Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

[ATTACH=CONFIG]91139[/ATTACH]

 

gz1.jpg

 

>>>>>>> Update 07.04.2012

 

robpod1.jpg

 

 

Witam.

Na wstepie zaznaczam, ze to nie zadne work in progress. Poprostu nie ma innego dzialu.

 

To dwie rzezby narazie zamieszczam. Mam troche badziewia na hdd do dokonczenia. Postaram sie wrzucic wszystko do jednego tematu no chyba, ze update bedzie co rok albo sie okaze, ze nie wolno. Ostatnio fora graficzne przescigaja sie w wymyslaniu coraz to nowych zasad.

 

No wiec mamy tutaj Pana Masakre, ktory kiedys za czasow Zbrush 2 jeszcze byl wipem. Pomysl byl wtedy fajny, wykonanie juz nie i jak zwykle nie dokonczylem go. Pewnego razu znalazlem siatke na hdd i jest.

Mialem swoja droga Pana M zamiescic pare miesiecy temu tutaj ale zapomnialem.

 

A glowa jak glowa, nic odkrywczego :)

 

Modelowane w Z4.

pmv2_1.jpg

 

pmv2_2.jpg

pmv2_3.jpg

pk1.jpg

Edytowane przez Piotr Słomowicz
  • Confused 2
  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ożesz łał... największe wrażenie sprawił na mnie ostatni obrazek:) świetne...potworek u góry - mam wrażenie że używałeś za dużo jednej alphy na skórze;) trochę chaotycznie i nienaturalnie to wyszło

 

pozdrawiam:)

Napisano (edytowane)

Tam nie ma alpha map uzytych. Zmarszczki pedzlem wymodelowane. Tyle, ze model otwierany i po trochy robiony na przestrzeni paru lat tak wiec np. dlonie doslownie ze dwa lata temu zrobione a np. plecy kilka miesiecy temu.

 

Edyt dla wyjasnienia.

Edytowane przez Piotr Słomowicz
Napisano

Świetne! Ostatni pan szczególnie fajny. Pozwól, że zapytam, jakich pędzli używasz do rzeźbienia zmarszczek? Pinch, Dam Standard, czy może jakiś inny?

Gość fishinthewater
Napisano

Prawdziwa masakra...

Napisano
....mam wrażenie że używałeś za dużo jednej alphy na skórze;) trochę chaotycznie i nienaturalnie to wyszło

 

ja bym chcial zeby przynajmniej polowa z freelancerow robila na takim poziomie sculpty jak piotrek skore, tak chaotycznie i nienaturalnie, nie trzeba by bylo po nich poprawiac....

 

 

super modele, miazga!!!

Napisano
ja bym chcial zeby przynajmniej polowa z freelancerow robila na takim poziomie sculpty jak piotrek skore, tak chaotycznie i nienaturalnie, nie trzeba by bylo po nich poprawiac....

 

 

super modele, miazga!!!

ja raczej nie, bo mogłabym stracić prace;p

Napisano

Detal fajny. Płaszczyzny twarzy już mniej. Mam na myśli policzki, kość zygomatyczna aż do ucha i kąt rzuchwy (masseter).

Masakra to wykopaliska a głowe dawno robiłeś? Napisałbym jeszcze żebyś miejscami odpuścił detal na potworach ale chyba taki masz styl więc nie ma sensu.

Napisano (edytowane)
Detal fajny. Płaszczyzny twarzy już mniej. Mam na myśli policzki, kość zygomatyczna aż do ucha i kąt rzuchwy (masseter).

Masakra to wykopaliska a głowe dawno robiłeś? Napisałbym jeszcze żebyś miejscami odpuścił detal na potworach ale chyba taki masz styl więc nie ma sensu.

 

Co ty za glupoty opowiadasz, jego kosci nie widac w pelni pod tym katem, dodatkowo jej gorna czesc zaslaniaja wlosy, a ksztalt rzuchwy zalezy znaczaco od ksztaltu czaszki. Popros o rzut z boku zanim zaczniesz wymieniac bledy ktorych nie ma.

 

Fenomenalneoba modele !

Prace widzialem juz wczesniej, ale zapytam tu. Jak zrobiles jego naramienniki i te bajerki przypiete do munduru ? Importowales czy wszytko od reki rzezbiles ?

Edytowane przez slocik
Napisano

pk1_bok_m.jpg

Messeter ma dobry kat nachylenia poprostu tak swiatlo padlo. Prawidlowego ksztaltu i budowy twarzy nie uznaje. Ale to tylko moje opinia, moje podejscie do modelowania. W kazdym razie glowa w 3.1 zaczeta.

 

@Slocik

Kiedys importowalem siatki. Ostatnio zaczalem raczej uzywac zabawek wewnatrz Zbrusha jak zspheres. Te medale czy jak to tam zwal, to zrobilem shadowboxem podstawowy ksztalt a potem standard brushem sculpt. Przy czym zastrzegam, ze raczej odszedlem juz od standard brusha na rzecz innych. Uzywam okolo 30 pedzli, kazdy bez wyjatku zmodyfikowany tak wiec za bardzo przy pedzlach nie pomoge.

 

Naramiennik nie pamietam szczerze mowiac. Chyba zaczalem od boxa, na szybko w miare ksztalt uformowalem i dalem remesh + projekcja

Analizujac prezentacje 4r2 wyglada na to, ze box modeling to tylko do retopo bedzie.

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Ten model mial byc tylko szybkim modelem glowy. Zaczalem dodawac i skonczylo sie pelnym modelem. Chcialem zrobic cala scene, poze itp ale nie chce mi sie. Model sie zrobil juz ciezki i mi to na nerwy dziala.

 

robpod1.jpg

robpod2.jpg

robpod3.jpg

robpod4.jpg

robpod5.jpg

robpod6.jpg

[ATTACH=CONFIG]85568[/ATTACH]

Edytowane przez Piotr Słomowicz
Napisano

Jak model za ciężki, to decimate pomaga. :) Poziom detalu świetny, dobrze ogląda się wszystkie wyrzeźbione "smaczki". Jedynie trudno powiedzieć co to jest właściwie :)

Napisano

Woooow o.O Fajne bulby ma :D A tak poważnie - piękna postać, świetne wykończenie, cool detal :) Szacun dude !

Napisano

boze co Ty Piotrze masz za komputer ze on Ci to renderuje i ze jeszcze mozna na tym cos dorzeżbiać :D

 

moim zdaniem za duzo detalu w potworkach, moze z kolorami wygladaloby to czytelniej no ale i tak robi ogromne wrażenie wiec rispekt za wytrwalość i skill :)

Napisano

Słomowicz... Słomowicz... wiedziałem że nazwisko nie jest mi obce i miałem racje. Poziom pana masakry kontynuowany jednak tutaj nieco ciekawiej. Niszczycielski poziom panie. *****

 

EDIT: ekhm.. dopiero teraz zobaczyłem nazwę wątku :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności