem swoja droga Pana M zamiescic pare miesiecy temu tutaj ale zapomnialem. A glowa jak glowa, nic odkrywczego :) Modelowane w Z4. Edytowane 18 Lipiec 2013 przez Piotr Słomowicz 2
Selena Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 ożesz łał... największe wrażenie sprawił na mnie ostatni obrazek:) świetne...potworek u góry - mam wrażenie że używałeś za dużo jednej alphy na skórze;) trochę chaotycznie i nienaturalnie to wyszło pozdrawiam:)
Piotr Słomowicz Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) Tam nie ma alpha map uzytych. Zmarszczki pedzlem wymodelowane. Tyle, ze model otwierany i po trochy robiony na przestrzeni paru lat tak wiec np. dlonie doslownie ze dwa lata temu zrobione a np. plecy kilka miesiecy temu. Edyt dla wyjasnienia. Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Piotr Słomowicz
Selena Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) no trochę chaotycznie to wyszło...ale facet jest prawie bezbłędny:) Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Selena
Quentin Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Świetne! Ostatni pan szczególnie fajny. Pozwól, że zapytam, jakich pędzli używasz do rzeźbienia zmarszczek? Pinch, Dam Standard, czy może jakiś inny?
tr3buh Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 MEGA!!! wlasnie zbieram szczene z podlogi :))) najbardziej podoba mi sie monster, duzy szacun za prace :)
Piotr Słomowicz Napisano 7 Sierpień 2011 Autor Napisano 7 Sierpień 2011 Wciecia w skorze robie standard brush z wlaczona opcja "brush modifier" w zakladce brushes>modifiers. To jest poprostu automatyczny pinch.
mafida Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Zaje__te jak zwykle:).Detal na potworku miażdży!
BiZkiD Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Facet wyglada jak scan... Az sie nie chce wierzyc,ze to zrobil czlowiek:)
plasti Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 ....mam wrażenie że używałeś za dużo jednej alphy na skórze;) trochę chaotycznie i nienaturalnie to wyszło ja bym chcial zeby przynajmniej polowa z freelancerow robila na takim poziomie sculpty jak piotrek skore, tak chaotycznie i nienaturalnie, nie trzeba by bylo po nich poprawiac.... super modele, miazga!!!
JoseConseco Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 Super sprawa. Mam nadzieję że wrzucisz coś jeszcze.
KoMic Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 "genaral" rox, bardzo fajnie. potworek dla mnie troche za mocno przekominowany
Sinnerslayer Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 szczęki musiałem szukać w piwnicy. brakuje jeszcze renderu przodu potworka ;) powiedz mi ile spędziłeś czasu nad modelowaniem potwora i popiersia?
Selena Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 ja bym chcial zeby przynajmniej polowa z freelancerow robila na takim poziomie sculpty jak piotrek skore, tak chaotycznie i nienaturalnie, nie trzeba by bylo po nich poprawiac.... super modele, miazga!!! ja raczej nie, bo mogłabym stracić prace;p
Gomez Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Detal fajny. Płaszczyzny twarzy już mniej. Mam na myśli policzki, kość zygomatyczna aż do ucha i kąt rzuchwy (masseter). Masakra to wykopaliska a głowe dawno robiłeś? Napisałbym jeszcze żebyś miejscami odpuścił detal na potworach ale chyba taki masz styl więc nie ma sensu.
Gość slocik Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 (edytowane) Detal fajny. Płaszczyzny twarzy już mniej. Mam na myśli policzki, kość zygomatyczna aż do ucha i kąt rzuchwy (masseter). Masakra to wykopaliska a głowe dawno robiłeś? Napisałbym jeszcze żebyś miejscami odpuścił detal na potworach ale chyba taki masz styl więc nie ma sensu. Co ty za glupoty opowiadasz, jego kosci nie widac w pelni pod tym katem, dodatkowo jej gorna czesc zaslaniaja wlosy, a ksztalt rzuchwy zalezy znaczaco od ksztaltu czaszki. Popros o rzut z boku zanim zaczniesz wymieniac bledy ktorych nie ma. Fenomenalneoba modele ! Prace widzialem juz wczesniej, ale zapytam tu. Jak zrobiles jego naramienniki i te bajerki przypiete do munduru ? Importowales czy wszytko od reki rzezbiles ? Edytowane 8 Sierpień 2011 przez slocik
przems Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 1sza praca piękne, zarazem straszne to i mięsożerne ))
Piotr Słomowicz Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 Messeter ma dobry kat nachylenia poprostu tak swiatlo padlo. Prawidlowego ksztaltu i budowy twarzy nie uznaje. Ale to tylko moje opinia, moje podejscie do modelowania. W kazdym razie glowa w 3.1 zaczeta. @Slocik Kiedys importowalem siatki. Ostatnio zaczalem raczej uzywac zabawek wewnatrz Zbrusha jak zspheres. Te medale czy jak to tam zwal, to zrobilem shadowboxem podstawowy ksztalt a potem standard brushem sculpt. Przy czym zastrzegam, ze raczej odszedlem juz od standard brusha na rzecz innych. Uzywam okolo 30 pedzli, kazdy bez wyjatku zmodyfikowany tak wiec za bardzo przy pedzlach nie pomoge. Naramiennik nie pamietam szczerze mowiac. Chyba zaczalem od boxa, na szybko w miare ksztalt uformowalem i dalem remesh + projekcja Analizujac prezentacje 4r2 wyglada na to, ze box modeling to tylko do retopo bedzie. 1
Jonasz_Real Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 strasznie fajne to... dałbym 6 ale nie moge, więc 5 stars. :) Mam nadzieje, że się nie pogniewasz ;)
Gomez Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 spoko, nie chodziło mi o żadne kanony ;) nie to miałem na myśli.
Hatt3r Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Proponuje więcej "badziewia"... wyciągać z HDD ;p :). Mi się podoba, 5, pzdr
comander_barnik Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 To już światowy skill panowie, niech ktoś mu udowodni że się mylę. Tyle myślenia nad detalem i jego rozmieszczeniem, wreszcie jego wykonanie. Nie mam pytań
n-pigeon Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 No WOW! :D Nie musiałeś tego wrzucać do WIP jeśli to nie jest WIP :) czyste rzeźby można potraktować jako prace samą w sobie :)
Lee5.56 Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 No świetne, najwyższa półka według mnie, a dołączam się do pytania przedmówcy ile to ma poli?
Tomala Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Fajne modele. Bardzo mi się podoba materiał. Mógłbyś napisać co to za materiał i skąd go pobrałeś? Pozdrawiam.
OMAM Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 Ja tylko podziwiam. Znakomite prace, mam nadzieje że zobaczymy więcej.
max_1989 Napisano 10 Październik 2011 Napisano 10 Październik 2011 postać mocny full :). Chyba bierzesz jakieś graficzne odżywki ;).
Piotr Słomowicz Napisano 7 Kwiecień 2012 Autor Napisano 7 Kwiecień 2012 (edytowane) Ten model mial byc tylko szybkim modelem glowy. Zaczalem dodawac i skonczylo sie pelnym modelem. Chcialem zrobic cala scene, poze itp ale nie chce mi sie. Model sie zrobil juz ciezki i mi to na nerwy dziala. [ATTACH=CONFIG]85568[/ATTACH] Edytowane 7 Kwiecień 2012 przez Piotr Słomowicz
tr3buh Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 super!! mozesz zdradzic jak robiles mechaniczne czesci?, (czyzbys skorzystal z rad w tym tutku? http://eat3d.com/zbrush_hardsurface2 )
kubi Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 Jak model za ciężki, to decimate pomaga. :) Poziom detalu świetny, dobrze ogląda się wszystkie wyrzeźbione "smaczki". Jedynie trudno powiedzieć co to jest właściwie :)
Quentin Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 Super to wygląda. :) gratki za front na cgfeedback :)
Gość Kojott Napisano 19 Kwiecień 2012 Napisano 19 Kwiecień 2012 Woooow o.O Fajne bulby ma :D A tak poważnie - piękna postać, świetne wykończenie, cool detal :) Szacun dude !
Finemaker Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 do kolejnego Wiedzmina bedzie pasowac jak ulał ;)
ledyr Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 boze co Ty Piotrze masz za komputer ze on Ci to renderuje i ze jeszcze mozna na tym cos dorzeżbiać :D moim zdaniem za duzo detalu w potworkach, moze z kolorami wygladaloby to czytelniej no ale i tak robi ogromne wrażenie wiec rispekt za wytrwalość i skill :)
comander_barnik Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 Słomowicz... Słomowicz... wiedziałem że nazwisko nie jest mi obce i miałem racje. Poziom pana masakry kontynuowany jednak tutaj nieco ciekawiej. Niszczycielski poziom panie. ***** EDIT: ekhm.. dopiero teraz zobaczyłem nazwę wątku :P
wizz Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 ridiculous... no jak dla mnie może być :P detal fajniutki :) pozdrawiam :)
Przybysz Napisano 23 Kwiecień 2012 Napisano 23 Kwiecień 2012 Design mnie nie powala, ale zazdroszczę warsztatu/wykonania.
sammael_at Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 jak przedmowcy - nic ciekawego jesli chodzi o forme, ale technika dobra ;)
Piotr Słomowicz Napisano 18 Czerwiec 2012 Autor Napisano 18 Czerwiec 2012 Kobieta z przeszloscia. Przetestowalem sobie po raz pierwszy fibermesh. Render wlosow moze byc, narzedzia do ich modelowania pozostawiaja wiele do zyczenia. Zrobienie brwi tym to wyczyn.
zeet Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 Brwi to pikuś , nie opanowałeś po prostu tego narzędzia , ale ten detal skóry to wyczyn :)
Selena Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 (edytowane) świetne włosy...:)..ja też chcę..:D Edytowane 18 Czerwiec 2012 przez Selena
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się